Ben je nou aan het schudden of constateer je een spelfoutquote:
'quote:Op dinsdag 23 januari 2007 02:08 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ben je nou aan het schudden of constateer je een spelfout
Trusten Tongiequote:Op dinsdag 23 januari 2007 02:29 schreef tong80 het volgende:
Zeg hier trusten als je een IQ hebt.
Trusten Bluezz
En een heel topic wijden aan die Barend zeker ? Dat is ie ten eerste niet waard, en ten tweede, als ik daar een topic zou openen over voetbal, begint iedereen gelijk te bleren dat ik maar in het voetbalforum moet gaan zitten zeiken.quote:
Als ik hier gewoon lekker zou kunnen posten zou dat al een hoop schelenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 04:02 schreef Ole het volgende:
Alles wel Bluezz?
Ik dacht de bloemen buiten zettenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 04:07 schreef Ole het volgende:
het begint er weer als vanouds op te lijken, dat posten
Mja, mss ik ook welquote:Op dinsdag 23 januari 2007 04:09 schreef Ole het volgende:
Kuch.. zou ik ook moeten doen
ook dat.. maar morgen even 4 uurtjes serieus, en dan ben ik weer vrijquote:
Man, al de hele weekquote:Op dinsdag 23 januari 2007 04:13 schreef popolon het volgende:
Zitten jullie nou de hele tijd te wachten tot fok het doet?
Shake handsquote:Op dinsdag 23 januari 2007 04:17 schreef Ole het volgende:
en bluezz, ik hoor niet tot de 'normale' mensen
Ook maar voor een paar dagenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 07:54 schreef Suijk het volgende:
Ja, het was eindelijk koud op m'n fietsje.
nou, de koolmezen hier zijn nog aan het fluiten alsof ze elk moment gaan nestelen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 08:43 schreef appelsientje het volgende:
Wel grappig gisteren zag ik de vogel trek op gang komenallemaal richting het zuiden...
*hoopt nog steeds op een strenge winter...*
Rare beestjesquote:Op dinsdag 23 januari 2007 08:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
nou, de koolmezen hier zijn nog aan het fluiten alsof ze elk moment gaan nestelen.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 08:51 schreef Bjoro het volgende:
ff een cross-post uit het Mascotte topic !
Als je een witte tafel voor een kind een beetje saai vindt, kun je natuurlijk met een kwast aan de slag gaan.
Je kunt ook een paar potjes vingerverf kopen en het kindje zelf aan de slag laten gaan.
Voor de 2e optie kozen wij en dat levert, behalve een leuk tafeltje, ook leuke foto's op !
hier is er 1
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |