quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:10 schreef nokwanda het volgende:
hier nog een keer dan maar:
OS for President
Als je m'n tagje sloopt naar Neger dan krijg je r.e.s.p.e.c.t...quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:10 schreef Oversight het volgende:
[..]
Moet ik je tagje even slopen?
tip, spreek me iets respectvoller aan, wil je?
en het is al zo koud..... brrrrquote:Op donderdag 25 januari 2007 08:13 schreef jogy het volgende:
Ik voel me naakt.
Het is zo dubbel, aan de ene kant zijn de verantwoordelijkheden met het kleurtje weggevallen dus hóef ik niets meer te doen dan aan de zijlijn toekijken hoe de nucleare aanval genaamd Oversight, Grote meesterhacker.quote:
Kan ik je dan even spreken in het torentje over die roze subsidie?quote:
quote:
quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:20 schreef Oversight het volgende:
[..]
ik begin een patroon te zien.
Fok! crew die zich NIET inleest en daardoor herhaaldelijk zn neus stoot tegen dezelfde steen...
LEES , jongens, en ken je users...
Snakey ( VEROVERD )gaat zwart verder denken over zijn gebrek aan inleesvermogen, ik zie het wel als je hebt ontdekt hoe je me aanspreekt voortaan....
quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kan ik je dan even spreken in het torentje over die roze subsidie?
zwaait naar Frank van Dalen![]()
Behalve dat oversight gek aan het doen is, yvonne waarschijnlijk dronken en de mods te lamlending om in de grijpen? 'k weet het niet..quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:23 schreef eQuaL het volgende:
Omfg wat is hier aan de hand?![]()
![]()
Waarom mis ik altijd alles
Het begint net, dus je bent redelijk op tijdquote:Op donderdag 25 januari 2007 08:23 schreef eQuaL het volgende:
Omfg wat is hier aan de hand?![]()
![]()
Waarom mis ik altijd alles
De mods zijn dood.quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:24 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Behalve dat oversight gek aan het doen is, yvonne waarschijnlijk dronken en de mods te lamlending om in de grijpen? 'k weet het niet..
Als hij hun nou ook nog even bant dan open ik NB evenquote:Op donderdag 25 januari 2007 08:24 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Behalve dat oversight gek aan het doen is, yvonne waarschijnlijk dronken en de mods te lamlending om in de grijpen? 'k weet het niet..
Oh ja, modjes kunnen ook echt iets doen tegen een admin.quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:24 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Welke mods?quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:24 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Notes plaatsenquote:Op donderdag 25 januari 2007 08:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Oh ja, modjes kunnen ook echt iets doen tegen een admin.
Zie de OPquote:Op donderdag 25 januari 2007 08:24 schreef Megumi het volgende:
ONZIN is dus opgeheven?
Jullie hebben echt geen verborgen admin rechten?quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Oh ja, modjes kunnen ook echt iets doen tegen een admin.
Staat die nog niet op zwart dan?quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:24 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Duidelijk.quote:
Ik zal Yv even op zwart zetten met de ultrageheime modFAknop.quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:24 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Waarom yvonne, waarom altijd yvonne. Ze is dik oke, maar het is toch niet haar schuld.quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:29 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik zal Yv even op zwart zetten met de ultrageheime modFAknop..
Die ben je kwijt, ik zal zo m'n bankrekening nummer PM-en.quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:30 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ik durf voor ¤4k te wedden dat je nog wel rechten hebt.
Veel plezier op school.quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:31 schreef Dark_Killah het volgende:
Hey ik ben naar school, krijg allemaal de tifus en neem een biertje van mij.
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:32 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die ben je kwijt, ik zal zo m'n bankrekening nummer PM-en.![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:33 schreef slikheks het volgende:
Doch, tof van OS dat hij het 's-ochtends gedaan heeft, was het 's-avonds geweest dat was het gegarandeerd totaal uit de hand geescaleerd![]()
Jij ook al...quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dit is voor altijd hoor ? niet zomaar even....
Waarom ben jij eigenlijk zwart?quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dit is voor altijd hoor ? niet zomaar even....
Weet jij het ?quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:38 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Waarom ben jij eigenlijk zwart?
Dank je poepiequote:Op donderdag 25 januari 2007 08:54 schreef Oversight het volgende:
Goed de boodschap moge helder zijn.
IK RULE !!!!
erg druk nu met ADMIN zaken..
Yvonne, kun je me overnemen ?
ik mail je NU een wachtwoord, je hebt je rechten weer terug.
quote:
Dealquote:Op donderdag 25 januari 2007 09:02 schreef Oversight het volgende:
[..]
Plan je vakantie maar, dit werkt.
Ik vervang je voortaan op jouw verzoek...
De prijs gaat omhoog, ( mijn opleiding is nu afgerond) 1 kus van jou EN 1 van brechtje voor iedere dag dat IK op de toko pas, goed?
als je dan toch bezig bent, kun je dan gelijk even die belachelijke roze achtergrondkleur weghalen bij mij.quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:54 schreef Oversight het volgende:
Goed de boodschap moge helder zijn.
IK RULE !!!!
erg druk nu met ADMIN zaken..
Yvonne, kun je me overnemen ?
ik mail je NU een wachtwoord, je hebt je rechten weer terug.
[offtopic] buzzer ik heb je een PM gestuurd, wil je hier svp op reageren? dankquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |