Dat valt me nu ook op. Sjezus "what a nut cake"quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:52 schreef golfer het volgende:
Van Lieshout is geniaal, maar wel gek.
Volgens mij zenden ze dat tegenwoordig één of twee keer in de week uit, of zo... Geen idee op welke dagen. Café de Wereld is véél leuker dan iets als De Jakhalzen, maar misschien te moeilijk om te maken en het ook elke dag leuk te maken?quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:38 schreef Veerboot het volgende:
Hebben ze trouwens eindelijk Café de Wereld overboord gegooid, of werd dit eenmalig (of tweemalig, gisteren volgens mij ook al niet) niet uitgezonden?
Mwoa, ik vond Ahmed Aboutaleb zeker wel een interessante gast, hij viel wat tegen. Die kunstenaar vond ik hilarisch! Maar ik kijk echt nooit vantevoren wie komen, ik laat me graag verrassen. Soms valt het tegen, meestal niet.quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:36 schreef arneaux het volgende:
Ik heb t niet gekeken omdat er toch geen leuke gasten waren.
Kaandorp is lief en leukquote:
Café de Wereld leuk?quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:47 schreef Stofje het volgende:
[..]
Volgens mij zenden ze dat tegenwoordig één of twee keer in de week uit, of zo... Geen idee op welke dagen. Café de Wereld is véél leuker dan iets als De Jakhalzen, maar misschien te moeilijk om te maken en het ook elke dag leuk te maken?
Ja, ik vind het altijd erg grappig.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:39 schreef pfaf het volgende:
Weinig aan vandaag, ook geen leuke gasten natuurlijk. En Giel is ook weinig aan.
[..]
Café de Wereld leuk?![]()
Ik vind het echt tenenkrommend slecht. Bij het genante af.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:40 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja, ik vind het altijd erg grappig.
Dat dusquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:44 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik vind het echt tenenkrommend slecht. Bij het genante af.
Misschien beetje een late reactie, maar dat vond ik toen ook echt niet kunnen. Het is geen klein kind van 10 jaar ofzo, ook al heeft hij die lengte wel. Beetje respect voor een goeie muzikant.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:02 schreef SunChaser het volgende:
Ik mag hopen dat Van Velzen die Mathijs even na afloop heeft aangeproken op zn denigererende gedrag. Je aait niet even de pianist overf zn bol, dat doe je niet, Van Velzen is geen kind.
Hij deed ook meteen zn haar goed
Hij is een complete imbeciel, met zijn "concentratiekamp"quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:52 schreef golfer het volgende:
Van Lieshout is geniaal, maar wel gek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |