en dan klikken we allemaal op de linkermuisknop in de rechterbovenhoekquote:
Ondertussen rent ie terug naar de auto om wat marsmellows te pakkenquote:
Die was leuk, net als die Keniaan die bijna verzoop.quote:
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:52 schreef Aoristus het volgende:
je bent industrieel ontwerper, je hebt aan de TU in Delft gestudeerd, wat heb je gedaan?
oranje toegevoegd
daar komen zijn collega's aan, die kwamen vast op de de bbq lucht afquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:04 schreef pberends het volgende:
[..]
Ondertussen rent ie terug naar de auto om wat marsmellows te pakken![]()
![]()
.
Ik vond 'm wel aardig, en Heertje is ook top (100 keer beter dan die Tyfus Gerdinants)quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:37 schreef Aoristus het volgende:
bwoah. windows, kan het niet over iets boeienders gaan?
Het was zo cynisch!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:12 schreef snellejelle het volgende:
[..]
daar komen zijn collega's aan, die kwamen vast op de de bbq lucht af
volgens mij is dat gewoon een letterlijke vertaling van de Amerikaanse serie zelf.....quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:23 schreef pberends het volgende:
[..]
Het was zo cynisch!.
Dat die vent hiermee weg komt...
Lijkt me heel sterk, 50% van Amerika is zelf te dik en de tv-kijkers al helemaal. Krijgen ze allemaal schadeclaims enzo.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:25 schreef ASroma het volgende:
[..]
volgens mij is dat gewoon een letterlijke vertaling van de Amerikaanse serie zelf.....
ik vond wel lachwekkend maar hij ging wel een beetje te ver vond ik. Netjes is anders...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:23 schreef pberends het volgende:
[..]
Het was zo cynisch!.
Dat die vent hiermee weg komt...
In het begin dacht ik: ach, 1 opmerking... maar hij stapelde opmerking op opmerking, wel een stuk of 10quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:33 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik vond wel lachwekkend maar hij ging wel een beetje te ver vond ik. Netjes is anders...
die knakker heeft een mooi baantjequote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:52 schreef Aoristus het volgende:
je bent industrieel ontwerper, je hebt aan de TU in Delft gestudeerd, wat heb je gedaan?
oranje toegevoegd
Joa oniequote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:54 schreef 9christensen het volgende:
[..]
die knakker heeft een mooi baantje
Raoul Heertje is een goeie tafelheer, Hij praatte goed mee.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:02 schreef Soul79 het volgende:
Die Heertje is wel aardig trouwens, leuk dat ie gelijk tegen Matthijs in ging toen die weer eens onderwerp snel wilde afkappen.
Idd beter als Römer laat die maar op Katja gaan liggenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:30 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Raoul Heertje is een goeie tafelheer, Hij praatte goed mee.
Oh omdat hij een lekker wijf neukt mag je geen kritiek op hem hebben maar mag hij IEDEREEN wel naar beneden trappen? Schattigquote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:47 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja een nerd die Katja Schuurman neukt. Gatverdamme. Ik zou er ook niet aan moeten doen.
Afgunst is what comes to mind.
Ik vond die Romer echt triest gisteren. Waardeloze tafelheer. Heertje was wel ok, ik vond het interview over Vista best interessant eigenlijk. Barend en vd Gijp zijn echt te triest. De enige reden dat voetballiefhebbers naar Voetbal Inside en aanverwanten kijken, zijn Derksen en Van Hanegem en zeker niet vd Gijp en Barend.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Oh omdat hij een lekker wijf neukt mag je geen kritiek op hem hebben maar mag hij IEDEREEN wel naar beneden trappen? Schattig
Dacht het ook !quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:34 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Idd beter als Römer laat die maar op Katja gaan liggen
Dat valt me nu ook op. Sjezus "what a nut cake"quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:52 schreef golfer het volgende:
Van Lieshout is geniaal, maar wel gek.
Volgens mij zenden ze dat tegenwoordig één of twee keer in de week uit, of zo... Geen idee op welke dagen. Café de Wereld is véél leuker dan iets als De Jakhalzen, maar misschien te moeilijk om te maken en het ook elke dag leuk te maken?quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:38 schreef Veerboot het volgende:
Hebben ze trouwens eindelijk Café de Wereld overboord gegooid, of werd dit eenmalig (of tweemalig, gisteren volgens mij ook al niet) niet uitgezonden?
Mwoa, ik vond Ahmed Aboutaleb zeker wel een interessante gast, hij viel wat tegen. Die kunstenaar vond ik hilarisch! Maar ik kijk echt nooit vantevoren wie komen, ik laat me graag verrassen. Soms valt het tegen, meestal niet.quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:36 schreef arneaux het volgende:
Ik heb t niet gekeken omdat er toch geen leuke gasten waren.
Kaandorp is lief en leukquote:
Café de Wereld leuk?quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:47 schreef Stofje het volgende:
[..]
Volgens mij zenden ze dat tegenwoordig één of twee keer in de week uit, of zo... Geen idee op welke dagen. Café de Wereld is véél leuker dan iets als De Jakhalzen, maar misschien te moeilijk om te maken en het ook elke dag leuk te maken?
Ja, ik vind het altijd erg grappig.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:39 schreef pfaf het volgende:
Weinig aan vandaag, ook geen leuke gasten natuurlijk. En Giel is ook weinig aan.
[..]
Café de Wereld leuk?![]()
Ik vind het echt tenenkrommend slecht. Bij het genante af.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:40 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja, ik vind het altijd erg grappig.
Dat dusquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:44 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik vind het echt tenenkrommend slecht. Bij het genante af.
Misschien beetje een late reactie, maar dat vond ik toen ook echt niet kunnen. Het is geen klein kind van 10 jaar ofzo, ook al heeft hij die lengte wel. Beetje respect voor een goeie muzikant.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:02 schreef SunChaser het volgende:
Ik mag hopen dat Van Velzen die Mathijs even na afloop heeft aangeproken op zn denigererende gedrag. Je aait niet even de pianist overf zn bol, dat doe je niet, Van Velzen is geen kind.
Hij deed ook meteen zn haar goed
Hij is een complete imbeciel, met zijn "concentratiekamp"quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:52 schreef golfer het volgende:
Van Lieshout is geniaal, maar wel gek.
Ach, het is knap gemaakt en de personages erg leuk neergezet. Met name Frans Bauer en Louis van Gaal zijn leuk. Ik geef toe dat het niet altijd even grappig en briljant is, maar het is wel een leuk onderdeel van het programma. Leuker dan bijvoorbeeld de Jakhalzen, dát vind ik pas tenenkrommend slecht en op het genante af.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:44 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik vind het echt tenenkrommend slecht. Bij het genante af.
Hoe gaat dat eigenlijk met schnabbels? Logisch beredeneerd zou je toch eerst toestemming moeten vragen aan je leidinggevende, lijkt mij? Niet dus... Ach, dan is een standje terecht, alleen vreemd dat dat dan in de media moet komen en niet intern opgelost wordt.quote:
Idd, vooral dat wijf. Helaas vinden veel mensen haar leuk c.q. talentvol dus ik ben bang dat we nog lang niet van haar af zijnquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:58 schreef Stofje het volgende:
[..]
de Jakhalzen, dát vind ik pas tenenkrommend slecht en op het genante af.
En ze is haar héle leven al op TV en heeft pas besloten om zich daar nu exclusief op te storten, o.m. om haar wereldvisie uit te dragen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:37 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Idd, vooral dat wijf. Helaas vinden veel mensen haar leuk c.q. talentvol dus ik ben bang dat we nog lang niet van haar af zijn![]()
Ja, ze was toch laatst ook bij Pauw & Witteman. Ging ze nou een programma doen met bejaarde mensen?quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:42 schreef NoSigar het volgende:
[..]
En ze is haar héle leven al op TV en heeft pas besloten om zich daar nu exclusief op te storten, o.m. om haar wereldvisie uit te dragen.
jaloezie?quote:Op donderdag 1 februari 2007 04:14 schreef tong80 het volgende:
Juist. Poep en sex en een hakenkruis. Schoolkrant niveau. Walgelijk dat die vent miljioenen verdient.
Dat dusquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:22 schreef erkel het volgende:
De Jakhalzen vind ik leuker dan Café de Wereld, vooral Frank doet het wel leuk. Isolde is beetje hyperactief, wat soms wel grappig is en de rest kan me niet zoveel boeien.
Wow Simone Kleinsmaquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:14 schreef borisz het volgende:
Simone Kleinsma brengt Judy Garland weer tot leven aan de vooravond van haar laatste comeback in 1968.
Dat, tafelheer Hugo Borst en nog veel meer, vanavond vanaf 19:30 uur bij ‘De wereld draait door’.
ow.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:27 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik heb Simone vorige week gezien als Judy Garland samen met Paul de leeuw en Kees Boot.
laten ze het veranderen in kokhalzen..........quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:40 schreef NoSigar het volgende:
Café dE wereld vind ik erg vooruitgegaan, hoewel het nog niet altijd leuk is. Maar in ieder geval beter dan dat vreselijk goedbedoelde De Jakhalzen.
Ja als je het eigenlijk gewoon even droog bekijkt is het schandalig dat iedereen elke dag zo lang in de file staat. Dat kost de economie zoooo veel geld. In de file staan is juist slecht voor het milieu en de fijnstof. Hoog tijd voor een hele boel nieuwe wegen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:43 schreef Aoristus het volgende:
Jammer dat Hugo Borst Peijs niet mag aanpakken
Maar we hebben wel een chippie gekregen waarmee je leuke statistiekjes kunt genererenquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:44 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ja als je het eigenlijk gewoon even droog bekijkt is het schandalig dat iedereen elke dag zo lang in de file staat. Dat kost de economie zoooo veel geld. In de file staan is juist slecht voor het milieu en de fijnstof. Hoog tijd voor een hele boel nieuwe wegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |