Goh, komt me bekend voor.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:43 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Zonder Fok! was ik al veel eerder klaar geweest![]()
Ik heb me daarna wel ingeschreven hoorquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, je hoort gewoon elk jaar weer examenkandidaten zeggen: "Nou, als ík mijn examenpapiertje heb, ga ik er lekker een jaar tussenuit en ga ik de heeeeele wereld rondreizen!"
Yeah, right. Voor je het weet, zijn ze vergeten zich in te schrijven voor een studie en staan ze een jaar lang vakken te vullen bij de plaatselijke Appie.
Laat de PABO-grappen maar komenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb me daarna wel ingeschreven hoor!
Snel volmaken dus maarquote:
En zó meetquote:
Ja, en nu ben je afgeschreven.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb me daarna wel ingeschreven hoor!
Zoiets?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Laat de PABO-grappen maar komen!
Mwoah, de grap was niet echt PABO-gerelateerd.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, en nu ben je afgeschreven.![]()
![]()
!!!!
[..]
Zoiets?
Ja best, maar wat zou ik moeten vertellen?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Goh, komt me bekend voor.
Maar...zou jij mij er meer over willen vertellen?Al dan niet via de mail of msn?
Wat ben ik welbespraakt vandaag!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:48 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Ja best, maar wat zou ik moeten vertellen?![]()
Over de inhoud ga ik het sowieso niet hebben; ik kan alleen commentaar verdragen op prestaties die onomkeerbaar zijnAnders ben ik bang dat het resultaat op een of andere manier beïnvloed wordt en dat het daarmee de autenthiciteit verliest
![]()
Alles. Wat voor bundel het wordt. Hoe je het gaat uitbrengen. Hoe je het wilt aanpakken.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:48 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Ja best, maar wat zou ik moeten vertellen?![]()
Over de inhoud ga ik het sowieso niet hebben; ik kan alleen commentaar verdragen op prestaties die onomkeerbaar zijnAnders ben ik bang dat het resultaat op een of andere manier beïnvloed wordt en dat het daarmee de autenthiciteit verliest
![]()
Ik hoop dat je zulke stomme fouten niet in je boek maaktquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:48 schreef Gezondaar het volgende:
autenthiciteit
Nu nog 'authenticiteit' goed weten te spellen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:49 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Wat ben ik welbespraakt vandaag!![]()
[/eigengeilerij]quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:49 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Wat ben ik welbespraakt vandaag!![]()
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=authenciteit&btnG=Zoeken&meta=quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nu nog 'authenciteit' goed weten te spellen.
Daar heb je editors voorquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik hoop dat je zulke stomme fouten niet in je boek maakt.
Meetgangersquote:
Help me er nog maar eens aan herinneren als ik tijd hebquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Alles. Wat voor bundel het wordt. Hoe je het gaat uitbrengen. Hoe je het wilt aanpakken.
En je kan het best over in de inhoud hebben, zo lang je er maar niet al te gedetailleerd op ingaat. En ik kan me héús wel inhouden, hoor, qua commentaar.
(Mail nou maar!)
Lees de laatste pagina's van het vorige topic en ervaar het licht dat Gezondaar heetquote:Op woensdag 24 januari 2007 00:39 schreef Dada het volgende:
Ik hoop dat Buup nog op Fok post als zijn echte showbizz carriere losbarst....losbarst als in de eerste poster met 100 klonen met een gebundelde Fok! (jahaaaa die van dat programma op Tien) postcount van 1.000.000
Heerlijk die jochies die vol vuur en arrogantie, zeg maar met stierenballen, de toekomst tegemoet zien en dan als ze 45 zijn, nog steeds niet door hebben dat ze hun doel niet hebben gehaald. Niet alleen hebben ze hun doel niet gehaald, ze hebben hun geluk aan dat doel gehangen. Daar komt de prozac
pm.quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:50 schreef Lynx666 het volgende:
Om nog maar eens in de meet-sfeer te blijven, en omdat iemand het eerder vroeg; een meet-ava
[afbeelding]
wtfquote:Op woensdag 24 januari 2007 01:50 schreef Lynx666 het volgende:
Om nog maar eens in de meet-sfeer te blijven, en omdat iemand het eerder vroeg; een meet-ava
[afbeelding]
Ik had het al lang weer verbeterd, lapzwans.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:55 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=authenciteit&btnG=Zoeken&meta=![]()
Als je me verbetert, doe het dan goed![]()
Ik zal het onthouden.quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:39 schreef Dada het volgende:
Ik hoop dat Buup nog op Fok post als zijn echte showbizz carriere losbarst....
Wat ken je me toch slecht, Dada.quote:losbarst als in de eerste poster met 100 klonen met een gebundelde Fok! (jahaaaa die van dat programma op Tien) postcount van 1.000.000
Heerlijk die jochies die vol vuur en arrogantie, zeg maar met stierenballen, de toekomst tegemoet zien en dan als ze 45 zijn, nog steeds niet door hebben dat ze hun doel niet hebben gehaald. Niet alleen hebben ze hun doel niet gehaald, ze hebben hun geluk aan dat doel gehangen. Daar komt de prozac
whehehquote:Op woensdag 24 januari 2007 01:50 schreef Lynx666 het volgende:
[afbeelding]
Hihiquote:Op woensdag 24 januari 2007 01:50 schreef Lynx666 het volgende:
[afbeelding]
Ik gebruikquote:
quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:50 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Lees de laatste pagina's van het vorige topic en ervaar het licht dat Gezondaar heet![]()
De eendracht!![]()
Niks nieuws onder de zon.quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:07 schreef Dada het volgende:
[..]
Deze ken jij wel Gezondaar, prachtige clip:
Baz Luhrmann - Everybody's Free (To Wear Sunscreen)
Dit soort wijsheden hebben wij oude rotten natuurlijk niet (meer) nodig![]()
Maar het is toch altijd weer leuk om zulke algemene wijsheden te horen
Kijk je mee Buup
Je zou zo auditie bij de Lama's kunnen doenquote:
quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:53 schreef Dada het volgende:
[..]
Je zou zo auditie bij de Lama's kunnen doen
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:05 schreef Bupatih het volgende:
En ik heb heul geen kansen laten liggen.
Nou ja, misschien dat ik niet op ben komen dagen bij de Lama-audities.
Jij hebt wel door dat dequote:
Dat vind jij!!!111!!!!quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:01 schreef Dada het volgende:
[..]
Jij hebt wel door dat deLama's
absoluut niet leuk zijn
quote:
Daar voel ik mij te goed voor, Dada.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:08 schreef Dada het volgende:
[..]
zoals ik al zei: Ik zie uit naar de dag dat jij in het Tien programma "Fok!king with the Fok!kers" een bloemetje krijgt van Silvie Meis-vd Vaart vanwege jouw 1.000.000 post op Fok!
Tief toch een slotje op dit rotforum.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:43 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Zonder Fok! was ik al veel eerder klaar geweest![]()
Tegen die tijd bedenk je wel een goede reden om toch op Tien te verschijnen voor de uitreiking van die heuglijke prijs. Iets in de trant van "dat soort mensen eens echte humor laten zien." Wij hier in SC weten hoe het echt zit en zullen inwendig hartelijk gniffelen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daar voel ik mij te goed voor, Dada.
Maar we zullen zien, jongen. We zullen zien.
quote:
quote:Jij hebt ze liever wat ouder, begrijp ik?
quote:
quote:Ja, en? Heb je nooit eens de neiging om eens lekker buiten de deur te snoepen? Om je te vergrijpen aan een jonge jongen, in de bloei van z'n leven.
Misschien doet je man wel hetzelfde, maar dan met jonge meisjes.
quote:
Gaat over BVO, volgens mij.quote:
Dat vind ik de meest plezierige lachjesquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:27 schreef Bupatih het volgende:
Waarom zou je dat inwendig doen?
Waarom verbaast mij dat niks?quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:23 schreef Dada het volgende:
[..]
Dat vind ik de meest plezierige lachjes
Nog gefeliciteerdquote:
Nog gefeliciteerdquote:
Buup wat doe je, dat zei ik ookquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd! Leuke verjaardag gehad
?
Echt precies gelijk gewoonquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd! Leuke verjaardag gehad
?
OMG!! Dat had ik nog niet eens gezien.quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Buup wat doe je, dat zei ik ook![]()
![]()
![]()
[..]
Echt precies gelijk gewoon! Toeval
?
Geen last van hier.quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:19 schreef MissBliss het volgende:
Fok weer traag?
Oh, hier welquote:
huillagquote:
Daar weet je zelf het antwoord wel op, neem ik aanquote:
mag ik ook zelf 'n antwoord bedénken??? en daar dan stellig in geloven?!?quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:32 schreef Svensational het volgende:
Daar weet je zelf het antwoord wel op, neem ik aan?
geenzininquote:Lees maar eens terug hoe vaak je genoemd bent.
Jij kunt echt alleen maar aandacht vragen voor je overwerk, of nietquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:16 schreef Gezondaar het volgende:
Magnetronmaaltijd naar binnen en werken maar weer![]()
Leuk, die diners op kantoor![]()
Ja, maar ik zit tenminste niet tijdens werktijd onder een andere username in te loggen om quasi-toffe replies op mijzelf te doen!quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:18 schreef Pils het volgende:
[..]
Jij kunt echt alleen maar aandacht vragen voor je overwerk, of niet![]()
![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:18 schreef Pils het volgende:
[..]
Jij kunt echt alleen maar aandacht vragen voor je overwerk, of niet![]()
![]()
Dank je!quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:25 schreef alwaysthebest het volgende:
Jeetje Gezondaar, wat vervelend dat je moet overwerken zeg.
Kopen?quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:29 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
En waarom is je username zo tof?![]()
Mhehehe.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:35 schreef Verlengsnoer het volgende:
[..]
Omdat je huidige username nogal..... kut is.
Knurftquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:35 schreef Verlengsnoer het volgende:
[..]
Omdat je huidige username nogal..... kut is.
Als je daar je zelfvertrouwen uit moet halen...quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:56 schreef Verlengsnoer het volgende:
[..]
Maar wel een met een toffe username.
Auwquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:57 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Als je daar je zelfvertrouwen uit moet halen...![]()
![]()
Wat een drama.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:45 schreef Bupatih het volgende:
[[url=http://i6.photobucket.com/albums/y204/Bupatih/Fotoboek/Wiebenik1.jpg]afbeelding][/url][afbeelding][[url=http://i6.photobucket.com/albums/y204/Bupatih/Fotoboek/Waarbenik1.jpg]afbeelding][/url][afbeelding][[url=http://i6.photobucket.com/albums/y204/Bupatih/Fotoboek/Topics1.jpg]afbeelding][/url]
[afbeelding]
[[url=http://i6.photobucket.com/albums/y204/Bupatih/Fotoboek/Films1.jpg]afbeelding][/url][afbeelding][[url=http://i6.photobucket.com/albums/y204/Bupatih/Fotoboek/Muziek1.jpg]afbeelding][/url][afbeelding][[url=http://i6.photobucket.com/albums/y204/Bupatih/Fotoboek/Quotes1.jpg]afbeelding][/url]
[afbeelding]
[[url=http://i6.photobucket.com/albums/y204/Bupatih/Fotoboek/Weblog1.jpg]afbeelding][/url][afbeelding][[url=http://i6.photobucket.com/albums/y204/Bupatih/Fotoboek/Tof1.jpg]afbeelding][/url][afbeelding][[url=http://i6.photobucket.com/albums/y204/Bupatih/Fotoboek/Cu21.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://i6.photobucket.com/albums/y204/Bupatih/Fotoboek/Onderkant.jpg]afbeelding][/url]
Dit is een voorbeeldje, hè.De links linken niet meer naar een pagina, maar naar het plaatje, omdat ik de plaatjes met [IMG=170]-tags heb gepost.
Maar anders zie je een blauw vierkantje om elk plaatje heen.(In het fotoboek niet
)
Maar in het fotoboek wil hij de plaatjes niet goed posten.
Ja, dát doe je zelf!quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:05 schreef MissBliss het volgende:
En wat een layout-verneuking!
Ja, want nu zou je een door elkaar gehusselde Kristin Davis zien. Da's ook geen porem.quote:
quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Dus. Een kraai is geen mus.
Mij kun je oprapen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Saus ernaast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |