quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:10 schreef nokwanda het volgende:
hier nog een keer dan maar:
OS for President
Als je m'n tagje sloopt naar Neger dan krijg je r.e.s.p.e.c.t...quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:10 schreef Oversight het volgende:
[..]
Moet ik je tagje even slopen?
tip, spreek me iets respectvoller aan, wil je?
en het is al zo koud..... brrrrquote:Op donderdag 25 januari 2007 08:13 schreef jogy het volgende:
Ik voel me naakt.
Het is zo dubbel, aan de ene kant zijn de verantwoordelijkheden met het kleurtje weggevallen dus hóef ik niets meer te doen dan aan de zijlijn toekijken hoe de nucleare aanval genaamd Oversight, Grote meesterhacker.quote:
Kan ik je dan even spreken in het torentje over die roze subsidie?quote:
quote:
quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:20 schreef Oversight het volgende:
[..]
ik begin een patroon te zien.
Fok! crew die zich NIET inleest en daardoor herhaaldelijk zn neus stoot tegen dezelfde steen...
LEES , jongens, en ken je users...
Snakey ( VEROVERD )gaat zwart verder denken over zijn gebrek aan inleesvermogen, ik zie het wel als je hebt ontdekt hoe je me aanspreekt voortaan....
quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kan ik je dan even spreken in het torentje over die roze subsidie?
zwaait naar Frank van Dalen![]()
Behalve dat oversight gek aan het doen is, yvonne waarschijnlijk dronken en de mods te lamlending om in de grijpen? 'k weet het niet..quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:23 schreef eQuaL het volgende:
Omfg wat is hier aan de hand?![]()
![]()
Waarom mis ik altijd alles
Het begint net, dus je bent redelijk op tijdquote:Op donderdag 25 januari 2007 08:23 schreef eQuaL het volgende:
Omfg wat is hier aan de hand?![]()
![]()
Waarom mis ik altijd alles
De mods zijn dood.quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:24 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Behalve dat oversight gek aan het doen is, yvonne waarschijnlijk dronken en de mods te lamlending om in de grijpen? 'k weet het niet..
Als hij hun nou ook nog even bant dan open ik NB evenquote:Op donderdag 25 januari 2007 08:24 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Behalve dat oversight gek aan het doen is, yvonne waarschijnlijk dronken en de mods te lamlending om in de grijpen? 'k weet het niet..
Oh ja, modjes kunnen ook echt iets doen tegen een admin.quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:24 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Welke mods?quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:24 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Notes plaatsenquote:Op donderdag 25 januari 2007 08:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Oh ja, modjes kunnen ook echt iets doen tegen een admin.
Zie de OPquote:Op donderdag 25 januari 2007 08:24 schreef Megumi het volgende:
ONZIN is dus opgeheven?
Jullie hebben echt geen verborgen admin rechten?quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Oh ja, modjes kunnen ook echt iets doen tegen een admin.
Staat die nog niet op zwart dan?quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:24 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Duidelijk.quote:
Ik zal Yv even op zwart zetten met de ultrageheime modFAknop.quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:24 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Waarom yvonne, waarom altijd yvonne. Ze is dik oke, maar het is toch niet haar schuld.quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:29 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik zal Yv even op zwart zetten met de ultrageheime modFAknop..
Die ben je kwijt, ik zal zo m'n bankrekening nummer PM-en.quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:30 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ik durf voor ¤4k te wedden dat je nog wel rechten hebt.
Veel plezier op school.quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:31 schreef Dark_Killah het volgende:
Hey ik ben naar school, krijg allemaal de tifus en neem een biertje van mij.
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:32 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die ben je kwijt, ik zal zo m'n bankrekening nummer PM-en.![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:33 schreef slikheks het volgende:
Doch, tof van OS dat hij het 's-ochtends gedaan heeft, was het 's-avonds geweest dat was het gegarandeerd totaal uit de hand geescaleerd![]()
Jij ook al...quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dit is voor altijd hoor ? niet zomaar even....
Waarom ben jij eigenlijk zwart?quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dit is voor altijd hoor ? niet zomaar even....
Weet jij het ?quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:38 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Waarom ben jij eigenlijk zwart?
Dank je poepiequote:Op donderdag 25 januari 2007 08:54 schreef Oversight het volgende:
Goed de boodschap moge helder zijn.
IK RULE !!!!
erg druk nu met ADMIN zaken..
Yvonne, kun je me overnemen ?
ik mail je NU een wachtwoord, je hebt je rechten weer terug.
quote:
Dealquote:Op donderdag 25 januari 2007 09:02 schreef Oversight het volgende:
[..]
Plan je vakantie maar, dit werkt.
Ik vervang je voortaan op jouw verzoek...
De prijs gaat omhoog, ( mijn opleiding is nu afgerond) 1 kus van jou EN 1 van brechtje voor iedere dag dat IK op de toko pas, goed?
als je dan toch bezig bent, kun je dan gelijk even die belachelijke roze achtergrondkleur weghalen bij mij.quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:54 schreef Oversight het volgende:
Goed de boodschap moge helder zijn.
IK RULE !!!!
erg druk nu met ADMIN zaken..
Yvonne, kun je me overnemen ?
ik mail je NU een wachtwoord, je hebt je rechten weer terug.
[offtopic] buzzer ik heb je een PM gestuurd, wil je hier svp op reageren? dankquote:
Maar mijn waterbed lag lekker hèquote:Op donderdag 25 januari 2007 09:07 schreef pussydeluxe het volgende:
! Wat een verwarring bij het wakker worden.
jups, ik moet even wat dingetjes afhandelen hier, en dan stuur ik je antwoordquote:Op donderdag 25 januari 2007 09:07 schreef cohen het volgende:
[..]
[offtopic] buzzer ik heb je een PM gestuurd, wil je hier svp op reageren? dank
ik helaas niet, maar het zou zomaar gekund hebbenquote:Op donderdag 25 januari 2007 09:33 schreef NJ het volgende:
Ik ben er compleet doorheen geslapen.
Dat kondigde je gisteren al aanquote:Op donderdag 25 januari 2007 09:33 schreef NJ het volgende:
Ik ben er compleet doorheen geslapen.
zoals je ziet gloort er alweer hoop aan de horizont:quote:Op donderdag 25 januari 2007 10:03 schreef Alicey het volgende:
Hoe ver zijn de troepen van Oversight al doorgebroken?
Check t complete forumquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:00 schreef Alicey het volgende:
http://www.nu.nl/news/955(...)own_als_pasfoto.html
Toch niet jij OS?
Ja, maar het is dan ook meer dan 2u geleden dat ik op de PC zatquote:Op donderdag 25 januari 2007 10:58 schreef remlof het volgende:
[..]
nou da's ook al weer meer dan 2 uur geleden hoor
en ik heb thuis nog screenshots...
ah ok, we waren allemaal zwart trouwens, behalve SiemeNquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:04 schreef -SL- het volgende:
Uit een ander topicje
[..]
Ja, maar het is dan ook meer dan 2u geleden dat ik op de PC zat
En toen dacht ik: "Als ik terug kom, ga ik kijken wat er met remlof aan de hand is."
zo doende.... en toen ineens was je weer blauw... dus ik zo van:
dus....
Op de FP als eerstequote:Op donderdag 25 januari 2007 11:00 schreef Alicey het volgende:
http://www.nu.nl/news/955(...)own_als_pasfoto.html
Toch niet jij OS?
Jah nou mijn knopjes waren ook wegquote:
OS was admin en was met ONZ aan het spelen, mods waren ineens geen mods meer, user geband enzo en Onzin voor je leven bestaat niet meerquote:
yvonne had even 2 uurtjes rust nodigquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:10 schreef Luco het volgende:
Hoe is OS admin geworden dan?
alsof dat zo gek isquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:11 schreef SnowDoggg het volgende:
Er zijn kamervragen gesteld over zijn actie
En dit alles om 7uur sochtendsquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
OS was admin en was met ONZ aan het spelen, mods waren ineens geen mods meer, user geband enzo en Onzin voor je leven bestaat niet meer![]()
Je had erbij moeten zijnquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:13 schreef Darklight het volgende:
Wat een aandacht voor zo'n kneus
En hij had het al zo drukquote:
Jij was er ook niet bijquote:
Hij had net een gedwongen weekje vakantie achter de rug hèquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En hij had het al zo druk![]()
Uquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jij was er ook niet bij![]()
Slechts kortquote:
Iemand admin maken en dan boos worden omdat hij die knopjes gebruiktquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:18 schreef BeeDee het volgende:
Gaat e.e.a nog consequenties hebben voor TS, of is dit echt een n00b vraag ?![]()
Ow, ik dacht hierbij:quote:
quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:13 schreef jogy het volgende:
Ik voel me naakt.
Aha, da's duidelijk. Maar omdat hij later weer zwart was dacht ik dat dat niet waar was...quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Iemand admin maken en dan boos worden omdat hij die knopjes gebruikt![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:23 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Aha, da's duidelijk. Maar omdat hij later weer zwart was dacht ik dat dat niet waar was...![]()
Roder kon bijna niet..quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nou hij was rood zat
![]()
*checked Banmeldtopicquote:
Ja. Niet hij zelf maar wel die foto en die id-card enzoquote:
Tuuk, vanavond weerquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:47 schreef MaJo het volgende:
Ik blijf het een geweldige stunt vinden_O_
Alleen moet onzin wel weer onzin heten![]()
Dan is het goedquote:
Precies, hhort een beetje bij zijn stuntsquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan is het goedZo voor een dagje is het wel grappig
Wel een heerlijke samenloop van omstandigheden eigenlijkquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Precies, hhort een beetje bij zijn stunts
Ik kon m'n koffie nog net binnen houden.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:53 schreef remlof het volgende:
Ik kan me niet herinneren ooit eerder om zeven uur 's ochtends schaterlachend achter mijn computer te hebben gezeten
iets later, maar idemquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:53 schreef remlof het volgende:
Ik kan me niet herinneren ooit eerder om zeven uur 's ochtends schaterlachend achter mijn computer te hebben gezeten
Bron: nu.nlquote:Na een uitzending van het NOS-journaal, waarin de man donderdag zei dat hij in het dagelijks leven niet als De Joker gekleed gaat, bekijkt de gemeente wat de eventuele consequenties zijn.
"Meneer heeft bij zijn aanvraag niet de waarheid verteld. Mogelijk trekt de burgemeester zijn id-kaart in", aldus de voorlichter.
Zie zowel Yvonne als OS er voor aan om dit rustig te laten staan hoorquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:19 schreef seekfaM het volgende:
Hou je mondals jij zo iets zou doen zou je het ook grappig vinden
.
Laat hem lekker, en morgen is alles weer normaal
Als je het niet leuk vind.
Ga dan maar bij je moeder huilen
Zag ergens staan dat het vanavond weer verandert wordquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:21 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Zie zowel Yvonne als OS er voor aan om dit rustig te laten staan hoor![]()
Uhuquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:21 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Zie zowel Yvonne als OS er voor aan om dit rustig te laten staan hoor![]()
En jij gelooft Yvonne op der woord?quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zag ergens staan dat het vanavond weer verandert word![]()
Link?quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zag ergens staan dat het vanavond weer verandert word![]()
yvonne is verandertquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:23 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
En jij gelooft Yvonne op der woord?
Vanochtend was ze ff een paar uur net ietsjes mannelijker dan normaal, maar echt veranderd dat geloof ik nietquote:
Lees de topics eens zou ik zeggenquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:25 schreef seekfaM het volgende:
[..]
hebben ze nog meer weg gehaald dan alleen een blinde darm
Mannelijker ?quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:26 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Vanochtend was ze ff een paar uur net ietsjes mannelijker dan normaal, maar echt veranderd dat geloof ik niet
naja, zijzelf dan niet echt, haar rechten als admin waren ff van geslacht gewisseldquote:
Link?quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Lees de topics eens zou ik zeggen![]()
OS had gewoon zelf admin rechten hoorquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:30 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
naja, zijzelf dan niet echt, haar rechten als admin waren ff van geslacht gewisseld
Gebruik de searchquote:
of sterfquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:36 schreef Double-Helix het volgende:
OS heeft onze vrouwen verkracht,onze oogst vernielt,sta op broeders en vecht![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:36 schreef Double-Helix het volgende:
OS heeft onze vrouwen verkracht,onze oogst vernielt,sta op broeders en vecht![]()
![]()
![]()
quote:
Allahu akbar!quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:36 schreef Double-Helix het volgende:
![]()
![]()
Nou nee maar ze zegt zelf dat ze verandert is ik mag dan aannemen dat het ook zo isquote:
Sorry....kon 't niet latenquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nou nee maar ze zegt zelf dat ze veranderd is ik mag dan aannemen dat het ook zo is![]()
zeg dan niks, zuurpruimquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:43 schreef Panick het volgende:
Oh God, heeft die kankerdebiel nou eindelijk z'n 15 minutes of fame..
Je taalgebruik is strelend. Je komt zelf iets tekort?quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:43 schreef Panick het volgende:
Hij heeft wel het landelijke nieuws gehaaldquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:43 schreef Panick het volgende:
Dank je wel.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:45 schreef SignOTheTimes het volgende:
[..]
Je taalgebruik is strelend. Je komt zelf iets tekort?
Jammer dat je dat vanochtend niet zei, had je meteen een ban gehadquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:43 schreef Panick het volgende:
OH NEE THE HORROR.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:47 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Jammer dat je dat vanochtend niet zei, had je meteen een ban gehad
heeft die nu een ban dan ?quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:47 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Jammer dat je dat vanochtend niet zei, had je meteen een ban gehad
Pawned.quote:"Meneer heeft bij zijn aanvraag niet de waarheid verteld. Mogelijk trekt de burgemeester zijn id-kaart in", aldus de voorlichter.
Precies!quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:57 schreef seekfaM het volgende:
Hij heeft geen regels 'niet' nagekomen, zijn levensovertuigingen zijn bij het ophalen van zijn rijbewijs opeens heel erg snel veranderd. dat kan toch?
niets ' niet de waarheid vertellen '
Volgens mij komt het door zijn verklaring op het NOS-journaal. Daar schijnt hij gezegd te hebben dat hij 't "als geintje" heeft gedaan. En dát is de reden dat hij waarschijnlijk dat ding weer kwijtraakt.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:57 schreef seekfaM het volgende:
Hij heeft geen regels 'niet' nagekomen, zijn levensovertuigingen zijn bij het ophalen van zijn rijbewijs opeens heel erg snel veranderd. dat kan toch?
niets ' niet de waarheid vertellen '
Dat het toevallig één en dezelfde persoon is alleen volgens mij maar ik ben niet geheel op de hoogte van de geheimpjes en die zijn er zatquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:12 schreef TheIceWarrior het volgende:
Wat is de link met de joker pasfoto en de verandering van het onzin forum in oversight?
Zie:quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat het toevallig één en dezelfde persoon is alleen volgens mij maar ik ben niet geheel op de hoogte van de geheimpjes en die zijn er zat![]()
Misschien is hij beloond en omdat de koekjes opwaren![]()
http://frontpage.fok.nl/page/idbewijsquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:12 schreef TheIceWarrior het volgende:
Wat is de link met de joker pasfoto en de verandering van het onzin forum in oversight?
Geen, is een toevallige samenloop.quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:12 schreef TheIceWarrior het volgende:
Dat het nu anders heet.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:35 schreef TJDoornbos het volgende:
waarom wat??
Omdat de wereld zal vergaan en cavia's als eerste zullen exploderen, explosies komen door hete vuurballenquote:Op donderdag 25 januari 2007 18:36 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Dat het nu anders heet.
Waarom niet nu ? Is toch zo gebeurd voor jou ?quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:50 schreef NJ het volgende:
Volgende week maar eens terugzetten ofzo.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:10 schreef nokwanda het volgende:
hier nog een keer dan maar:
OS for President
hierquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:14 schreef cucemodre het volgende:
waar kan ik me inlezen?
Ja. Dus?quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:53 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Waarom niet nu ? Is toch zo gebeurd voor jou ?![]()
Dus waarom niet nu. Maar eik boeit 't niet zo...op een gegeven moment zie je 't niet eens meer.quote:
BeeDee voor je leven komt met de zomer maar ssstquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:31 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Dus waarom niet nu. Maar eik boeit 't niet zo...op een gegeven moment zie je 't niet eens meer.![]()
Dus....![]()
Ik verdom 't om me als The Joker te schmincken...quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:32 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
BeeDee voor je leven komt met de zomer maar ssst![]()
Nah en hij had zijn admin-actie, hij verdient wel een hele lang tijd lof.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:34 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik verdom 't om me als The Joker te schmincken...![]()
O, ik vond het zeker een strakke actie, zowel hier als bij op TV..quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:36 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nah en hij had zijn admin-actie, hij verdient wel een hele lang tijd lof.
Maar jij als The Joker, staat je goed![]()
ik weet alleen niet hoe ik dat moet doenquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:36 schreef murp het volgende:
morgen wordt het
murp voor je leven
ik heb alles al klaar staan
NOS bellenquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:37 schreef murp het volgende:
[..]
ik weet alleen niet hoe ik dat moet doen
Das zooooo eind 2003quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:30 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Er gaat een hele andere wind waaien op FOK! als ik het zo allemaal lees..![]()
![]()
uhuh....quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik meen het, potverjandoriemie
HOLY SHIT! Die muts heb ik ook!quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:23 schreef Double-Helix het volgende:
wat een clown is het ook he,ik heb ook nog bewijs voor,onze eeuwige vijand is een clown!
zie je weer,clowns zijn niet te vertrouwen!!
[afbeelding]
quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
http://dewerelddraaitdoor(...)14045b8cfd1eaefe.wmv
Hahaha![]()
tvp anders ook meteen de F&F katverzuiprel evenquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:30 schreef no1uknow het volgende:
NIEUWE REL!
*gedaanquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:36 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
tvp anders ook meteen de F&F katverzuiprel even
quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
http://dewerelddraaitdoor(...)14045b8cfd1eaefe.wmv
Hahaha![]()
RijnmondTV en radio1quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:29 schreef BeeDee het volgende:
In de landelijke bladen wordt uiteraard niet over FOK! gerept, maar wel op TV Rijnmond heb ik begrepen..![]()
Ik vind dat zijn sjoel- en disco-bingo verenigingen dan ook genoemd dienen te wordenquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:29 schreef BeeDee het volgende:
In de landelijke bladen wordt uiteraard niet over FOK! gerept, maar wel op TV Rijnmond heb ik begrepen..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |