Op de FP als eerstequote:Op donderdag 25 januari 2007 11:00 schreef Alicey het volgende:
http://www.nu.nl/news/955(...)own_als_pasfoto.html
Toch niet jij OS?
Jah nou mijn knopjes waren ook wegquote:
OS was admin en was met ONZ aan het spelen, mods waren ineens geen mods meer, user geband enzo en Onzin voor je leven bestaat niet meerquote:
yvonne had even 2 uurtjes rust nodigquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:10 schreef Luco het volgende:
Hoe is OS admin geworden dan?
alsof dat zo gek isquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:11 schreef SnowDoggg het volgende:
Er zijn kamervragen gesteld over zijn actie
En dit alles om 7uur sochtendsquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
OS was admin en was met ONZ aan het spelen, mods waren ineens geen mods meer, user geband enzo en Onzin voor je leven bestaat niet meer![]()
Je had erbij moeten zijnquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:13 schreef Darklight het volgende:
Wat een aandacht voor zo'n kneus
En hij had het al zo drukquote:
Jij was er ook niet bijquote:
Hij had net een gedwongen weekje vakantie achter de rug hèquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En hij had het al zo druk![]()
Uquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jij was er ook niet bij![]()
Slechts kortquote:
Iemand admin maken en dan boos worden omdat hij die knopjes gebruiktquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:18 schreef BeeDee het volgende:
Gaat e.e.a nog consequenties hebben voor TS, of is dit echt een n00b vraag ?![]()
Ow, ik dacht hierbij:quote:
quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:13 schreef jogy het volgende:
Ik voel me naakt.
Aha, da's duidelijk. Maar omdat hij later weer zwart was dacht ik dat dat niet waar was...quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Iemand admin maken en dan boos worden omdat hij die knopjes gebruikt![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:23 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Aha, da's duidelijk. Maar omdat hij later weer zwart was dacht ik dat dat niet waar was...![]()
Roder kon bijna niet..quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nou hij was rood zat
![]()
*checked Banmeldtopicquote:
Ja. Niet hij zelf maar wel die foto en die id-card enzoquote:
Tuuk, vanavond weerquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:47 schreef MaJo het volgende:
Ik blijf het een geweldige stunt vinden_O_
Alleen moet onzin wel weer onzin heten![]()
Dan is het goedquote:
Precies, hhort een beetje bij zijn stuntsquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan is het goedZo voor een dagje is het wel grappig
Wel een heerlijke samenloop van omstandigheden eigenlijkquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Precies, hhort een beetje bij zijn stunts
Ik kon m'n koffie nog net binnen houden.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:53 schreef remlof het volgende:
Ik kan me niet herinneren ooit eerder om zeven uur 's ochtends schaterlachend achter mijn computer te hebben gezeten
iets later, maar idemquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:53 schreef remlof het volgende:
Ik kan me niet herinneren ooit eerder om zeven uur 's ochtends schaterlachend achter mijn computer te hebben gezeten
Bron: nu.nlquote:Na een uitzending van het NOS-journaal, waarin de man donderdag zei dat hij in het dagelijks leven niet als De Joker gekleed gaat, bekijkt de gemeente wat de eventuele consequenties zijn.
"Meneer heeft bij zijn aanvraag niet de waarheid verteld. Mogelijk trekt de burgemeester zijn id-kaart in", aldus de voorlichter.
Zie zowel Yvonne als OS er voor aan om dit rustig te laten staan hoorquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:19 schreef seekfaM het volgende:
Hou je mondals jij zo iets zou doen zou je het ook grappig vinden
.
Laat hem lekker, en morgen is alles weer normaal
Als je het niet leuk vind.
Ga dan maar bij je moeder huilen
Zag ergens staan dat het vanavond weer verandert wordquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:21 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Zie zowel Yvonne als OS er voor aan om dit rustig te laten staan hoor![]()
Uhuquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:21 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Zie zowel Yvonne als OS er voor aan om dit rustig te laten staan hoor![]()
En jij gelooft Yvonne op der woord?quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zag ergens staan dat het vanavond weer verandert word![]()
Link?quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zag ergens staan dat het vanavond weer verandert word![]()
yvonne is verandertquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:23 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
En jij gelooft Yvonne op der woord?
Vanochtend was ze ff een paar uur net ietsjes mannelijker dan normaal, maar echt veranderd dat geloof ik nietquote:
Lees de topics eens zou ik zeggenquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:25 schreef seekfaM het volgende:
[..]
hebben ze nog meer weg gehaald dan alleen een blinde darm
Mannelijker ?quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:26 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Vanochtend was ze ff een paar uur net ietsjes mannelijker dan normaal, maar echt veranderd dat geloof ik niet
naja, zijzelf dan niet echt, haar rechten als admin waren ff van geslacht gewisseldquote:
Link?quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Lees de topics eens zou ik zeggen![]()
OS had gewoon zelf admin rechten hoorquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:30 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
naja, zijzelf dan niet echt, haar rechten als admin waren ff van geslacht gewisseld
Gebruik de searchquote:
of sterfquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:36 schreef Double-Helix het volgende:
OS heeft onze vrouwen verkracht,onze oogst vernielt,sta op broeders en vecht![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:36 schreef Double-Helix het volgende:
OS heeft onze vrouwen verkracht,onze oogst vernielt,sta op broeders en vecht![]()
![]()
![]()
quote:
Allahu akbar!quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:36 schreef Double-Helix het volgende:
![]()
![]()
Nou nee maar ze zegt zelf dat ze verandert is ik mag dan aannemen dat het ook zo isquote:
Sorry....kon 't niet latenquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nou nee maar ze zegt zelf dat ze veranderd is ik mag dan aannemen dat het ook zo is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |