Nee hoor. Gewoon het beestje bij zijn naam noemen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:41 schreef Gezondaar het volgende:
Moeten we trouwens "De negerhut van oom Tom" tegenwoordig "De gekleurde medemenshut van oom Tom" noemen?![]()
Fancypancy icon heb jequote:
Is dit een poging tot grap?quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:41 schreef Gezondaar het volgende:
Moeten we trouwens "De negerhut van oom Tom" tegenwoordig "De gekleurde medemenshut van oom Tom" noemen?![]()
De OP is erg... verwarrendquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:00 schreef Bupatih het volgende:
XM, ik had nog een vraag voor je... Wat voor soort lul heb jij als vrouw?
Niet bij mijquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
OMG fancypancy raakt helemaal ingeburgerd![]()
!
Schaam je je niet?quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
!
Euhm, nee.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
!
Ik val niet in die categorie, dus helaas...quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat zijn vrouwen met een lul ook.
Maar je bent toch wel een vrouw met ballen?quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik val niet in die categorie, dus helaas....
Ook nietquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar je bent toch wel een vrouw met ballen?
Ik kom niet meer bij.quote:
quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:26 schreef Bupatih het volgende:
http://www.pinkbullets.nl(...)komt_zn_afspraken_naGert
De actie van die Bert was al leuk, maar Gert maakt er een nog puiker verhaal van.
quote:
Ja, dat vind ik serieus grappig.quote:
quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:09 schreef Fancypancy het volgende:
[..]
Met Sorry of met dubbelepunt-r?
Alsof ik op dat linkje ga klikkenquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik serieus grappig.Jij niet zeker, hè?!
quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Alsof ik op dat linkje ga klikken!
Hihiquote:
quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Is dit een poging tot grap?
Of een koddige introductie op een lang verhaal over discriminatie, respect en tolerantie in onze huidige maatschappij?
Je staat niet alleen.quote:
quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:49 schreef Bupatih het volgende:
DWHN is wel grappig, ja. Maar die ó zo geforceerde grapjes van Harm Edens.En dan vooral die "totaal onverwachte" opmerking en het prachtige bruggetje als hij de tussenronde introduceert. Mijn God!
!!!!!
quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:50 schreef Bupatih het volgende:
En de enige kop die hij kan trekken is ""
En als er één smiley is waar ik een hekel aan heb...
Die PI is echt ultiem stom, net alsquote:
. Achterbakse kut-PI's.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Neeeee, op school kan ik geen quickquote installeren en moet ik dus gewoon quoten
quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die PI is echt ultiem stom, net als [afbeelding]. Achterbakse kut-PI's.
Als ik nu de humor van een grafjosti had gehad, had ik op dit bericht gereplyd met één van beide PI'squote:Op woensdag 24 januari 2007 23:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat?quote:
quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, die is wel kut!quote:
quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als ik nu de humor van een grafjosti had gehad, had ik op dit bericht gereplyd met één van beide PI's!
Whehe, die Re.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als ik nu de humor van een grafjosti had gehad, had ik op dit bericht gereplyd met één van beide PI's!
ik weet het, je hebt het me verboden die PI ooit te gebruiken, maar nu moest het evenquote:
Dus als je dat programma niet hebt, raakt je gewone quote-knop ook niet kwijtquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat?
Ik kan niks installeren op school, ik kan niet eens dubbelklikken op de klok
Ik gebruik hem ook wel eens... Als het écht moetquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:03 schreef Re het volgende:
[..]
ik weet het, je hebt het me verboden die PI ooit te gebruiken, maar nu moest het even
Nee, ik snapte het laterquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dus als je dat programma niet hebt, raakt je gewone quote-knop ook niet kwijt!
quote:
Is ie nou kut of stomquote:
edoch niet in ShowChatquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik gebruik hem ook wel eens... Als het écht moet
Gebruik dan ook niet America's Next Top Model spoiler-topic #3 als link voorquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Is ie nou kut of stom?
. Daar raak ik van in de war
Ik blijf je geil vinden hoor.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dus als je dat programma niet hebt, raakt je gewone quote-knop ook niet kwijt!
12.gif is kut, 7.gif is tof... Leer lezenquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Is ie nou kut of stom?
quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat dacht ik al.
(Snap je 'm?![]()
![]()
!@!@!!!!)
Zelden.quote:
Ohquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Gebruik dan ook niet America's Next Top Model spoiler-topic #3 als link voor [afbeelding]. Daar raak ik van in de war
quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
12.gif is kut, 7.gif is tof... Leer lezen
quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Gebruik dan ook niet America's Next Top Model spoiler-topic #3 als link voor [afbeelding]. Daar raak ik van in de war
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |