Bibberend en sidderend van angst en spanning zitten de ONZ-modjes achter hun pc. Donkere wolken pakken zich samen boven het idylle ONZ. De bosdiertjes zijn ongerust en de duistere machten wachten hun moment af. Wat is Het wezen dat OverSight genoemd wordt van plan, welke spam-activiteiten heeft hij gepland. Op welke punten van dit strak gemodereerde subforum (quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:43 schreef Oversight het volgende:
[...]
Ben nu even met jou bezig, Onz heeft zn niveau al laten zien hierboven, die komen ook aan de beurt, wees gerust.
Ja, de vernietiger van subfora, de man die met één hand een heel modteam op hun knietjes brengt, De halve God die zijn krachten gebruikt voor zijn rechtvaardigheid. Hij die duidelijkheid tot in de letter geregeld wilt zien zodat alles duidelijk is voor iedereen. En wees gewaarschuwd, hij verpulvert iedereen die in zijn weg staat en gaat door tot je je overgeeft of dat er enkel nog maar bloederige restjes over zijn van je vermadelijde lichaam en hij je ook nog in je oogkassen neukt gewoon omdat iedereen wel een klein minpuntje heeft in hun persoonlijkheid.quote:
Dat 'strak' heb je expres weggelaten? Gaat dat niet een beetje ver, ofzoquote:
Woei! Deze quote gebruik ik als het mij te heet onder de voetjes wordt en ik een bliksemafleider nodig heb om mij en mijn collegae in veiligheid te brengen in de nog te bouwen ONZ bunkerquote:
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:57 schreef jogy het volgende:
[..]
Woei! Deze quote gebruik ik als het mij te heet onder de voetjes wordt en ik een bliksemafleider nodig heb om mij en mijn collegae in veiligheid te brengen in de nog te bouwen ONZ bunker.
HEb je enig idee waar het over gaat ?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:57 schreef F.R.E.S.H het volgende:
Start operatie BAG-shield!
Ja, over Oversight.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
HEb je enig idee waar het over gaat ?![]()
Goed plan! even een lijstje maken met expendable users!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:02 schreef F.R.E.S.H het volgende:
[..]
Ja, over Oversight.
Dus ik dacht, we gebruiken Dribbel_ en andere users als schild.
Je moet ook een lijstje maken van users die wel mogen blijven.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:04 schreef jogy het volgende:
Het lijstje is te groot voor Word.
Ah! ok.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:06 schreef F.R.E.S.H het volgende:
[..]
Je moet ook een lijstje maken van users die wel mogen blijven.
Sorrie man, je huidige account is hier nog maar te kort om serieus genomen (quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |