Heb je t begin gemist?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:10 schreef evert het volgende:
heeft van westerloo grote vlekken op zijn jasje? (zijn rechterkant, voor ons links)
Neuh. Fons deed een komiek naar die schijnbaar vaak een slok nam en dan via zn mondhoeken weer naar buiten liet lopen. In liveuitzendingen, that is.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:15 schreef evert het volgende:
[..]
Yep! (deden ze claudia en prem na?)
Jerry Lewis.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:16 schreef arneaux het volgende:
Neuh. Fons deed een komiek naar die schijnbaar vaak een slok nam en dan via zn mondhoeken weer naar buiten liet lopen. In liveuitzendingen, that is.
Ja, die.quote:
Ik vind het maar strontvervelend, dat pianogejengel er tussendoor...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:37 schreef evert het volgende:
Roel van Velzen. Held!
Zo is dat! Maar probeer dat maar eens aan Arneaux uit te leggenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:45 schreef Roi het volgende:
Echt goed zingen kan 'ie ook niet.
quote:Op zondag 28 januari 2007 02:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zo is dat! Maar probeer dat maar eens aan Arneaux uit te leggen![]()
Nu dus op Ned.3...quote:Op zondag 28 januari 2007 17:24 schreef Piles het volgende:
Vanavond weer de hoogtepunten, met natuurlijk: http://web.tvgids.nl/video/1977/Claudia_de_Breij_vs_Prem/
Ik heb net dat filmpje gezien met Claudia en Premquote:Op zondag 28 januari 2007 17:24 schreef Piles het volgende:
Vanavond weer de hoogtepunten, met natuurlijk: http://web.tvgids.nl/video/1977/Claudia_de_Breij_vs_Prem/
Ja hij was vrij hard inderdaadquote:Op maandag 29 januari 2007 20:04 schreef Stofje het volgende:
Die Römer is best gemeen tegen die jongens. Onaardig van 'm.
Huh heeft ze kleren aan?quote:
Ja een nerd die Katja Schuurman neukt. Gatverdamme. Ik zou er ook niet aan moeten doen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat een kneus is die Romer zeg, Hij haalde de nerds steeds naar beneden en zelf keek ie met een glimlach waarin af te lezen was dat hij toch zeker wel een god is. Wat een kneus zeg, hij is pas een nerd
t Lijkt me een leuke aflevering.quote:De presentatie is in handen van Matthijs van Nieuwkerk, zijn tafelheer is Raoul Heertje.
De Nederlander Tjeerd Hoek staat aan het hoofd van de designafdeling van Bill Gates’ Microsoft. Vandaag bracht Microsoft zijn nieuwe besturingssysteem Windows Vista voor consumenten op de markt.
Cabaretiers Rob Urgert en Bastiaan Geleijnse geven een cursus humor. Hans Brouwer is oprichter van MassiveMusic, een van de meest gevraagde producenten van muziek bij commercials.
Barbara Barend en René van der Gijp presenteren het nieuwe programma Voetbal op Vrijdag. Dat en meer, vanavond tussen 19.30 en 20.30 uur op Nederland 3!
De Nederlander Tjeerd Hoek staat aan het hoofd van de designafdeling van Bill Gates’ Microsoft. Vandaag bracht Microsoft zijn nieuwe besturingssysteem Windows Vista voor consumenten op de markt.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:12 schreef 7eVeNL het volgende:
Ik zag Mathijs op het NOS journaal bij de presentatie van Windows Vista, misschien meer over in de DWDD
dat lijkt me nietquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:12 schreef 7eVeNL het volgende:
Ik zag Mathijs op het NOS journaal bij de presentatie van Windows Vista, misschien meer over in de DWDD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |