abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 januari 2007 @ 10:49:45 #201
262 Re
Kiss & Swallow
pi_45689064
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 10:36 schreef Igen het volgende:
Je bedoelt waarschijnlijk het beperken van onze vrijheid, en niet van onze 'veiligheid'?
[..]

Is dat wel een waterdichte regel? Stel, een politieagent houdt hem aan en wil de ID-kaart inhouden. Wat kan die dan beginnen, als Oversight beweert dat hij zich verslapen heeft, snel naar een belangrijke vergadering / tandarts / weetikveelwat moet en daarom geen tijd had om zijn 'verfraaiing' van het persoonlijk uiterlijk aan te brengen?

Zo ja, hoe zit het dan met het omgekeerde? Ik neem aan dat beroeps-clowns gewoon, ongeschminkt en zonder hoofddeksel op de foto staan op hun ID-kaart. Mag dan de politie die ID-kaart inhouden zodra de clown zich heeft geschminkt, omdat de foto dan niet meer voldoende gelijkenis vertoont met de persoon in werkelijkheid?

Goed, hij heeft al toegegeven dat hij normaal gesproken niet zo als op de foto eruit ziet, dat maakt een dergelijk argument natuurlijk wat minder houdbaar, maar het gaat mij even om het principe.
Het is nu natuurlijk wachten op een politieagent die willekeurig IDs inneemt omdat ze niet geheel lijken en dat wil toetsen vor de rechter
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_45689327
Nou moet je maar als 'Joker' door het leven hey
pi_45689624

vrijdag 26 januari 2007 @ 11:10:03 #204
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_45689644
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 10:48 schreef Re het volgende:

[..]

daar valt makkelijk omheen te manouvreren hoor, politie agent hoef talleen maar te zeggen dat er een inbrak in de buurt was bijvoorbeeld, genoeg redenen om iemand zijn ID te vragen
Klopt. Politieagenten liegen nooit.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_45690531
Meneer de Joker heeft z'n rijbewijs/ID kaart onder valse voorwendselen aangevraagd. Ik hoop dat er snel onderzocht gaat worden of de kosten van dit grapje op hem verhaald kunnen worden.

Dit moet trouwens geen discussie gaan worden over het nut van de identificatieplicht, want dat heeft hier niets mee te maken. Het gaat om de regels van de pasfoto's. Ooowww, regels van de pasfoto's. Regels van de pasfoto's. Ja, als je het een paar keer zegt dan is er inderdaad niets belangrijkers meer in de wereld.

Beste Gronk, ik ben niet humorloos. En ook humor van andere kan ik wel waarderen. Dat zijn trouwens 2 verschillende dingen die jij door elkaar haalt. Maar goed, dat even terzijde.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 11:53:07 #206
11810 Dr_Greene
Code Blue! Clear!!!
pi_45690827
Trouwens, als onze Joker toch zijn ID-kaart moet inleveren...

...is hij wel in overtreding!!!

Hij kan dan namelijk niet aan de identificatieplicht voldoen omdat hij geen ID-kaart meer heeft
  vrijdag 26 januari 2007 @ 12:06:35 #207
262 Re
Kiss & Swallow
pi_45691212
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 11:42 schreef Nielsch het volgende:
Meneer de Joker heeft z'n rijbewijs/ID kaart onder valse voorwendselen aangevraagd. Ik hoop dat er snel onderzocht gaat worden of de kosten van dit grapje op hem verhaald kunnen worden.

Dit moet trouwens geen discussie gaan worden over het nut van de identificatieplicht, want dat heeft hier niets mee te maken. Het gaat om de regels van de pasfoto's. Ooowww, regels van de pasfoto's. Regels van de pasfoto's. Ja, als je het een paar keer zegt dan is er inderdaad niets belangrijkers meer in de wereld.

Beste Gronk, ik ben niet humorloos. En ook humor van andere kan ik wel waarderen. Dat zijn trouwens 2 verschillende dingen die jij door elkaar haalt. Maar goed, dat even terzijde.
je klinkt als een verzuurde burger die niets anders doet dan in het gareel blijven omdat dat van boven af wordt opgedragen. Het is de verantwoordelijkheid van de burger om dingen aan het licht te brengen ook al gaat het om de absurde regels van een pasfoto en het verkrijgen van een ID-kaart
pi_45691275
Pff, hoeveel belastinggeld gaat deze onzin kosten. o.O
pi_45691318
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 12:06 schreef Re het volgende:

[..]

je klinkt als een verzuurde burger die niets anders doet dan in het gareel blijven omdat dat van boven af wordt opgedragen. Het is de verantwoordelijkheid van de burger om dingen aan het licht te brengen ook al gaat het om de absurde regels van een pasfoto en het verkrijgen van een ID-kaart
Dit is alleen superoud nieuws, het was allang bekend dat je onherkenbaar zo'n ding kon regelen.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 12:11:08 #210
262 Re
Kiss & Swallow
pi_45691361
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 12:09 schreef pingu_ het volgende:

[..]

Dit is alleen superoud nieuws, het was allang bekend dat je onherkenbaar zo'n ding kon regelen.
Maar tot op heden niet in extreem uitgevoerd dat er kamervragen over gesteld worden
  vrijdag 26 januari 2007 @ 12:11:35 #211
3542 Gia
User under construction
pi_45691381
quote:
Het gaat om de regels van de pasfoto's. Ooowww, regels van de pasfoto's. Regels van de pasfoto's.
M.i. gaat het om de ongelijkheid tussen sommige mensen die vanwege een geloof wel met een hoofddoek en de oren bedekt op de foto mogen en het gezeik dat je krijgt als je als Westerse vrouw je haar over je oren hebt hangen, omdat DAN wel de ooraanzet zichtbaar moet zijn.

Dit, terwijl die westerse vrouw herkenbaarder op die foto staat dan de vrouw met hoofddoek.

Ook het al dan niet dragen van veel make-up kan iemand minder goed herkenbaar maken.

Feit is gewoon dat er sprake is van discriminatie. Immers, als IK een pasfoto laat maken waarop ik een hoofddoek draag, zoals moslima's dat doen, dan wordt de foto niet geaccepteerd. Van een moslima wel.
Waarom? Omdat zij dat doet vanwege een levensovertuiging.

Vandaar dus deze goede actie van Oversight. Hoewel hij het een en ander wat overdreven heeft, in het belachelijke getrokken. Maar dat is juist zo goed om je punt duidelijk te maken.

Eisen stellen aan pasfoto's prima!! Maar laat die eisen dan ook gewoon voor IEDEREEN gelden.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 12:11:39 #212
262 Re
Kiss & Swallow
pi_45691382
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 12:08 schreef pingu_ het volgende:
je bedoelt die gehele ID plicht enzo?... weet niet, best veel denk ik
pi_45691430
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 12:11 schreef Re het volgende:

[..]

je beodeloet die gehele ID plicht enzo?... weet niet, best veel denk ik
Beide idd.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 12:14:18 #214
262 Re
Kiss & Swallow
pi_45691471
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 12:13 schreef pingu_ het volgende:

[..]

Beide idd.
ik denk dat OS actie ons weinig zal kosten hoor, miniem tov de kosten voor de invoering van de ID plicht
pi_45691637
quote:

Nee een terrorist liegt niet inderdaad.
pi_45691643
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 12:11 schreef Gia het volgende:

[..]

M.i. gaat het om de ongelijkheid tussen sommige mensen die vanwege een geloof wel met een hoofddoek en de oren bedekt op de foto mogen en het gezeik dat je krijgt als je als Westerse vrouw je haar over je oren hebt hangen, omdat DAN wel de ooraanzet zichtbaar moet zijn.

Dit, terwijl die westerse vrouw herkenbaarder op die foto staat dan de vrouw met hoofddoek.

Ook het al dan niet dragen van veel make-up kan iemand minder goed herkenbaar maken.

Feit is gewoon dat er sprake is van discriminatie. Immers, als IK een pasfoto laat maken waarop ik een hoofddoek draag, zoals moslima's dat doen, dan wordt de foto niet geaccepteerd. Van een moslima wel.
Waarom? Omdat zij dat doet vanwege een levensovertuiging.

Vandaar dus deze goede actie van Oversight. Hoewel hij het een en ander wat overdreven heeft, in het belachelijke getrokken. Maar dat is juist zo goed om je punt duidelijk te maken.

Eisen stellen aan pasfoto's prima!! Maar laat die eisen dan ook gewoon voor IEDEREEN gelden.
Ik WIST het
Men Gia zal ook eens geen gelegenheid onbenut laten om op moslims te zeiken
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  vrijdag 26 januari 2007 @ 12:27:52 #217
3542 Gia
User under construction
pi_45691912
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 12:19 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ik WIST het
Ach, ik zeg het hardop. Maar eigenlijk is daar deze hele actie om begonnen. De rechtsongelijkheid m.b.t. de pasfoto.

Iedereen draait eromheen en gooit het op afzetten tegen de id-plicht, terwijl dat helemaal niet terzake doet. Het gaat vooral om het gezeik over die pasfoto regels en de uitzondering die gemaakt wordt voor bepaalde geloven/levensovertuigingen. DAAR gaat het allemaal om.

Ik zeg het gewoon hardop.
pi_45691956
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 12:19 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ik WIST het
Ja, als dit ergens niet om gaat dan is het wel moslims inderdaad. Eng eigenlijk om te lezen hoeveel verongelijkte regelneukers er zijn die onze vrijheden willen opgeven.
pi_45691999
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 07:41 schreef StefanP het volgende:
Driver license prank

http://www.youtube.com/watch?v=_jOFf_KB3lI
http://www.youtube.com/watch?v=owvO640ODwA

dit >>>> die saaie joker onzin.
daar is het normaal.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 12:34:16 #220
3542 Gia
User under construction
pi_45692097
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 12:29 schreef Vagere_Hein het volgende:

[..]

Ja, als dit ergens niet om gaat dan is het wel moslims inderdaad. Eng eigenlijk om te lezen hoeveel verongelijkte regelneukers er zijn die onze vrijheden willen opgeven.
Indirect gaat deze actie daar wel over. Je MOET op een bepaalde manier op een foto staan, tenzij dat om geloof of levensovertuiging niet mogelijk is. Lijkt me toch duidelijk dat het Oversight om deze rechtsongelijkheid begonnen is.
pi_45692380
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 12:27 schreef Gia het volgende:

[..]

Ach, ik zeg het hardop. Maar eigenlijk is daar deze hele actie om begonnen. De rechtsongelijkheid m.b.t. de pasfoto.

Iedereen draait eromheen en gooit het op afzetten tegen de id-plicht, terwijl dat helemaal niet terzake doet. Het gaat vooral om het gezeik over die pasfoto regels en de uitzondering die gemaakt wordt voor bepaalde geloven/levensovertuigingen. DAAR gaat het allemaal om.

Ik zeg het gewoon hardop.
ik ken OS persoonlijk en ik denk NIET dat het hem daarom begonnen is.

en verder wat Vagere Hein zegt
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_45692624
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 12:34 schreef Gia het volgende:

[..]

Indirect gaat deze actie daar wel over. Je MOET op een bepaalde manier op een foto staan, tenzij dat om geloof of levensovertuiging niet mogelijk is. Lijkt me toch duidelijk dat het Oversight om deze rechtsongelijkheid begonnen is.
Nee, zijn punt is niet dat die ongelijkheid opgelost moet worden (de overheid mengt zich dan wel heel erg in de persoonlijke levenssfeer van haar onderdanen) maar dat er talloze maatregelen genomen zijn in het kader van de strijd tegen het terrorisme die gewoon nutteloos zijn. We hebben fundamentele vrijheden opgegeven omdat er een of andere vage angst is dat we anders een groot risico lopen om het slachtoffer te worden van een aanslag in NL. Deze loophole toont aan dat we die voor niets opgegeven hebben. Fundamentele vraag die politici nu moeten beatnwoorden is: mag de overheid gaan voorschrijven hoe iemand er uit moet gaan zien? Dat is echt heel wat.
pi_45692680
Xbox Live: koenpijl
  vrijdag 26 januari 2007 @ 13:08:29 #225
67385 ROG
Go on, say it.
pi_45693059
Die gast ging toch met dingie van #fok?
pi_45693125
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 13:08 schreef ROG het volgende:
Die gast ging toch met dingie van #fok?
zoiets had ik ook gehoord, ze hebben zelfs kinderen dacht ik ... wat moet daar wel niet uitgekomen zijn
  vrijdag 26 januari 2007 @ 13:14:56 #227
3542 Gia
User under construction
pi_45693223
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 12:43 schreef nokwanda het volgende:

[..]

ik ken OS persoonlijk en ik denk NIET dat het hem daarom begonnen is.
Als je de OP van OS in dit topic leest, dan lees er toch echt uit, dat hij tegen die ongelijkheid is.

rechtsgeldigheid van het begrip "levensovertuiging"
pi_45693382
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 12:53 schreef Vagere_Hein het volgende:

[..]

Nee, zijn punt is niet dat die ongelijkheid opgelost moet worden (de overheid mengt zich dan wel heel erg in de persoonlijke levenssfeer van haar onderdanen) maar dat er talloze maatregelen genomen zijn in het kader van de strijd tegen het terrorisme die gewoon nutteloos zijn. We hebben fundamentele vrijheden opgegeven omdat er een of andere vage angst is dat we anders een groot risico lopen om het slachtoffer te worden van een aanslag in NL. Deze loophole toont aan dat we die voor niets opgegeven hebben. Fundamentele vraag die politici nu moeten beatnwoorden is: mag de overheid gaan voorschrijven hoe iemand er uit moet gaan zien? Dat is echt heel wat.
Kan deze niet vaak genoieg quoten
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_45693418
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 13:10 schreef immortalsean het volgende:

[..]

zoiets had ik ook gehoord, ze hebben zelfs kinderen dacht ik ... wat moet daar wel niet uitgekomen zijn
Heel lieve en leuke en mooie kindjes van hem enmirtage ja. Klopt
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 26 januari 2007 @ 13:22:26 #230
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_45693478
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 13:20 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Heel lieve en leuke en mooie kindjes van hem enmirtage ja. Klopt
Niet op letten, paar 12 jarigen van #fok proberen grappig te zijn
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_45693537
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 13:14 schreef Gia het volgende:

[..]

Als je de OP van OS in dit topic leest, dan lees er toch echt uit, dat hij tegen die ongelijkheid is.

rechtsgeldigheid van het begrip "levensovertuiging"
Citaten willen we zien, niet dit soort discussietechnieken van het niveau Duckstad.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 13:37:32 #232
151835 SuperbDeLux
Een ietwat hautain.
pi_45693982
Iedereen met een halve propedeuse rechten op zak weet dat zijn 'grondrecht' op vrijheid van geloof of whatever bij lange na niet zover strekt dat hij daarmee makkelijk door het algemeen belang (veiligheid) beukt. Veiligheid by far outweighs zijn zeer miserabele redenering dat clownscrap een UITING van wat dan ook is, maar zelfs als we daar van uit gaan, is het geen INBREUK op zijn recht om hem te vragen die uiting op een foto van een identiteitsbewijs na te laten. EN zelfs als dat een inbreuk is, worden deze grondrechten in onze grondwet vrijwel allemaal geclausuleerd met 'behoudens een ieders verantwoordelijkheid jegens de wet', oftewel de wettelijke identificatieplicht kan tot een inbreuk op een grondrecht nopen.
He wept for there were no more worlds to conquer.
pi_45694063
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 13:37 schreef SuperbDeLux het volgende:
Iedereen met een halve propedeuse rechten op zak weet dat zijn 'grondrecht' op vrijheid van geloof of whatever bij lange na niet zover strekt dat hij daarmee makkelijk door het algemeen belang (veiligheid) beukt. Veiligheid by far outweighs zijn zeer miserabele redenering dat clownscrap een UITING van wat dan ook is, maar zelfs als we daar van uit gaan, is het geen INBREUK op zijn recht om hem te vragen die uiting op een foto van een identiteitsbewijs na te laten. EN zelfs als dat een inbreuk is, worden deze grondrechten in onze grondwet vrijwel allemaal geclausuleerd met 'behoudens een ieders verantwoordelijkheid jegens de wet', oftewel de wettelijke identificatieplicht kan tot een inbreuk op een grondrecht nopen.
Vanuit die optiek is dus iedere wet die ons recht geeft op vrijheden een wassen neus die op ieder door overheden gwenst moment kan worden ingetrokken?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 26 januari 2007 @ 13:52:08 #234
151835 SuperbDeLux
Een ietwat hautain.
pi_45694423
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 13:40 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Vanuit die optiek is dus iedere wet die ons recht geeft op vrijheden een wassen neus die op ieder door overheden gwenst moment kan worden ingetrokken?
U bent niet juridisch onderlegd merk ik al..

Met de 'wet' bedoelt de grondwet dat de formele wetgever (REGERING+STATEN-GENERAAL) wetten mag ontwerpen en aannemen die inbreuk maken op dat betreffende grondrecht.

Bij niet-geclausuleerde grondrechten is dit niet mogelijk. Bij Artikel 6 Gw (vrijheid van geloof) echter wel.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 26 januari 2007 @ 14:09:40 #235
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_45694932
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 09:50 schreef nokwanda het volgende:

Dat mensen, bang gemaakt door terroristische dreiging, als kuddedieren meegaan in de implementatie ervan is imo treurig.
Sommige mensen kunnen prima nadenken hoor.
quote:
Bovendien doet die hele wet er niets aan als er kwaadwillenden zouden zijn.
Schoften die bijvoorbeeld ambulancepersoneel aanvallen zijn meestal al lang weg tegen de tijd dat er iemand is om hun ID te checken.
Cijfers? Bron? Meestal staan de onverlaten er nog gewoon namelijk.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 26 januari 2007 @ 14:12:34 #236
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_45695018
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 10:34 schreef Vagere_Hein het volgende:

[..]

Omdat het hiermee mogelijk is om een id te fabriceren dat waarmee een ander zich als jou voor kan doen. Zijn hele punt is dat er zo veel maatregelen genomen worden die onze vrijheid ernstig beperken terwijl er identificatiebewijzen uitgegeven worden die gewoon zonder problemen doorgegeven en gebruikt kunnen worden door anderen.
Ik heb nergens wat in OS zijn posts zien staan over ernstige beperkingen van onze vrijheden hoor. Je zou het zelfs zo kunnen intepreteren dat hij ZO begaan is met de identificatieplicht dat hij de gaten in die wet dicht wil hebben.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 26 januari 2007 @ 14:13:07 #237
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_45695035
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 10:24 schreef wonko het volgende:

[..]

Wat lul je nou man...alsof die id plicht ook maar iets positiefs heeft opgeleverd.
Heb je cijfers dat dat NIET zo is?
pi_45695218
al dat gezeik over de ID plicht. Alsof daar iets mis mee is. Wel zo makkelijk voor de politie lijkt me (geen kans op valse naam etc.) OS is alleen tegen de debiele pasfoto eisen, en laat zien dat het systeem niet waterdicht is
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 26 januari 2007 @ 14:23:25 #239
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_45695358
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 14:19 schreef koemleit het volgende:
al dat gezeik over de ID plicht. Alsof daar iets mis mee is. Wel zo makkelijk voor de politie lijkt me (geen kans op valse naam etc.) OS is alleen tegen de debiele pasfoto eisen, en laat zien dat het systeem niet waterdicht is
Dat dus,

Nu doordraaien en net doen alsof hij de nieuwe Martin Luther King is die zojuist een sit-in heeft georganiseerd gaat wel wat ver.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 14:40:34 #240
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_45695989
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 12:08 schreef pingu_ het volgende:
Kijk eens aan, een echte onvervalschte oerhollandse vraag: Wie gaat dat betalen?
Maak je daar maar niet druk om. Ik heb gisteren mijn aangifte ingevuld, met als extra verzoek om mijn euro's te gebruiken om de gemaakte kosten in deze tegemoet te komen.
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  vrijdag 26 januari 2007 @ 14:42:10 #241
151835 SuperbDeLux
Een ietwat hautain.
pi_45696040
En met "niet waterdicht" bedoelen we dus dat hij zo'n handwerk-juffrouw op het stadhuis in de maling heeft genomen.

Er werd gesproken over een maas in de wet, echt bespottelijk die berichtgeving door juridische leken
  vrijdag 26 januari 2007 @ 15:01:32 #242
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_45696711
A talent is formed in stillness, a character in the world's torrent.
Op woensdag 7 maart 2007 02:30 schreef Stabdogg het volgende:
Kom toch op man, we zijn geen apen meer. Houd het gewoon vriendelijk.
pi_45696763
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 14:42 schreef SuperbDeLux het volgende:
En met "niet waterdicht" bedoelen we dus dat hij zo'n handwerk-juffrouw op het stadhuis in de maling heeft genomen.

Er werd gesproken over een maas in de wet, echt bespottelijk die berichtgeving door juridische leken
het was een man.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  vrijdag 26 januari 2007 @ 15:06:23 #244
151835 SuperbDeLux
Een ietwat hautain.
pi_45696873
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 15:02 schreef Mirage het volgende:

[..]

het was een man.
Nouja, man, man.. Gemeentelijk ambtenaar

[ Bericht 12% gewijzigd door SuperbDeLux op 26-01-2007 15:13:52 ]
  vrijdag 26 januari 2007 @ 15:07:11 #245
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_45696899
SuperbDeLux snapt het nog niet helemaal.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 15:11:22 #246
8369 speknek
Another day another slay
pi_45697036
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 14:19 schreef koemleit het volgende:
Wel zo makkelijk voor de politie lijkt me (geen kans op valse naam etc.)
Nonsens, je kunt nog steeds een valse naam opgeven.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 15:11:52 #247
151835 SuperbDeLux
Een ietwat hautain.
pi_45697056
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 15:07 schreef Daniel.J het volgende:
SuperbDeLux snapt het nog niet helemaal.
U werkt op het stadhuis?
  vrijdag 26 januari 2007 @ 15:11:59 #248
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_45697062
Je kunt alles vervalsen, vooral als dat je intentie is.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 15:12:39 #249
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_45697086
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 15:11 schreef SuperbDeLux het volgende:

[..]

U werkt op het stadhuis?
Nee, maar ik werk op iets soortgelijks.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 15:26:15 #250
262 Re
Kiss & Swallow
pi_45697536
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 14:13 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Heb je cijfers dat dat NIET zo is?
het heeft de staatskas al aardig wat geld opgeleverd qua boetes. Ik denk dat het hier gaat om het feit WAAROM die ID pas is ingevoerd, ik zie niet in de cijfers terug dat men zich hierdoor flink veiliger is gaan voelen het laatste jaar, laat staan dat er meer terroristen zijn opgepakt door deze invoering.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')