Dick heeft tot nu toe alles voor de pot gedaan om zich uit de picture te spelen. Hij wist toch dat die veiling zou komen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:10 schreef RayMania het volgende:
Dick is op basis van die veiligopdracht en tempelopdracht voor mij echt de Mol niet.
Er waren er twee die weigerde om te abseilen wat een vreselijk hoog bedrag had opgeleverd. Alex en Renate weigerden en waren zodoende de enige die werkelijk saboteerde. Nu las ik pas in een interview met de ouders van Alex in Volkskrantmagazine dat het altijd zo'n angsthaas is geweest. Dat zou Renate weer verdacht maken die wat ik via via hoor spontaan tranen kan laten verschijnen (wat ze deed) en normaalgesproeken toch zou moeten kunnen abseilen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:21 schreef Mvnl het volgende:
Overigens: als de mol slim is heeft hij/zij zich tot de veiling wél verdacht gemaakt, omdat de kandidaten ná de veiling ws iedereen die daarvoor al opzichtig gemold heeft uitsluiten..
En hij kon zich uit de verdenking spelen de vorige afleveringen omdat hij toch wist dat die veilingopdracht eraan kwam.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:00 schreef YPPY het volgende:
Die veiling was wel erg leuk. Alle voorgaande opdrachten waarin iemand (veel) geld verdiende betekenen nu niets meer. Voor de mol maakte dat niet uit, alles zou toch op gaan.
Ik heb geen idee wie het is. Dick kan nog best, als de anderen het geld opmaken, hoeft hij niet te bieden.
Ze heeft wel vijf jokers, dus ik ben bang dat ze er nog wel even in blijft.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:20 schreef koetjeboe het volgende:
Ik zet mijn geld voorlopig op Inge, en ik _hoop_ dat de niet-gemotiveerde Nadja er volgende week keihard uitvliegt
Dick kon niet zien of er geboden werd, de mol moest voor de zekerheid altijd meebieden.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:00 schreef YPPY het volgende:
Die veiling was wel erg leuk. Alle voorgaande opdrachten waarin iemand (veel) geld verdiende betekenen nu niets meer. Voor de mol maakte dat niet uit, alles zou toch op gaan.
Ik heb geen idee wie het is. Dick kan nog best, als de anderen het geld opmaken, hoeft hij niet te bieden.
Dick kon niet zien door wie er geboden was, maar als Karel steeds een hoger bedrag noemt, lijkt het me wel duidelijk dat er geboden werd.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:34 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Dick kon niet zien of er geboden werd, de mol moest voor de zekerheid altijd meebieden.
Karel kon net zo goed zeggen dat er geen bod meer was en zodoende de veiling ten einde was, dan had de mol misgekleund.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:16 schreef Dion het volgende:
[..]
Dick kon niet zien door wie er geboden was, maar als Karel steeds een hoger bedrag noemt, lijkt het me wel duidelijk dat er geboden werd.
Ja, in dat geval zou Karel de mol zijn, lijkt me niet de bedoeling van het spelletje.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:27 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Karel kon net zo goed zeggen dat er geen bod meer was en zodoende de veiling ten einde was, dan had de mol misgekleund.
Ja, daar heb je gelijk aan bovendien gebruikte hij inderdaad het eenmaal, andermaal als sein dat er niet meer geboden werd. Heb even een theorietje dat het Renate moet zijn, de mol wint namelijk altijd niets met deze veiling aangezien dat degene is die als laatste biedt om het bedrag dat weggenomen wordt hoger te krijgen. De enelaatste gaat er met de prijs vandoor. Alex heeft die ene joker te pakken gekregen, wat er opduidt dat als hij de mol zou zijn gestopt is met geld weg te nemen uit de pot. Renate dusquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:31 schreef Dion het volgende:
[..]
Ja, in dat geval zou Karel de mol zijn, lijkt me niet de bedoeling van het spelletje.
Ik denk ook wel dat de kandidaten in dat geval zouden tegensputteren hoor!
Nadja bood zelfs een keer twee keer achterelkaar, of een montagefoutje of ze begreep het niet, wat ik me ook wel voor kan stellen want ze doet wel vaker stompzinnige uitspraken.quote:Op zondag 28 januari 2007 10:49 schreef Dion het volgende:
Waarom heeft Nadja eigenlijk die 5 jokers gekregen?
In de uitzending was duidelijk te zien dat zowel Nadja als Eva en Alex hebben geboden op 6700 euro.
Misschien was zij de eerste die haar hand opstak, dat is niet te achterhalen door de montage.
Misschien was het teveel opgevallen als Eva de hotelkamer en 8 jokers had gewonnen...
klopt inge heeft nog 2 jokers, en die zet ze maar niet in, wat zeker vreemd is !quote:Op zondag 28 januari 2007 10:33 schreef Mvnl het volgende:
Hoe kom je erbij dat Inge er 0 heeft?
Volgens mij hebben we haar haar jokers uit aflevering 1 (t filmpjes-spel) nog niet zien inzetten..
Ik vermoed dat Inge haar 2 jokers in afl 2 al heeft ingezet...quote:Op zondag 28 januari 2007 11:11 schreef digispeed het volgende:
[..]
klopt inge heeft nog 2 jokers, en die zet ze maar niet in, wat zeker vreemd is !
zeker in het begin gebruikt iedereen ze het meest omdat men haast nog geen info heeft, maar wellicht weet Inge alles al![]()
Dat wist ik niet meer, of ze er wel of niet had, vandaar ook mij vraag om het aan te vullen.quote:Op zondag 28 januari 2007 10:33 schreef Mvnl het volgende:
Hoe kom je erbij dat Inge er 0 heeft?
Volgens mij hebben we haar haar jokers uit aflevering 1 (t filmpjes-spel) nog niet zien inzetten..
Idd, daar zat ik ook aan te denkenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:12 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Dick heeft tot nu toe alles voor de pot gedaan om zich uit de picture te spelen. Hij wist toch dat die veiling zou komen.
De serie is van de zomer opgenomen, toen was er een andere wisselkoers...quote:Op zondag 28 januari 2007 13:15 schreef MrManiak het volgende:
Trouwens,
Renate kreeg 100 euro in Thaise valuta (Baht) toch? 100 euro = 4300 Baht. Maar ze telde toch tot de 5000?
Er lopen ook domme mollen rond op deze planeet. Renate schat ik echter niet zo dom in.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:29 schreef Ayaxola het volgende:
Renate en Nadja lijken me eigenlijk te dom om de mol te zijn![]()
De mol weet altijd wat er komen gaat.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:58 schreef Urquhart het volgende:
Ik heb het idee dat de mol van tevoren al wist dat de veiling er kwam.
Je doet 't als mol ook goed als je niets doet als je merkt dat een opdracht sowieso naar de kloten gaat. Je kunt je energie beter sparen voor andere sabotageactiesquote:Op zondag 28 januari 2007 17:02 schreef broer het volgende:
De mol wist zonder twijfel van de veiling. Maar ik kan me niet voorstellen dat hij of zij daardoor minder molacties zou uitvoeren omdat het geld 'toch wel weer uit de pot gespeeld zou worden'. Dan voldoe je weliswaar aan je taak - zo min mogelijk geld in de pot - maar dan speel je het spel niet echt leuk mee.
Dat maakt het weer leukquote:Op zondag 28 januari 2007 17:23 schreef Heerlijkheid het volgende:
Kortom: iedereen kan door die ***veiling de mol zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |