why not??quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:24 schreef Againzender het volgende:
Kut, ik kan niet naar Ajax-Feyenoord
Blijkt dat ik al ongeveer een jaar een afspraak rond lunchtijd heb staan op 4 februariquote:
tja, ik kan natuurlijk een jaar van tevoren zeggen: doe maar niet op zondag, misschien wordt er gevoetbaldquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat check je toch van te voren AZ.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Juist.
Ik zal aan je denken als we de 4-0 binnen schieten.
dank jequote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Juist.
Ik zal aan je denken als we de 4-0 binnen schieten.
geen optie....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Lunch afzeggen.
Maar ook maar één keer 71!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
geen optie....
Ajax-Feyenoord komt nog wel een keer, maar deze persoon wordt maar één keer 70
Waarom nietquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
tja, ik kan natuurlijk een jaar van tevoren zeggen: doe maar niet op zondag, misschien wordt er gevoetbald
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:16 schreef Bluezz het volgende:
Bel ik net naar Australië, naar Bluezzekinds werk, (Q was niet aan het werk helaas) krijg ik een zeer enthousiaste snelsprekende half italiaans/aussies eigenaar van het restaurant aan de lijn. Lastig te volgen, en wat ie het liefst wil weten is of het koud is in NLHangt ie op met : Dankoewel tot ziens
talpaquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom niet?
De talpa-voetbal slogan luidt immers: "Wat is er nou belangrijker dan voetbal"
Vakkenvuller of Kassajochie ?quote:
Beide.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vakkenvuller of Kassajochie ?
Of een andere afdeling?
Jarenlang de werkgever geweest van de aussieboy waar ik het net over hadquote:
Ah, vandaar. Had ie er goede ervaring mee?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jarenlang de werkgever geweest van de aussieboy waar ik het net over had
(in Utreg zit een golff)
Ja, had het bijna geschopt tot ass.bedrijfsleider.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:27 schreef Messenga het volgende:
Ah, vandaar. Had ie er goede ervaring mee?
Bel ik net naar Australië, naar Bluezzekinds werk, (Q was niet aan het werk helaas) krijg ik een zeer enthousiaste snelsprekende half italiaans/aussies (?) eigenaar van het restaurant aan de lijn. Lastig te volgen, en wat ie het liefst wil weten is of het koud is in NLHangt ie op met : Dankoewel tot ziens
ben blij dat ik dat stadium heb overgeslagen in mn carrierequote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:39 schreef Suijk het volgende:
Vakkenvullen, dat heb ik ook nog gedaan, bij de C1000.![]()
Ik heb het ook nooit gedaan, hoewel het misschien wel een leuke ervaring zou zijn geweest. Alhoewel ik het waarschijnlijk echt niet met school had kunnen combineren.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:42 schreef toma het volgende:
[..]
ben blij dat ik dat stadium heb overgeslagen in mn carriere
Het was toch altijd reuzegezellig hoor.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:42 schreef toma het volgende:
[..]
ben blij dat ik dat stadium heb overgeslagen in mn carriere
ik ben nu 2 jaar autopoetser echt geweldig zaterdag-baantje. Verdient goed, je mag in de allermooiste en nieuwste auto's rijden en 't is altijd gezellig. Alleen werken er alleen maar mannenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:45 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het was toch altijd reuzegezellig hoor.
Grappig, voor een garage ofzo?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:47 schreef toma het volgende:
[..]
ik ben nu 2 jaar autopoetser echt geweldig zaterdag-baantje. Verdient goed, je mag in de allermooiste en nieuwste auto's rijden en 't is altijd gezellig. Alleen werken er alleen maar mannen![]()
Voor een autopoetsbedrijf. Maar wij poetsen voor alle 2e hands garage's in de buurt, een saab- en renault-garage.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:51 schreef Suijk het volgende:
[..]
Grappig, voor een garage ofzo?
Ik heb nog in een bouwmarkt gewerkt, krantjes rondgebracht, vip taxi chauffeur, computer reparateur... kreeg maar weinig zakgeld.
Oja, dat ook. Op een boerderij allerlei dingen gedaan (van peultjes plukken tot wortels binden). En ook nog op een camping in Frankrijk speurtochten uitzetten en clown spelen enzo.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:53 schreef sjimz het volgende:
Ik heb zelfs nog asperge gestoken en aardbeien geplukt
Goed bezig geweest dusquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:51 schreef Suijk het volgende:
[..]
Grappig, voor een garage ofzo?
Ik heb nog in een bouwmarkt gewerkt, krantjes rondgebracht, vip taxi chauffeur, computer reparateur... kreeg maar weinig zakgeld.
Bel ik net naar Australië, naar Bluezzekinds werk, (Q was niet aan het werk helaas) krijg ik een zeer enthousiaste snelsprekende half italiaans/aussies (?) eigenaar van het restaurant aan de lijn. Lastig te volgen, en wat ie het liefst wil weten is of het koud is in NLHangt ie op met : Dankoewel tot ziens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |