Ja zie je wel het gaat al helemaal mis nuquote:
Als ik jouw lijstje zag dan mag je nog wel 2 jaar wachten op een huurhuis. Toen ik begon met reageren (2,5 jaar terug) stond ik ook voor de simpele huisjes op positie 400..quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:37 schreef samjustme het volgende:
[..]
Het liefst zou ik bij Kop van Zuid willen wonen. Hopelijk kom in aanmerking voor
MSNquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja zie je wel het gaat al helemaal mis nu![]()
![]()
Wat is er gebeurd??? Msn?? Lurktechnisch?? Heb je ECHT een sms gestuurd???!!![]()
Nou ik sta ingeschreven bij stadswonen en als bijna afgestudeerde student kom ik aanmerking voor nieuwbouw appartementen in het stadscentrumquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als ik jouw lijstje zag dan mag je nog wel 2 jaar wachten op een huurhuis. Toen ik begon met reageren (2,5 jaar terug) stond ik ook voor de simpele huisjes op positie 400..
Good for youquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:42 schreef samjustme het volgende:
[..]
Nou ik sta ingeschreven bij stadswonen en als bijna afgestudeerde student kom ik aanmerking voor nieuwbouw appartementen in het stadscentrum![]()
Eigenbelang zeker?quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
*Iets over Rotterdam en opnieuw bombarderen mompelt*
En dan met een kabelbaantje d'r overheen? Gezellig. Kom je op bezoek dan?quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
*rechte lijn trekt van Eindhoven naar Rotterdam*
Jij hebt de Konmar-jongen op MSN?quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moest er erg om lachenDe konmar-jongen heeft af en toe best humor
(en hij's cute, alleen te jong)
Eey! Hij bleef lief kijken steeds terwijl hij de vakken aan het vullen was!quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Mensen die socializen met winkelpersoneel hebben een afwijking.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:03 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Jij hebt de Konmar-jongen op MSN?
waarom kijk ik er nog van op eigenlijk?
Het is dus inderdaad waar wat je gezegt hebt: jij kloek-kloek-kloekt alles!quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:04 schreef Ang3l het volgende:
We zien elkaar af en toe op stap. Tis ook een vriend van Danny.
En binnenkort komt ie bij Bruce dansen in mijn groep als het goed is.
Dat soort gasten geef ik steevast aan bij of de bedrijfsleiding of de politie. Die hebben het namelik voorzien op mijn geld.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eey! Hij bleef lief kijken steeds terwijl hij de vakken aan het vullen was!![]()
Heel verlegen en zo. En pas op stap spraken we elkaar aan: "Jij bent toch die jongen van de supermarkt?"
Je zou veel kunnen bouwen op die puinhopen..quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Alles wat ik doe is uit eigenbelang.
Klinkt een beetje zoals jij zelf..quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat soort gasten geef ik steevast aan bij of de bedrijfsleiding of de politie. Die hebben het namelik voorzien op mijn geld.
Kut.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:06 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Het is dus inderdaad waar wat je gezegt hebt: jij kloek-kloek-kloekt alles!
*weer gierend over de bank rol*
Al mijn exen waren schooiers.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Klinkt een beetje zoals jij zelf..
Moet je niet zo handig zijn met geld..quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Al mijn exen waren schooiers.
Jij...... ik...... de sloophamer....quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
MSN
Maar Wax, ik ga je beschermen! En we gaan samen een hele leuke dag er van maken. Gezellig samen klussen
O ja..quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:13 schreef XMN8R het volgende:
(zometeen te gast bij Pauw en Witteman: Danny huppelepup (14 jaar), de organisator van een boot op gay-pride voor homo's onder de 16)
23:00 uur Nederland 1quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
welk net?
Ik dacht trouwens dat het een meisje was?
Danny's websitequote:De veertienjarige Danny kwam anderhalf jaar geleden uit de kast. Ondertussen heeft hij gemerkt dat er voor homo's onder de zestien eigenlijk niet zo veel te doen is. Bij clubs en het COC mogen ze niet binnen. Daarom is Danny een actie gestart op zijn eigen website, hij wil met andere homojongeren met een eigen boot meevaren tijdens de komende gayparade. Want, zegt hij zelf "we moeten laten zien dat er ook homoseksuele jongeren onder de zestien zijn!"
ik hoorde woensdag dat er nog 125 punten op mijn scorekaart staan.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Moet je niet zo handig zijn met geld..
H-hai....quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:13 schreef XMN8R het volgende:
(zometeen te gast bij Pauw en Witteman: Danny huppelepup (14 jaar), de organisator van een boot op gay-pride voor homo's onder de 16)
Dubbelzijdige tape?quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:12 schreef Ang3l het volgende:
Vanavond weer een logee.
Zie je, die bezoekerskaart is enorm onpraktisch voor sociale mensen!!
quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jij...... ik...... de sloophamer....![]()
125 BP tank-punten?quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
ik hoorde woensdag dat er nog 125 punten op mijn scorekaart staan.
Nou kind, ruk je suf!quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Geil, ik kan mezelf een berichtje sturen.
score....kledingketen?quote:
O ja, ik ben daar niet zo thuis in... kun je beter bij Ang3l zijn..quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
score....kledingketen?
Ik dacht dat jullie homo's zoveel met kleding hadden?
quote:
Ang3l?quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O ja, ik ben daar niet zo thuis in... kun je beter bij Ang3l zijn..
Dat kan ik!quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ooohhh als jij gewoon kunt lopen en rondrennen op de onderste verdieping dan knuffel ik je he-le-maal plat.....![]()
![]()
![]()
![]()
Doen ze dat ook bij Score!?quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ang3l?
standje 69 of rimmen? Wat heeft je voorkeur? Vlarp weet het niet.
Duidelijk rimmen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ang3l?
Dave snapte me - in tegenstelling tot Vlarp - toen ik zei dat je moet genieten van je drankje door er aan te nippen, en niet kloekkloekkloek alles naar achter moet gooien... jouw prompte reactie: "ow? ik kloekkloekkloek altijd alles!quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:11 schreef Ang3l het volgende:
Kut.Ik weet dat ik kloekkloekkloek gedaan heb maar niet meer wat het betekende
69, want hij hou.....quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ang3l?
Owquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Duidelijk rimmen.
Standje 69 vind ik vervelend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |