abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41427775
Ik wilde iets checken op de website van TH en ik kom er net achter dat ze nu een e-shop hebben met hetzelfde principe als de Esprit e-shop. Dus misschien wel een topicje waard, of in ieder geval de moeite waard om dit feitje met jullie delen.

Tommy Hilfiger e-shop.

pi_41428549
Eerste ordertje geplaatst. Was nog op zoek naar een leuke polo voor een vriendin als cadeautje, maar was nergens meer te vinden, behalve op de site dus. . Gratis giftwrapped bovendien. .
pi_41428751
zijn de verzendkosten gratis zie ik ?
pi_41428779
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 18:18 schreef jovink het volgende:
zijn de verzendkosten gratis zie ik ?
Jep. Kostenloos verzenden, kostenloos terugsturen binnen 14 dagen na ontvangst en betalen op rekening, net als bij Esprit.
pi_41428977
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 18:19 schreef -Wolf- het volgende:

[..]

Jep. Kostenloos verzenden, kostenloos terugsturen binnen 14 dagen na ontvangst en betalen op rekening, net als bij Esprit.
lekker ja dan is een petje voor 16 eurie echt niet duur.

wat is de levertijd ongeveer? de terms en conditions doet het bij mij nl niet.
  zaterdag 2 september 2006 @ 18:27:59 #7
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_41429025
tvp
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_41429094
hij doet het weer

3-5 dagen.

bedankt./
pi_41429102
Ziet er leuk uit.

Ga er binnenkort eens wat bestellen!
Ik wil niet meer, ik wil niet meer! Ik wil geen handjes geven!
Ik wil niet zeggen elke keer:Jawel mevrouw, jawel meneer......
nee, nooit meer in m'n leven!
pi_41429125
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 18:26 schreef jovink het volgende:

[..]

lekker ja dan is een petje voor 16 eurie echt niet duur.

wat is de levertijd ongeveer? de terms en conditions doet het bij mij nl niet.
quote:
As a rule, delivery time is 3 to 5 work days after receipt of the order.
Ik ben benieuwd. . Die Nederlandse shop is redelijk nieuw volgens mij, want er zitten nogal wat kleine foutjes her en der. .
pi_41429480
Leuke site, binnenkort ff weer bekijken als ik mijn loon heb
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_41429762
tvp
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
pi_41429959
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 18:31 schreef -Wolf- het volgende:
Ik ben benieuwd. . Die Nederlandse shop is redelijk nieuw volgens mij, want er zitten nogal wat kleine foutjes her en der. .
Hij is er zeker al een maand. Volgens mij werkt er niet iemand die goed Nederlands kan, het is vaak nogal krom taalgebruik.

Verder vind ik vooral de nieuwe collectie wel een paar leuke truien hebben..
pi_41430014
Zal eens kijken maar denk niet dat ik er iets bestel, moet mijn loon krijgen en 69.90 voor een shirtje en 400 euro voor een winterjas is iets te veel voor mij
pi_41430051
Jezus.. zijn jullie nou zo lui of durven jullie gewoon niet buiten te komen?
pi_41430261
Even wat foto's dan van m'n eerste bestelling:

Geinig sweatshirt met capuchon.
Past mooi bij een hele zooi kleren die ik heb.

Nog nooit eerder iets met een capuchon gehad. .

En als cadeautje voor een vriendin:

Hopelijk past het, want ze woont in het buitenland,
Ruilen is er dus niet meer bij.
.

Wilde ook nog een jas bestellen, maar om nou bij m'n eerste order over de 400 Euro te gaan was me iets te gortig. .
pi_41430342
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 19:06 schreef EmmYKuHh het volgende:
Jezus.. zijn jullie nou zo lui of durven jullie gewoon niet buiten te komen?
Wat ik voor mezelf besteld heb zag ik al in de winkel, maar had het niet gekocht omdat ik naar andere dingen zocht toen. En die polo is niet meer in de winkel te krijgen vanwege de nieuwe herfst-/wintercollectie. . Ideaal dus zo'n site.

Bovendien hou ik naast het werk, studie, fitness en AJAX weinig tijd over om te winkelen in het echie. .
pi_41430504
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 19:18 schreef -Wolf- het volgende:

[..]

Wat ik voor mezelf besteld heb zag ik al in de winkel, maar had het niet gekocht omdat ik naar andere dingen zocht toen. En die polo is niet meer in de winkel te krijgen vanwege de nieuwe herfst-/wintercollectie. . Ideaal dus zo'n site.

Bovendien hou ik naast het werk, studie, fitness en AJAX weinig tijd over om te winkelen in het echie. .
haha dat je er nog op ingaat ook./..
pi_41430539
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 19:26 schreef jovink het volgende:

[..]

haha dat je er nog op ingaat ook./..
Ik weet het. . Had ik even zin in. .
pi_41430777
Ik heb er pas geleden twee polo's in de sale (50% korting) gekocht. Eentje voor mezelf en voor mijn man. Het werd binnen een kleine week geleverd. Netjes verpakt in wit vloeipapier met kleine Tommy Hilger stickertjes. Ik had ook nog een tas besteld. Alleen daar was de rits van kapot. Dus die is retour gegaan. Het werd gratis opgehaald door een koerier. Je moet dan ook een soort barcode geval uitprinten en erop plakken. Al met al toch wel tevreden. Het is wel een aanrader.
pi_41431143
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 19:39 schreef schatje het volgende:
Ik heb er pas geleden twee polo's in de sale (50% korting) gekocht.
Had ik 'm maar eerder ontdekt. Ik wilde juist wat polo's in de sale op de kop tikken, maar ik was te laat vanwege tijdgebrek. .
  zaterdag 2 september 2006 @ 20:42:19 #22
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_41432693
Leuke site! Ik heb een jeans in de sale gekocht en een truitje. Benieuwd wanneer ze binnen komen .

You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_41435212
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 20:42 schreef MaLo het volgende:
Leuke site! Ik heb een jeans in de sale gekocht en een truitje. Benieuwd wanneer ze binnen komen .

[afbeelding]
[afbeelding]
fraai. .
pi_41441977

net besteld. voor dat geld..
  zondag 3 september 2006 @ 03:40:25 #25
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_41444202
heb al 2 keer iets besteld uit de e-shop, en het waren steeds kledingstukken die ze in de tommy winkels niet hadden liggen, en geloof me, dat is best veel, ze hebben altijd echt maar een beperkte collectie liggen. de levertijd was iets van 4-5 dagen ofzo...en geen verzendkosten is ook relaxt, de keuze om te betalen via acceptgiro is ook ideaal.
The truth is relative, pick one that works!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')