Jep. Kostenloos verzenden, kostenloos terugsturen binnen 14 dagen na ontvangst en betalen op rekening, net als bij Esprit.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:18 schreef jovink het volgende:
zijn de verzendkosten gratis zie ik ?
lekker ja dan is een petje voor 16 eurie echt niet duur.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:19 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Jep. Kostenloos verzenden, kostenloos terugsturen binnen 14 dagen na ontvangst en betalen op rekening, net als bij Esprit.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:26 schreef jovink het volgende:
[..]
lekker ja dan is een petje voor 16 eurie echt niet duur.
wat is de levertijd ongeveer? de terms en conditions doet het bij mij nl niet.
Ik ben benieuwd.quote:As a rule, delivery time is 3 to 5 work days after receipt of the order.
Hij is er zeker al een maand. Volgens mij werkt er niet iemand die goed Nederlands kan, het is vaak nogal krom taalgebruik.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:31 schreef -Wolf- het volgende:
Ik ben benieuwd.. Die Nederlandse shop is redelijk nieuw volgens mij, want er zitten nogal wat kleine foutjes her en der.
![]()
.
Wat ik voor mezelf besteld heb zag ik al in de winkel, maar had het niet gekocht omdat ik naar andere dingen zocht toen. En die polo is niet meer in de winkel te krijgen vanwege de nieuwe herfst-/wintercollectie.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:06 schreef EmmYKuHh het volgende:
Jezus.. zijn jullie nou zo lui of durven jullie gewoon niet buiten te komen?
haha dat je er nog op ingaat ook./..quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:18 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Wat ik voor mezelf besteld heb zag ik al in de winkel, maar had het niet gekocht omdat ik naar andere dingen zocht toen. En die polo is niet meer in de winkel te krijgen vanwege de nieuwe herfst-/wintercollectie.. Ideaal dus zo'n site.
Bovendien hou ik naast het werk, studie, fitness en AJAX weinig tijd over om te winkelen in het echie..
Ik weet het.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:26 schreef jovink het volgende:
[..]
haha dat je er nog op ingaat ook./..
Had ik 'm maar eerder ontdekt. Ik wilde juist wat polo's in de sale op de kop tikken, maar ik was te laat vanwege tijdgebrek.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:39 schreef schatje het volgende:
Ik heb er pas geleden twee polo's in de sale (50% korting) gekocht.
fraai.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:42 schreef MaLo het volgende:
Leuke site! Ik heb een jeans in de sale gekocht en een truitje. Benieuwd wanneer ze binnen komen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |