Heb ze al gezien op Lowlands en in Vredenburg laatstquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:25 schreef Nembrionic het volgende:
Moet jij trouwens niet naar Snow Patrol?
Ik ook niet hoor, Infadels heb ik ook 6x gezien nuquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:39 schreef Nembrionic het volgende:
Ach..favoriete bands heb ik helemaal geen moeite mee om vaak te zien
De Dijk heb ik nu denk 6 of 7 keer gezien. Live heb ik ook een keer of 4 gezien (daar zou ik nu niet meer heengaan trouwens).
Nog drie kwartier voor een hoofdstukquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:03 schreef Nembrionic het volgende:
Er komt hier een superdik wolkendek aandrijven dat zwanger is van een flinke sneeuwbui
Vergeet die sneeuw maarquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:17 schreef Soempie het volgende:
Oja en ik quote Nem om te zeggen dat ik ook sneeuw wil! Helemaal leuk 's morgens vroeg als er nog niemand doorheen heeft gelopen en er allemaal vogelpootjes in staan
quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:16 schreef Soempie het volgende:
Wie heeft er nog een suggestie voor een zeer makkelijke, snelle, doch voedzame maaltijd?![]()
Dan moet je halen:quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:20 schreef Soempie het volgende:
ohja! maar dat recept ligt thuis en ik wil zo gelijk even langs de AH...
ah, das dus alles behalve de pastaquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan moet je halen:
paprika
zo'n gerookt kaasje
kip/kalkoen
spekjes
paprikapoeder
cayennepeper
wokolie
knoflook
pasta
Halen wat je nog niet hebt
Ik wil net zeggen. Als je aan het studeren bent heb je vast een pen bij jequote:Op woensdag 24 januari 2007 17:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
ah, das dus alles behalve de pasta![]()
Ik ga even dit lijstje uit m'n hoofd leren..
of wacht..even kijken of Jude ergens rondloopt met een papiertje en pen..![]()
Nee, alleen een boekquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik wil net zeggen. Als je aan het studeren bent heb je vast een pen bij je
Goh..zou er een onbewust verband zijn?quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:51 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb net mijn knie ZO HARD gestoten aan de punt van de tafel... Damn!![]()
En zometeen ook nog trainen in de kou... Damn!
Begin je nu al?quote:
Je hebt werkquote:Op woensdag 24 januari 2007 18:30 schreef MaJo het volgende:
Ben nog wel vrolijk hoorMaar even geen zin om te werken
Maar ach, ik héb werk, in de richting waarin ik afgestudeerd ben dus ik mag niet klagen
Al een tijdje hoorquote:
Ken ik, kreeg ik ook wel es te horen. Onder andere toen ik mijn hands niet up putte voor Detroit, omdat ik dat een kutstad vind :-/quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vervelend is dat he? Want ik kan het op dat moment onwijs naar m'n zin hebben.
Daar hoef ik geen Prodent-smile voor te hebben
Ja, ik werd gebeld en niet meer aan m'n eten gedachtquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:57 schreef Homdeck het volgende:
van die papperige groenten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |