Het zal eens niet.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:57 schreef BVO het volgende:
Ik neig steeds meer naar Alex.
en nog maar 2 mannen in het spelquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:25 schreef jna het volgende:
Het blijft Dick voor mij
Karel weer alleen blauwe overhemden trouwens
Ik geloof nooit dat hij de Mol is. Hij was degene die de juiste route liep tijdens de tempel opdracht.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:28 schreef Jivis het volgende:
Gave aflevering, Dick Jol is hilarischVond hem wel erg verdacht bij dat vlotvaren en denk dan ook dat hij de mol is.
als het een man is, gezien de blauwe overhemden, en het is dick niet dan moet het paul zijnquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:29 schreef Freezor het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat hij de Mol is. Hij was degene die de juiste route liep tijdens de tempel opdracht.
Dan zou het Paul dus ook niet zijn om dezelfde reden.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:37 schreef kratovsk het volgende:
Lijkt me sterk dat de mol zoveel moeite zou doen om de verdubbelaar binnen te halen. Inge is het volgens mij juist zeker niet.
ik hoop niet dat zij het is. Wordt een beetje vervelend die opzichtige mollen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:44 schreef BVO het volgende:
Ík denk dat het gewoon Nadja is. Helaas, want dan is het wéér een duidelijke Mol...
Dacht jij niet tot vijf voor half tien vanavond dat het Alex was?quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:44 schreef BVO het volgende:
Helaas, want dan is het wéér een duidelijke Mol...
Jaaaaaquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:44 schreef broer het volgende:
[..]
Dacht jij niet tot vijf voor half tien vanavond dat het Alex was?
Mooi. Dan zal ze er volgende keer wel uitgaan.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:44 schreef BVO het volgende:
Ík denk dat het gewoon Nadja is. Helaas, want dan is het wéér een duidelijke Mol...
Eva heeft ook steeds iets blauws aan.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:25 schreef jna het volgende:
Karel weer alleen blauwe overhemden trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |