Ik ben onschuldig! (Like alwaysquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:16 schreef Attitude het volgende:
dan heb je zeker een leuke dag gehad:) heb je soms met pepperspray in de wc gespoten??
Standaard dagje dus... Morgen weer werken?quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hmwah, gaat. Gewoon weer zitten helpdesken, weinig bijzonders meegemaakt.
Prima..want JIJ kunt er nog één scoren..ik nietquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:29 schreef Soempie het volgende:
sssst! Na mijn avondeten lust ik ook wel een broodje shoarma
10 minuten fietsen voor een overheerlijke shoarma?quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:31 schreef Soempie het volgende:
Ik woon niet meer in het centrum van Groningen hoor.
Dan moet ik 10 minuten fietsen![]()
Thee goed idee! Ik ga ff een lekker bakkie zettenquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:29 schreef Soempie het volgende:
Ik heb net beschuitjes gegeten met gekleurde hagelslag. En thee voor een goede nachtrust.
Men had het er een maandag over. Maar is het ergens te downloaden vanaf aflevering 1?quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:32 schreef MaJo het volgende:
Heeft iemand hier How I met your Mother wel eens gezien? Erg leuke serie
Goed van je.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:34 schreef Jojoortje het volgende:
Oke lui... Ik ga jullie weer verlaten. Ik moet mezelf echt naar bed sturen, want mijn ritme is nu eindelijk goed en ik wil dat volhouden!![]()
![]()
Tata!![]()
![]()
Toedels!quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:34 schreef Jojoortje het volgende:
Oke lui... Ik ga jullie weer verlaten. Ik moet mezelf echt naar bed sturen, want mijn ritme is nu eindelijk goed en ik wil dat volhouden!![]()
![]()
Tata!![]()
![]()
Ik gooi regelmatig nog een broodje bapao de magnetron in 's avonds laatquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:34 schreef MaJo het volgende:
Ik heb net 2 geroosterde broodjes gehad met eiersalade![]()
omdat je steeds bij algemene quiz moet zijn??quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:35 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb net al 2 heerlijke kroketten afgeslagen
Ik gok via de bekende kanalenquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Men had het er een maandag over. Maar is het ergens te downloaden vanaf aflevering 1?
Nee, omdat het niet goed voor me is en ik net 2 uur gesport hebquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:36 schreef Attitude het volgende:
[..]
omdat je steeds bij algemene quiz moet zijn??
Wanneer ben je daarmee klaar?quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik gok via de bekende kanalenIk heb de dvdbox van asmo geleend
En ook seizoen 1 van Veronica Mars
Ik gok hem in een paar dagen wel afgekeken te hebben, maar asmo heeft ook al aangegeven hem snel weer terug te willen dus ik weet niet hoe makkelijk hij het weer uitleentquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wanneer ben je daarmee klaar?![]()
Voorlopig ben ik nét begonnen aan 2 seizoenen Battlestar Galactica van Asmo dus je hebt nog even de tijd. Maar schiet op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |