Nee.. Nathan, Des, Dennis, Angel... Sunjammer geloof ik ook. Was wel grappig verderquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:22 schreef Burner82 het volgende:
als je over mij droomde, was het een nachtmerrie
dat scheelt alweer danquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee.. Nathan, Des, Dennis, Angel... Sunjammer geloof ik ook. Was wel grappig verder
Kut, als ik iets erg vind, is het wel G&R...quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:05 schreef Lightyear het volgende:
[..]
Waarvan dan de eerste zin weer erg overeen komt met een deel vlak na het 2e refrein van Guns and Roses Welcome to the jungle...
You know where you are
You're in the jungle baby
You're gonna die
In ieder geval een stuk minder aanstootgevend dan de vorige! fantasieloos dan die van mij.![]()
Tja, wat zal ik daar nu van zeggen he.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:39 schreef Lightyear het volgende:
[..]
Hoe jij muzikaal het topic vult vandaag is schattig!
![]()
Tiz een beetje rustig namelijk, dat ik nog gewoon lurker was, was het veel drukker leek wel.
Het zal toch niet leggen aan mijn geblaat huh??![]()
jawel alleen gelegen, zo''n sauna, ik moet daar niet aan te veel activiteiten doen hoorquote:
Niks bijzonders... Het enige dat ik me nog specifiek herinner was dat ik ervan overtuigd was dat NathaN Maurice heette in het echt.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:31 schreef Sunjammer het volgende:
Wil ik weten waarover je precies gedroomd hebt?
*CD's gescoord*
Misschien was ie blond, dan valt het ook niet zo opquote:Op donderdag 25 januari 2007 18:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jawel alleen gelegen, zo''n sauna, ik moet daar niet aan te veel activiteiten doen hoor
daarbij komt zonder bril zie ik ook vrij weinig
ik zag overigens wel dat hij goed geschoren was![]()
Wat deed ik daar?quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee.. Nathan, Des, Dennis, Angel... Sunjammer geloof ik ook. Was wel grappig verder
ja ik heb het gezienquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:01 schreef wonderer het volgende:
Oeh, jukebox heeft weer twintig nieuwe CDs
Ik dacht dat ik hem gisteren in het washok had laten staan en daar stond ie niet meer. Maar dat was dus niet zoquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:38 schreef Sunjammer het volgende:
Wasmanden zijn vrij eigenwijs ja.
nee ik bedoel "the unit".quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:55 schreef wonderer het volgende:
House? Dat is GE-WEL-DIG.
Heeee daar is onze che-mi-sche Vlarpje weer!!quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb al op vandaag.. maar toch bedankt
Oh. Ik las ergens dat House kwam in plaats van Prison Break nu.quote:
Hoi Waxiequote:Op donderdag 25 januari 2007 20:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heeee daar is onze che-mi-sche Vlarpje weer!!
Hoofdpijn??HAHAAAAAAAAAAIII HOE WAS HET OP JE WERK HEY? HEY??!! HEY HOE WAS HET OP JE WERK EN HOE VOEL JE JE NUUUUUU???!!!
Hahai Vlarp...
quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:06 schreef Vlarp het volgende:
O my god.. http://www.geenstijl.nl/paginas/mijnburen/
Sommige postcode's in Rotterdam..
Naja ik had vrij.... en ik heb hier was liggen die van de hele familie Von Trapp zou kunnen zijn, maar het is van mij alleen...quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hoi Waxie
Het was goed op m'n werk, ik heb me weer erg nuttig gemaakt. Hoe gaan de zaken daar?
In Cromstrijen (regio 3281) woonden op 1 januari 2006 8930 mensen, waarvan 200 niet-westerse allochtonen (2.2%).quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Bij mijn roots: In xxxxxxxxxx woonden op 1 januari 2006 7405 mensen, waarvan 85 niet-westerse allochtonen (1.1%).![]()
In mijn eigen buurt: 9,9%Ik ben zooooo multiculti tegenwoordig!
Ik ben volgende week een hele week vrij!quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Naja ik had vrij.... en ik heb hier was liggen die van de hele familie Von Trapp zou kunnen zijn, maar het is van mij alleen...En er is weer eens niet veel van terechtgekomen... Maar verder zijn gangetje...
En je wordt toch niet weeerrr ziek he?? Oppassen hoor en vitamientjes en voldoende slapen!
Heeee wat een idee!!quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben volgende week een hele week vrij!
Gaan we samen klussen bij XMN8R?
Moeten we het Yost ook eerst vertellen?quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heeee wat een idee!!
Ik heb ook praktisch de hele week vrij!!Klussen voor iemand anders
Maar dan moet ik niet weeeerrr stranden he, dan wordt XMN8R echt he-le-maal moe...
en dan zie ik jou klussen!Dus dan lukt dat bij mij maar een halve dag, want de andere helft ben ik bezig met lachen en kijken hoe het moet en kijken of jij niet door je rug heen gaat omdat je dan een hele muur in een kruiwagen weet te proppen en dat weg wil brengen in je eentje.
GOED, maarrreehhhh...
Ja, dat is goed.
Dat durf ik niet...quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Moeten we het Yost ook eerst vertellen?
quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:06 schreef Vlarp het volgende:
O my god.. http://www.geenstijl.nl/paginas/mijnburen/
Sommige postcode's in Rotterdam..
Het liefst heb ik gewoon een gemixte wijk. Geen wijk waar het meerendeel allochtoon is. Nou ja, ik zal ook vast wel bevooroordeeld zijn over wijken waar veel allochtonen wonenquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:03 schreef samjustme het volgende:
[..]
. Ach ik kan zelf ook wel toegeven dat ondanks dat ik allochtoons ben veel liever in een buurt woon merendeels buren van Nederlandse komaf zijn. Sommige buurten in Rotterdam zijn net getho's
Mja, Kanaleneiland aan de andere (verkeerde) kant van de grote weg.quote:In Utrecht (regio 3527) woonden op 1 januari 2006 11735 mensen, waarvan 6945 niet-westerse allochtonen (59.2%).
Toen ik daar opgroeide, was 't denk ik nog 0,5% ofzo.quote:In Enschede (regio 7544) woonden op 1 januari 2006 17000 mensen, waarvan 5280 niet-westerse allochtonen (31.1%).
quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:34 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben volgende week een hele week vrij!
Gaan we samen klussen bij XMN8R?
OH!quote:
Dat heb je nu alleen nog in hele klein plaatsen..quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, Kanaleneiland aan de andere (verkeerde) kant van de grote weg..
[..]
Toen ik daar opgroeide, was 't denk ik nog 0,5% ofzo..
LIEF DOEN!! NU!!quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:29 schreef XMN8R het volgende:
[..]
[..]
OH!
MY!
GOOOOOD!
*verzekeringspolis nalees*
Het liefst zou ik bij Kop van Zuid willen wonen. Hopelijk kom in aanmerking voorquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het liefst heb ik gewoon een gemixte wijk. Geen wijk waar het meerendeel allochtoon is. Nou ja, ik zal ook vast wel bevooroordeeld zijn over wijken waar veel allochtonen wonen. Wat alleen zo jammer is aan Rotterdam is dat die wijken ook nog eens enorm verpauperen. Hele grauwe, kille wijken, waar helemaal geen sfeer is..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |