Die ziet er chill uit, waar staat die? Ik kan hem niet vinden namelijk.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:25 schreef Ewaldus het volgende:
[afbeelding]
wil ik passen, retourneren is echt gratis? Ook geen verzendkosten en gewoon geld terug?
SPORT/ men/ fitnessquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:59 schreef Maxxieh het volgende:
[..]
Die ziet er chill uit, waar staat die? Ik kan hem niet vinden namelijk.
hoe werkt dat dan het best?quote:
ok, bedanktquote:Op zondag 25 maart 2007 23:32 schreef jovink het volgende:
waarom zou je met ideal betlaen als je gewoon op rekening kunt kopen. je krijtg het. past het wat niet past laat je weerophalen en wat je jhoudt betala je taaddaa
whehe, gelukkig van normaal formaat zoals op een polo.quote:
Zal wel lekker snel zijn als ie echt morgen al wordt geleverd.quote:Bericht van de verzender:
YOUR ORDER AT THE TOMMY HILFIGER E-SHOP
Aflevering volgens schema: 29-maart-2007
Zegel uitprinten? Hoe en waar?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:45 schreef klausch het volgende:
[..]
Je print een zegel uit, jij beldt UPS op, en ze komen het ophalen.
Zelf een afspraak maken dus, toen heb ik niks meer van ze gehoord.
Grappig. Ga ik ook eens proberen!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:25 schreef tevebe het volgende:
Opzich is dat wel jammer dan. Ik heb dan misschien het geluk dicht bij een Tommy winkel te wonen (Maastricht). Zoveel koop ik er niet, maar toen ik daar iets kocht had ik toevallig een Tommy shirt aan en bij aankoop van een nieuw shirt meteen 30% korting gekregen.
Zeker.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:32 schreef tevebe het volgende:
Ik heb daar toen een formulier in moeten vullen. Ik heb echter nooit een pasje ofzo gekregen. Ik weet ook niet of ze die hebben of dat ze in de pc kijken of je al klant bent. Ik ben toen in breda 'vaste' klant geworden. 30% korting is toch wel veel.
ik had mijn laatste bestelling binnen 2 dagen binnen, ging lekker snel!quote:Op zondag 1 april 2007 12:50 schreef Houniet het volgende:
weer 4 shirts besteldalvast voor de zomer
bevestiginsmail al binnen![]()
is je broek alweer opgehaald of gebeurt dat morgenquote:Op zondag 1 april 2007 13:08 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
ik had mijn laatste bestelling binnen 2 dagen binnen, ging lekker snel!![]()
ja hij wordt morgen (maandag) opgehaald. Ik heb die broek ook alweer in een maat groter besteld.quote:Op zondag 1 april 2007 15:30 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
is je broek alweer opgehaald of gebeurt dat morgen
Whehehe welke Hilfiger-hype?quote:Op maandag 2 april 2007 15:42 schreef sanni het volgende:
Begrijp die hele Hilfiger-hype niet sow. Beetje alternatief i.m.o.voor Ralph Lauren kledij.
idd, van een Tommy hype kan je niet echt spreken, eerder een Replay hypequote:Op maandag 2 april 2007 15:42 schreef sanni het volgende:
Begrijp die hele Hilfiger-hype niet sow. Beetje alternatief i.m.o.voor Ralph Lauren kledij.
de wollen trui hadden ze ook niet in de gewone winkelquote:Op maandag 2 april 2007 15:45 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Whehehe welke Hilfiger-hype?Het is gewoon leuke kleding net als Ralph Lauren, de ene keer hebben ze bij TH iets leuks wat ze dan bij RL niet hebben, het mooie is dat TH dus een online shop heeft, RL ook maar die verstuurd alleen binnen de VS. Vaak zijn er dingen in de online TH shop die ze in de TH winkels niet verkopen, zoals die witte broek die ik besteld heb.
![]()
met die beer?quote:Op maandag 2 april 2007 23:33 schreef jovink het volgende:
[..]
de wollen trui hadden ze ook niet in de gewone winkel
Staan leuke dingen opquote:Op zondag 1 april 2007 13:43 schreef MrX1982 het volgende:
Wow cool ik wist niet dat tommy een e-shop had voor Nederland. Eens even rondkijken.
En dus dat shirt wat ik voor een vriendin wilde kopen, maar reeds niet meer in de winkel te krijgen was.quote:Op maandag 2 april 2007 15:45 schreef SatanicWarrior het volgende:
Vaak zijn er dingen in de online TH shop die ze in de TH winkels niet verkopen, zoals die witte broek die ik besteld heb.![]()
Zeker. Ik kon de verleiding al niet meer weerstaan. Zojuist drie items besteldquote:Op maandag 2 april 2007 23:52 schreef enter het volgende:
Staan leuke dingen opveel te verleidelijk!!
![]()
die ik aan de telefoon heb gehad spraken gewoon fatsoenlijk Nederlands.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:00 schreef jovink het volgende:
ja alleen dat je 1 of andere belg aan de telefoon krijgt
nou i kkan het verkeerd hebben maar volgens mij werd ik doorgeschakeld naar afrika ofzoquote:Op woensdag 4 april 2007 17:03 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
die ik aan de telefoon heb gehad spraken gewoon fatsoenlijk Nederlands.![]()
whehe nou ik heb UPS in mijn hele leven 2 keer gebeld en beide keren spraken ze normaal Nederlands.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:34 schreef jovink het volgende:
[..]
nou i kkan het verkeerd hebben maar volgens mij werd ik doorgeschakeld naar afrika ofzo
hoefde nog net niet in het engels uit te leggen wat ik bedoelde
om 1455 mail van UPS gehadquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:08 schreef Houniet het volgende:
zondag besteld, hopelijk vandaag of morgen in huis
Vanaf 1 jaar zag ik.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:02 schreef Uhmmie het volgende:
hmm verkopen die ook babystuff?
ja vet klote, ik ben nu al zo´n 2 weken bezig de juiste broek te krijgen.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:56 schreef jovink het volgende:
haahah hoelang duurt dat nou al? al wel n maadn ofniet?kloten is dat
je krijgt met een paar dagen een mailtje van UPS, met je track nummer erinquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:28 schreef fonzzzie het volgende:
ik heb net via tommy-shop slippers besteld. Doe dit voor het eerst, maareh ik heb gewoon betaald via i-deal en heb een bevestigingsmail gekregen enzo. Alleen had ik geen account op de site en kan ik dus mijn bestelling niet volgen![]()
Heb dus als nog een account aangemaakt maarja daar staan die slippers dan natuurlijk niet in.
Is dit wel goed gegaan dan of moet ik weer opnieuw bestellen??
Der staat in die mail wel een ordernummer kan ik dan toch mijn bestelling volgen op de een of andere manier?
bvd
binnen NL geen verzendskostenquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:57 schreef _Surface het volgende:
Kan je ook laten leveren in België?
Hoeveel betaal je aan verzendingskosten binnen Nederland?
geen verzendkosten. Zit bij de price in Heeft belgie geen eigen TH shop?quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:57 schreef _Surface het volgende:
Kan je ook laten leveren in België?
Hoeveel betaal je aan verzendingskosten binnen Nederland?
Thx. Leveren in Belgie is blijkbaar niet mogelijk. Maar ik laat me daardoor niet tegenhouden ^^quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:59 schreef Houniet het volgende:
[..]
binnen NL geen verzendskosten
laten leveren in Belgie weet ik niet
je kan ook het geld overmaken als je je bestellingen ontvangen hebtquote:Op donderdag 26 april 2007 12:27 schreef _Surface het volgende:
Als ik niet via creditcard wil betalen, welke mogelijkheden heb ik dan nog? Kan ik dmv overschrijving of bij levering betalen?
Dus dan bestel ik gewoon, en wanneer ze leveren krijg ik een overschrijving?quote:Op donderdag 26 april 2007 12:28 schreef Houniet het volgende:
[..]
je kan ook het geld overmaken als je je bestellingen ontvangen hebt![]()
je krijgt je bestelling thuis. daar zit een factuur in. en op dat factuur staat in het Nederlands wat je preciess moet vermelden met het overmaken. dacht je klantnummer en factuurnummerquote:Op donderdag 26 april 2007 12:41 schreef _Surface het volgende:
[..]
Dus dan bestel ik gewoon, en wanneer ze leveren krijg ik een overschrijving?
En wat moet ik dan aanduiden op het formulier?
Sorry, ik ben niet zo goed in zo'n dingen, het is de eerste keer dat ik online bestel
Kies ik dan "By Invoice", "I-Deal" of "Pay-Pal"?quote:Op donderdag 26 april 2007 12:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
je krijgt je bestelling thuis. daar zit een factuur in. en op dat factuur staat in het Nederlands wat je preciess moet vermelden met het overmaken. dacht je klantnummer en factuurnummer
heel simpel
wanneer was dat? want een tijdje terug hadden ze tijdelijk de 'by invoice' betaalmethode niet als optie. Had je eigenlijk wel voor 'by invoice' gekozen als betaalmethode?quote:Op donderdag 26 april 2007 15:35 schreef vanKampen het volgende:
Raar....ik kreeg laatst eerst een rekening, die ik moest betalen, waarna ze zouden verzenden!
is dat nieuw?
voor mij wel jaquote:Op donderdag 26 april 2007 15:35 schreef vanKampen het volgende:
Raar....ik kreeg laatst eerst een rekening, die ik moest betalen, waarna ze zouden verzenden!
is dat nieuw?
jammer. maar dan weet je iig wat je voortaan wel kunt bestellenquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:01 schreef miki het volgende:
De ballerina's binnengekregen, maar helaas zitten ze me niet goed. UPS gebeld, komen het pakketje dadelijk al ophalen. Wel goede service!
Bestelling net binnengekregen. Het zit als gegotenquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:57 schreef hmmmz het volgende:
ik heb vandaag deze bestelt:
[afbeelding]
[afbeelding]
Heuj! Na-apert!quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:57 schreef hmmmz het volgende:
ik heb vandaag deze bestelt:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 08:46 schreef vanKampen het volgende:
Gisteren bestelling gekregen.
Maak de doos open, Polo zat in, broek ook, en de schoenendoos......waar geen schoenen in zaten!
Helemaal vol met proppen papier maar verder niks....
ga ze een mail sturen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |