Goh, komt me bekend voor.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:43 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Zonder Fok! was ik al veel eerder klaar geweest![]()
Ik heb me daarna wel ingeschreven hoorquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, je hoort gewoon elk jaar weer examenkandidaten zeggen: "Nou, als ík mijn examenpapiertje heb, ga ik er lekker een jaar tussenuit en ga ik de heeeeele wereld rondreizen!"
Yeah, right. Voor je het weet, zijn ze vergeten zich in te schrijven voor een studie en staan ze een jaar lang vakken te vullen bij de plaatselijke Appie.
Laat de PABO-grappen maar komenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb me daarna wel ingeschreven hoor!
Snel volmaken dus maarquote:
En zó meetquote:
Ja, en nu ben je afgeschreven.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb me daarna wel ingeschreven hoor!
Zoiets?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Laat de PABO-grappen maar komen!
Mwoah, de grap was niet echt PABO-gerelateerd.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, en nu ben je afgeschreven.![]()
![]()
!!!!
[..]
Zoiets?
Ja best, maar wat zou ik moeten vertellen?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Goh, komt me bekend voor.
Maar...zou jij mij er meer over willen vertellen?Al dan niet via de mail of msn?
Wat ben ik welbespraakt vandaag!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:48 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Ja best, maar wat zou ik moeten vertellen?![]()
Over de inhoud ga ik het sowieso niet hebben; ik kan alleen commentaar verdragen op prestaties die onomkeerbaar zijnAnders ben ik bang dat het resultaat op een of andere manier beïnvloed wordt en dat het daarmee de autenthiciteit verliest
![]()
Alles. Wat voor bundel het wordt. Hoe je het gaat uitbrengen. Hoe je het wilt aanpakken.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:48 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Ja best, maar wat zou ik moeten vertellen?![]()
Over de inhoud ga ik het sowieso niet hebben; ik kan alleen commentaar verdragen op prestaties die onomkeerbaar zijnAnders ben ik bang dat het resultaat op een of andere manier beïnvloed wordt en dat het daarmee de autenthiciteit verliest
![]()
Ik hoop dat je zulke stomme fouten niet in je boek maaktquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:48 schreef Gezondaar het volgende:
autenthiciteit
Nu nog 'authenticiteit' goed weten te spellen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:49 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Wat ben ik welbespraakt vandaag!![]()
[/eigengeilerij]quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:49 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Wat ben ik welbespraakt vandaag!![]()
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=authenciteit&btnG=Zoeken&meta=quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nu nog 'authenciteit' goed weten te spellen.
Daar heb je editors voorquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik hoop dat je zulke stomme fouten niet in je boek maakt.
Meetgangersquote:
Help me er nog maar eens aan herinneren als ik tijd hebquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Alles. Wat voor bundel het wordt. Hoe je het gaat uitbrengen. Hoe je het wilt aanpakken.
En je kan het best over in de inhoud hebben, zo lang je er maar niet al te gedetailleerd op ingaat. En ik kan me héús wel inhouden, hoor, qua commentaar.
(Mail nou maar!)
Lees de laatste pagina's van het vorige topic en ervaar het licht dat Gezondaar heetquote:Op woensdag 24 januari 2007 00:39 schreef Dada het volgende:
Ik hoop dat Buup nog op Fok post als zijn echte showbizz carriere losbarst....losbarst als in de eerste poster met 100 klonen met een gebundelde Fok! (jahaaaa die van dat programma op Tien) postcount van 1.000.000
Heerlijk die jochies die vol vuur en arrogantie, zeg maar met stierenballen, de toekomst tegemoet zien en dan als ze 45 zijn, nog steeds niet door hebben dat ze hun doel niet hebben gehaald. Niet alleen hebben ze hun doel niet gehaald, ze hebben hun geluk aan dat doel gehangen. Daar komt de prozac
pm.quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:50 schreef Lynx666 het volgende:
Om nog maar eens in de meet-sfeer te blijven, en omdat iemand het eerder vroeg; een meet-ava
[afbeelding]
wtfquote:Op woensdag 24 januari 2007 01:50 schreef Lynx666 het volgende:
Om nog maar eens in de meet-sfeer te blijven, en omdat iemand het eerder vroeg; een meet-ava
[afbeelding]
Ik had het al lang weer verbeterd, lapzwans.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:55 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=authenciteit&btnG=Zoeken&meta=![]()
Als je me verbetert, doe het dan goed![]()
Ik zal het onthouden.quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:39 schreef Dada het volgende:
Ik hoop dat Buup nog op Fok post als zijn echte showbizz carriere losbarst....
Wat ken je me toch slecht, Dada.quote:losbarst als in de eerste poster met 100 klonen met een gebundelde Fok! (jahaaaa die van dat programma op Tien) postcount van 1.000.000
Heerlijk die jochies die vol vuur en arrogantie, zeg maar met stierenballen, de toekomst tegemoet zien en dan als ze 45 zijn, nog steeds niet door hebben dat ze hun doel niet hebben gehaald. Niet alleen hebben ze hun doel niet gehaald, ze hebben hun geluk aan dat doel gehangen. Daar komt de prozac
whehehquote:Op woensdag 24 januari 2007 01:50 schreef Lynx666 het volgende:
[afbeelding]
Hihiquote:Op woensdag 24 januari 2007 01:50 schreef Lynx666 het volgende:
[afbeelding]
Ik gebruikquote:
quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:50 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Lees de laatste pagina's van het vorige topic en ervaar het licht dat Gezondaar heet![]()
De eendracht!![]()
Niks nieuws onder de zon.quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:07 schreef Dada het volgende:
[..]
Deze ken jij wel Gezondaar, prachtige clip:
Baz Luhrmann - Everybody's Free (To Wear Sunscreen)
Dit soort wijsheden hebben wij oude rotten natuurlijk niet (meer) nodig![]()
Maar het is toch altijd weer leuk om zulke algemene wijsheden te horen
Kijk je mee Buup
Je zou zo auditie bij de Lama's kunnen doenquote:
quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:53 schreef Dada het volgende:
[..]
Je zou zo auditie bij de Lama's kunnen doen
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:05 schreef Bupatih het volgende:
En ik heb heul geen kansen laten liggen.
Nou ja, misschien dat ik niet op ben komen dagen bij de Lama-audities.
Jij hebt wel door dat dequote:
Dat vind jij!!!111!!!!quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:01 schreef Dada het volgende:
[..]
Jij hebt wel door dat deLama's
absoluut niet leuk zijn
quote:
Daar voel ik mij te goed voor, Dada.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:08 schreef Dada het volgende:
[..]
zoals ik al zei: Ik zie uit naar de dag dat jij in het Tien programma "Fok!king with the Fok!kers" een bloemetje krijgt van Silvie Meis-vd Vaart vanwege jouw 1.000.000 post op Fok!
Tief toch een slotje op dit rotforum.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:43 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Zonder Fok! was ik al veel eerder klaar geweest![]()
Tegen die tijd bedenk je wel een goede reden om toch op Tien te verschijnen voor de uitreiking van die heuglijke prijs. Iets in de trant van "dat soort mensen eens echte humor laten zien." Wij hier in SC weten hoe het echt zit en zullen inwendig hartelijk gniffelen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daar voel ik mij te goed voor, Dada.
Maar we zullen zien, jongen. We zullen zien.
quote:
quote:Jij hebt ze liever wat ouder, begrijp ik?
quote:
quote:Ja, en? Heb je nooit eens de neiging om eens lekker buiten de deur te snoepen? Om je te vergrijpen aan een jonge jongen, in de bloei van z'n leven.
Misschien doet je man wel hetzelfde, maar dan met jonge meisjes.
quote:
Gaat over BVO, volgens mij.quote:
Dat vind ik de meest plezierige lachjesquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:27 schreef Bupatih het volgende:
Waarom zou je dat inwendig doen?
Waarom verbaast mij dat niks?quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:23 schreef Dada het volgende:
[..]
Dat vind ik de meest plezierige lachjes
Nog gefeliciteerdquote:
Nog gefeliciteerdquote:
Buup wat doe je, dat zei ik ookquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd! Leuke verjaardag gehad
?
Echt precies gelijk gewoonquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd! Leuke verjaardag gehad
?
OMG!! Dat had ik nog niet eens gezien.quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Buup wat doe je, dat zei ik ook![]()
![]()
![]()
[..]
Echt precies gelijk gewoon! Toeval
?
Geen last van hier.quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:19 schreef MissBliss het volgende:
Fok weer traag?
Oh, hier welquote:
huillagquote:
Daar weet je zelf het antwoord wel op, neem ik aanquote:
mag ik ook zelf 'n antwoord bedénken??? en daar dan stellig in geloven?!?quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:32 schreef Svensational het volgende:
Daar weet je zelf het antwoord wel op, neem ik aan?
geenzininquote:Lees maar eens terug hoe vaak je genoemd bent.
Jij kunt echt alleen maar aandacht vragen voor je overwerk, of nietquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:16 schreef Gezondaar het volgende:
Magnetronmaaltijd naar binnen en werken maar weer![]()
Leuk, die diners op kantoor![]()
Ja, maar ik zit tenminste niet tijdens werktijd onder een andere username in te loggen om quasi-toffe replies op mijzelf te doen!quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:18 schreef Pils het volgende:
[..]
Jij kunt echt alleen maar aandacht vragen voor je overwerk, of niet![]()
![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:18 schreef Pils het volgende:
[..]
Jij kunt echt alleen maar aandacht vragen voor je overwerk, of niet![]()
![]()
Dank je!quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:25 schreef alwaysthebest het volgende:
Jeetje Gezondaar, wat vervelend dat je moet overwerken zeg.
Kopen?quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:29 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
En waarom is je username zo tof?![]()
Mhehehe.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:35 schreef Verlengsnoer het volgende:
[..]
Omdat je huidige username nogal..... kut is.
Knurftquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:35 schreef Verlengsnoer het volgende:
[..]
Omdat je huidige username nogal..... kut is.
Als je daar je zelfvertrouwen uit moet halen...quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:56 schreef Verlengsnoer het volgende:
[..]
Maar wel een met een toffe username.
Auwquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:57 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Als je daar je zelfvertrouwen uit moet halen...![]()
![]()
Wat een drama.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:45 schreef Bupatih het volgende:
[[url=http://i6.photobucket.com/albums/y204/Bupatih/Fotoboek/Wiebenik1.jpg]afbeelding][/url][afbeelding][[url=http://i6.photobucket.com/albums/y204/Bupatih/Fotoboek/Waarbenik1.jpg]afbeelding][/url][afbeelding][[url=http://i6.photobucket.com/albums/y204/Bupatih/Fotoboek/Topics1.jpg]afbeelding][/url]
[afbeelding]
[[url=http://i6.photobucket.com/albums/y204/Bupatih/Fotoboek/Films1.jpg]afbeelding][/url][afbeelding][[url=http://i6.photobucket.com/albums/y204/Bupatih/Fotoboek/Muziek1.jpg]afbeelding][/url][afbeelding][[url=http://i6.photobucket.com/albums/y204/Bupatih/Fotoboek/Quotes1.jpg]afbeelding][/url]
[afbeelding]
[[url=http://i6.photobucket.com/albums/y204/Bupatih/Fotoboek/Weblog1.jpg]afbeelding][/url][afbeelding][[url=http://i6.photobucket.com/albums/y204/Bupatih/Fotoboek/Tof1.jpg]afbeelding][/url][afbeelding][[url=http://i6.photobucket.com/albums/y204/Bupatih/Fotoboek/Cu21.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://i6.photobucket.com/albums/y204/Bupatih/Fotoboek/Onderkant.jpg]afbeelding][/url]
Dit is een voorbeeldje, hè.De links linken niet meer naar een pagina, maar naar het plaatje, omdat ik de plaatjes met [IMG=170]-tags heb gepost.
Maar anders zie je een blauw vierkantje om elk plaatje heen.(In het fotoboek niet
)
Maar in het fotoboek wil hij de plaatjes niet goed posten.
Ja, dát doe je zelf!quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:05 schreef MissBliss het volgende:
En wat een layout-verneuking!
Ja, want nu zou je een door elkaar gehusselde Kristin Davis zien. Da's ook geen porem.quote:
quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Dus. Een kraai is geen mus.
Mij kun je oprapen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Saus ernaast.
Weet ikquote:
quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, want nu zou je een door elkaar gehusselde Kristin Davis zien. Da's ook geen porem.
quote:
Da's toevallig heel erg, ja!quote:
Dát zou tof zijn!quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Da's toevallig heel erg, ja!
Jouw "Wat een drama." wordt toch niet de "Boehoe, ga lekker in een hoekje zitten huilen!" van 2007, hè?
Bupatih wel een beetje, ja.quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:21 schreef Re het volgende:
onze nieuwe dramqueen?
Ik nu ook. Onder die van babette.quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:23 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb hem al in mn favorieten gezet!
Ja.quote:
Alwéér een kloonquote:
En dat zeg je tegen de nieuwste newbie hier!quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:27 schreef ShowChat het volgende:
[..]
Dit is heul geen nieuwe kloon, hoor! Ken je SC!![]()
Ja sorry hoor, ik ben nog maar bij topic #98quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:27 schreef ShowChat het volgende:
[..]
Dit is heul geen nieuwe kloon, hoor! Ken je SC!![]()
Ik ga het niet tegen een oude SC'er zeggen, toch? Lijkt me logisch.quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En dat zeg je tegen de nieuwste newbie hier!
Topic 14 was tof he?quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:28 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, ik ben nog maar bij topic #98.
Die was tof, hè!quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:28 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, ik ben nog maar bij topic #98.
Mjaquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:28 schreef ShowChat het volgende:
[..]
Ik ga het niet tegen een oude SC'er zeggen, toch? Lijkt me logisch.![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die was tof, hè!Met die ene user die zo binnen kwam wandelen en die meteen werd uitgescholden.
En dat grapje van Sven...
Ze zijn allemaal tofquote:
Dus neem ik jou niet serieus wat die vorige posting betreft.quote:
quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:26 schreef PeRi het volgende:
'Jan Smit nu met Yolanthe van Kasbergen'
Gefeliciteerd. Je omschreef zojuist 936 van de ShowChattopicsquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die was tof, hè!Met die ene user die zo binnen kwam wandelen en die meteen werd uitgescholden.
En dat grapje van Sven...
Neem jemij ooit serieus?quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dus neem ik jou niet serieus wat die vorige posting betreft.
In de resterende topics werd Bupa gebashed?quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:34 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Je omschreef zojuist 936 van de ShowChattopics![]()
alsof die te overtreffen isquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:13 schreef Bupatih het volgende:
Jouw "Wat een drama." wordt toch niet de "Boehoe, ga lekker in een hoekje zitten huilen!" van 2007, hè?
Ieder mens zou je serieus moeten nemen op bepaalde momenten.quote:
quote:
quote:Op maandag 27 februari 2006 20:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
woeeeeeeeeeee big deal..... ik zou zeggen: ga lekker in een hoekje zitten huilen ofzo![]()
![]()
Nopequote:Op woensdag 24 januari 2007 19:58 schreef Bupatih het volgende:
XM?
Jijquote:
Nee, ik!!quote:
Ja, daar wordt het duidelijker vanquote:
quote:
Als dit waar is, weet ik van wie beide klonen zijnquote:
PMquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als dit waar is, weet ik van wie beide klonen zijn.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:48 schreef Bupatih het volgende:
Allebei van XM, misschien?
Zei ik toch alquote:
Ja wie ben jij nou weer, je was me een paar minuten te vlug afquote:
quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja wie ben jij nou weer, je was me een paar minuten te vlug af.
En ik had hem nog wel met een hoofdletterquote:
Is dat niet zo dan?quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:51 schreef babette21 het volgende:
volgens mij denkt de simpele lurker echt dat de SC-club uit 30 man/vrouw bestaat.....
Terwijl het in werkelijkheid maar 3 personen zijn.quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:51 schreef babette21 het volgende:
volgens mij denkt de simpele lurker echt dat de SC-club uit 30 man/vrouw bestaat.....
En letters veranderd door cijfers zekerquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:51 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En ik had hem nog wel met een hoofdletter.
Nee kneus, ik zeg toch net dat ie toen al bezet wasquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:54 schreef palingsyndroom het volgende:
[..]
En letters veranderd door cijfers zeker
Wat een Zhenar-opmerking is dit.quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:54 schreef palingsyndroom het volgende:
[..]
En letters veranderd door cijfers zeker
Nou, jij en ik zijn in ieder geval 1 en dezelfde...quote:
Dit is dan weer Zhenar-onwaardig.quote:vice verca en weer terug
Ody?quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dit is dan weer Zhenar-onwaardig.
Enkel mongolen maken zulke fouten.![]()
Dizerquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:57 schreef Fancypancy het volgende:
[..]
Nou, jij en ik zijn in ieder geval 1 en dezelfde...
Ik doe meequote:Op woensdag 24 januari 2007 20:57 schreef Bupatih het volgende:
Zie mij eens lukraak wat namen opnoemen en zo verwarring zaaien.
misschien is v1stri0 nog vrijquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:54 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee kneus, ik zeg toch net dat ie toen al bezet was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
Nu niet meerquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:59 schreef palingsyndroom het volgende:
[..]
misschien is v1stri0 nog vrij
Srwlwrm24quote:
Zulks een voorspelbare reactiequote:Op woensdag 24 januari 2007 21:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Srwlwrm24
Maar waar het een wachtwoord van is, weet ik niet.
Had het dan beter geformuleerd zodat er geen voorspelbare reacties op kunnen komen!quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zulks een voorspelbare reactie.
en zo komt alles tóch weer samenquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Paling!
Ja?quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:05 schreef palingsyndroom het volgende:
Fancypancy!
Met Sorry of met dubbelepunt-r?quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:08 schreef palingsyndroom het volgende:
Vistrio doen?
Of met mij?quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:09 schreef Fancypancy het volgende:
[..]
Met Sorry of met dubbelepunt-r?
Je doet er nu toch zelf aan mee?quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:12 schreef Bupatih het volgende:
Waarom wordt die kloonparade nu wel gedoogd en eerst niet?
Hintquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:14 schreef Fancypancy het volgende:
[..]
Je doet er nu toch zelf aan mee?![]()
Je hebt zeker ook nog steeds geen wachtwoord he?quote:
En ik had nog wel zo op een bezoekje van Lynxx66 gehooptquote:
Helemaal niet, kutjo...dinges!quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:14 schreef Fancypancy het volgende:
[..]
Je doet er nu toch zelf aan mee?![]()
Check deze verhaspelde zinquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:15 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En ik had nog wel gehoopt op een bezoekje van Lynxx66 gehoopt.
Al verbeterdquote:
Ik verwacht er ook geen meerquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je hebt zeker ook nog steeds geen wachtwoord he?
Dat account was speciaal voor periquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:15 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En ik had nog wel zo op een bezoekje van Lynxx66 gehoopt.
We hebben echt dezelfde naam geregistreerd volgens mijquote:
Die avatarquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:20 schreef Lynxx66 het volgende:
[..]
Dat account was speciaal voor peri
Maar vooruit
Paling?quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:20 schreef Lynxx66 het volgende:
[..]
Dat account was speciaal voor peri
Maar vooruit
Jij wilde niks loslatenquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
We hebben echt dezelfde naam geregistreerd volgens mij.
Jij hebt bruggenangst, ezelquote:
49% Bupabashing, 49% Erikbashing.quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
In de resterende topics werd Bupa gebashed?
Zet jij maar de eerste stap over de drempel!quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:26 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dus jíj moet over de brug komen. Maar nee
quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:59 schreef palingsyndroom het volgende:
[..]
misschien is v1stri0 nog vrij
Alsof je je echt iets aantrekt van wat andere users "correct postgedrag" vindenquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Helemaal niet, kutjo...dinges!
Maar tóén ik het deed, was het nog vernieuwend en origineel.
Maar toen mocht het opeens niet meer, was het vervelend, stom en irritant.
En nu, en nu...nu doen jullie het zelf!
Sterf maar.
Zo komen we er niet uit, XMetje.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zet jij maar de eerste stap over de drempel!
Of heb je ook al drempelvrees?
Waarom klinkt dat nou als "Smetje"quote:
Nee.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:30 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Alsof je je echt iets aantrekt van wat andere users "correct postgedrag" vinden![]()
Ik niet iig![]()
Moest "XMpje" zijnquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Waarom klinkt dat nou als "Smetje".
Iemand moet het toch doenquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee.Maar het is wel leuk om ze even terecht te wijzen.
[reminder]quote:
Als ik tijd en energie heb zei ik!quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[reminder]
Je mot me nog mailuh!
[/reminder]
Altijd heerlijk om m'n plek te kennen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:37 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Als ik tijd en energie heb zei ik!![]()
!
Dus niet doordeweek als ik net terug kom van overwerken![]()
Ik moet sowieso nog 6 andere mensen mailen voordat ik aan jou begin![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Altijd heerlijk om m'n plek te kennen.
*knap* [afbeelding]
Nee hoor. Gewoon het beestje bij zijn naam noemen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:41 schreef Gezondaar het volgende:
Moeten we trouwens "De negerhut van oom Tom" tegenwoordig "De gekleurde medemenshut van oom Tom" noemen?![]()
Fancypancy icon heb jequote:
Is dit een poging tot grap?quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:41 schreef Gezondaar het volgende:
Moeten we trouwens "De negerhut van oom Tom" tegenwoordig "De gekleurde medemenshut van oom Tom" noemen?![]()
De OP is erg... verwarrendquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:00 schreef Bupatih het volgende:
XM, ik had nog een vraag voor je... Wat voor soort lul heb jij als vrouw?
Niet bij mijquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
OMG fancypancy raakt helemaal ingeburgerd![]()
!
Schaam je je niet?quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
!
Euhm, nee.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
!
Ik val niet in die categorie, dus helaas...quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat zijn vrouwen met een lul ook.
Maar je bent toch wel een vrouw met ballen?quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik val niet in die categorie, dus helaas....
Ook nietquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar je bent toch wel een vrouw met ballen?
Ik kom niet meer bij.quote:
quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:26 schreef Bupatih het volgende:
http://www.pinkbullets.nl(...)komt_zn_afspraken_naGert
De actie van die Bert was al leuk, maar Gert maakt er een nog puiker verhaal van.
quote:
Ja, dat vind ik serieus grappig.quote:
quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:09 schreef Fancypancy het volgende:
[..]
Met Sorry of met dubbelepunt-r?
Alsof ik op dat linkje ga klikkenquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik serieus grappig.Jij niet zeker, hè?!
quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Alsof ik op dat linkje ga klikken!
Hihiquote:
quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Is dit een poging tot grap?
Of een koddige introductie op een lang verhaal over discriminatie, respect en tolerantie in onze huidige maatschappij?
Je staat niet alleen.quote:
quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:49 schreef Bupatih het volgende:
DWHN is wel grappig, ja. Maar die ó zo geforceerde grapjes van Harm Edens.En dan vooral die "totaal onverwachte" opmerking en het prachtige bruggetje als hij de tussenronde introduceert. Mijn God!
!!!!!
quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:50 schreef Bupatih het volgende:
En de enige kop die hij kan trekken is ""
En als er één smiley is waar ik een hekel aan heb...
Die PI is echt ultiem stom, net alsquote:
quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Neeeee, op school kan ik geen quickquote installeren en moet ik dus gewoon quoten
quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die PI is echt ultiem stom, net als [afbeelding]. Achterbakse kut-PI's.
Als ik nu de humor van een grafjosti had gehad, had ik op dit bericht gereplyd met één van beide PI'squote:Op woensdag 24 januari 2007 23:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat?quote:
quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, die is wel kut!quote:
quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als ik nu de humor van een grafjosti had gehad, had ik op dit bericht gereplyd met één van beide PI's!
Whehe, die Re.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als ik nu de humor van een grafjosti had gehad, had ik op dit bericht gereplyd met één van beide PI's!
ik weet het, je hebt het me verboden die PI ooit te gebruiken, maar nu moest het evenquote:
Dus als je dat programma niet hebt, raakt je gewone quote-knop ook niet kwijtquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat?
Ik kan niks installeren op school, ik kan niet eens dubbelklikken op de klok
Ik gebruik hem ook wel eens... Als het écht moetquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:03 schreef Re het volgende:
[..]
ik weet het, je hebt het me verboden die PI ooit te gebruiken, maar nu moest het even
Nee, ik snapte het laterquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dus als je dat programma niet hebt, raakt je gewone quote-knop ook niet kwijt!
quote:
Is ie nou kut of stomquote:
edoch niet in ShowChatquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik gebruik hem ook wel eens... Als het écht moet
Gebruik dan ook niet America's Next Top Model spoiler-topic #3 als link voorquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Is ie nou kut of stom?
Ik blijf je geil vinden hoor.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dus als je dat programma niet hebt, raakt je gewone quote-knop ook niet kwijt!
12.gif is kut, 7.gif is tof... Leer lezenquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Is ie nou kut of stom?
quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat dacht ik al.
(Snap je 'm?![]()
![]()
!@!@!!!!)
Zelden.quote:
Ohquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Gebruik dan ook niet America's Next Top Model spoiler-topic #3 als link voor [afbeelding]. Daar raak ik van in de war
quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
12.gif is kut, 7.gif is tof... Leer lezen
quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Gebruik dan ook niet America's Next Top Model spoiler-topic #3 als link voor [afbeelding]. Daar raak ik van in de war
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |