Die kan ik best 1 gebruikenquote:
Maar je hoeft niet rekening te houden met iets dat de ander(en) niet lust(en)quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:17 schreef NathaN het volgende:
Voor jezelf alleen koken is saai...
In de winter schijnt de zon niet? *naar buiten kijk* Auwquote:
Groot voordeel. Maar het blijft saai.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:19 schreef wonderer het volgende:
Maar je hoeft niet rekening te houden met iets dat de ander(en) niet lust(en)![]()
Het leed dat eenzaamheid heetquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:21 schreef NathaN het volgende:
[..]
Groot voordeel. Maar het blijft saai.
meneer Bakker, wat heeft u een grote poes, dik ookquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:22 schreef Meneer.Bakker het volgende:
[..]
Het leed dat eenzaamheid heet![]()
(Oja, 'Dennis', dat was ik...quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:16 schreef wonderer het volgende:
Hoi Dennis, hoe was jouw dag vandaag?
Wel gegeten?quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:25 schreef DennisMoore het volgende:
'k Heb sinds september 2005 niet meer gekookt....
De eeuwige studentquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Heb sinds september 2005 niet meer gekookt....
Dat is mijn kat nietquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
meneer Bakker, wat heeft u een grote poes, dik ook
Mja, combimagnetron/oven heb ik.quote:
quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:45 schreef wonderer het volgende:
Wassen is nog irritanter als het zeiknat uit de machine komt
Jaa! Daar hoeven geen kwartjes inquote:
De muziek is geweldig.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:47 schreef wonderer het volgende:
*The last Samurai kijk*
Dit vind ik pas een mooie zonnebrilquote:
quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:40 schreef wonderer het volgende:
Alles was nog vochtig. Kutzooi.
Even teruglezenquote:
Hé hallo, kijk eens wie daar het topic komt binnen lopenquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:11 schreef creno het volgende:
kiekeboe
*opvang*quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:16 schreef DennisMoore het volgende:
*neerplof*
Nou dat lijkt me ook wel overdreven hoorquote:
* Doctor Who kijk *quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:47 schreef wonderer het volgende:
*The last Samurai kijk*
ik ben best goed in het onthouden van de wegen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hé hallo, kijk eens wie daar het topic komt binnen lopen![]()
dat jij ons zomaar nog wist te vinden![]()
zolang ze maar platgetreden zijn kan je best gemakkelijk terugvinden in een vers geploegd veld jaquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:22 schreef creno het volgende:
[..]
ik ben best goed in het onthouden van de wegen.
vanavond was weer eens zo'n avond om de bekende paden te betreden
Maar even een kleinigheidjequote:Op woensdag 24 januari 2007 21:22 schreef creno het volgende:
[..]
ik ben best goed in het onthouden van de wegen.
vanavond was weer eens zo'n avond om de bekende paden te betreden
nee hoor, als ik eenmaal een weg heb gereden dan onthoudt ik die, onbekende wegen zijn vaak moeilijker ja... (dat je die blamage nog hebt onthoudenquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar even een kleinigheidje
moest er niet Nederlandse tussen de en wegen![]()
Ja lag aan de omleidingen toen hèquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:32 schreef creno het volgende:
[..]
nee hoor, als ik eenmaal een weg heb gereden dan onthoudt ik die, onbekende wegen zijn vaak moeilijker ja... (dat je die blamage nog hebt onthouden)
en wij weten wel hoe dat kwamquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:39 schreef creno het volgende:
ach ik ben er overheen hoor !
de clip en het nummer zijn toch geflopt LOL
Niet eens van Ryan? Tsskquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:27 schreef creno het volgende:
Wonderer
alles goed hier hoor, heb de laatste tijd niet veel op internet gezeten en dat is allemaal de schuld van de Wii
ook !quote:
Brad heeft net Ocarina of Time uitgespeeld en nu doen we Windwakerquote:
Zal ik komenquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:05 schreef Nuno_G het volgende:
een avond alleen is ook goed
Maar vlinder, het gaat toch helemaal niet om de buitenkant??quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:38 schreef Ang3l het volgende:
Kut. Danny is verdomme nog steeds een prachtige jongen. Maar goed, het was erg gezellig als goede vrienden, zonder enige bijbedoeling. Hebben het een en ander uitgepraat en hij heeft beloftes gemaakt. We zullen zien.
Ja lelijker worden ze alleen als ze ouder worden....quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:38 schreef Ang3l het volgende:
Kut. Danny is verdomme nog steeds een prachtige jongen. Maar goed, het was erg gezellig als goede vrienden, zonder enige bijbedoeling. Hebben het een en ander uitgepraat en hij heeft beloftes gemaakt. We zullen zien.
Nou als je zulke ijsblauw eogen hebt met lange wimpers.... maar goed, het was gewoon gezellig. Bij gekletst. Over toen en wat er gebeurd is en de nasleep en dat we elkaar missen en beloofd hebben elkaar vaker te zien bla bla bla. Komt vast niets van terecht.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar vlinder, het gaat toch helemaal niet om de buitenkant??![]()
ik wordt er juist droevig vanquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:31 schreef Meneer.Bakker het volgende:
[..]
Dat is mijn kat niet![]()
Hier staat de verzameling, maar op eigen risico: het kan leiden tot spastische samentrekkingen van de lachspieren en ademtekort. *klik*
Ja de nachtploeg is ook niet meer wat het geweest isquote:Op donderdag 25 januari 2007 01:26 schreef Burner82 het volgende:
'allo
*LOL* Ja in combi met alcohol rook IK zelfs! Gister in de Vooruitgang 2. Bah. Vies! Waarom?!quote:Op donderdag 25 januari 2007 07:26 schreef DennisMoore het volgende:
Oeh... ik hoor net dat een best zoenbare jongen én weer vrijgezel is, én gestopt is met roken (nouja, alleen nog in combi met alcohol).
Maar dat balkon is toch levensgevaarlijkquote:Op donderdag 25 januari 2007 08:20 schreef Ang3l het volgende:
Dan zet je'm maar ff op het balkon.
Ik kon er wel om lachenquote:Op donderdag 25 januari 2007 00:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik wordt er juist droevig van
Dat kan toch niet aan het neuriën van je hebben gelegenquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:00 schreef Sunjammer het volgende:
Stormlooptopic.
Gezellig!quote:Billy lag te slapen
Hij was moe maar tevreden
want hij was pas klaargekomen
in het bed van zijn vader [Gorki]
Ow, ja, nou, kijk...quote:
Waarvan dan de eerste zin weer erg overeen komt met een deel vlak na het 2e refrein van Guns and Roses Welcome to the jungle...quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:16 schreef Waxxer het volgende:
Gewijzigd
Dat staat idd wel beter.
Hey thnx man LightYear dat je dat ff gecheckt heb weetje....
Je bent wel muzikaal bezig vandaagquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:44 schreef Sunjammer het volgende:
*lalala*
Hoe jij muzikaal het topic vult vandaag is schattig!quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:30 schreef Sunjammer het volgende:
Schattig?
Eensch.quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:22 schreef Burner82 het volgende:
als je over mij droomde, was het een nachtmerrie
daarom dat ik het alvast zei, bespaar ik je een verrekte spier, door een open deur in te trappen.....quote:
Nee.. Nathan, Des, Dennis, Angel... Sunjammer geloof ik ook. Was wel grappig verderquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:22 schreef Burner82 het volgende:
als je over mij droomde, was het een nachtmerrie
dat scheelt alweer danquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee.. Nathan, Des, Dennis, Angel... Sunjammer geloof ik ook. Was wel grappig verder
Kut, als ik iets erg vind, is het wel G&R...quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:05 schreef Lightyear het volgende:
[..]
Waarvan dan de eerste zin weer erg overeen komt met een deel vlak na het 2e refrein van Guns and Roses Welcome to the jungle...
You know where you are
You're in the jungle baby
You're gonna die
In ieder geval een stuk minder aanstootgevend dan de vorige! fantasieloos dan die van mij.![]()
Tja, wat zal ik daar nu van zeggen he.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:39 schreef Lightyear het volgende:
[..]
Hoe jij muzikaal het topic vult vandaag is schattig!
![]()
Tiz een beetje rustig namelijk, dat ik nog gewoon lurker was, was het veel drukker leek wel.
Het zal toch niet leggen aan mijn geblaat huh??![]()
jawel alleen gelegen, zo''n sauna, ik moet daar niet aan te veel activiteiten doen hoorquote:
Niks bijzonders... Het enige dat ik me nog specifiek herinner was dat ik ervan overtuigd was dat NathaN Maurice heette in het echt.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:31 schreef Sunjammer het volgende:
Wil ik weten waarover je precies gedroomd hebt?
*CD's gescoord*
Misschien was ie blond, dan valt het ook niet zo opquote:Op donderdag 25 januari 2007 18:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jawel alleen gelegen, zo''n sauna, ik moet daar niet aan te veel activiteiten doen hoor
daarbij komt zonder bril zie ik ook vrij weinig
ik zag overigens wel dat hij goed geschoren was![]()
Wat deed ik daar?quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee.. Nathan, Des, Dennis, Angel... Sunjammer geloof ik ook. Was wel grappig verder
ja ik heb het gezienquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:01 schreef wonderer het volgende:
Oeh, jukebox heeft weer twintig nieuwe CDs
Ik dacht dat ik hem gisteren in het washok had laten staan en daar stond ie niet meer. Maar dat was dus niet zoquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:38 schreef Sunjammer het volgende:
Wasmanden zijn vrij eigenwijs ja.
nee ik bedoel "the unit".quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:55 schreef wonderer het volgende:
House? Dat is GE-WEL-DIG.
Heeee daar is onze che-mi-sche Vlarpje weer!!quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb al op vandaag.. maar toch bedankt
Oh. Ik las ergens dat House kwam in plaats van Prison Break nu.quote:
Hoi Waxiequote:Op donderdag 25 januari 2007 20:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heeee daar is onze che-mi-sche Vlarpje weer!!
Hoofdpijn??HAHAAAAAAAAAAIII HOE WAS HET OP JE WERK HEY? HEY??!! HEY HOE WAS HET OP JE WERK EN HOE VOEL JE JE NUUUUUU???!!!
Hahai Vlarp...
quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:06 schreef Vlarp het volgende:
O my god.. http://www.geenstijl.nl/paginas/mijnburen/
Sommige postcode's in Rotterdam..
Naja ik had vrij.... en ik heb hier was liggen die van de hele familie Von Trapp zou kunnen zijn, maar het is van mij alleen...quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hoi Waxie
Het was goed op m'n werk, ik heb me weer erg nuttig gemaakt. Hoe gaan de zaken daar?
In Cromstrijen (regio 3281) woonden op 1 januari 2006 8930 mensen, waarvan 200 niet-westerse allochtonen (2.2%).quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Bij mijn roots: In xxxxxxxxxx woonden op 1 januari 2006 7405 mensen, waarvan 85 niet-westerse allochtonen (1.1%).![]()
In mijn eigen buurt: 9,9%Ik ben zooooo multiculti tegenwoordig!
Ik ben volgende week een hele week vrij!quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Naja ik had vrij.... en ik heb hier was liggen die van de hele familie Von Trapp zou kunnen zijn, maar het is van mij alleen...En er is weer eens niet veel van terechtgekomen... Maar verder zijn gangetje...
En je wordt toch niet weeerrr ziek he?? Oppassen hoor en vitamientjes en voldoende slapen!
Heeee wat een idee!!quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben volgende week een hele week vrij!
Gaan we samen klussen bij XMN8R?
Moeten we het Yost ook eerst vertellen?quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heeee wat een idee!!
Ik heb ook praktisch de hele week vrij!!Klussen voor iemand anders
Maar dan moet ik niet weeeerrr stranden he, dan wordt XMN8R echt he-le-maal moe...
en dan zie ik jou klussen!Dus dan lukt dat bij mij maar een halve dag, want de andere helft ben ik bezig met lachen en kijken hoe het moet en kijken of jij niet door je rug heen gaat omdat je dan een hele muur in een kruiwagen weet te proppen en dat weg wil brengen in je eentje.
GOED, maarrreehhhh...
Ja, dat is goed.
Dat durf ik niet...quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Moeten we het Yost ook eerst vertellen?
quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:06 schreef Vlarp het volgende:
O my god.. http://www.geenstijl.nl/paginas/mijnburen/
Sommige postcode's in Rotterdam..
Het liefst heb ik gewoon een gemixte wijk. Geen wijk waar het meerendeel allochtoon is. Nou ja, ik zal ook vast wel bevooroordeeld zijn over wijken waar veel allochtonen wonenquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:03 schreef samjustme het volgende:
[..]
. Ach ik kan zelf ook wel toegeven dat ondanks dat ik allochtoons ben veel liever in een buurt woon merendeels buren van Nederlandse komaf zijn. Sommige buurten in Rotterdam zijn net getho's
Mja, Kanaleneiland aan de andere (verkeerde) kant van de grote weg.quote:In Utrecht (regio 3527) woonden op 1 januari 2006 11735 mensen, waarvan 6945 niet-westerse allochtonen (59.2%).
Toen ik daar opgroeide, was 't denk ik nog 0,5% ofzo.quote:In Enschede (regio 7544) woonden op 1 januari 2006 17000 mensen, waarvan 5280 niet-westerse allochtonen (31.1%).
quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:34 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben volgende week een hele week vrij!
Gaan we samen klussen bij XMN8R?
OH!quote:
Dat heb je nu alleen nog in hele klein plaatsen..quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, Kanaleneiland aan de andere (verkeerde) kant van de grote weg..
[..]
Toen ik daar opgroeide, was 't denk ik nog 0,5% ofzo..
LIEF DOEN!! NU!!quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:29 schreef XMN8R het volgende:
[..]
[..]
OH!
MY!
GOOOOOD!
*verzekeringspolis nalees*
Het liefst zou ik bij Kop van Zuid willen wonen. Hopelijk kom in aanmerking voorquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het liefst heb ik gewoon een gemixte wijk. Geen wijk waar het meerendeel allochtoon is. Nou ja, ik zal ook vast wel bevooroordeeld zijn over wijken waar veel allochtonen wonen. Wat alleen zo jammer is aan Rotterdam is dat die wijken ook nog eens enorm verpauperen. Hele grauwe, kille wijken, waar helemaal geen sfeer is..
Ja zie je wel het gaat al helemaal mis nuquote:
Als ik jouw lijstje zag dan mag je nog wel 2 jaar wachten op een huurhuis. Toen ik begon met reageren (2,5 jaar terug) stond ik ook voor de simpele huisjes op positie 400..quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:37 schreef samjustme het volgende:
[..]
Het liefst zou ik bij Kop van Zuid willen wonen. Hopelijk kom in aanmerking voor
MSNquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja zie je wel het gaat al helemaal mis nu![]()
![]()
Wat is er gebeurd??? Msn?? Lurktechnisch?? Heb je ECHT een sms gestuurd???!!![]()
Nou ik sta ingeschreven bij stadswonen en als bijna afgestudeerde student kom ik aanmerking voor nieuwbouw appartementen in het stadscentrumquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als ik jouw lijstje zag dan mag je nog wel 2 jaar wachten op een huurhuis. Toen ik begon met reageren (2,5 jaar terug) stond ik ook voor de simpele huisjes op positie 400..
Good for youquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:42 schreef samjustme het volgende:
[..]
Nou ik sta ingeschreven bij stadswonen en als bijna afgestudeerde student kom ik aanmerking voor nieuwbouw appartementen in het stadscentrum![]()
Eigenbelang zeker?quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
*Iets over Rotterdam en opnieuw bombarderen mompelt*
En dan met een kabelbaantje d'r overheen? Gezellig. Kom je op bezoek dan?quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
*rechte lijn trekt van Eindhoven naar Rotterdam*
Jij hebt de Konmar-jongen op MSN?quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moest er erg om lachenDe konmar-jongen heeft af en toe best humor
(en hij's cute, alleen te jong)
Eey! Hij bleef lief kijken steeds terwijl hij de vakken aan het vullen was!quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Mensen die socializen met winkelpersoneel hebben een afwijking.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:03 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Jij hebt de Konmar-jongen op MSN?
waarom kijk ik er nog van op eigenlijk?
Het is dus inderdaad waar wat je gezegt hebt: jij kloek-kloek-kloekt alles!quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:04 schreef Ang3l het volgende:
We zien elkaar af en toe op stap. Tis ook een vriend van Danny.
En binnenkort komt ie bij Bruce dansen in mijn groep als het goed is.
Dat soort gasten geef ik steevast aan bij of de bedrijfsleiding of de politie. Die hebben het namelik voorzien op mijn geld.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eey! Hij bleef lief kijken steeds terwijl hij de vakken aan het vullen was!![]()
Heel verlegen en zo. En pas op stap spraken we elkaar aan: "Jij bent toch die jongen van de supermarkt?"
Je zou veel kunnen bouwen op die puinhopen..quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Alles wat ik doe is uit eigenbelang.
Klinkt een beetje zoals jij zelf..quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat soort gasten geef ik steevast aan bij of de bedrijfsleiding of de politie. Die hebben het namelik voorzien op mijn geld.
Kut.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:06 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Het is dus inderdaad waar wat je gezegt hebt: jij kloek-kloek-kloekt alles!
*weer gierend over de bank rol*
Al mijn exen waren schooiers.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Klinkt een beetje zoals jij zelf..
Moet je niet zo handig zijn met geld..quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Al mijn exen waren schooiers.
Jij...... ik...... de sloophamer....quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
MSN
Maar Wax, ik ga je beschermen! En we gaan samen een hele leuke dag er van maken. Gezellig samen klussen
O ja..quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:13 schreef XMN8R het volgende:
(zometeen te gast bij Pauw en Witteman: Danny huppelepup (14 jaar), de organisator van een boot op gay-pride voor homo's onder de 16)
23:00 uur Nederland 1quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
welk net?
Ik dacht trouwens dat het een meisje was?
Danny's websitequote:De veertienjarige Danny kwam anderhalf jaar geleden uit de kast. Ondertussen heeft hij gemerkt dat er voor homo's onder de zestien eigenlijk niet zo veel te doen is. Bij clubs en het COC mogen ze niet binnen. Daarom is Danny een actie gestart op zijn eigen website, hij wil met andere homojongeren met een eigen boot meevaren tijdens de komende gayparade. Want, zegt hij zelf "we moeten laten zien dat er ook homoseksuele jongeren onder de zestien zijn!"
ik hoorde woensdag dat er nog 125 punten op mijn scorekaart staan.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Moet je niet zo handig zijn met geld..
H-hai....quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:13 schreef XMN8R het volgende:
(zometeen te gast bij Pauw en Witteman: Danny huppelepup (14 jaar), de organisator van een boot op gay-pride voor homo's onder de 16)
Dubbelzijdige tape?quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:12 schreef Ang3l het volgende:
Vanavond weer een logee.
Zie je, die bezoekerskaart is enorm onpraktisch voor sociale mensen!!
quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jij...... ik...... de sloophamer....![]()
125 BP tank-punten?quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
ik hoorde woensdag dat er nog 125 punten op mijn scorekaart staan.
Nou kind, ruk je suf!quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Geil, ik kan mezelf een berichtje sturen.
score....kledingketen?quote:
O ja, ik ben daar niet zo thuis in... kun je beter bij Ang3l zijn..quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
score....kledingketen?
Ik dacht dat jullie homo's zoveel met kleding hadden?
quote:
Ang3l?quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O ja, ik ben daar niet zo thuis in... kun je beter bij Ang3l zijn..
Dat kan ik!quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ooohhh als jij gewoon kunt lopen en rondrennen op de onderste verdieping dan knuffel ik je he-le-maal plat.....![]()
![]()
![]()
![]()
Doen ze dat ook bij Score!?quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ang3l?
standje 69 of rimmen? Wat heeft je voorkeur? Vlarp weet het niet.
Duidelijk rimmen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ang3l?
Dave snapte me - in tegenstelling tot Vlarp - toen ik zei dat je moet genieten van je drankje door er aan te nippen, en niet kloekkloekkloek alles naar achter moet gooien... jouw prompte reactie: "ow? ik kloekkloekkloek altijd alles!quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:11 schreef Ang3l het volgende:
Kut.Ik weet dat ik kloekkloekkloek gedaan heb maar niet meer wat het betekende
69, want hij hou.....quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ang3l?
Owquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Duidelijk rimmen.
Standje 69 vind ik vervelend.
ZEG! geen vlekken op het nieuwe tapijt he?!quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:27 schreef Waxxer het volgende:
Ooohhh als jij gewoon kunt lopen en rondrennen op de onderste verdieping dan knuffel ik je he-le-maal plat.....![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom moet mijn naam er dan weer bij?quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:30 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Dave snapte me - in tegenstelling tot Vlarp - toen ik zei dat je moet genieten van je drankje door er aan te nippen, en niet kloekkloekkloek alles naar achter moet gooien... jouw prompte reactie: "ow? ik kloekkloekkloek altijd alles!"
Yep, het was erg onschuldig... denk ik... hoop ik!
Kijk, ben ik niet de enige die daar geen enkel plezier aan beleef.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Duidelijk rimmen.
Uhm.. hoiquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Duidelijk rimmen.
Dat vervelende kledingnichten-volk ook..quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik verdenk er sommige medewerkers van.
Een tong is iets anders dan een... eh... dinges.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ow
Jij was toch van "net bij het gaatje, dat laat je!!!"?
Ja lekker hoorquote:GOED, anderrrrrrrr onderrrrrwerrrrrrp........ Hey hoe bevalt het tot nu toe in hartje Eindhoven joh??
Uhuh.. ik ga het bewijzen!quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Neeeeeeee![]()
Echt waar???!!![]()
![]()
![]()
(....) *dichtklap*
Omdat jij erbij was!!quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Waarom moet mijn naam er dan weer bij?
quote:Drank is er om op te drinken, niet om het te laten verdampen...
Ja maar kan dat dan echt ECHT??quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:32 schreef XMN8R het volgende:
[..]
ZEG! geen vlekken op het nieuwe tapijt he?!![]()
ik mag van jou nooit de hele avond nippenquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:32 schreef Vlarp het volgende:
Waarom moet mijn naam er dan weer bij?
Drank is er om op te drinken, niet om het te laten verdampen...
Ik heb Yost pas een drankje heel snel laten opdrinken, dat ging bijna fout!quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:34 schreef Ang3l het volgende:
Omdat jij erbij was!!
En Yost, en dave!
Met bier is het dan alleen zo naar dat je net zo hard moet zeiken als dat je aan het drinken bent...quote:Eensch.
Nee...quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:33 schreef Burner82 het volgende:
waxxer, gorki al eens live gezien?
jahquote:
owjah, laminaatquote:En je hebt laminaat, krijg je van mij wel een swiffer als het uit de hand loopt
Je nipt in 3 uur een glaasje jus leeg. In die tijd heb ik een vat bier achter m'n kiezen!quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:36 schreef XMN8R het volgende:
[..]
ik mag van jou nooit de hele avond nippen(van mijn drankje dus!)
Oke-oke-oke...quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een tong is iets anders dan een... eh... dinges.
[..]
Ja lekker hoor
Ik had het over knuffelen hequote:Op donderdag 25 januari 2007 22:37 schreef XMN8R het volgende:
[..]
owjah, laminaat
okay, go your gang then
ze zijn wel paar keer geweest in mijn stamkroegquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee...Ze komen nooit deze kant op.... hoop wel dat dat nog eens gaat gebeuren...
Maar ken jij Gorki dan??Ja, dat blijkt nu dus
maar ben helemaal verbaasd!! Cool!!
Coco sushi.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:55 schreef Ang3l het volgende:
Bij mij is't 10% Multi-culti allochtoon
Ja hallo, zit bij een javaans restaurant, een chinese supermarkt, een grieks restaurant, een sushi bar ... en de moskee is op loopafstand
Ik ben er nog steeds niet geweestquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:45 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Coco sushi..
Ik vraag me af wanneer de verbouwing helemaal klaar is..
Kantelen mag je met Vlarp doen... laat mij maar nippenquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Tijd om het werkwoord 'kantelen' weer in te voeren.
Vlarp en ik spreken ééns per 8 jaar af.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:50 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Kantelen mag je met Vlarp doen... laat mij maar nippen.
Dan mag het werkwoord Kantelen ook wel weer tussen de mottenballen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Vlarp en ik spreken ééns per 8 jaar af.
O op de hoek daarzo boven de beddenquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:47 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[[url=http://images.funda.nl/woningen/img/14/14265/142650077853800010000001.jpg]afbeelding][/url]
Dit lijkt me trouwens wel wat, als ik zou gaan verhuizen..
Boompje planten dan?quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:52 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Dan mag het werkwoord Kantelen ook wel weer tussen de mottenballen.
Prima, doe mij dan een sinaasappelboom.quote:
Jij wil in een parkeergebouw gaan wonen?quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
http://www.funda.nl/koop/detail_fotos.asp?obj_GUID={7025D102-D191-46A7-8C4E-535AA55BC68D}&onthouden=1&sfPrijsMin=0&sfPrijsMax=400000&crrentChoices=&sfProvincie=NH&Form=Home&Page=5&rreg_ID=63&wij_ID=16026&crrentTotal=64&paginaVolgNummer=1&objectVolgNummer=2&sfPlaatsID=6864&searchmode=normaal
Geheel in stijl van min alter ego.
Ben je nou echt zo dom?quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij wil in een parkeergebouw gaan wonen?
gatver wat goedkoopquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
http://www.funda.nl/koop/detail_fotos.asp?obj_GUID={7025D102-D191-46A7-8C4E-535AA55BC68D}&onthouden=1&sfPrijsMin=0&sfPrijsMax=400000&crrentChoices=&sfProvincie=NH&Form=Home&Page=5&rreg_ID=63&wij_ID=16026&crrentTotal=64&paginaVolgNummer=1&objectVolgNummer=2&sfPlaatsID=6864&searchmode=normaal
Geheel in stijl van m'n alter ego.
Leve de Bureaucratiequote:Op donderdag 25 januari 2007 19:13 schreef Ang3l het volgende:
Wat zijn ze toch weer snugger bij de gemeente
De nieuwe parkeervergunningen zijn binnen: pasjes. Handig. Niet meer zo'n grote kaart. Hmm, gaat ie dan niet vliegen door de auto? Welnee, ook aan gedacht: een doorzichtig hoesje wat je op je ruit plakt en daar steek je hem in. Erg handigVoor de vergunningskaart wel ja........
De bezoekerskaart? ja ook zo'n pasje natuurlijk. Ook fijn met zo'n op-je-raam-plak-hoesje. Eentje. Jah.En een bezoekerskaart is voor je bezoek. Ja. Dus tenzij je altijd maar 1 en dezelfde bezoeker krijgt en hem dus dat hoesje op zijn/haar raam kan laten plakken is er niks aan de hand. Maarreh... ik heb natuurlijk wisselde bezoekers! (hou je mond!
) Dat werkt niet he, hoesje eraf, heosje erop, hoesje eraf, hoesje erop. Binnen een maand plakt dat geval natuurlijk niet meer, maar er staat wel in de brief: Plak hem duidelijk op je ruit aan de passagierskant.
Jaquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo dom?
kweet niet veel van de regulier dwars straat in a'dam, behalve dat mijn ex er vaak gaat stappenquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Geheel in stijl van m'n alter ego.
je weet niks van rua de vasaline ?quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:18 schreef Burner82 het volgende:
[..]
kweet niet veel van de regulier dwars straat in a'dam, behalve dat mijn ex er vaak gaat stappenarchitectonisch, wel verantwoord, verder, mwoa, als vrijgezel misschien (A)
nope ik kom daar nooit he en ook nooit geweest. is een beetje ver van mij uitquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:22 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
je weet niks van rua de vasaline ?
geloof me je wil er niks van wetenquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:52 schreef Burner82 het volgende:
[..]
nope ik kom daar nooit he en ook nooit geweest. is een beetje ver van mij uitenige wat ik weet, is wat ik wel eens van me ex hoorde en ofk daar nou blij van moet worden
dat wilk best van je aannemenquote:
zullen we een keer uitgaanquote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:08 schreef Burner82 het volgende:
slaap lekker allemaal, ik ben naar bed
Ja en in de eindhovense tunneltjes is ook al ijs gesignaleerdquote:
Ja ik leek Patty Brard wel tijdens die skate offquote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:27 schreef Sunjammer het volgende:
Ja, nou...
Nou ik doelde meer op haar gedrag op het gladde ijs dan op uiterlijke kenmerkenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:23 schreef Waxxer het volgende:
Dan heb je wel hele dunne billetjes...
Ja en een botox kop...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:23 schreef Waxxer het volgende:
Dan heb je wel hele dunne billetjes...
Ja jij bent ook schattig...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:33 schreef wonderer het volgende:
Tralalala.
Ikke? Schattig?quote:
Nou dat hoofd van mij is alles behalve strak getrokken, dat toont gewoon trots dat het verval reeds heeft ingezetquote:
*Trekt lolbroek en relvest aan!quote:
quote:Nou dat hoofd van mij is alles behalve strak getrokken, dat toont gewoon trots dat het verval reeds heeft ingezet
Ja, dat begreep ik...quote:Nou ik doelde meer op haar gedrag op het gladde ijs dan op uiterlijke kenmerken
Zingend?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:38 schreef Lightyear het volgende:
[..]
*Trekt lolbroek en relvest aan!
Yup, voor een langharig, fitnessend, zingend stuk ge-emigreerd homo tuig ben echt best schattig...![]()
Geen dank heur, 't was geen moeite.![]()
quote:
Of is dat een afkorting ergens van?quote:Tralalala
Ach het is bijna weekend, en ik ben ik een goeie bui, dus ik neem het je niet kwalijkquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:41 schreef Lightyear het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat begreep ik...
Maar ik heb me cup a soup niet gehad, was niet zo scherp meer.
Oh, noem je dat zingen. Okeequote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:47 schreef Lightyear het volgende:
[..]
[..]
Of is dat een afkorting ergens van?![]()
Awalief!quote:
Over sterretjes op het ijs gesproken:quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja ik leek Patty Brard wel tijdens die skate off
Lag ik toch bijna met m'n ster op het ijs![]()
Ja mijn Dracula?quote:
*tanden ontbloot*quote:
Ieks, een echte zaadzuiger!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
*tanden ontbloot*
Ik ben de vampier die niet van bloed leeft, maar van andere lichaamssappen...
http://www.apple.com/trailers/wb/300/hd/quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:30 schreef wonderer het volgende:
Wie postte die link naar 300 (de film) nou? De trailer was pas op TV en Brad wil hem ook wel graag zien
En aangezien er nog iemand op je schoot zit, twee hapjes in een keerquote:
Hmz, helpt knoflook ook tegen zaadzuigers?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:40 schreef wonderer het volgende:
En aangezien er nog iemand op je schoot zit, twee hapjes in een keer
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:43 schreef NathaN het volgende:
[..]
Hmz, helpt knoflook ook tegen zaadzuigers?
Ik ga vanavond stratum op met wat Helmonders om te zuipenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:47 schreef wonderer het volgende:
[..]![]()
Lekker juist!
bier en koffie wel...
Jakquote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga vanavond stratum op met wat Helmonders om te zuipen
Ga je zo alweer naar bed?quote:
Ik ben wel vre-se-lijk moe ja..quote:
Now that's a firstquote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben wel vre-se-lijk moe ja..![]()
Maar 't is weekend, én ik heb een week vakantie, dus mooi dat ik niet vroeg ga slapen vanavond!
Hee, de Apple-reclame gozer.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
WOW DIE HARD 4, didn't see that comming
http://www.apple.com/trailers/fox/livefreeordiehard/
ook alleen als er iets bijzonders op staatquote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hee, de Apple-reclame gozer.
Live free or die is het state-motto van New Hampshire trouwens
Ik vind die kleren altijd wel stoerquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:48 schreef FamFarmerFan het volgende:
Aanstaand weekend is het kampioenschap country line dancing. De regend wereldkampioenen zijn daar ook bij (duh dat zijn Nederlanders).
![]()
![]()
Ik denk, ik vertel ook een leuk weetje...
Nerdsquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:03 schreef Vlarp het volgende:
Oh, Alternate komt volgende week als het meezit op TV.
Op 30 januari vanaf 0:00 uur 's nachts mag Windows Vista worden verkocht. Alternate gaat officieel de eerste winkel in Nederland worden waar een PC met Vista erop verkocht wordt. Pers is uitgenodigd, er komt een live verbinding met Microsoft in Amsterdam. Allemaal dat soort onzin
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind die kleren altijd wel stoer
Ik vind het dansen soms wel leuk ook, ja. Ligt een beetje aan de stijl, maar ik ben er dan weer niet genoeg in thuis om te zeggen welke wel en nietquote:
Dat was vorig jaar of 2 jaar geleden... de huidige wereldkampioen dames is 14 jaar en de huidige wereldkampioen heren is 15 jaar.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind het dansen soms wel leuk ook, ja. Ligt een beetje aan de stijl, maar ik ben er dan weer niet genoeg in thuis om te zeggen welke wel en niet
Was er niet zo'n Nederlandse jongen van een jaar of zeventien wereldkampioen enzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |