why not??quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:24 schreef Againzender het volgende:
Kut, ik kan niet naar Ajax-Feyenoord
Blijkt dat ik al ongeveer een jaar een afspraak rond lunchtijd heb staan op 4 februariquote:
tja, ik kan natuurlijk een jaar van tevoren zeggen: doe maar niet op zondag, misschien wordt er gevoetbaldquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat check je toch van te voren AZ.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Juist.
Ik zal aan je denken als we de 4-0 binnen schieten.
dank jequote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Juist.
Ik zal aan je denken als we de 4-0 binnen schieten.
geen optie....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Lunch afzeggen.
Maar ook maar één keer 71!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
geen optie....
Ajax-Feyenoord komt nog wel een keer, maar deze persoon wordt maar één keer 70
Waarom nietquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
tja, ik kan natuurlijk een jaar van tevoren zeggen: doe maar niet op zondag, misschien wordt er gevoetbald
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:16 schreef Bluezz het volgende:
Bel ik net naar Australië, naar Bluezzekinds werk, (Q was niet aan het werk helaas) krijg ik een zeer enthousiaste snelsprekende half italiaans/aussies eigenaar van het restaurant aan de lijn. Lastig te volgen, en wat ie het liefst wil weten is of het koud is in NLHangt ie op met : Dankoewel tot ziens
talpaquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom niet?
De talpa-voetbal slogan luidt immers: "Wat is er nou belangrijker dan voetbal"
Vakkenvuller of Kassajochie ?quote:
Beide.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vakkenvuller of Kassajochie ?
Of een andere afdeling?
Jarenlang de werkgever geweest van de aussieboy waar ik het net over hadquote:
Ah, vandaar. Had ie er goede ervaring mee?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jarenlang de werkgever geweest van de aussieboy waar ik het net over had
(in Utreg zit een golff)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |