Lees de laatste pagina's van het vorige topic en ervaar het licht dat Gezondaar heetquote:Op woensdag 24 januari 2007 00:39 schreef Dada het volgende:
Ik hoop dat Buup nog op Fok post als zijn echte showbizz carriere losbarst....losbarst als in de eerste poster met 100 klonen met een gebundelde Fok! (jahaaaa die van dat programma op Tien) postcount van 1.000.000
Heerlijk die jochies die vol vuur en arrogantie, zeg maar met stierenballen, de toekomst tegemoet zien en dan als ze 45 zijn, nog steeds niet door hebben dat ze hun doel niet hebben gehaald. Niet alleen hebben ze hun doel niet gehaald, ze hebben hun geluk aan dat doel gehangen. Daar komt de prozac
pm.quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:50 schreef Lynx666 het volgende:
Om nog maar eens in de meet-sfeer te blijven, en omdat iemand het eerder vroeg; een meet-ava
[afbeelding]
wtfquote:Op woensdag 24 januari 2007 01:50 schreef Lynx666 het volgende:
Om nog maar eens in de meet-sfeer te blijven, en omdat iemand het eerder vroeg; een meet-ava
[afbeelding]
Ik had het al lang weer verbeterd, lapzwans.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:55 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=authenciteit&btnG=Zoeken&meta=![]()
Als je me verbetert, doe het dan goed![]()
Ik zal het onthouden.quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:39 schreef Dada het volgende:
Ik hoop dat Buup nog op Fok post als zijn echte showbizz carriere losbarst....
Wat ken je me toch slecht, Dada.quote:losbarst als in de eerste poster met 100 klonen met een gebundelde Fok! (jahaaaa die van dat programma op Tien) postcount van 1.000.000
Heerlijk die jochies die vol vuur en arrogantie, zeg maar met stierenballen, de toekomst tegemoet zien en dan als ze 45 zijn, nog steeds niet door hebben dat ze hun doel niet hebben gehaald. Niet alleen hebben ze hun doel niet gehaald, ze hebben hun geluk aan dat doel gehangen. Daar komt de prozac
whehehquote:Op woensdag 24 januari 2007 01:50 schreef Lynx666 het volgende:
[afbeelding]
Hihiquote:Op woensdag 24 januari 2007 01:50 schreef Lynx666 het volgende:
[afbeelding]
Ik gebruikquote:
quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:50 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Lees de laatste pagina's van het vorige topic en ervaar het licht dat Gezondaar heet![]()
De eendracht!![]()
Niks nieuws onder de zon.quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:07 schreef Dada het volgende:
[..]
Deze ken jij wel Gezondaar, prachtige clip:
Baz Luhrmann - Everybody's Free (To Wear Sunscreen)
Dit soort wijsheden hebben wij oude rotten natuurlijk niet (meer) nodig![]()
Maar het is toch altijd weer leuk om zulke algemene wijsheden te horen
Kijk je mee Buup
Je zou zo auditie bij de Lama's kunnen doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |