Dat is geen probleem, maar je laat het zo merkenquote:
M'n computer stond nog aan. Ik ga even al m'n posts verbeterenquote:Op woensdag 24 januari 2007 00:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dat is geen probleem, maar je laat het zo merken
quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
M'n computer stond nog aan. Ik ga even al m'n posts verbeteren![]()
Aangepastquote:Op woensdag 24 januari 2007 00:31 schreef Soempie het volgende:oh, beetje jammer dat je me gequote hebt met spelfouten...
MaJoquote:
groterquote:Op woensdag 24 januari 2007 00:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
MaJo![]()
Ik weet zeker dat jij een grotere drankorgel bent![]()
![]()
Dat is waarquote:Op woensdag 24 januari 2007 00:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
MaJo![]()
Ik weet zeker dat jij een grotere drankorgel bent![]()
![]()
quote:
Nee, nouja..ik wilde even zeggen dat ik een super toffe avond had gehadquote:Op woensdag 24 januari 2007 00:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is waarMaar ik schrijf niet op fok als ik te aangeschoten ben
![]()
![]()
Goed zo meisquote:Op woensdag 24 januari 2007 00:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, nouja..ik wilde even zeggen dat ik een super toffe avond had gehad![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:48 schreef Supersheep het volgende:
Soempie moet vroeg op voor haar dagelijkse wandeling naar de glasbak?
quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:48 schreef Supersheep het volgende:
Soempie moet vroeg op voor haar dagelijkse wandeling naar de glasbak?
Ga nu es echt slapen joh, helpt een kater voorkomenquote:
Je liegtquote:Op woensdag 24 januari 2007 00:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is waarMaar ik schrijf niet op fok als ik te aangeschoten ben
![]()
![]()
Ik was niet ladderzatquote:Op woensdag 24 januari 2007 01:20 schreef erkel het volgende:
en Soempie was ook weer lekker bezig zag ik welJe moet maar een wachtwoord op je Windows doen, die vergeet je wel als je ladderzat bent
![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2007 03:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je liegt![]()
AKQ SlowChat Deel 35: Sterrenslacht en UEFA-trouble
AKQ Slowchat #34: Over testen en de ideale man!
En ik kan vast nog wel meer referenties vinden![]()
Dat noem ik geen sneeuw hoorquote:
quote:Op woensdag 24 januari 2007 03:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je liegt![]()
AKQ Slowchat #34: Over testen en de ideale man!
En ik kan vast nog wel meer referenties vinden![]()
TVP ?quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:35 schreef Jojoortje het volgende:
tvp
Nee ik moet nog in bad, maar ik ben te luiquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:31 schreef Neleos het volgende:
Zit je met je laptop in bad?
Niet doenquote:
Ah, dan is m'n toevoeging verslavend niet meer dan correctquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:44 schreef MaJo het volgende:
Nee die spelletjes doe ik niet aan, ik ken mezelf dan krijg ik echt nooit meer iets gedaan
Nou, het is een combinatie van verveeld en/of boos.quote:Op woensdag 24 januari 2007 09:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik was niet ladderzat![]()
Heb ook geen last van een kater, dus het viel allemaal reuze mee.
Oja, Nem, als jij neutraal kijkt dan zeggen mensen dat je boos kijkt he? Ik dacht dat dat bij mij ook zo was, maar niet dus. Gister zat ik aan de bar. Komt er een jongen naar me toe:
hij: 'vermaak je je wel?'
ik: 'absoluut'
hij: 'je keek zo verveeld'
ik:![]()
Dat is eigenlijk nog veel erger dan boosheid. Als je naar iemand luistert en je neutrale gezicht straalt verveeldheid uit.
Ik ga dan altijd fokk'n.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:58 schreef Nembrionic het volgende:
Als ik me verveel ga ik online klaverjassen...
Mensen zeggen tegen mij ook altijd dat ik zo chagrijnig kijk.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, het is een combinatie van verveeld en/of boos.
Dus soms is het boos, soms is het verveeld
Vervelend is dat he? Want ik kan het op dat moment onwijs naar m'n zin hebben.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:05 schreef Neleos het volgende:
[..]
Mensen zeggen tegen mij ook altijd dat ik zo chagrijnig kijk.![]()
Zo is het precies.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vervelend is dat he? Want ik kan het op dat moment onwijs naar m'n zin hebben.
Daar hoef ik geen Prodent-smile voor te hebben
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:15 schreef Soempie het volgende:
Oh, een absoluut wonder. Ik loop voor op m'n planning![]()
Die planning heb ik vanmorgen wel aangepast, maar toch
Prima, ik heb vandaag mijn afstudeerverslag ingeleverd.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:16 schreef Soempie het volgende:
hoe gaat het met jullie?
Ik was al druk bezigquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:17 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dan moeten we het topic maar ff snel volmaken.![]()
Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:18 schreef Neleos het volgende:
[..]
Prima, ik heb vandaag mijn afstudeerverslag ingeleverd.![]()
Ben er wel tevreden over.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!
Helemaal tevreden over je verslag? Wanneer krijg je de beoordeling?
Vanmiddag heb ik een paar vlokjes gezien, maar 't was niet veel.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:21 schreef Nembrionic het volgende:
Alles prima hier. Alleen die veelbeloofde sneeuw blijft uit
ik bestempel niet snel iets als 'echte sneeuw' maar dit voldeed ruimzat:quote:
Zeker spannendquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:21 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ben er wel tevreden over.![]()
Ik moet eerst nog een tentamen doen, daarna de boel presenteren en daarna hoor ik mijn eindcijfer.![]()
Spannend wel.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik bestempel niet snel iets als 'echte sneeuw' maar dit voldeed ruimzat:
- het bleef liggen
- het bleef plakken in m'n haar
- het waren echt vlokjes
da's toch sneeuw
oh ja, heb je toevallig dat kaartje nog van de ACLO hal? ik weet niet meer in welk topic je dat gepost had
Jij was denk ik veel vroeger buiten. Bij mij lag er niet echt iets en er waren ook geen dwarrelende vlokjesquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik bestempel niet snel iets als 'echte sneeuw' maar dit voldeed ruimzat:
- het bleef liggen
- het bleef plakken in m'n haar
- het waren echt vlokjes
da's toch sneeuw
Jawel, da's allemaal in de week voor de meetingquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zeker spannendMaar dat is allemaal niet voor de meeting of wel? Zou wel leuk zijn als je dan klaar bent
en anders gaan we gewoon moed indrinken
![]()
ik liep tussen 10 en half 11 naar zernike gebouw toen het begon te dwarrelen en even later was het best heul erg dik en weer even later was het overquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jij was denk ik veel vroeger buiten. Bij mij lag er niet echt iets en er waren ook geen dwarrelende vlokjes
Hopelijk morgenochtend, want dan ga ik wel vroeg naar de ub
O!quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:26 schreef Neleos het volgende:
[..]
Jawel, da's allemaal in de week voor de meeting![]()
Zeker.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
O!Als het allemaal goed gaat is dat wel heel leuk!
![]()
Als je er maar niet al te arrogant van wordtquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:28 schreef Neleos het volgende:
Zeker.Dan loop ik daar gewoon rond als hoogopgeleide op die meet.
![]()
Isgoed. Succes met studeren.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als je er maar niet al te arrogant van wordt![]()
![]()
Ik ga nu echt weer aan't werk, zodat ik over een aantal jaar ook kan afstuderen![]()
![]()
wat is jouw highscorequote:Op woensdag 24 januari 2007 14:39 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Niet doen
Ga een leuk verslavend spelletje doen ofzo....ben ik ook aan het doen
http://www.addictinggames.com/reactioneffect.html
Ook achter je oren gewassen?quote:
Uitgaan, slempen en een beetje werkenquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:51 schreef Etcetera het volgende:
wat doe je zoal sinds je afgestudeerd bent?
Heb ze al gezien op Lowlands en in Vredenburg laatstquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:25 schreef Nembrionic het volgende:
Moet jij trouwens niet naar Snow Patrol?
Ik ook niet hoor, Infadels heb ik ook 6x gezien nuquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:39 schreef Nembrionic het volgende:
Ach..favoriete bands heb ik helemaal geen moeite mee om vaak te zien
De Dijk heb ik nu denk 6 of 7 keer gezien. Live heb ik ook een keer of 4 gezien (daar zou ik nu niet meer heengaan trouwens).
Nog drie kwartier voor een hoofdstukquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:03 schreef Nembrionic het volgende:
Er komt hier een superdik wolkendek aandrijven dat zwanger is van een flinke sneeuwbui
Vergeet die sneeuw maarquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:17 schreef Soempie het volgende:
Oja en ik quote Nem om te zeggen dat ik ook sneeuw wil! Helemaal leuk 's morgens vroeg als er nog niemand doorheen heeft gelopen en er allemaal vogelpootjes in staan
quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:16 schreef Soempie het volgende:
Wie heeft er nog een suggestie voor een zeer makkelijke, snelle, doch voedzame maaltijd?![]()
Dan moet je halen:quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:20 schreef Soempie het volgende:
ohja! maar dat recept ligt thuis en ik wil zo gelijk even langs de AH...
ah, das dus alles behalve de pastaquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan moet je halen:
paprika
zo'n gerookt kaasje
kip/kalkoen
spekjes
paprikapoeder
cayennepeper
wokolie
knoflook
pasta
Halen wat je nog niet hebt
Ik wil net zeggen. Als je aan het studeren bent heb je vast een pen bij jequote:Op woensdag 24 januari 2007 17:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
ah, das dus alles behalve de pasta![]()
Ik ga even dit lijstje uit m'n hoofd leren..
of wacht..even kijken of Jude ergens rondloopt met een papiertje en pen..![]()
Nee, alleen een boekquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik wil net zeggen. Als je aan het studeren bent heb je vast een pen bij je
Goh..zou er een onbewust verband zijn?quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:51 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb net mijn knie ZO HARD gestoten aan de punt van de tafel... Damn!![]()
En zometeen ook nog trainen in de kou... Damn!
Begin je nu al?quote:
Je hebt werkquote:Op woensdag 24 januari 2007 18:30 schreef MaJo het volgende:
Ben nog wel vrolijk hoorMaar even geen zin om te werken
Maar ach, ik héb werk, in de richting waarin ik afgestudeerd ben dus ik mag niet klagen
Al een tijdje hoorquote:
Ken ik, kreeg ik ook wel es te horen. Onder andere toen ik mijn hands niet up putte voor Detroit, omdat ik dat een kutstad vind :-/quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vervelend is dat he? Want ik kan het op dat moment onwijs naar m'n zin hebben.
Daar hoef ik geen Prodent-smile voor te hebben
Ja, ik werd gebeld en niet meer aan m'n eten gedachtquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:57 schreef Homdeck het volgende:
van die papperige groenten?
Goed. Druk met m'n studie, maar dat betekent eigenlijk niet dat ik hier minder kom.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:58 schreef Homdeck het volgende:
goed. beetje druk enzo met werken, daarom ben ik er wat minder.
en met jou?
ga niet veel bijzonders doen. beetje fokken en tv kijken, je kent het wel.quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Goed. Druk met m'n studie, maar dat betekent eigenlijk niet dat ik hier minder kom.![]()
Ga je vanavond nog iets leuks doen? Weet je al of je naar de meeting komt??
Oke, ik hoop hetquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:01 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ga niet veel bijzonders doen. beetje fokken en tv kijken, je kent het wel.
ik weet nog zeker of ik kom, maar ik denk het wel.
Ik heb vandaag 104 blz gedaan. Vanavond kan ik nog wel een blz of 70 doen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tsja, wat zal ik zeggen. Als ik beter geleerd had (paar uurtjes aan de sheets besteed had), was 't goed te maken. Nu heb ik wat dingen gegokt en een eind in de rondte zitten zwetsen, maar of 't een voldoende oplevert betwijfel ik... helaas.
En hoe gaat 't met jouw SOG dan?
quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga over twee weken naar Arie en Silvester, oleeeee!
Laatst met iemand gechat die op het briljante idee kwam om naar het theater te bellen ook al stond er uitverkocht, want er kan nog een losse zitplaats zijn. Wat dus ook het geval is
Binnenkort kaartje ophalen
thxquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:29 schreef Soempie het volgende:
[afbeelding]
deze stond gewoon in picturetrail natuurlijk. Voor etcetera
wanneer? waar?quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga over twee weken naar Arie en Silvester, oleeeee!
Laatst met iemand gechat die op het briljante idee kwam om naar het theater te bellen ook al stond er uitverkocht, want er kan nog een losse zitplaats zijn. Wat dus ook het geval is
Binnenkort kaartje ophalen
200%? was idd geinigquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Weet ik niet, maar ik ben bij de vorige show geweest en die vond ik echt fantastisch
Grootste probleem is, wat ga ik in de pauze doen
dank jequote:Op woensdag 24 januari 2007 21:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Over 2 weken (7 februari) in Hengelooooooo, en ik zal geen spoilers geven
ja idd, moet de dvd maar 'n keertje opscharrelenquote:En bij 200% was het inderdaad zo dat je het daarna nog een keer moet zien, want het gaat best snel allemaal
ik ookquote:Ik heb er zin in
Heb jij dat gedaan of iemand die in de zaal zat?quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:12 schreef Etcetera het volgende:
rij 4 willen ze ook nog wel eens pakken(wat je ook doet, ga niet naar de wc na 3 minuten
)
Stoel 1 kan ook helemaal in het midden zijn, verschilt per theaterquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Rij 4, maar wel helemaal op een hoek (stoel 1)
Niet verwacht dat ik zo kort van te voren nog een kaartje zo dicht bij kon krijgen
ik geloof dat het op de dvd van Vet! gebeurd, dan gaat Wilfred (ja, ze hebben zijn naam van vriendenmatennaaier ontfutselt) na 3 minuten naar de wcquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb jij dat gedaan of iemand die in de zaal zat?
Ik weet gelukkig wel de Arie & Silvester-manier van aankondigen dat je naar de wc gaat
Laatste show van Youp van 't Hek waar ik was, ging er ook iemand naar de wc. Daar kwamen nog wel wat opmerkingen over
Nu je het zegt, die opmerking over de matennaaier weet ik wel waarquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik geloof dat het op de dvd van Vet! gebeurd, dan gaat Wilfred (ja, ze hebben zijn naam van vriendenmatennaaier ontfutselt) na 3 minuten naar de wcecht hij wordt er door gehaald daarna
![]()
Ha MaJoquote:
Hoi Etceteraquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:19 schreef Etcetera het volgende:
hey dart
A&S hebben gewoon goeie humor
'ik wil een achteruitkijkspiegel voor een Seat Marbella!'
'ja, dat is een goede ruil!'
en het viergraneneiverhaalblijft grandioos goed
Gaat een beetje lastig als je iets moet schrijven over iets waar je niet bij wasquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:33 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik neem eentje van je over. Hit me!
Ik heb een rijke fantasie.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gaat een beetje lastig als je iets moet schrijven over iets waar je niet bij was
Hier niet geloof ik, maar het vriest welquote:
Acrobat Reader is ronduit kut. Die slokt 32MB van je geheugen op en als je het afsluit dan blijft 'ie dat gewoon vast houdenquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:08 schreef Jojoortje het volgende:
Acrobat... Pff loop daar ook altijd mee te klooien
Welkom terug in dit wederom stille SC topicquote:
Ik ben onschuldig! (Like alwaysquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:16 schreef Attitude het volgende:
dan heb je zeker een leuke dag gehad:) heb je soms met pepperspray in de wc gespoten??
Standaard dagje dus... Morgen weer werken?quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hmwah, gaat. Gewoon weer zitten helpdesken, weinig bijzonders meegemaakt.
Prima..want JIJ kunt er nog één scoren..ik nietquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:29 schreef Soempie het volgende:
sssst! Na mijn avondeten lust ik ook wel een broodje shoarma
10 minuten fietsen voor een overheerlijke shoarma?quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:31 schreef Soempie het volgende:
Ik woon niet meer in het centrum van Groningen hoor.
Dan moet ik 10 minuten fietsen![]()
Thee goed idee! Ik ga ff een lekker bakkie zettenquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:29 schreef Soempie het volgende:
Ik heb net beschuitjes gegeten met gekleurde hagelslag. En thee voor een goede nachtrust.
Men had het er een maandag over. Maar is het ergens te downloaden vanaf aflevering 1?quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:32 schreef MaJo het volgende:
Heeft iemand hier How I met your Mother wel eens gezien? Erg leuke serie
Goed van je.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:34 schreef Jojoortje het volgende:
Oke lui... Ik ga jullie weer verlaten. Ik moet mezelf echt naar bed sturen, want mijn ritme is nu eindelijk goed en ik wil dat volhouden!![]()
![]()
Tata!![]()
![]()
Toedels!quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:34 schreef Jojoortje het volgende:
Oke lui... Ik ga jullie weer verlaten. Ik moet mezelf echt naar bed sturen, want mijn ritme is nu eindelijk goed en ik wil dat volhouden!![]()
![]()
Tata!![]()
![]()
Ik gooi regelmatig nog een broodje bapao de magnetron in 's avonds laatquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:34 schreef MaJo het volgende:
Ik heb net 2 geroosterde broodjes gehad met eiersalade![]()
omdat je steeds bij algemene quiz moet zijn??quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:35 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb net al 2 heerlijke kroketten afgeslagen
Ik gok via de bekende kanalenquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Men had het er een maandag over. Maar is het ergens te downloaden vanaf aflevering 1?
Nee, omdat het niet goed voor me is en ik net 2 uur gesport hebquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:36 schreef Attitude het volgende:
[..]
omdat je steeds bij algemene quiz moet zijn??
Wanneer ben je daarmee klaar?quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik gok via de bekende kanalenIk heb de dvdbox van asmo geleend
En ook seizoen 1 van Veronica Mars
Ik gok hem in een paar dagen wel afgekeken te hebben, maar asmo heeft ook al aangegeven hem snel weer terug te willen dus ik weet niet hoe makkelijk hij het weer uitleentquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wanneer ben je daarmee klaar?![]()
Voorlopig ben ik nét begonnen aan 2 seizoenen Battlestar Galactica van Asmo dus je hebt nog even de tijd. Maar schiet op!
Hmm..dan moet ik maar even mijn charmes in de strijd gooien. Of een fles whisk(e)yquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik gok hem in een paar dagen wel afgekeken te hebben, maar asmo heeft ook al aangegeven hem snel weer terug te willen dus ik weet niet hoe makkelijk hij het weer uitleent
Dat weet ik ook welquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:42 schreef Attitude het volgende:
ja.. september.. als je nou elke maand 100 blz deed had je nu een mooie samenvatting
Zulke plannen zijn altijd heel mooi tot het moment dat je eraan moet gaan beginnenquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:42 schreef Attitude het volgende:
ja.. september.. als je nou elke maand 100 blz deed had je nu een mooie samenvatting
Er zit een winkeltje in de stad waar samenvattingen te koop zijn.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:43 schreef Attitude het volgende:
of kopen van klasgenoten
Ik zal een goed woordje voor je doenquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hmm..dan moet ik maar even mijn charmes in de strijd gooien. Of een fles whisk(e)y
Dé oplossingquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Er zit een winkeltje in de stad waar samenvattingen te koop zijn.![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zal een goed woordje voor je doen
Ik kon hem alleen vanmorgen zo snel niet meer terugvindenquote:
Ja is dat wat? Trekt me niet maar misschien moet ik het toch eens proberenquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
![]()
Voorlopig zit ik nog even aan BG vast dus het heeft geen haast hoor
Ja ik vind van wel. Ik heb vroeger ook de oude serie gekeken. En ik heb van deze serie wat tussenafleveringen gezien. Ze hebben een aantal aanzienlijke verbeteringen aangebracht en een paar geweldige twists in het verhaal gestopt. Ik zou me eraan wagenquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja is dat wat? Trekt me niet maar misschien moet ik het toch eens proberenNet als Heroes, die heb ik na 1 aflevering ook aan de kant geschoven
Misschien nog eens een kansje geven
Hebben we, maar daar staat niks bij hoor. Ik denk dat m'n collegeaantekeningen wel voldoende zijn. Een van de twee boeken heb ik ook gelezen en van die 550 blz heb ik in september een stuk of 100 blz doorgenomen. Komt vast wel goed vrijdag. Ben in elk geval niet zenuwachtig.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:51 schreef Attitude het volgende:
hebben jullie geen studievereninging?? die hebben soms op hun website wel wat staan
Ik zal het maar eens proberen danquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja ik vind van wel. Ik heb vroeger ook de oude serie gekeken. En ik heb van deze serie wat tussenafleveringen gezien. Ze hebben een aantal aanzienlijke verbeteringen aangebracht en een paar geweldige twists in het verhaal gestopt. Ik zou me eraan wagenHet is geen Star Trek ofso maar "realistisch"
Bij Heroes is de eerste aflevering puur een introductie om de personages te introduceren en ook niet meer dan dan. Ronduit saai. Je moet gewoon echt even de eerste paar afleveringen kijken.
Welk jaar zit je ook alweer? En ben je altijd zo met tentamensquote:Op donderdag 25 januari 2007 10:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Welk boek?
Ik kan mezelf er maar niet toe zetten om aan sociale context te beginnen, terwijl dat tentamen toch echt over twee uur is
quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:26 schreef Etcetera het volgende:
goeiemorgen
FOK!ker vindt maas in Wet op de identificatieplicht![]()
geweldig toch, de Nederlandse wetgeving?
Ik vind mooi!quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:26 schreef Etcetera het volgende:
goeiemorgen
FOK!ker vindt maas in Wet op de identificatieplicht![]()
geweldig toch, de Nederlandse wetgeving?
ik heb zo een afspraak om uitleg te krijgen voor 'n laatste propedeusevak![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |