Maar mijn TT klopt tenminstequote:
Ik mis alleen een nummertjequote:
En Cafe met hoofdletter en streepje, maar dat hebben we allebei niet goedquote:
nope. was wel weer een zooiquote:Op maandag 22 januari 2007 14:10 schreef Againzender het volgende:
Moest sjimz bij de HMH werken gisteren?
quote:Op maandag 22 januari 2007 14:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Ist deze?
Huilliequote:Op maandag 22 januari 2007 14:20 schreef VoreG het volgende:
M'n rooster is bekend, hoef pas op 13 februari te beginnen. Alleen de dinsdag en woensdag college.
Alleen op de dinsdag van 15.00 - 19.00.
Ja he...quote:Op maandag 22 januari 2007 14:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Vroeger waren ze sneller.
Die goede ouwe tijd...quote:Op maandag 22 januari 2007 14:32 schreef -Vaduz- het volgende:
In dit geval zijn ze erg traag..... en ook geen gastslotjequote:Op maandag 22 januari 2007 14:32 schreef -Vaduz- het volgende:
mijn OP + TT combi was leukerquote:
inderdaad, heb je eens iets origineels bedacht ben je te laatquote:
dat zei ik zaterdagnacht tochquote:Op maandag 22 januari 2007 14:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad, heb je eens iets origineels bedacht ben je te laat![]()
kondig het dan ook van te voren aan, dat je graag de hools wilt openen
Scherp gezienquote:Op maandag 22 januari 2007 15:09 schreef maril het volgende:
Deze is het dus geworden.
omdat je het zo lief vraagtquote:Op maandag 22 januari 2007 15:23 schreef Bluezz het volgende:
Eend, maak er ff HOOFDHOOLSLETTERS van, kon hem bijna niet vinden
"halloooooooooo gezellig"quote:
quote:
Ik moet binnenkort maar even de DVDbox van seizoen 5 meenemen uit Hellevoet.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:47 schreef Da_Sandman het volgende:
24 season 6 is overweldigend zeg...
Wat ben ik altijd blij als ik daar vanaf ben.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:35 schreef borisz het volgende:
feest leesdossier van vorig jaar gevondenanders had het nog misschien tot problemen kunnen leiden
ik ben er bijna van af, morgen de boel inleveren en klaarquote:Op maandag 22 januari 2007 16:38 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wat ben ik altijd blij als ik daar vanaf ben.
Ik, op 50 meter van mn huis, bij een supermarkt. Schijnt dat je er op je 17e 5 euro in het uur verdient, dus da's niet verkeerd.quote:
Succesquote:Op maandag 22 januari 2007 17:02 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik, op 50 meter van mn huis, bij een supermarkt. Schijnt dat je er op je 17e 5 euro in het uur verdient, dus da's niet verkeerd.
Komt door de TTquote:Op maandag 22 januari 2007 17:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Deze topics gaan ook niet meer zo snel als vroeger.
dat wisselt per periode geloof ikquote:Op maandag 22 januari 2007 17:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Deze topics gaan ook niet meer zo snel als vroeger.
hey heb jij je PM nog gelezen ?quote:
quote:Op maandag 22 januari 2007 17:13 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hey heb jij je PM nog gelezen ?
ahaquote:Op maandag 22 januari 2007 19:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Ben aan een supergame met Swansea bezig op de laptop in bed met koffie!
Ja idd.. redelijk snel, ben benieuwdquote:Op maandag 22 januari 2007 22:28 schreef Ambrosius het volgende:
Lijkt nu weer redelijk te werken.
quote:Op maandag 22 januari 2007 22:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Heeft Sjimz de server omgetrapt?
Dat loopt lastigquote:Op maandag 22 januari 2007 22:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee dalijk mijn andere voet ook nog in het gips
Nee, straksquote:Op maandag 22 januari 2007 23:35 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Doen we het nu?
quote:Op maandag 22 januari 2007 23:39 schreef Bluezz het volgende:
Hellup
Daarvoor is de klaagbaakquote:Op dinsdag 23 januari 2007 00:10 schreef Hathor het volgende:
Gatverdamme, waarom heeft de Mol in hemelsnaam die randdebiel van een Frits Barend in elk voetbalprogramma zitten ? Dat alles op Talpa is tegenwoordig is tot daar aan toe, maar om nou elke keer naar die gare kutkop van die Barend te moeten kijken komt mijn neusgaten uit. Ten eerste weet ie niks zinnigs over voetbal te melden, en ten tweede heeft ie het altijd weer minimaal 1 keertje over Seedorf. Je zou haast gaan denken dat ze een stelletje zijn.![]()
Ja zoietsquote:Op dinsdag 23 januari 2007 00:08 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Net zoals jouw voet dus, sjimz.
Anniquote:Op maandag 22 januari 2007 19:04 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van Anni Friesinger.
Wat een trage boel vandaag zeg.
quote:
jij hebt al een royal flush dus ik ben al naakt!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |