Maar mijn TT klopt tenminstequote:
Ik mis alleen een nummertjequote:
En Cafe met hoofdletter en streepje, maar dat hebben we allebei niet goedquote:
nope. was wel weer een zooiquote:Op maandag 22 januari 2007 14:10 schreef Againzender het volgende:
Moest sjimz bij de HMH werken gisteren?
quote:Op maandag 22 januari 2007 14:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Ist deze?
Huilliequote:Op maandag 22 januari 2007 14:20 schreef VoreG het volgende:
M'n rooster is bekend, hoef pas op 13 februari te beginnen. Alleen de dinsdag en woensdag college.
Alleen op de dinsdag van 15.00 - 19.00.
Ja he...quote:Op maandag 22 januari 2007 14:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Vroeger waren ze sneller.
Die goede ouwe tijd...quote:Op maandag 22 januari 2007 14:32 schreef -Vaduz- het volgende:
In dit geval zijn ze erg traag..... en ook geen gastslotjequote:Op maandag 22 januari 2007 14:32 schreef -Vaduz- het volgende:
mijn OP + TT combi was leukerquote:
inderdaad, heb je eens iets origineels bedacht ben je te laatquote:
dat zei ik zaterdagnacht tochquote:Op maandag 22 januari 2007 14:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad, heb je eens iets origineels bedacht ben je te laat![]()
kondig het dan ook van te voren aan, dat je graag de hools wilt openen
Scherp gezienquote:Op maandag 22 januari 2007 15:09 schreef maril het volgende:
Deze is het dus geworden.
omdat je het zo lief vraagtquote:Op maandag 22 januari 2007 15:23 schreef Bluezz het volgende:
Eend, maak er ff HOOFDHOOLSLETTERS van, kon hem bijna niet vinden
"halloooooooooo gezellig"quote:
quote:
Ik moet binnenkort maar even de DVDbox van seizoen 5 meenemen uit Hellevoet.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:47 schreef Da_Sandman het volgende:
24 season 6 is overweldigend zeg...
Wat ben ik altijd blij als ik daar vanaf ben.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:35 schreef borisz het volgende:
feest leesdossier van vorig jaar gevondenanders had het nog misschien tot problemen kunnen leiden
ik ben er bijna van af, morgen de boel inleveren en klaarquote:Op maandag 22 januari 2007 16:38 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wat ben ik altijd blij als ik daar vanaf ben.
Ik, op 50 meter van mn huis, bij een supermarkt. Schijnt dat je er op je 17e 5 euro in het uur verdient, dus da's niet verkeerd.quote:
Succesquote:Op maandag 22 januari 2007 17:02 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik, op 50 meter van mn huis, bij een supermarkt. Schijnt dat je er op je 17e 5 euro in het uur verdient, dus da's niet verkeerd.
Komt door de TTquote:Op maandag 22 januari 2007 17:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Deze topics gaan ook niet meer zo snel als vroeger.
dat wisselt per periode geloof ikquote:Op maandag 22 januari 2007 17:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Deze topics gaan ook niet meer zo snel als vroeger.
hey heb jij je PM nog gelezen ?quote:
quote:Op maandag 22 januari 2007 17:13 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hey heb jij je PM nog gelezen ?
ahaquote:Op maandag 22 januari 2007 19:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Ben aan een supergame met Swansea bezig op de laptop in bed met koffie!
Ja idd.. redelijk snel, ben benieuwdquote:Op maandag 22 januari 2007 22:28 schreef Ambrosius het volgende:
Lijkt nu weer redelijk te werken.
quote:Op maandag 22 januari 2007 22:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Heeft Sjimz de server omgetrapt?
Dat loopt lastigquote:Op maandag 22 januari 2007 22:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee dalijk mijn andere voet ook nog in het gips
Nee, straksquote:Op maandag 22 januari 2007 23:35 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Doen we het nu?
quote:Op maandag 22 januari 2007 23:39 schreef Bluezz het volgende:
Hellup
Daarvoor is de klaagbaakquote:Op dinsdag 23 januari 2007 00:10 schreef Hathor het volgende:
Gatverdamme, waarom heeft de Mol in hemelsnaam die randdebiel van een Frits Barend in elk voetbalprogramma zitten ? Dat alles op Talpa is tegenwoordig is tot daar aan toe, maar om nou elke keer naar die gare kutkop van die Barend te moeten kijken komt mijn neusgaten uit. Ten eerste weet ie niks zinnigs over voetbal te melden, en ten tweede heeft ie het altijd weer minimaal 1 keertje over Seedorf. Je zou haast gaan denken dat ze een stelletje zijn.![]()
Ja zoietsquote:Op dinsdag 23 januari 2007 00:08 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Net zoals jouw voet dus, sjimz.
Anniquote:Op maandag 22 januari 2007 19:04 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van Anni Friesinger.
Wat een trage boel vandaag zeg.
quote:
jij hebt al een royal flush dus ik ben al naakt!quote:
Ben je nou aan het schudden of constateer je een spelfoutquote:
'quote:Op dinsdag 23 januari 2007 02:08 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ben je nou aan het schudden of constateer je een spelfout
Trusten Tongiequote:Op dinsdag 23 januari 2007 02:29 schreef tong80 het volgende:
Zeg hier trusten als je een IQ hebt.
Trusten Bluezz
En een heel topic wijden aan die Barend zeker ? Dat is ie ten eerste niet waard, en ten tweede, als ik daar een topic zou openen over voetbal, begint iedereen gelijk te bleren dat ik maar in het voetbalforum moet gaan zitten zeiken.quote:
Als ik hier gewoon lekker zou kunnen posten zou dat al een hoop schelenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 04:02 schreef Ole het volgende:
Alles wel Bluezz?
Ik dacht de bloemen buiten zettenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 04:07 schreef Ole het volgende:
het begint er weer als vanouds op te lijken, dat posten
Mja, mss ik ook welquote:Op dinsdag 23 januari 2007 04:09 schreef Ole het volgende:
Kuch.. zou ik ook moeten doen
ook dat.. maar morgen even 4 uurtjes serieus, en dan ben ik weer vrijquote:
Man, al de hele weekquote:Op dinsdag 23 januari 2007 04:13 schreef popolon het volgende:
Zitten jullie nou de hele tijd te wachten tot fok het doet?
Shake handsquote:Op dinsdag 23 januari 2007 04:17 schreef Ole het volgende:
en bluezz, ik hoor niet tot de 'normale' mensen
Ook maar voor een paar dagenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 07:54 schreef Suijk het volgende:
Ja, het was eindelijk koud op m'n fietsje.
nou, de koolmezen hier zijn nog aan het fluiten alsof ze elk moment gaan nestelen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 08:43 schreef appelsientje het volgende:
Wel grappig gisteren zag ik de vogel trek op gang komenallemaal richting het zuiden...
*hoopt nog steeds op een strenge winter...*
Rare beestjesquote:Op dinsdag 23 januari 2007 08:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
nou, de koolmezen hier zijn nog aan het fluiten alsof ze elk moment gaan nestelen.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 08:51 schreef Bjoro het volgende:
ff een cross-post uit het Mascotte topic !
Als je een witte tafel voor een kind een beetje saai vindt, kun je natuurlijk met een kwast aan de slag gaan.
Je kunt ook een paar potjes vingerverf kopen en het kindje zelf aan de slag laten gaan.
Voor de 2e optie kozen wij en dat levert, behalve een leuk tafeltje, ook leuke foto's op !
hier is er 1
[afbeelding]
Moet je me breinaald lenen!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:20 schreef appelsientje het volgende:
Dat was flink krabben
Nu maar eens richting werk
dat had ik moeten doen, had mij een hoop geklooi met verfrollertjes en kleine kwastjes bespaardquote:Op dinsdag 23 januari 2007 08:51 schreef Bjoro het volgende:
ff een cross-post uit het Mascotte topic !
Als je een witte tafel voor een kind een beetje saai vindt, kun je natuurlijk met een kwast aan de slag gaan.
Je kunt ook een paar potjes vingerverf kopen en het kindje zelf aan de slag laten gaan.
Voor de 2e optie kozen wij en dat levert, behalve een leuk tafeltje, ook leuke foto's op !
hier is er 1
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Moet je me breinaald lenen!
Ideaal om onder gips te krabben
Ben je er nu al mee bezig.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Moet je me breinaald lenen!
Ideaal om onder gips te krabben
begin april denk ik dat we een elfstedentocht kunnen doenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 08:43 schreef appelsientje het volgende:
Wel grappig gisteren zag ik de vogel trek op gang komenallemaal richting het zuiden...
*hoopt nog steeds op een strenge winter...*
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:05 schreef Suijk het volgende:
Ga je nog naar Eindhoven om de Super Eagles Vicks Chicks aan te moedigen, Vaduz?
oja met het oog daarop, mijn merk is Heineken Vaduzquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:05 schreef Suijk het volgende:
Ga je nog naar Eindhoven om de Super Eagles aan te moedigen, Vaduz?
Een soort ADO, wou je zeggen?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 08:06 schreef Bjoro het volgende:
nou daar zijn we weer.......wat was fok gisteren in vorm zeg
Hehe idd.quote:
Ja.. Ik voorzie ook dat het gips de 12 dagen niet haaltquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ben je er nu al mee bezig.
Goeiemiddag allen!
Hoeveel vrouwen lagen er onder het dekbed dan?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:12 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Mogge.
't bed was nogal warm.
Doe een gok.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:10 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Hoeveel vrouwen lagen er onder het dekbed dan?
Nee, er zaten teveel haken en ogen aan om de reis te maken. Gelukkig komt het ook op tv.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:05 schreef Suijk het volgende:
Ga je nog naar Eindhoven om de Super Eagles aan te moedigen, Vaduz?
't Is niet het andere eind van de wereld hoor.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, er zaten teveel haken en ogen aan om de reis te maken. Gelukkig komt het ook op tv.
INderdaad jammer dat het om kwart voor negen begint en het dus lastig is om naar huis te komen met het openbaar vervoerquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, er zaten teveel haken en ogen aan om de reis te maken. Gelukkig komt het ook op tv.
Op de boot met Kapitein Haakquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, er zaten teveel haken en ogen aan om de reis te maken.
er zullen wel een paar reserves spelen maar Koeman gaat graag uit van de basis.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:15 schreef Suijk het volgende:
[..]
't Is niet het andere eind van de wereld hoor.
Ik geef ze weinig kans, misschien dat PSV met een B team gaat spelen, maar ik betwijfel het.
en ons uitvak schijnt geen pretje te zijnquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zou in de bus moeten vanaf Deventer met buschauffeur Haak om in het uitvak terecht te komen.
Erg belabberd uitzicht op het veld, schijntquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat zou daar mis mee zijn Eend?
het schijnt een onplezierig hoekje in het stadion te zijn met een vervelend net ervoor.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat zou daar mis mee zijn Eend?
Idd Nederland is zo kleinquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:15 schreef Suijk het volgende:
[..]
't Is niet het andere eind van de wereld hoor.
Ik geef ze weinig kans, misschien dat PSV met een B team gaat spelen, maar ik betwijfel het.
Net was toch weg gehaald??quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het schijnt een onplezierig hoekje in het stadion te zijn met een vervelend net ervoor.
Dankzij "supporters" van Galatasaray hangt het net er weer.quote:
En na een fakkeltje of twee weer teruggehangenquote:
ja, achterlijke mallotenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dankzij "supporters" van Galatasaray hangt het net er weer.
Oja.. dat is waar ook, helemaal vergeten...quote:
op het dak, in de kelder bedoel jequote:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:24 schreef Againzender het volgende:
Kut, ik kan niet naar Ajax-Feyenoord
why not??quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:24 schreef Againzender het volgende:
Kut, ik kan niet naar Ajax-Feyenoord
Blijkt dat ik al ongeveer een jaar een afspraak rond lunchtijd heb staan op 4 februariquote:
tja, ik kan natuurlijk een jaar van tevoren zeggen: doe maar niet op zondag, misschien wordt er gevoetbaldquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat check je toch van te voren AZ.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Juist.
Ik zal aan je denken als we de 4-0 binnen schieten.
dank jequote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Juist.
Ik zal aan je denken als we de 4-0 binnen schieten.
geen optie....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Lunch afzeggen.
Maar ook maar één keer 71!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
geen optie....
Ajax-Feyenoord komt nog wel een keer, maar deze persoon wordt maar één keer 70
Waarom nietquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
tja, ik kan natuurlijk een jaar van tevoren zeggen: doe maar niet op zondag, misschien wordt er gevoetbald
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:16 schreef Bluezz het volgende:
Bel ik net naar Australië, naar Bluezzekinds werk, (Q was niet aan het werk helaas) krijg ik een zeer enthousiaste snelsprekende half italiaans/aussies eigenaar van het restaurant aan de lijn. Lastig te volgen, en wat ie het liefst wil weten is of het koud is in NLHangt ie op met : Dankoewel tot ziens
talpaquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom niet?
De talpa-voetbal slogan luidt immers: "Wat is er nou belangrijker dan voetbal"
Vakkenvuller of Kassajochie ?quote:
Beide.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vakkenvuller of Kassajochie ?
Of een andere afdeling?
Jarenlang de werkgever geweest van de aussieboy waar ik het net over hadquote:
Ah, vandaar. Had ie er goede ervaring mee?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jarenlang de werkgever geweest van de aussieboy waar ik het net over had
(in Utreg zit een golff)
Ja, had het bijna geschopt tot ass.bedrijfsleider.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:27 schreef Messenga het volgende:
Ah, vandaar. Had ie er goede ervaring mee?
Bel ik net naar Australië, naar Bluezzekinds werk, (Q was niet aan het werk helaas) krijg ik een zeer enthousiaste snelsprekende half italiaans/aussies (?) eigenaar van het restaurant aan de lijn. Lastig te volgen, en wat ie het liefst wil weten is of het koud is in NLHangt ie op met : Dankoewel tot ziens
ben blij dat ik dat stadium heb overgeslagen in mn carrierequote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:39 schreef Suijk het volgende:
Vakkenvullen, dat heb ik ook nog gedaan, bij de C1000.![]()
Ik heb het ook nooit gedaan, hoewel het misschien wel een leuke ervaring zou zijn geweest. Alhoewel ik het waarschijnlijk echt niet met school had kunnen combineren.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:42 schreef toma het volgende:
[..]
ben blij dat ik dat stadium heb overgeslagen in mn carriere
Het was toch altijd reuzegezellig hoor.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:42 schreef toma het volgende:
[..]
ben blij dat ik dat stadium heb overgeslagen in mn carriere
ik ben nu 2 jaar autopoetser echt geweldig zaterdag-baantje. Verdient goed, je mag in de allermooiste en nieuwste auto's rijden en 't is altijd gezellig. Alleen werken er alleen maar mannenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:45 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het was toch altijd reuzegezellig hoor.
Grappig, voor een garage ofzo?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:47 schreef toma het volgende:
[..]
ik ben nu 2 jaar autopoetser echt geweldig zaterdag-baantje. Verdient goed, je mag in de allermooiste en nieuwste auto's rijden en 't is altijd gezellig. Alleen werken er alleen maar mannen![]()
Voor een autopoetsbedrijf. Maar wij poetsen voor alle 2e hands garage's in de buurt, een saab- en renault-garage.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:51 schreef Suijk het volgende:
[..]
Grappig, voor een garage ofzo?
Ik heb nog in een bouwmarkt gewerkt, krantjes rondgebracht, vip taxi chauffeur, computer reparateur... kreeg maar weinig zakgeld.
Oja, dat ook. Op een boerderij allerlei dingen gedaan (van peultjes plukken tot wortels binden). En ook nog op een camping in Frankrijk speurtochten uitzetten en clown spelen enzo.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:53 schreef sjimz het volgende:
Ik heb zelfs nog asperge gestoken en aardbeien geplukt
Goed bezig geweest dusquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:51 schreef Suijk het volgende:
[..]
Grappig, voor een garage ofzo?
Ik heb nog in een bouwmarkt gewerkt, krantjes rondgebracht, vip taxi chauffeur, computer reparateur... kreeg maar weinig zakgeld.
Bel ik net naar Australië, naar Bluezzekinds werk, (Q was niet aan het werk helaas) krijg ik een zeer enthousiaste snelsprekende half italiaans/aussies (?) eigenaar van het restaurant aan de lijn. Lastig te volgen, en wat ie het liefst wil weten is of het koud is in NLHangt ie op met : Dankoewel tot ziens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |