Die kan ik best 1 gebruikenquote:
Maar je hoeft niet rekening te houden met iets dat de ander(en) niet lust(en)quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:17 schreef NathaN het volgende:
Voor jezelf alleen koken is saai...
In de winter schijnt de zon niet? *naar buiten kijk* Auwquote:
Groot voordeel. Maar het blijft saai.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:19 schreef wonderer het volgende:
Maar je hoeft niet rekening te houden met iets dat de ander(en) niet lust(en)![]()
Het leed dat eenzaamheid heetquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:21 schreef NathaN het volgende:
[..]
Groot voordeel. Maar het blijft saai.
meneer Bakker, wat heeft u een grote poes, dik ookquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:22 schreef Meneer.Bakker het volgende:
[..]
Het leed dat eenzaamheid heet![]()
(Oja, 'Dennis', dat was ik...quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:16 schreef wonderer het volgende:
Hoi Dennis, hoe was jouw dag vandaag?
Wel gegeten?quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:25 schreef DennisMoore het volgende:
'k Heb sinds september 2005 niet meer gekookt....
De eeuwige studentquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Heb sinds september 2005 niet meer gekookt....
Dat is mijn kat nietquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
meneer Bakker, wat heeft u een grote poes, dik ook
Mja, combimagnetron/oven heb ik.quote:
quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:45 schreef wonderer het volgende:
Wassen is nog irritanter als het zeiknat uit de machine komt
Jaa! Daar hoeven geen kwartjes inquote:
De muziek is geweldig.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:47 schreef wonderer het volgende:
*The last Samurai kijk*
Dit vind ik pas een mooie zonnebrilquote:
quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:40 schreef wonderer het volgende:
Alles was nog vochtig. Kutzooi.
Even teruglezenquote:
Hé hallo, kijk eens wie daar het topic komt binnen lopenquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:11 schreef creno het volgende:
kiekeboe
*opvang*quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:16 schreef DennisMoore het volgende:
*neerplof*
Nou dat lijkt me ook wel overdreven hoorquote:
* Doctor Who kijk *quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:47 schreef wonderer het volgende:
*The last Samurai kijk*
ik ben best goed in het onthouden van de wegen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hé hallo, kijk eens wie daar het topic komt binnen lopen![]()
dat jij ons zomaar nog wist te vinden![]()
zolang ze maar platgetreden zijn kan je best gemakkelijk terugvinden in een vers geploegd veld jaquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:22 schreef creno het volgende:
[..]
ik ben best goed in het onthouden van de wegen.
vanavond was weer eens zo'n avond om de bekende paden te betreden
Maar even een kleinigheidjequote:Op woensdag 24 januari 2007 21:22 schreef creno het volgende:
[..]
ik ben best goed in het onthouden van de wegen.
vanavond was weer eens zo'n avond om de bekende paden te betreden
nee hoor, als ik eenmaal een weg heb gereden dan onthoudt ik die, onbekende wegen zijn vaak moeilijker ja... (dat je die blamage nog hebt onthoudenquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar even een kleinigheidje
moest er niet Nederlandse tussen de en wegen![]()
Ja lag aan de omleidingen toen hèquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:32 schreef creno het volgende:
[..]
nee hoor, als ik eenmaal een weg heb gereden dan onthoudt ik die, onbekende wegen zijn vaak moeilijker ja... (dat je die blamage nog hebt onthouden)
en wij weten wel hoe dat kwamquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:39 schreef creno het volgende:
ach ik ben er overheen hoor !
de clip en het nummer zijn toch geflopt LOL
Niet eens van Ryan? Tsskquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:27 schreef creno het volgende:
Wonderer
alles goed hier hoor, heb de laatste tijd niet veel op internet gezeten en dat is allemaal de schuld van de Wii
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |