Hmm..dan moet ik maar even mijn charmes in de strijd gooien. Of een fles whisk(e)yquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik gok hem in een paar dagen wel afgekeken te hebben, maar asmo heeft ook al aangegeven hem snel weer terug te willen dus ik weet niet hoe makkelijk hij het weer uitleent
Dat weet ik ook welquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:42 schreef Attitude het volgende:
ja.. september.. als je nou elke maand 100 blz deed had je nu een mooie samenvatting
Zulke plannen zijn altijd heel mooi tot het moment dat je eraan moet gaan beginnenquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:42 schreef Attitude het volgende:
ja.. september.. als je nou elke maand 100 blz deed had je nu een mooie samenvatting
Er zit een winkeltje in de stad waar samenvattingen te koop zijn.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:43 schreef Attitude het volgende:
of kopen van klasgenoten
Ik zal een goed woordje voor je doenquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hmm..dan moet ik maar even mijn charmes in de strijd gooien. Of een fles whisk(e)y
Dé oplossingquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Er zit een winkeltje in de stad waar samenvattingen te koop zijn.![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zal een goed woordje voor je doen
Ik kon hem alleen vanmorgen zo snel niet meer terugvindenquote:
Ja is dat wat? Trekt me niet maar misschien moet ik het toch eens proberenquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
![]()
Voorlopig zit ik nog even aan BG vast dus het heeft geen haast hoor
Ja ik vind van wel. Ik heb vroeger ook de oude serie gekeken. En ik heb van deze serie wat tussenafleveringen gezien. Ze hebben een aantal aanzienlijke verbeteringen aangebracht en een paar geweldige twists in het verhaal gestopt. Ik zou me eraan wagenquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja is dat wat? Trekt me niet maar misschien moet ik het toch eens proberenNet als Heroes, die heb ik na 1 aflevering ook aan de kant geschoven
Misschien nog eens een kansje geven
Hebben we, maar daar staat niks bij hoor. Ik denk dat m'n collegeaantekeningen wel voldoende zijn. Een van de twee boeken heb ik ook gelezen en van die 550 blz heb ik in september een stuk of 100 blz doorgenomen. Komt vast wel goed vrijdag. Ben in elk geval niet zenuwachtig.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:51 schreef Attitude het volgende:
hebben jullie geen studievereninging?? die hebben soms op hun website wel wat staan
Ik zal het maar eens proberen danquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja ik vind van wel. Ik heb vroeger ook de oude serie gekeken. En ik heb van deze serie wat tussenafleveringen gezien. Ze hebben een aantal aanzienlijke verbeteringen aangebracht en een paar geweldige twists in het verhaal gestopt. Ik zou me eraan wagenHet is geen Star Trek ofso maar "realistisch"
Bij Heroes is de eerste aflevering puur een introductie om de personages te introduceren en ook niet meer dan dan. Ronduit saai. Je moet gewoon echt even de eerste paar afleveringen kijken.
Welk jaar zit je ook alweer? En ben je altijd zo met tentamensquote:Op donderdag 25 januari 2007 10:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Welk boek?
Ik kan mezelf er maar niet toe zetten om aan sociale context te beginnen, terwijl dat tentamen toch echt over twee uur is
quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:26 schreef Etcetera het volgende:
goeiemorgen
FOK!ker vindt maas in Wet op de identificatieplicht![]()
geweldig toch, de Nederlandse wetgeving?
Ik vind mooi!quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:26 schreef Etcetera het volgende:
goeiemorgen
FOK!ker vindt maas in Wet op de identificatieplicht![]()
geweldig toch, de Nederlandse wetgeving?
ik heb zo een afspraak om uitleg te krijgen voor 'n laatste propedeusevak![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |