Allebei. En dan moet ik vandaag nog naar een feestjequote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
slecht geslapen?
of vooral te kort ?
en je ervaart het ook als "moeten" en niet als "mogen" ?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Allebei. En dan moet ik vandaag nog naar een feestje. Ik ga maar even aan de koffie
.
Nee helemaal niet. Maar het is meer dat ik zenuwachtig ben voor het uitgaan daarna (en ik weet dat het stom is maar ik ben het tochquote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en je ervaart het ook als "moeten" en niet als "mogen" ?
maar er zijn vanavond toch wel vriend(inn)en aanwezig om een beejte op jou te letten ?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee helemaal niet. Maar het is meer dat ik zenuwachtig ben voor het uitgaan daarna (en ik weet dat het stom is maar ik ben het toch).
Achter in je mond vastklemmen tussen je wang en je kiezen. Met een beetje techniek heb je dan nergens last van. Met nog meer techniek heeft die bekende ook kauwgom.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:47 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
En dan kun je ook nooit eens lekker kauwgom kauwen op straat, want stel je voor dat je een bekende tegenkomt. Waar laat je dan je kauwgom!.
Je verstandskiezen laten verwijderen levert een zee van ruimte opquote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:25 schreef NathaN het volgende:
[..]
Achter in je mond vastklemmen tussen je wang en je kiezen. Met een beetje techniek heb je dan nergens last van. Met nog meer techniek heeft die bekende ook kauwgom.
Net klaargemaakt een tartaar steak, gebakken toscaanse aardappeltjes en roergebakken groentequote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:03 schreef Ang3l het volgende:
HONGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER
Da's ook maar bepektquote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je verstandskiezen laten verwijderen levert een zee van ruimte op![]()
In dat geval heb je ook weinig aan kauwgom...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:50 schreef wonderer het volgende:
Da's ook maar bepektAls ik al mijn tanden en kiezen laat verwijderen, heb ik volgens mij nog niet genoeg ruimte
Waarom een nieuwe nickquote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:09 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Grote verwachtingen, Great Expectations, Les Grandes Esperances..
Kauwgom aan je penis. Mij lijkt dat geen aangename gewaarwording.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:25 schreef NathaN het volgende:
Met nog meer techniek heeft die bekende ook kauwgom.
Dat is dan ook slechte techniek...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:11 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Kauwgom aan je penis. Mij lijkt dat geen aangename gewaarwording..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |