was er al mee bezig., komt goedquote:Op donderdag 25 januari 2007 18:46 schreef -Wolf- het volgende:
TVP. Maak ff een leuke OP en gooi het linkje naar de vorige er in..
New Arrivals @ tommy-shop by the way..
oftewel gratis dus.quote:verzendkosten zitten bij de prijs in.
Dalijk even kijken dan maarquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:00 schreef timlol het volgende:
new arrivals zitten aantal vette items bij
laat ze eerst maar is de rommel verzenden voordat ik uberhaupt voor wat nieuws ga kijken..quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:00 schreef timlol het volgende:
new arrivals zitten aantal vette items bij
Die zie ik er niet tussen staan.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:11 schreef jovink het volgende:
zit weinig soeps bij..
alleen deze [afbeelding]
is wel lekker retro. .
Verkeerde link. Als je nu even rechtsklikt op de afbeelding en bij eigenschappen de locatie van de afbeelding kopieert en dan hier post.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:10 schreef Fezie het volgende:
http://www.tommy-shop.nl/nl-shop/index.php?breakOut=1
Díe is vet!
wow wat een verschil, ik had ook op de 16e een bestelling gedaan, en die is de 19e gekomen. Prima sjaal trouwens, zeker voor dat geld (e22,50)quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:30 schreef SatanicWarrior het volgende:
Mijn bestelling van 16 januari is nog steeds niet binnen.
ik denk dat het ligt aan le produit, die bear zip hebben er best veel besteld denk k, en die jsaal gewoon wat minderquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:44 schreef men_in_red het volgende:
[..]
wow wat een verschil, ik had ook op de 16e een bestelling gedaan, en die is de 19e gekomen. Prima sjaal trouwens, zeker voor dat geld (e22,50)
Object niet gevonden!quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:02 schreef W2O het volgende:
http://www.tommy-shop.nl/(...)42-20.A.418x374.jpg. Die is mooi
Idd basic, maar toch zal ik er wel wat dingen van bestellen de komende tijd. Jammer eigenlijk dat bv. GANT geen webshop heeft. Dalijk heb ik alleen nog maar kleding van Esprit en TH.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:47 schreef Maxxieh het volgende:
Die polo vind ik idd nog wel grappig, de rest is een beetje basic..
Eigenlijk wel he?quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:24 schreef Maxxieh het volgende:
Ga dan met je luie reet van de stoel af en loop ff de stad in?
quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:40 schreef jovink het volgende:
die van mij komt dr morgen aan zit nu nog in wallenhorst ofzo
wat had je besteld?
lol, ik heb de volle pond betaald voor een tommy hilfiger sjaal (¤45) een paar maanden geleden, die heb ik toen gewoon in de tommy hilfiger store in groningen gekocht, en nu krijg je er 50% korting op.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:44 schreef men_in_red het volgende:
[..]
wow wat een verschil, ik had ook op de 16e een bestelling gedaan, en die is de 19e gekomen. Prima sjaal trouwens, zeker voor dat geld (e22,50)
je moet die punt aan het einde weghalen, dan doet de link het wel.quote:
Oew, die slippers zijn ook wel vet!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:10 schreef SatanicWarrior het volgende:
Ik heb alweer zin in de lente/zomer.![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:11 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Verkeerde link. Als je nu even rechtsklikt op de afbeelding en bij eigenschappen de locatie van de afbeelding kopieert en dan hier post..
met invoice betekent factuur, je hoedft pas te betalen als je het pakketje hebt, en je betaalt alleen wat je houdt. De levertijden verschillen sterk, van 3 dagen tot 2 weken.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:01 schreef vanKampen het volgende:
Hallo,
Ik zag net op de site dat je wel weer met Invoice kan betalen. wat is daar precies de bedoeling van?
En wat zijn de gemiddelde levertijden?
Ik wil trouwens die witte skibroek bestellen. Check op de site: SKI => MEN
ja je moet het geld gewoon overmaken binnen twee weken. (geen rembours dus)quote:Op zondag 28 januari 2007 14:03 schreef Graft het volgende:
Invoice is toch gewoon op rekening? dat moet je binnen 2 weken overmaken toch?
Anders moet ik als de donder geld klaar leggen als het niet zo is.
Het is nu sale en daardoor duur het stukken langer. Buiten de sale om is het idd 3-5 dagen. Pakketje komt sowieso uit Duitsland.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:13 schreef bladibladibla het volgende:
Dat is netjes. Ik ben namelijk aan het twijfelen over de maten, maar dan besteld ik er gewoon meerdere
Op de site staat trouwens dat de levertijd tussen de 3 en 5 dagen ligt.
deze wilde ik ook kopen, alleen vond ik het jammer dat er geen blauwe variant was en hij leek me iets te dik/zwaar, (Inmiddels heb ik een mooie blauwe jas van een ander merkquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:47 schreef cikolata het volgende:
ik heb deze maandag ontvangen (na 8 dagen):
[afbeelding]
Jammer genoeg is ie te groot. Ik heb nu een s besteld, maar dat gaat dus weer even duren...
Je print een zegel uit, jij beldt UPS op, en ze komen het ophalen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:14 schreef aardappel het volgende:
hmm.. hoe werkt dat terugsturen precies?
je moet op de site even inloggen en bij je orders kijken, het kan best dat dat overzicht leeg is, dan moet je de order opnieuw plaatsen, is bij mij ook gebeurd.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:27 schreef Houniet het volgende:
mijn eerste bestelling is nooit aangekomen. gebeld met tommy, zij zouden mij terug bellen.. NOT
nu opnieuw een poging wagen, ben benieuwd
Wat doe je nou moeilijk dan?quote:Op zondag 4 februari 2007 12:03 schreef aardappel het volgende:
hoe gaat dat terugsturen precies in zijn werk?
De maten zijn europese maten, Tommy Hilfiger valt sowieso iets groter uit dan Hilfiger Denim.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:07 schreef neo2000 het volgende:
Nog weetjes voor deze webshop..? Bepaalde dingen die groot uitvallen, klein uitvallen..? Zijn dit NL tommy maten bijvoorbeeld, of de US maten..?
Zelf ook last van. Laatste 2 orders alles weer ingevuld. Iets verkeerd gegaan de laatste paar weken daar.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:28 schreef Houniet het volgende:
als ik ben ingelogd bij Tommy en dan mijn order wil versturen moet ik opnieuw mijn gegevens invullen. klopt dat
sneller dan poging 1 ofnietquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:36 schreef Houniet het volgende:
dinsdag besteld
woensdag mail ups
donderdag binnen
sexy shit
Sale is min of meer voorbij dus.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:36 schreef Houniet het volgende:
dinsdag besteld
woensdag mail ups
donderdag binnen
sexy shit
een heleboel bestellingen zijn verloren gegaan door de invoer van het nieuwe systeem.quote:Op zondag 11 februari 2007 10:41 schreef Houniet het volgende:
ging idd veel sneller dan de eerste keer.. alleen die eerste is niet eens aangekomenen niet eens een mail van ups
aahquote:Op zondag 11 februari 2007 15:00 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
een heleboel bestellingen zijn verloren gegaan door de invoer van het nieuwe systeem.
T loopt wel storm daarquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:27 schreef limburger87 het volgende:
voor de liefhebber zie v&a, mijn bear moc zip mag weg, vrijwel nooit gedragen, het is overigens de bruine, en niet de lelijke rode.
Mooie blouse inderdaad maar ik kan die blauwe nergens meer vinden op de site??quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:51 schreef Aanvoerder het volgende:
Nou, dit is wat ik tijdens de sale heb gekocht. Ben een beetje op de nette toer gegaan. Voor het eerst een (licht)roze kledingstuk aangeschaft. Hou er niet zo van als man zijnde, maar doet het goed bij de vrouwelijk kennelijk. Toevallig onbewust de bijpassende broeken van die blouzen ook gekocht.
Alles zit echt superchill en uitstekend met m'n andere kledingstukken te combineren.
Uitverkocht.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:44 schreef LaZZ_NL het volgende:
[..]
Mooie blouse inderdaad maar ik kan die blauwe nergens meer vinden op de site??
nog niet, ze hebben wel leuke dingen, maar ik heb er even het geld niet voor... Dier blauwe cardigan van TH denim ziet er stoer uit, misschien dat ik die nog wel koop...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:14 schreef Aanvoerder het volgende:
Iemand nog iets van de nieuwe collectie besteld?
Deze wellicht.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:00 schreef klausch het volgende:
De broek die deze gast aan heeft.. kan iemand mij misschien vertellen waar die het best op lijkt uit de shop.. Wat vinden jullie?
http://www.tommy-shop.nl/(...)215048-013.A.192.jpg
En die riem is gvd ook niet te vinden .. helaasch..![]()
![]()
![]()
Die witte broek had ik nog niet gezien, die andere wel, heel vet.quote:
fotooo?quote:Op maandag 5 maart 2007 18:05 schreef jovink het volgende:
jahwol geen dank
ik wacht wel tot die geile retero polo is afgeprijsd toch nog lang geenzomer
daar ga ik ook vanuitquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:55 schreef jovink het volgende:
als je dr niks van hoort is t goed:P
Die ziet er chill uit, waar staat die? Ik kan hem niet vinden namelijk.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:25 schreef Ewaldus het volgende:
[afbeelding]
wil ik passen, retourneren is echt gratis? Ook geen verzendkosten en gewoon geld terug?
SPORT/ men/ fitnessquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:59 schreef Maxxieh het volgende:
[..]
Die ziet er chill uit, waar staat die? Ik kan hem niet vinden namelijk.
hoe werkt dat dan het best?quote:
ok, bedanktquote:Op zondag 25 maart 2007 23:32 schreef jovink het volgende:
waarom zou je met ideal betlaen als je gewoon op rekening kunt kopen. je krijtg het. past het wat niet past laat je weerophalen en wat je jhoudt betala je taaddaa
whehe, gelukkig van normaal formaat zoals op een polo.quote:
Zal wel lekker snel zijn als ie echt morgen al wordt geleverd.quote:Bericht van de verzender:
YOUR ORDER AT THE TOMMY HILFIGER E-SHOP
Aflevering volgens schema: 29-maart-2007
Zegel uitprinten? Hoe en waar?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:45 schreef klausch het volgende:
[..]
Je print een zegel uit, jij beldt UPS op, en ze komen het ophalen.
Zelf een afspraak maken dus, toen heb ik niks meer van ze gehoord.
Grappig. Ga ik ook eens proberen!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:25 schreef tevebe het volgende:
Opzich is dat wel jammer dan. Ik heb dan misschien het geluk dicht bij een Tommy winkel te wonen (Maastricht). Zoveel koop ik er niet, maar toen ik daar iets kocht had ik toevallig een Tommy shirt aan en bij aankoop van een nieuw shirt meteen 30% korting gekregen.
Zeker.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:32 schreef tevebe het volgende:
Ik heb daar toen een formulier in moeten vullen. Ik heb echter nooit een pasje ofzo gekregen. Ik weet ook niet of ze die hebben of dat ze in de pc kijken of je al klant bent. Ik ben toen in breda 'vaste' klant geworden. 30% korting is toch wel veel.
ik had mijn laatste bestelling binnen 2 dagen binnen, ging lekker snel!quote:Op zondag 1 april 2007 12:50 schreef Houniet het volgende:
weer 4 shirts besteldalvast voor de zomer
bevestiginsmail al binnen![]()
is je broek alweer opgehaald of gebeurt dat morgenquote:Op zondag 1 april 2007 13:08 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
ik had mijn laatste bestelling binnen 2 dagen binnen, ging lekker snel!![]()
ja hij wordt morgen (maandag) opgehaald. Ik heb die broek ook alweer in een maat groter besteld.quote:Op zondag 1 april 2007 15:30 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
is je broek alweer opgehaald of gebeurt dat morgen
Whehehe welke Hilfiger-hype?quote:Op maandag 2 april 2007 15:42 schreef sanni het volgende:
Begrijp die hele Hilfiger-hype niet sow. Beetje alternatief i.m.o.voor Ralph Lauren kledij.
idd, van een Tommy hype kan je niet echt spreken, eerder een Replay hypequote:Op maandag 2 april 2007 15:42 schreef sanni het volgende:
Begrijp die hele Hilfiger-hype niet sow. Beetje alternatief i.m.o.voor Ralph Lauren kledij.
de wollen trui hadden ze ook niet in de gewone winkelquote:Op maandag 2 april 2007 15:45 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Whehehe welke Hilfiger-hype?Het is gewoon leuke kleding net als Ralph Lauren, de ene keer hebben ze bij TH iets leuks wat ze dan bij RL niet hebben, het mooie is dat TH dus een online shop heeft, RL ook maar die verstuurd alleen binnen de VS. Vaak zijn er dingen in de online TH shop die ze in de TH winkels niet verkopen, zoals die witte broek die ik besteld heb.
![]()
met die beer?quote:Op maandag 2 april 2007 23:33 schreef jovink het volgende:
[..]
de wollen trui hadden ze ook niet in de gewone winkel
Staan leuke dingen opquote:Op zondag 1 april 2007 13:43 schreef MrX1982 het volgende:
Wow cool ik wist niet dat tommy een e-shop had voor Nederland. Eens even rondkijken.
En dus dat shirt wat ik voor een vriendin wilde kopen, maar reeds niet meer in de winkel te krijgen was.quote:Op maandag 2 april 2007 15:45 schreef SatanicWarrior het volgende:
Vaak zijn er dingen in de online TH shop die ze in de TH winkels niet verkopen, zoals die witte broek die ik besteld heb.![]()
Zeker. Ik kon de verleiding al niet meer weerstaan. Zojuist drie items besteldquote:Op maandag 2 april 2007 23:52 schreef enter het volgende:
Staan leuke dingen opveel te verleidelijk!!
![]()
die ik aan de telefoon heb gehad spraken gewoon fatsoenlijk Nederlands.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:00 schreef jovink het volgende:
ja alleen dat je 1 of andere belg aan de telefoon krijgt
nou i kkan het verkeerd hebben maar volgens mij werd ik doorgeschakeld naar afrika ofzoquote:Op woensdag 4 april 2007 17:03 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
die ik aan de telefoon heb gehad spraken gewoon fatsoenlijk Nederlands.![]()
whehe nou ik heb UPS in mijn hele leven 2 keer gebeld en beide keren spraken ze normaal Nederlands.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:34 schreef jovink het volgende:
[..]
nou i kkan het verkeerd hebben maar volgens mij werd ik doorgeschakeld naar afrika ofzo
hoefde nog net niet in het engels uit te leggen wat ik bedoelde
om 1455 mail van UPS gehadquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:08 schreef Houniet het volgende:
zondag besteld, hopelijk vandaag of morgen in huis
Vanaf 1 jaar zag ik.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:02 schreef Uhmmie het volgende:
hmm verkopen die ook babystuff?
ja vet klote, ik ben nu al zo´n 2 weken bezig de juiste broek te krijgen.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:56 schreef jovink het volgende:
haahah hoelang duurt dat nou al? al wel n maadn ofniet?kloten is dat
je krijgt met een paar dagen een mailtje van UPS, met je track nummer erinquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:28 schreef fonzzzie het volgende:
ik heb net via tommy-shop slippers besteld. Doe dit voor het eerst, maareh ik heb gewoon betaald via i-deal en heb een bevestigingsmail gekregen enzo. Alleen had ik geen account op de site en kan ik dus mijn bestelling niet volgen![]()
Heb dus als nog een account aangemaakt maarja daar staan die slippers dan natuurlijk niet in.
Is dit wel goed gegaan dan of moet ik weer opnieuw bestellen??
Der staat in die mail wel een ordernummer kan ik dan toch mijn bestelling volgen op de een of andere manier?
bvd
binnen NL geen verzendskostenquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:57 schreef _Surface het volgende:
Kan je ook laten leveren in België?
Hoeveel betaal je aan verzendingskosten binnen Nederland?
geen verzendkosten. Zit bij de price in Heeft belgie geen eigen TH shop?quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:57 schreef _Surface het volgende:
Kan je ook laten leveren in België?
Hoeveel betaal je aan verzendingskosten binnen Nederland?
Thx. Leveren in Belgie is blijkbaar niet mogelijk. Maar ik laat me daardoor niet tegenhouden ^^quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:59 schreef Houniet het volgende:
[..]
binnen NL geen verzendskosten
laten leveren in Belgie weet ik niet
je kan ook het geld overmaken als je je bestellingen ontvangen hebtquote:Op donderdag 26 april 2007 12:27 schreef _Surface het volgende:
Als ik niet via creditcard wil betalen, welke mogelijkheden heb ik dan nog? Kan ik dmv overschrijving of bij levering betalen?
Dus dan bestel ik gewoon, en wanneer ze leveren krijg ik een overschrijving?quote:Op donderdag 26 april 2007 12:28 schreef Houniet het volgende:
[..]
je kan ook het geld overmaken als je je bestellingen ontvangen hebt![]()
je krijgt je bestelling thuis. daar zit een factuur in. en op dat factuur staat in het Nederlands wat je preciess moet vermelden met het overmaken. dacht je klantnummer en factuurnummerquote:Op donderdag 26 april 2007 12:41 schreef _Surface het volgende:
[..]
Dus dan bestel ik gewoon, en wanneer ze leveren krijg ik een overschrijving?
En wat moet ik dan aanduiden op het formulier?
Sorry, ik ben niet zo goed in zo'n dingen, het is de eerste keer dat ik online bestel
Kies ik dan "By Invoice", "I-Deal" of "Pay-Pal"?quote:Op donderdag 26 april 2007 12:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
je krijgt je bestelling thuis. daar zit een factuur in. en op dat factuur staat in het Nederlands wat je preciess moet vermelden met het overmaken. dacht je klantnummer en factuurnummer
heel simpel
wanneer was dat? want een tijdje terug hadden ze tijdelijk de 'by invoice' betaalmethode niet als optie. Had je eigenlijk wel voor 'by invoice' gekozen als betaalmethode?quote:Op donderdag 26 april 2007 15:35 schreef vanKampen het volgende:
Raar....ik kreeg laatst eerst een rekening, die ik moest betalen, waarna ze zouden verzenden!
is dat nieuw?
voor mij wel jaquote:Op donderdag 26 april 2007 15:35 schreef vanKampen het volgende:
Raar....ik kreeg laatst eerst een rekening, die ik moest betalen, waarna ze zouden verzenden!
is dat nieuw?
jammer. maar dan weet je iig wat je voortaan wel kunt bestellenquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:01 schreef miki het volgende:
De ballerina's binnengekregen, maar helaas zitten ze me niet goed. UPS gebeld, komen het pakketje dadelijk al ophalen. Wel goede service!
Bestelling net binnengekregen. Het zit als gegotenquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:57 schreef hmmmz het volgende:
ik heb vandaag deze bestelt:
[afbeelding]
[afbeelding]
Heuj! Na-apert!quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:57 schreef hmmmz het volgende:
ik heb vandaag deze bestelt:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 08:46 schreef vanKampen het volgende:
Gisteren bestelling gekregen.
Maak de doos open, Polo zat in, broek ook, en de schoenendoos......waar geen schoenen in zaten!
Helemaal vol met proppen papier maar verder niks....
ga ze een mail sturen!
Bijna alles... weken is mijn maat er niet, tot NU. De dag waarna ik toch maar de maat groter bestel (kan het altijd nog krimpen)..quote:
Bel je dan op en wat meot je met je pakketje doen iets opplakken of niks??quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:47 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Bestelling net binnengekregen. Het zit als gegotenIk had die polo in 2 maten bestelt dus 1 gaat er van terug. UPS komt het pakketje dadelijk ophalen.
Is het niet gewoon weer zaterdag en zondag?quote:
Dit jaar is het van 11 mei t/m 15 mei. 11 mei is iig personeelsavond van 16.00 - 19.30 daarna mag het normale volk naar binnen tot 21.30quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:18 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Is het niet gewoon weer zaterdag en zondag?![]()
Ik krijg nog een uitnodiging van een vriend van me, maar heb hem nog niet binnen.
Tommy kleding voor best weinig geldquote:
Bij weight gewoon 1, en wat bij reference 1 en 2 moet komen te staan weet ik ook niet zeker. Waarschijnlijk het nummer wat achter ref1 en ref2 op de doos staat?!quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:57 schreef Alessandro het volgende:
Reference 1
Reference 2
Weight
Ok bij retourneren wat meot daar komen te staan>>
Deze link http://www.tommy-shop.nl/nl-shop/retouren.php staat ook op je factuur, als je op die link klikt kom je op de pagina uit waar alles duidelijk uitgelegd staat.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:57 schreef Alessandro het volgende:
Reference 1
Reference 2
Weight
Ok bij retourneren wat meot daar komen te staan>>
Maar ik meot dan de retour ticket printen maar heb geen printer. Kan het neit anders? gewoon adress handmatig eropzetten?quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:02 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Deze link http://www.tommy-shop.nl/nl-shop/retouren.php staat ook op je factuur, als je op die link klikt kom je op de pagina uit waar alles duidelijk uitgelegd staat.
Kutquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:00 schreef jovink het volgende:
nee dat wil niet want ups moet het scannnen
Welke korting vouchers? Voor zover ik weet krijgt alleen het personeel korting vouchersquote:Op maandag 14 mei 2007 08:42 schreef navigator het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met korting vouchers? Als rechtgeaarde Hollander natuurlijk altijd in voor wat extra korting![]()
ziet er goed uit, ik heb er ook wel leuke dingen gezien, maar dat zijn gelijk truien van 100e, even het geld niet voor.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:00 schreef Aanvoerder het volgende:
Vandaag binnengekregen:
[afbeelding]
Allebei slim fit. En wederom weer erg tevreden. Tot nu toe nog nooit iets moeten terugsturen.
Je hebt die retourenpagina volgens mij toch nodig om een label uit te printen. Heb je geen label via de mail gekregen?quote:Op maandag 21 mei 2007 17:00 schreef navigator het volgende:
Ik heb vandaag 2 polo´s binnen waarvan er 1 een andere kleur heeft en de verkeerde maat. Die moet dus terug, retourformulier heb ik ingevuld maar hoe zit het nu met die sticker en moet ik UPS gewoon bellen dat ze wat op moeten halen bij mij?
de link naar de retourenpagina van tommy-shop werkt niet.
mooie shit ouwequote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:00 schreef Aanvoerder het volgende:
Vandaag binnengekregen:
[afbeelding]
Allebei slim fit. En wederom weer erg tevreden. Tot nu toe nog nooit iets moeten terugsturen.
in Arnhem zit ook een Tommyshopquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:40 schreef petersss het volgende:
Bijna alles wat ze verkopen hebben ze toch ook bij de Bijenkort (eindhoven) dan kun je het nog ff passen en gelijk meenemen.
Jaaa, ik verwen niet alleen mezelf, hehe.quote:Ivy V Neck L/s 4x4
Chic block-stripe knit sweater made of lightweight nylon-cotton blend fabric with V-neckline and embroidered flag logo on the chest.
Material:
64% cotton, 36% nylon
Color:
Midnight-eur / Classic White
Je ogen ook niet?quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:42 schreef Aanvoerder het volgende:
Voor een vriendin gekocht die ik komende maand na 2,5 jaar weer eens ga opzoeken. Aangezien die nogal rondborstig is, zal deze bij haar nog een stuk leuker staan dan bij dit model.
[afbeelding]
[..]
Jaaa, ik verwen niet alleen mezelf, hehe.
hangt er vanaf. zodra je mail van ups krijgt kan je uitgaan van drie werkdagenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:22 schreef cs-Blade het volgende:
gister 2 tshirts besteld, betaald met ideal. bevestigingsmail gehad van tommy, nog niks van ups.
hoelang duurt het gemiddeld voordat je je bestelling binnen hebt na het klikken op 'send' ?
I know, maar ik wil juist die in het geel/grijsquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:26 schreef jovink het volgende:
die 2de is er nog wel int blauw in s en m
Ik keek net, en toen was een trui die ik wilde hebben vandaag wél in mijn maatquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:47 schreef Aanvoerder het volgende:
Je moet geregeld weer checken naar de maten. Als er dingen retour komen of overblijfsels uit de TH winkels worden gehaald, dan is er misschien weer voorraad. Heb het zelf ook vaak gehad dat uiteindelijk toch mijn maat aanwezig was.
quote:Dear Mr. Oomen,
Thank you very much for your note and the interest you express in our
products.
Unfortunately, the size you requested is not in our current inventory.
Our collections change constantly so it is worth having a look at our
e-Shop now and again. Perhaps the size you want will soon be available.
However, we recommend that you visit one of our Tommy Hilfiger stores in
your area so you dont have to go without the item you are looking for.
The addresses are in the Store finder section in our e-Shop. We hope
your search there is successful!
Thank you for your cooperation.
ups komt morgen langs hoppaquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:30 schreef Proximo het volgende:
Zondag besteld, wel bericht van Tommy, niks van UPS...:(
wanneer besteld?quote:
Maandag dusquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:26 schreef jovink het volgende:
ik heb ook gister besteld zal morgen wel verstuurd worden
Heb een keer een broek gekocht bij de Tommy shop die was ¤ 140,- dus zoveel verschil zal er niet in zittenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:53 schreef Teteteterek het volgende:
Is het nou echt de moeite waard om het online te bestellen qua prijs? Ik heb al lang geen Tommy kleding meer gekocht dus ik zou niet weten hoe veel het normaal kost in de winkels.
3 weken duurde 't bij mijquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:23 schreef petersss het volgende:
Vraagje hoe lang duurt het voordat je geld terug krijgt bij de Tommy Shop...had een paar schoenen mee besteld en netjes terug gezonden omdat ze niet goed paste (papieren om terug te zenden zitten erbij) maar nu een week of 4 later nog noppes... .. duurt wel erg lang, iemand ervaring mee?
niet als ik iets terugbrengquote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:27 schreef jovink het volgende:
nee waarom vooraf betalen als je het ook nadat je ook kunt betalen als je gepast enz hebt
doe je ineeen winkel ook ja:P
het is makkelijker om te passen en dan terug te sturen en dan gedl overmaken dan.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:26 schreef Emmety het volgende:
[..]
niet als ik iets terugbreng... en waarom niet? ik heb geen honger als er een paar weken een paar tientjes minder op m'n rekening staan.
![]()
er staat nog steedsquote:Op maandag 11 juni 2007 21:14 schreef jovink het volgende:
is dr toch allang?
dan kijk je verkeerd, je moet gewoon kijken bij MEN en niet bij new arivals. hier dus.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:16 schreef Houniet het volgende:
[..]
er staat nog steeds
"coming soon"
dusik snapte er ook al weinig van, helemaal omdat ik al een mail kreeg over zwemkleding
wat jij wiltquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:18 schreef jovink het volgende:
[..]
het is makkelijker om te passen en dan terug te sturen en dan gedl overmaken dan.
geld overmaken. passen terugsturen, geld weer terug moeten krijgen. en nee maakt mij ook niet uit een paar 10tjes meer of minder maar het is gewoon een handige service ook bedoelt voor mensen onder cred card
pff ik moet echt wat aan mijn ogen doenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:38 schreef men_in_red het volgende:
[..]
dan kijk je verkeerd, je moet gewoon kijken bij MEN en niet bij new arivals. hier dus.![]()
te laat..quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:43 schreef Houniet het volgende:
alles wat in de utverkoop gaat is niet in mijn maat. zowat alleen maar XXL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |