Bij de veiling kan je geen goede of slechte indruk maken omdat niets te controleren was achteraf. Alleen dat Eva geboden heeft is zeker voor de medekandidaten.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je doet 't als mol ook goed als je niets doet als je merkt dat een opdracht sowieso naar de kloten gaat. Je kunt je energie beter sparen voor andere sabotageacties![]()
Daarom kan Dick Jol nog steeds de mol zijn, terwijl hij een goede beurt maakt met zijn 'ik-bied-helemaal-nergens-op'.
Als je de veiling en het commentaar bij de stemronde (incl de inzet van jokers) van afgelopen ronde bekijkt kan het alleen Renate zijn en heeeel misschien Alex. (hoop het niet want die mag met zijn rotkop er snel uit van mij)quote:Op zondag 28 januari 2007 17:23 schreef Heerlijkheid het volgende:
Kortom: iedereen kan door die ***veiling de mol zijn.
Ook Nadja heeft gezegd dat ze op Paul heeft geboden. Maar dat valt niet te ontkennen omdat hij weer terug in het spel is.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:25 schreef Bayswater het volgende:
Bij de veiling kan je geen goede of slechte indruk maken omdat niets te controleren was achteraf. Alleen dat Eva geboden heeft is zeker voor de medekandidaten.
Voor de camera toch alleen zonder het bijzijn van anderen?quote:Op zondag 28 januari 2007 17:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ook Nadja heeft gezegd dat ze op Paul heeft geboden. Maar dat valt niet te ontkennen omdat hij weer terug in het spel is.
Nee, ze vertelde het aan iemand anders, ik vergeet wie. Toen de ander vroeg of ze nog iets anders in de wacht had gesleept, zei ze neequote:Op zondag 28 januari 2007 17:34 schreef Bayswater het volgende:
Voor de camera toch alleen zonder het bijzijn van anderen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 januari 2007 16:05 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Nou is via via op een weblog gezegd wie de mol zou zijn. Als jullie interesse hebben, klik de link in het spoilervakje. Ik weet niet of ik het moet geloven...Haha, geloof er geen reet van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 januari 2007 16:05 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Nou is via via op een weblog gezegd wie de mol zou zijn. Als jullie interesse hebben, klik de link in het spoilervakje. Ik weet niet of ik het moet geloven...BullshitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jajajaja, leuk plaatje weer!
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
Jammer Urquhart, gelukkig is de video en dvd recorderquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:49 schreef Urquhart het volgende:
Vanavond kan ik het ook niet live zien, dus dat wordt opnemen.
Zo is dat, later op de avond zal ik het dan wel zien.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:21 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jammer Urquhart, gelukkig is de video en dvd recorder![]()
Ja, want terugkijken op postzegelformaat (oke, iets groter, maar je begrijpt me) is zo leukquote:
Eenschquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:33 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Ja, want terugkijken op postzegelformaat (oke, iets groter, maar je begrijpt me) is zo leukEn helemaal met een verbinding die om de 3 minuten uitvalt. En dan kan ik het pas iets van maandag zien, want het staat er nooit meteen op.
Nostalgie!quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:33 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Ja, want terugkijken op postzegelformaat (oke, iets groter, maar je begrijpt me) is zo leukEn helemaal met een verbinding die om de 3 minuten uitvalt. En dan kan ik het pas iets van maandag zien, want het staat er nooit meteen op.
Als je even bij de bron had gekeken, zie je dat ze gemaakt worden door een user genaamd vriendlief op het forum van wieisdemol.com. Niet officieel dus, gewoon door een fan gemaakt.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:29 schreef Anne04 het volgende:
Die cartoons hè, maakt iemand die of zijn die 'officeel' zeg maar?![]()
Oh jaquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:37 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Als je even bij de bron had gekeken, zie je dat ze gemaakt worden door een user genaamd vriendlief op het forum van wieisdemol.com. Niet officieel dus, gewoon door een fan gemaakt.
Nou meldde paul al op zijn weblog dat er een 'draak' van een aflevering aankomt..quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:04 schreef Markeerstift het volgende:
De muzikale aanwijzing in Rabradio bij 3fm net was een fragment van Unleash the Dragon van Cisqo(schrijf ik dat zo goed?)
Dat kan dus weer vanalles betekenen.
Of de mol onthult iets, of er wordt iets onthult, de mol krijgt vrijspel..
Yups.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:47 schreef evert het volgende:
alleen de drie heren hebben zich toch met de onderste rij bemoeid
Het zal eens niet.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:57 schreef BVO het volgende:
Ik neig steeds meer naar Alex.
en nog maar 2 mannen in het spelquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:25 schreef jna het volgende:
Het blijft Dick voor mij
Karel weer alleen blauwe overhemden trouwens
Ik geloof nooit dat hij de Mol is. Hij was degene die de juiste route liep tijdens de tempel opdracht.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:28 schreef Jivis het volgende:
Gave aflevering, Dick Jol is hilarischVond hem wel erg verdacht bij dat vlotvaren en denk dan ook dat hij de mol is.
als het een man is, gezien de blauwe overhemden, en het is dick niet dan moet het paul zijnquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:29 schreef Freezor het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat hij de Mol is. Hij was degene die de juiste route liep tijdens de tempel opdracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |