Ja zeg het maar.. dat is een h...ho...h...hommoo... juist... kijk eens aan. De cursus "hoe wordt ik een moderne wereldburger van de 21ste eeuw" vorderd al snel.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:51 schreef FlyingFox het volgende:
Een man die op piemels let. Okay...
Dude. Volg jij nou maar eens een cursus Nederlandse grammatica.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:53 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ja zeg het maar.. dat is een h...ho...h...hommoo... juist... kijk eens aan. De cursus "hoe wordt ik een moderne burger in de 21ste eeuw" vorderd al snel.
Nadat jij een cursus "herkennen van vriendelijk bedoelde en met knipoog gemarkeerde posts" hebt gedaan. Chagerijn.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:55 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Dude. Volg jij nou maar eens een cursus Nederlandse grammatica.
Die krijgde TS ook nooit.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:55 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Dude. Volg jij nou maar eens een cursus Nederlandse grammatica.
quote:
Ga eens ontopic, dames!quote:
Een bloedende vleeslul nou goedquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Ga eens ontopic, dames!Hebben jullie een bloed- of een vleeslul?
en toen snapte ik het niet meer...quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:48 schreef krijgde het volgende:
opzoek naar een vrouw waarvan het lijkt alsof zij een vleeslul heeft, maar ondertussen over een bloedlul beschikt.
Idem voor jou, gezien je beroerde taalbeheersing.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:57 schreef Bupatih het volgende:
Die krijgde TS ook nooit.
Ga studeren voor leraar a.u.b.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:26 schreef HAHAHHA het volgende:
[..]
Idem voor jou, gezien je beroerde taalbeheersing.
Je snapt de grap niet, lamlul.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:26 schreef HAHAHHA het volgende:
[..]
Ah, dan regelen we ook een extra cursus bij voor jou:quote:
lastig he, een grap herkennenquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:26 schreef HAHAHHA het volgende:
[..]
Ja, leuk.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:29 schreef HAHAHHA het volgende:
[..]
Ah, dan regelen we ook een extra cursus bij voor jou:
"Hoe leer ik échte humor te produceren".
Men is mij dan meestal dankbaar, dat ik ze van een mentale dood heb weten te redden.quote:
Haha.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:34 schreef HAHAHHA het volgende:
[..]
Men is mij dan meestal dankbaar, dat ik ze van een mentale dood heb weten te redden.
Er gloort dus nog hoop voor jou.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |