ook !quote:
Brad heeft net Ocarina of Time uitgespeeld en nu doen we Windwakerquote:
Zal ik komenquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:05 schreef Nuno_G het volgende:
een avond alleen is ook goed
Maar vlinder, het gaat toch helemaal niet om de buitenkant??quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:38 schreef Ang3l het volgende:
Kut. Danny is verdomme nog steeds een prachtige jongen. Maar goed, het was erg gezellig als goede vrienden, zonder enige bijbedoeling. Hebben het een en ander uitgepraat en hij heeft beloftes gemaakt. We zullen zien.
Ja lelijker worden ze alleen als ze ouder worden....quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:38 schreef Ang3l het volgende:
Kut. Danny is verdomme nog steeds een prachtige jongen. Maar goed, het was erg gezellig als goede vrienden, zonder enige bijbedoeling. Hebben het een en ander uitgepraat en hij heeft beloftes gemaakt. We zullen zien.
Nou als je zulke ijsblauw eogen hebt met lange wimpers.... maar goed, het was gewoon gezellig. Bij gekletst. Over toen en wat er gebeurd is en de nasleep en dat we elkaar missen en beloofd hebben elkaar vaker te zien bla bla bla. Komt vast niets van terecht.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar vlinder, het gaat toch helemaal niet om de buitenkant??![]()
ik wordt er juist droevig vanquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:31 schreef Meneer.Bakker het volgende:
[..]
Dat is mijn kat niet![]()
Hier staat de verzameling, maar op eigen risico: het kan leiden tot spastische samentrekkingen van de lachspieren en ademtekort. *klik*
Ja de nachtploeg is ook niet meer wat het geweest isquote:Op donderdag 25 januari 2007 01:26 schreef Burner82 het volgende:
'allo
*LOL* Ja in combi met alcohol rook IK zelfs! Gister in de Vooruitgang 2. Bah. Vies! Waarom?!quote:Op donderdag 25 januari 2007 07:26 schreef DennisMoore het volgende:
Oeh... ik hoor net dat een best zoenbare jongen én weer vrijgezel is, én gestopt is met roken (nouja, alleen nog in combi met alcohol).
Maar dat balkon is toch levensgevaarlijkquote:Op donderdag 25 januari 2007 08:20 schreef Ang3l het volgende:
Dan zet je'm maar ff op het balkon.
Ik kon er wel om lachenquote:Op donderdag 25 januari 2007 00:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik wordt er juist droevig van
Dat kan toch niet aan het neuriën van je hebben gelegenquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:00 schreef Sunjammer het volgende:
Stormlooptopic.
Gezellig!quote:Billy lag te slapen
Hij was moe maar tevreden
want hij was pas klaargekomen
in het bed van zijn vader [Gorki]
Ow, ja, nou, kijk...quote:
Waarvan dan de eerste zin weer erg overeen komt met een deel vlak na het 2e refrein van Guns and Roses Welcome to the jungle...quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:16 schreef Waxxer het volgende:
Gewijzigd
Dat staat idd wel beter.
Hey thnx man LightYear dat je dat ff gecheckt heb weetje....
Je bent wel muzikaal bezig vandaagquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:44 schreef Sunjammer het volgende:
*lalala*
Hoe jij muzikaal het topic vult vandaag is schattig!quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:30 schreef Sunjammer het volgende:
Schattig?
Eensch.quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:22 schreef Burner82 het volgende:
als je over mij droomde, was het een nachtmerrie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |