Dan zou het Paul dus ook niet zijn om dezelfde reden.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:37 schreef kratovsk het volgende:
Lijkt me sterk dat de mol zoveel moeite zou doen om de verdubbelaar binnen te halen. Inge is het volgens mij juist zeker niet.
ik hoop niet dat zij het is. Wordt een beetje vervelend die opzichtige mollen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:44 schreef BVO het volgende:
Ík denk dat het gewoon Nadja is. Helaas, want dan is het wéér een duidelijke Mol...
Dacht jij niet tot vijf voor half tien vanavond dat het Alex was?quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:44 schreef BVO het volgende:
Helaas, want dan is het wéér een duidelijke Mol...
Jaaaaaquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:44 schreef broer het volgende:
[..]
Dacht jij niet tot vijf voor half tien vanavond dat het Alex was?
Mooi. Dan zal ze er volgende keer wel uitgaan.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:44 schreef BVO het volgende:
Ík denk dat het gewoon Nadja is. Helaas, want dan is het wéér een duidelijke Mol...
Eva heeft ook steeds iets blauws aan.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:25 schreef jna het volgende:
Karel weer alleen blauwe overhemden trouwens
Volgens mij interesseert Nadja dat geld helemaal niks, aangezien ze er gewoon tot het eind bij wil blijven. En dan is zo verdacht mogelijk doen helemaal geen slechte tactiek.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:58 schreef kassenbouwer het volgende:
Maar ja, zij denkt misschien dat geld verdienen komt later wel. Eerst nu maar iedereen laten denken dat ik het ben...
Zit er dik in dat Dick de Mol is of Nadja ?!quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:13 schreef jna het volgende:
Het is toch duidelijk Dick, hij probeerde Renate zelfs uit te schakelen door dr recht in een wespennest te varen
quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:48 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Mooi. Dan zal ze er volgende keer wel uitgaan..
Ja, dat kloptquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:21 schreef evert het volgende:
alex zat op inge, nadja en eva geloof ik
Scherp!quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:19 schreef evert het volgende:
paul zit 100% op Alex en blijft in het spel....
Ik vind Nadja maar een zweefteef die heeft echt een klap van de molen gehad.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:14 schreef Wickedangel het volgende:
Eva, denk ik. Dick ben ik niet meer zo zeker van.
Nadja is gewoon aan het kutten. Wat een vaag mens![]()
Daarom denk ik ook dat ze in de volgende aflevering op Eva's rug klimt, omdat ze 'nog een keer wil'.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:17 schreef Mr_Booze het volgende:
Ik vind Nadja maar een zweefteef die heeft echt een klap van de molen gehad.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:19 schreef broer het volgende:
[..]
Daarom denk ik ook dat ze in de volgende aflevering op Eva's rug klimt, omdat ze 'nog een keer wil'.
Ik geloof wel dat het een puzzeltje is, maar waarom niet de e, niet de l en niet de a?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:07 schreef Mvnl het volgende:
is niet de E is niet de L is niet deA...
Dat snap ik ook niet.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:11 schreef broer het volgende:
Ik geloof wel dat het een puzzeltje is, maar waarom niet de e, niet de l en niet de a?
In de namen Nadja, Paul en Renate zitten ook A'squote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:22 schreef Haaibaaike het volgende:
De naam Eva eindigt met een A, zou dat de redenering zijn van de A ?
Ja maar ik ging er vanuit met de laatste letter van de naam.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
In de namen Nadja, Paul en Renate zitten ook A's![]()
Dus mijn A-theorie gaat niet eens op, denk ik.
Zou best kunnen, al lijkt 't van niet. Vorig jaar had je Milouska al vrij snel in de gaten, hè? Ik heb nog nooit een mol geradenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:36 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja maar ik ging er vanuit met de laatste letter van de naam.![]()
Nadja was ik vergeten ! Maar dat zeg ik maar hoor.
Ik denk zelf Dick Jol.
Nee, niet gauw had ik Milouska geradenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zou best kunnen, al lijkt 't van niet. Vorig jaar had je Milouska al vrij snel in de gaten, hè? Ik heb nog nooit een mol geraden![]()
viel mij ook al op,.quote:
Karel heeft het vóór elkaar..quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:11 schreef broer het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat het een puzzeltje is, maar waarom niet de e, niet de l en niet de a?
En Dick dan die de ton van Inge in het water gooide?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 07:22 schreef Vakkie_W het volgende:
Ik vond Renate ook wel erg verdacht bij die 2e ton. Het leek net of ze hem het water in wilde laten rollen. Toen riep Dick: Niet het water in laten rollen he! En toen zag je ze een glimlachje krijgen.
Oneens... hoewel ik onbekende nederlanders ook oké (en mogelijk leuker) vind, vind ik deze serie erg in orde..quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:39 schreef Jarno het volgende:
Vind er geen bal meer aan.
Het wordt weer eens tijd voor een WIDM met ónbekende Nederlanders.
De intro met dat weglaseren en de piepjes is van Ugo Farell - Oratioquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:20 schreef Molline het volgende:
Wat ik jammer vind is dat ik vaak moeite heb de gesprekken te volgen omdat vaak de muziek en
de achtergrondgeluiden wat te hard zijn. Dat valt me in deze serie van de mol heel erg tegen.![]()
Ik vind trouwens dat intro van de mol nog steeds geweldig.![]()
Eerst die piepjes, dan dat muziekje, de vingerafdruk die "weggelaserd" wordt.
Dan dat muziekje gedurende de test, met die "lachende mol".
En dan aan het eind die muziek en het wegvagen van de afvaller.
Vind dat ze dat heel leuk doen en ben blij dat dat al die jaren tenminste hetzelfde is gebleven.
Ik weet dat de muziek van een film is, weet iemand nog welke dat is?
Ik heb die film ooit is gezien, en toen herkende ik de muziek meteen.
Misschien wel heel veel, als Nadja de mol is had ze er toch nog steeds niks aan..quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:04 schreef p-etr-a het volgende:
Ik vraag me af wat Inge allemaal in haar molboekje had geschreven, dat Nadja er niets aan had.
Precies wat ik zocht!!! Bedankt!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:57 schreef Nesle het volgende:
[..]
http://ifarm.nl/demol/nl2007mu.html
Is alle muziek uit WIDM, hoop dat wat jij bedoelt er bij staat!
Topquote:
Ja, maar heel slecht verstaanbaar.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Interessante aflevering, net teruggezien.
Om dat het een reality-programma is, volgens mij.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:07 schreef Impry het volgende:
Waarom staan deze topics nog steeds in SHO en niet gewoon in TV?
Terwijl Prison Brake, De staat van Verwarring, Deal or No Deal en Puberruil juist weer wel in TV staan. Blijf het een vaag beleid vindenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:09 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Expeditie Robinson, Peking Express enzo staat hier ook allemaal.
Ja, hé erg kortquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:37 schreef Urquhart het volgende:
Wel een hele korte aanwijzing
Mijn man kwam net binnen kon het dus niet helemaal goed volgen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:38 schreef golfer het volgende:
Muzikale aanwijzing: een liedje met daarin "You take my cares away? " ?
Ik wil ook die dvd's. Vooral die van seizoen 2 en 3quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:35 schreef Molline het volgende:
Wanneer komen die afleveringen nou eens op dvd?
Ik wil de eerste series heel graag nog een keer terugzien. Meen me te herinneren dat 'vroeger' de opdrachten ook wat spectaculairder waren. Er zat toch ook een meisje met een slang in een ton?
En dat bungee-jumpen ....
Volgens mij werd er ook veel meer gelachen, bijv. om dat rode haar van Wilmi.Ja, dat waren nog eens tijden ....
![]()
Zou ook wel weer eens leuk zijnquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:46 schreef Toad het volgende:
Wat mij betreft mogen ze volgend jaar ook weer een Wie is de mol doen zonder BN'ers.
Ja, ik bedoel, het is altijd b-garnituur acteurs, en onbekende NL'ers hebben geen publiek imago hoog te houden en zorgen dus voor veel spectaculairdere tv.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:46 schreef Toad het volgende:
Wat mij betreft mogen ze volgend jaar ook weer een Wie is de mol doen zonder BN'ers.
Maar Nadja is toch elke aflevering zulke mollenstreken aan het uithalen, dat ze het eigenlijk niet meer niet kan zijn. Dit kost haar allemaal geld.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:50 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Owee als het toch Nadja blijkt te zijn. Ik ga voorlopig ook voor Renate. Die 3 op dat vlot waren mij te fanatiek om de mol te kunnen zijn terwijl Renate de fles pakte ipv de ton
.
Precies, plus dat ze echt de pot geld goed kunnen gebruiken.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:56 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel, het is altijd b-garnituur acteurs, en onbekende NL'ers hebben geen publiek imago hoog te houden en zorgen dus voor veel spectaculairdere tv.
Dat deed Milouska Meulens vorig jaar ook !quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:18 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Maar Nadja is toch elke aflevering zulke mollenstreken aan het uithalen, dat ze het eigenlijk niet meer niet kan zijn. Dit kost haar allemaal geld.
Ik zei het vanaf opdracht 1 alquote:Op vrijdag 2 februari 2007 02:11 schreef Flem het volgende:
Jup; Renate is de Mol.
Ja, totaal onduidelijk. Ik snap niet waarom dit niet gewoon in TV staatquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:12 schreef Impry het volgende:
[..]
Terwijl Prison Brake, De staat van Verwarring, Deal or No Deal en Puberruil juist weer wel in TV staan. Blijf het een vaag beleid vinden
Eenschquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:55 schreef Urquhart het volgende:
De seizoenen met onbekende Nederlanders, zijn sowieso de leukste seizoenen geweest.
Ho Ho Ho Sigrid was een van de beste mollenzoekers ze had al van de eerste afl. Nico door als mol. En dat is nog geen enkele keer verder voorgekomen in de Wie Is De Mol? geschiedenis. De 2e serie was naast de 3e serie mijn favo serie.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Eensch![]()
Vooral de tweede (?) in Schotland.
Sigrid won toen terwijl ze geen flikker uitvoerdeZal je zien dat Nadja niet de mol is, geen moer doet en toch wint
![]()
Mwah, de meeste vragen zijn op veel mensen toepasbaar. Is de mol een man of een vrouw, enz.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:47 schreef Ayaxola het volgende:
Alex heeft over 3 of 4 personen gespreid. Waarschijnlijk zal daar de mol dan wel tussen zitten. Dan is het logisch dat hij wel een aantal vragen goed heeft waarschijnlijk.
Paul ging volledig op Alex, en had hoogst waarschijnlijk dus geen enkele vraag goed.
Wel apart dat Alex er dan uit ging, terwijl Paul logischer lijkt![]()
Owja, dat kan wel kloppen jaquote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Mwah, de meeste vragen zijn op veel mensen toepasbaar. Is de mol een man of een vrouw, enz.
Daarnaast, misschien had Paul er inderdaad heel weinig goed, maar had Alex er gewoon net wat minder.
Wat boeit het, iedereen weet dat Nadja het heeft en dat ze de mol wil spelen. Enige die z'n boekie wel ongeschonden terug kreeg was Dick..quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:30 schreef Rewimo het volgende:
Wat ik raar vind, is dat je helemaal niemand hoorde over het feit dat alle beschreven pagina's uit hun mollenboekjes gehaald warenDat werd prominent in beeld gebracht, met Nadja die door het donker sluipt om de boekjes terug te brengen, daar nota bene pal voor het raam de bladzijden eruit scheurt, met koeienletters een boodschap in de boekjes schrijft en vervolgens hoor je er niets meer over.
Ja, ik dacht ook hee leuk, nu zien we Renate in een nat T-shirt maar het feest ging niet doorquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:40 schreef Hihat het volgende:
Toen Renate en Dick in het bijennest terecht kwamen viel Renate toch in het water? En Dick sprong van het vlot? Eén shot later stonden beiden weer met droge kleren aan op het vlot.
...
Of Paul had toch wat gespreid. Als dat zo is zal zijn tweede persoon het waarschijnlijk zijn en dat zou mooi zijn voor hem.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Mwah, de meeste vragen zijn op veel mensen toepasbaar. Is de mol een man of een vrouw, enz.
Daarnaast, misschien had Paul er inderdaad heel weinig goed, maar had Alex er gewoon net wat minder.
Wat ik heb begrepen moeten de afvallers inderdaad binnen een paar dagen weer naar huis.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:19 schreef Duderinnetje het volgende:
Nog even een vraagje (misschien al tig keer gesteld). De kandidaten die afvallen, waar gaan die naartoe? Naar Nederland? Maar dan valt toch op wie er al uit de wedstrijd is?
Je zou denken dat iedereen, ongeacht het moment van afvallen, drie weken wegblijft.
Iemand een idee?
Dat zal toch niet?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:35 schreef Dion het volgende:
[..]
Wat ik heb begrepen moeten de afvallers inderdaad binnen een paar dagen weer naar huis.
Er zal vast in hun contract staan dat ze een paar weken low profile moeten houden of ze worden opgesloten in het pand van de AVRO.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |