ZEG! geen vlekken op het nieuwe tapijt he?!quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:27 schreef Waxxer het volgende:
Ooohhh als jij gewoon kunt lopen en rondrennen op de onderste verdieping dan knuffel ik je he-le-maal plat.....![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom moet mijn naam er dan weer bij?quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:30 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Dave snapte me - in tegenstelling tot Vlarp - toen ik zei dat je moet genieten van je drankje door er aan te nippen, en niet kloekkloekkloek alles naar achter moet gooien... jouw prompte reactie: "ow? ik kloekkloekkloek altijd alles!"
Yep, het was erg onschuldig... denk ik... hoop ik!
Kijk, ben ik niet de enige die daar geen enkel plezier aan beleef.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Duidelijk rimmen.
Standje 69 vind ik vervelend.
Uhm.. hoiquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Duidelijk rimmen.
Standje 69 vind ik vervelend.
Dat vervelende kledingnichten-volk ook..quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik verdenk er sommige medewerkers van.
Een tong is iets anders dan een... eh... dinges.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ow
Jij was toch van "net bij het gaatje, dat laat je!!!"?
Ja lekker hoorquote:GOED, anderrrrrrrr onderrrrrwerrrrrrp........ Hey hoe bevalt het tot nu toe in hartje Eindhoven joh??
Uhuh.. ik ga het bewijzen!quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Neeeeeeee![]()
Echt waar???!!![]()
![]()
![]()
(....) *dichtklap*
Omdat jij erbij was!!quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Waarom moet mijn naam er dan weer bij?
quote:Drank is er om op te drinken, niet om het te laten verdampen...
Ja maar kan dat dan echt ECHT??quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:32 schreef XMN8R het volgende:
[..]
ZEG! geen vlekken op het nieuwe tapijt he?!![]()
ik mag van jou nooit de hele avond nippenquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:32 schreef Vlarp het volgende:
Waarom moet mijn naam er dan weer bij?
Drank is er om op te drinken, niet om het te laten verdampen...
Ik heb Yost pas een drankje heel snel laten opdrinken, dat ging bijna fout!quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:34 schreef Ang3l het volgende:
Omdat jij erbij was!!
En Yost, en dave!
Met bier is het dan alleen zo naar dat je net zo hard moet zeiken als dat je aan het drinken bent...quote:Eensch.
Nee...quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:33 schreef Burner82 het volgende:
waxxer, gorki al eens live gezien?
jahquote:
owjah, laminaatquote:En je hebt laminaat, krijg je van mij wel een swiffer als het uit de hand loopt
Je nipt in 3 uur een glaasje jus leeg. In die tijd heb ik een vat bier achter m'n kiezen!quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:36 schreef XMN8R het volgende:
[..]
ik mag van jou nooit de hele avond nippen(van mijn drankje dus!)
Oke-oke-oke...quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een tong is iets anders dan een... eh... dinges.
[..]
Ja lekker hoor
Ik had het over knuffelen hequote:Op donderdag 25 januari 2007 22:37 schreef XMN8R het volgende:
[..]
owjah, laminaat
okay, go your gang then
ze zijn wel paar keer geweest in mijn stamkroegquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee...Ze komen nooit deze kant op.... hoop wel dat dat nog eens gaat gebeuren...
Maar ken jij Gorki dan??Ja, dat blijkt nu dus
maar ben helemaal verbaasd!! Cool!!
Coco sushi.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:55 schreef Ang3l het volgende:
Bij mij is't 10% Multi-culti allochtoon
Ja hallo, zit bij een javaans restaurant, een chinese supermarkt, een grieks restaurant, een sushi bar ... en de moskee is op loopafstand
Ik ben er nog steeds niet geweestquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:45 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Coco sushi..
Ik vraag me af wanneer de verbouwing helemaal klaar is..
Kantelen mag je met Vlarp doen... laat mij maar nippenquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Tijd om het werkwoord 'kantelen' weer in te voeren.
Vlarp en ik spreken ééns per 8 jaar af.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:50 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Kantelen mag je met Vlarp doen... laat mij maar nippen.
Dan mag het werkwoord Kantelen ook wel weer tussen de mottenballen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Vlarp en ik spreken ééns per 8 jaar af.
O op de hoek daarzo boven de beddenquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:47 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[[url=http://images.funda.nl/woningen/img/14/14265/142650077853800010000001.jpg]afbeelding][/url]
Dit lijkt me trouwens wel wat, als ik zou gaan verhuizen..
Boompje planten dan?quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:52 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Dan mag het werkwoord Kantelen ook wel weer tussen de mottenballen.
Prima, doe mij dan een sinaasappelboom.quote:
Jij wil in een parkeergebouw gaan wonen?quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
http://www.funda.nl/koop/detail_fotos.asp?obj_GUID={7025D102-D191-46A7-8C4E-535AA55BC68D}&onthouden=1&sfPrijsMin=0&sfPrijsMax=400000&crrentChoices=&sfProvincie=NH&Form=Home&Page=5&rreg_ID=63&wij_ID=16026&crrentTotal=64&paginaVolgNummer=1&objectVolgNummer=2&sfPlaatsID=6864&searchmode=normaal
Geheel in stijl van min alter ego.
Ben je nou echt zo dom?quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij wil in een parkeergebouw gaan wonen?
gatver wat goedkoopquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
http://www.funda.nl/koop/detail_fotos.asp?obj_GUID={7025D102-D191-46A7-8C4E-535AA55BC68D}&onthouden=1&sfPrijsMin=0&sfPrijsMax=400000&crrentChoices=&sfProvincie=NH&Form=Home&Page=5&rreg_ID=63&wij_ID=16026&crrentTotal=64&paginaVolgNummer=1&objectVolgNummer=2&sfPlaatsID=6864&searchmode=normaal
Geheel in stijl van m'n alter ego.
Leve de Bureaucratiequote:Op donderdag 25 januari 2007 19:13 schreef Ang3l het volgende:
Wat zijn ze toch weer snugger bij de gemeente
De nieuwe parkeervergunningen zijn binnen: pasjes. Handig. Niet meer zo'n grote kaart. Hmm, gaat ie dan niet vliegen door de auto? Welnee, ook aan gedacht: een doorzichtig hoesje wat je op je ruit plakt en daar steek je hem in. Erg handigVoor de vergunningskaart wel ja........
De bezoekerskaart? ja ook zo'n pasje natuurlijk. Ook fijn met zo'n op-je-raam-plak-hoesje. Eentje. Jah.En een bezoekerskaart is voor je bezoek. Ja. Dus tenzij je altijd maar 1 en dezelfde bezoeker krijgt en hem dus dat hoesje op zijn/haar raam kan laten plakken is er niks aan de hand. Maarreh... ik heb natuurlijk wisselde bezoekers! (hou je mond!
) Dat werkt niet he, hoesje eraf, heosje erop, hoesje eraf, hoesje erop. Binnen een maand plakt dat geval natuurlijk niet meer, maar er staat wel in de brief: Plak hem duidelijk op je ruit aan de passagierskant.
Jaquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo dom?
kweet niet veel van de regulier dwars straat in a'dam, behalve dat mijn ex er vaak gaat stappenquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Geheel in stijl van m'n alter ego.
je weet niks van rua de vasaline ?quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:18 schreef Burner82 het volgende:
[..]
kweet niet veel van de regulier dwars straat in a'dam, behalve dat mijn ex er vaak gaat stappenarchitectonisch, wel verantwoord, verder, mwoa, als vrijgezel misschien (A)
nope ik kom daar nooit he en ook nooit geweest. is een beetje ver van mij uitquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:22 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
je weet niks van rua de vasaline ?
geloof me je wil er niks van wetenquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:52 schreef Burner82 het volgende:
[..]
nope ik kom daar nooit he en ook nooit geweest. is een beetje ver van mij uitenige wat ik weet, is wat ik wel eens van me ex hoorde en ofk daar nou blij van moet worden
dat wilk best van je aannemenquote:
zullen we een keer uitgaanquote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:08 schreef Burner82 het volgende:
slaap lekker allemaal, ik ben naar bed
Ja en in de eindhovense tunneltjes is ook al ijs gesignaleerdquote:
Ja ik leek Patty Brard wel tijdens die skate offquote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:27 schreef Sunjammer het volgende:
Ja, nou...
Nou ik doelde meer op haar gedrag op het gladde ijs dan op uiterlijke kenmerkenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:23 schreef Waxxer het volgende:
Dan heb je wel hele dunne billetjes...
Ja en een botox kop...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:23 schreef Waxxer het volgende:
Dan heb je wel hele dunne billetjes...
Ja jij bent ook schattig...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:33 schreef wonderer het volgende:
Tralalala.
Ikke? Schattig?quote:
Nou dat hoofd van mij is alles behalve strak getrokken, dat toont gewoon trots dat het verval reeds heeft ingezetquote:
*Trekt lolbroek en relvest aan!quote:
quote:Nou dat hoofd van mij is alles behalve strak getrokken, dat toont gewoon trots dat het verval reeds heeft ingezet
Ja, dat begreep ik...quote:Nou ik doelde meer op haar gedrag op het gladde ijs dan op uiterlijke kenmerken
Zingend?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:38 schreef Lightyear het volgende:
[..]
*Trekt lolbroek en relvest aan!
Yup, voor een langharig, fitnessend, zingend stuk ge-emigreerd homo tuig ben echt best schattig...![]()
Geen dank heur, 't was geen moeite.![]()
quote:
Of is dat een afkorting ergens van?quote:Tralalala
Ach het is bijna weekend, en ik ben ik een goeie bui, dus ik neem het je niet kwalijkquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:41 schreef Lightyear het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat begreep ik...
Maar ik heb me cup a soup niet gehad, was niet zo scherp meer.
Oh, noem je dat zingen. Okeequote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:47 schreef Lightyear het volgende:
[..]
[..]
Of is dat een afkorting ergens van?![]()
Awalief!quote:
Over sterretjes op het ijs gesproken:quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja ik leek Patty Brard wel tijdens die skate off
Lag ik toch bijna met m'n ster op het ijs![]()
Ja mijn Dracula?quote:
*tanden ontbloot*quote:
Ieks, een echte zaadzuiger!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
*tanden ontbloot*
Ik ben de vampier die niet van bloed leeft, maar van andere lichaamssappen...
http://www.apple.com/trailers/wb/300/hd/quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:30 schreef wonderer het volgende:
Wie postte die link naar 300 (de film) nou? De trailer was pas op TV en Brad wil hem ook wel graag zien
En aangezien er nog iemand op je schoot zit, twee hapjes in een keerquote:
Hmz, helpt knoflook ook tegen zaadzuigers?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:40 schreef wonderer het volgende:
En aangezien er nog iemand op je schoot zit, twee hapjes in een keer
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:43 schreef NathaN het volgende:
[..]
Hmz, helpt knoflook ook tegen zaadzuigers?
Ik ga vanavond stratum op met wat Helmonders om te zuipenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:47 schreef wonderer het volgende:
[..]![]()
Lekker juist!
bier en koffie wel...
Jakquote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga vanavond stratum op met wat Helmonders om te zuipen
Ga je zo alweer naar bed?quote:
Ik ben wel vre-se-lijk moe ja..quote:
Now that's a firstquote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben wel vre-se-lijk moe ja..![]()
Maar 't is weekend, én ik heb een week vakantie, dus mooi dat ik niet vroeg ga slapen vanavond!
Hee, de Apple-reclame gozer.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
WOW DIE HARD 4, didn't see that comming
http://www.apple.com/trailers/fox/livefreeordiehard/
ook alleen als er iets bijzonders op staatquote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hee, de Apple-reclame gozer.
Live free or die is het state-motto van New Hampshire trouwens
Ik vind die kleren altijd wel stoerquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:48 schreef FamFarmerFan het volgende:
Aanstaand weekend is het kampioenschap country line dancing. De regend wereldkampioenen zijn daar ook bij (duh dat zijn Nederlanders).
![]()
![]()
Ik denk, ik vertel ook een leuk weetje...
Nerdsquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:03 schreef Vlarp het volgende:
Oh, Alternate komt volgende week als het meezit op TV.
Op 30 januari vanaf 0:00 uur 's nachts mag Windows Vista worden verkocht. Alternate gaat officieel de eerste winkel in Nederland worden waar een PC met Vista erop verkocht wordt. Pers is uitgenodigd, er komt een live verbinding met Microsoft in Amsterdam. Allemaal dat soort onzin
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind die kleren altijd wel stoer
Ik vind het dansen soms wel leuk ook, ja. Ligt een beetje aan de stijl, maar ik ben er dan weer niet genoeg in thuis om te zeggen welke wel en nietquote:
Dat was vorig jaar of 2 jaar geleden... de huidige wereldkampioen dames is 14 jaar en de huidige wereldkampioen heren is 15 jaar.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind het dansen soms wel leuk ook, ja. Ligt een beetje aan de stijl, maar ik ben er dan weer niet genoeg in thuis om te zeggen welke wel en niet
Was er niet zo'n Nederlandse jongen van een jaar of zeventien wereldkampioen enzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |