Bijna alles... weken is mijn maat er niet, tot NU. De dag waarna ik toch maar de maat groter bestel (kan het altijd nog krimpen)..quote:
Bel je dan op en wat meot je met je pakketje doen iets opplakken of niks??quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:47 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Bestelling net binnengekregen. Het zit als gegotenIk had die polo in 2 maten bestelt dus 1 gaat er van terug. UPS komt het pakketje dadelijk ophalen.
Is het niet gewoon weer zaterdag en zondag?quote:
Dit jaar is het van 11 mei t/m 15 mei. 11 mei is iig personeelsavond van 16.00 - 19.30 daarna mag het normale volk naar binnen tot 21.30quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:18 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Is het niet gewoon weer zaterdag en zondag?![]()
Ik krijg nog een uitnodiging van een vriend van me, maar heb hem nog niet binnen.
Tommy kleding voor best weinig geldquote:
Bij weight gewoon 1, en wat bij reference 1 en 2 moet komen te staan weet ik ook niet zeker. Waarschijnlijk het nummer wat achter ref1 en ref2 op de doos staat?!quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:57 schreef Alessandro het volgende:
Reference 1
Reference 2
Weight
Ok bij retourneren wat meot daar komen te staan>>
Deze link http://www.tommy-shop.nl/nl-shop/retouren.php staat ook op je factuur, als je op die link klikt kom je op de pagina uit waar alles duidelijk uitgelegd staat.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:57 schreef Alessandro het volgende:
Reference 1
Reference 2
Weight
Ok bij retourneren wat meot daar komen te staan>>
Maar ik meot dan de retour ticket printen maar heb geen printer. Kan het neit anders? gewoon adress handmatig eropzetten?quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:02 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Deze link http://www.tommy-shop.nl/nl-shop/retouren.php staat ook op je factuur, als je op die link klikt kom je op de pagina uit waar alles duidelijk uitgelegd staat.
Kutquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:00 schreef jovink het volgende:
nee dat wil niet want ups moet het scannnen
Welke korting vouchers? Voor zover ik weet krijgt alleen het personeel korting vouchersquote:Op maandag 14 mei 2007 08:42 schreef navigator het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met korting vouchers? Als rechtgeaarde Hollander natuurlijk altijd in voor wat extra korting![]()
ziet er goed uit, ik heb er ook wel leuke dingen gezien, maar dat zijn gelijk truien van 100e, even het geld niet voor.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:00 schreef Aanvoerder het volgende:
Vandaag binnengekregen:
[afbeelding]
Allebei slim fit. En wederom weer erg tevreden. Tot nu toe nog nooit iets moeten terugsturen.
Je hebt die retourenpagina volgens mij toch nodig om een label uit te printen. Heb je geen label via de mail gekregen?quote:Op maandag 21 mei 2007 17:00 schreef navigator het volgende:
Ik heb vandaag 2 polo´s binnen waarvan er 1 een andere kleur heeft en de verkeerde maat. Die moet dus terug, retourformulier heb ik ingevuld maar hoe zit het nu met die sticker en moet ik UPS gewoon bellen dat ze wat op moeten halen bij mij?
de link naar de retourenpagina van tommy-shop werkt niet.
mooie shit ouwequote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:00 schreef Aanvoerder het volgende:
Vandaag binnengekregen:
[afbeelding]
Allebei slim fit. En wederom weer erg tevreden. Tot nu toe nog nooit iets moeten terugsturen.
in Arnhem zit ook een Tommyshopquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:40 schreef petersss het volgende:
Bijna alles wat ze verkopen hebben ze toch ook bij de Bijenkort (eindhoven) dan kun je het nog ff passen en gelijk meenemen.
Jaaa, ik verwen niet alleen mezelf, hehe.quote:Ivy V Neck L/s 4x4
Chic block-stripe knit sweater made of lightweight nylon-cotton blend fabric with V-neckline and embroidered flag logo on the chest.
Material:
64% cotton, 36% nylon
Color:
Midnight-eur / Classic White
Je ogen ook niet?quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:42 schreef Aanvoerder het volgende:
Voor een vriendin gekocht die ik komende maand na 2,5 jaar weer eens ga opzoeken. Aangezien die nogal rondborstig is, zal deze bij haar nog een stuk leuker staan dan bij dit model.
[afbeelding]
[..]
Jaaa, ik verwen niet alleen mezelf, hehe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |