en dan klikken we allemaal op de linkermuisknop in de rechterbovenhoekquote:
Ondertussen rent ie terug naar de auto om wat marsmellows te pakkenquote:
Die was leuk, net als die Keniaan die bijna verzoop.quote:
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:52 schreef Aoristus het volgende:
je bent industrieel ontwerper, je hebt aan de TU in Delft gestudeerd, wat heb je gedaan?
oranje toegevoegd
daar komen zijn collega's aan, die kwamen vast op de de bbq lucht afquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:04 schreef pberends het volgende:
[..]
Ondertussen rent ie terug naar de auto om wat marsmellows te pakken![]()
![]()
.
Ik vond 'm wel aardig, en Heertje is ook top (100 keer beter dan die Tyfus Gerdinants)quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:37 schreef Aoristus het volgende:
bwoah. windows, kan het niet over iets boeienders gaan?
Het was zo cynisch!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:12 schreef snellejelle het volgende:
[..]
daar komen zijn collega's aan, die kwamen vast op de de bbq lucht af
volgens mij is dat gewoon een letterlijke vertaling van de Amerikaanse serie zelf.....quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:23 schreef pberends het volgende:
[..]
Het was zo cynisch!.
Dat die vent hiermee weg komt...
Lijkt me heel sterk, 50% van Amerika is zelf te dik en de tv-kijkers al helemaal. Krijgen ze allemaal schadeclaims enzo.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:25 schreef ASroma het volgende:
[..]
volgens mij is dat gewoon een letterlijke vertaling van de Amerikaanse serie zelf.....
ik vond wel lachwekkend maar hij ging wel een beetje te ver vond ik. Netjes is anders...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:23 schreef pberends het volgende:
[..]
Het was zo cynisch!.
Dat die vent hiermee weg komt...
In het begin dacht ik: ach, 1 opmerking... maar hij stapelde opmerking op opmerking, wel een stuk of 10quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:33 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik vond wel lachwekkend maar hij ging wel een beetje te ver vond ik. Netjes is anders...
die knakker heeft een mooi baantjequote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:52 schreef Aoristus het volgende:
je bent industrieel ontwerper, je hebt aan de TU in Delft gestudeerd, wat heb je gedaan?
oranje toegevoegd
Joa oniequote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:54 schreef 9christensen het volgende:
[..]
die knakker heeft een mooi baantje
Raoul Heertje is een goeie tafelheer, Hij praatte goed mee.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:02 schreef Soul79 het volgende:
Die Heertje is wel aardig trouwens, leuk dat ie gelijk tegen Matthijs in ging toen die weer eens onderwerp snel wilde afkappen.
Idd beter als Römer laat die maar op Katja gaan liggenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:30 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Raoul Heertje is een goeie tafelheer, Hij praatte goed mee.
Oh omdat hij een lekker wijf neukt mag je geen kritiek op hem hebben maar mag hij IEDEREEN wel naar beneden trappen? Schattigquote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:47 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja een nerd die Katja Schuurman neukt. Gatverdamme. Ik zou er ook niet aan moeten doen.
Afgunst is what comes to mind.
Ik vond die Romer echt triest gisteren. Waardeloze tafelheer. Heertje was wel ok, ik vond het interview over Vista best interessant eigenlijk. Barend en vd Gijp zijn echt te triest. De enige reden dat voetballiefhebbers naar Voetbal Inside en aanverwanten kijken, zijn Derksen en Van Hanegem en zeker niet vd Gijp en Barend.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Oh omdat hij een lekker wijf neukt mag je geen kritiek op hem hebben maar mag hij IEDEREEN wel naar beneden trappen? Schattig
Dacht het ook !quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:34 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Idd beter als Römer laat die maar op Katja gaan liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |