4-1.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:41 schreef Keltie het volgende:
Knurftenactie.
Knurftenster.
Knurftenclub.
Europees voetbalquote:Op maandag 22 januari 2007 12:41 schreef Keltie het volgende:
Knurftenactie.
Knurftenster.
Knurftenclub.
Och, psv heeft ook eindelijk een keer een geslaagde actie gehad.quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:38 schreef PyTh het volgende:
Wat een geweldige tifo-aktie zeg klap klap.....pfffffffffffff
Waar ligt het Leidsche?quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:41 schreef PyTh het volgende:
Moeten al die neusjes die hier nog uithangen niet indrinken voor de wedstrijd van het jaar op het Leidsche ofzo?
Niet zo happen man ouwe rukker....quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Och, psv heeft ook eindelijk een keer een geslaagde actie gehad.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:41 schreef PyTh het volgende:
Moeten al die neusjes die hier nog uithangen niet indrinken voor de wedstrijd van het jaar op het Leidsche ofzo?
Sorry hoorquote:
Yep ben ff "weg" geweest....quote:
Mooi dat je weer terug bentquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:47 schreef PyTh het volgende:
[..]
Yep ben ff "weg" geweest....
Shit happens
Kom jij dan ook langs?quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:41 schreef PyTh het volgende:
vond je je uitspraak wat te gedurfd?quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:51 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Neu ben niet zo snel bang, maar vertel maar wat er stond.No problemquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:53 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
vond je je uitspraak wat te gedurfd?
Vorig jaar was het jaar van rembrandt...quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:54 schreef Chen het volgende:
Waarom maakt Ajax nu weer zo'n spandoek?
ik niet, mij boeit het nietquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:54 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Neu ben niet zo snel bang, maar vertel maar wat er stond.No problem
Een geslaagde Choro bij PSV, en een origineel Choro bij PSV jullie hebben jullie best gedaanquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:03 schreef vitessezuid113 het volgende:
[afbeelding]
Deze had ook wel in de OP gemogen ( ook een actie van afgelopen weekend )
quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:23 schreef mcyodogg het volgende:
Maak dan een doek met Leonardo da Vinci ipv Rembrandt.
Alsof die als verlosser wordt gezien..quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarschijnlijk vanwege jullie nieuwe spits, Leonardo.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Wordt Rembrandt wel als de verlosser gezien dan?
Wij hebben geen Leonardoplein in Amsterdam waar we bier kunnen drinken.quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:23 schreef mcyodogg het volgende:
Maak dan een doek met Leonardo da Vinci ipv Rembrandt.
Verpesten niet, maar het had denk ik mooier geweest als die handschoenen er niet tussen zaten.quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:11 schreef denthemen het volgende:
Choreo van Gomes is mooi, alleen verpesten die handschoenen het
Sloeg dat niet op Alex dan?quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat had je ook wel uit O Goleiro grande kunnen halen hoor.
Al hadden ze dan wel wat meer moeite kunnen steken in de handschoenen, vind ze er nogal "kinderlijk" gemaakt uitzienquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:35 schreef Bananenman het volgende:
Die handschoenen zijn juist vet, voegt net dat beetje extra toe dan alleen een saaie platte choreo.
Eensquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:38 schreef PyTh het volgende:
[..]
Al hadden ze dan wel wat meer moeite kunnen steken in de handschoenen, vind ze er nogal "kinderlijk" gemaakt uitzien![]()
Wat een gejank toch weer allemaal eigenlijk, gewoon een vette actie klaar![]()
Gomes, de grote doelman?quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:39 schreef DeVinger het volgende:
Wat stond er eigenlijk in het Braziliaans?
Rubberens Portugees is anders uitstekend hoor Erasmuschquote:Op donderdag 25 januari 2007 14:19 schreef Erasmusch het volgende:
Dat was ook wel lastig te raden natuurlijk
Ik doelde meer op de vraagquote:Op donderdag 25 januari 2007 14:34 schreef PyTh het volgende:
[..]
Rubberens Portugees is anders uitstekend hoor Erasmusch![]()
Hoe laat vertrekken uit Deventer?
Yup.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Doek van Haarlem is mede-gemaakt door iemand van Ajax.
Latijns bedoel jequote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:57 schreef TerroRobbie het volgende:
'SPQMT'( wat een romeinse afkorting voor Maastricht is)
Ach als Feyenoord er goed in was vond je het helemaal geweldig.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:00 schreef Happel het volgende:
Tifo is suf.
Alleen bengaals vuurwerk is leuk.
Waarom denk je dat? Tifo voegt echt niets toe aan een wedstrijd. Paar doekjes voor het begin en dat is het. Is niet echt sfeerverhogend te noemen...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:16 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ach als Feyenoord er goed in was vond je het helemaal geweldig.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Tifo voegt echt niets toe aan een wedstrijd. Paar doekjes voor het begin en dat is het. Is niet echt sfeerverhogend te noemen...
Voegt alleen geen drol toe.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Een mooi doek met een pakkende tekst is toch wel erg gaaf hoor.
Tja. Eigenlijk voegt niets iets toe dan.quote:
waarschijnlijk bedoelt ie dat tifo niet en gezang wel op het elftal over kan slaanquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Tja. Eigenlijk voegt niets iets toe dan.
11 tegen 11 op een veld met wat lijnen, wat palen en wellicht ook nog een cornervlag. De rest maar gelijk afschaffen dan.
Onzin, maar dat weet je zelf ook wel...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Tja. Eigenlijk voegt niets iets toe dan.
Weet ik het. Ik kopieer het ook maar van iemand van UM op Dutchtifo.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:56 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Latijns bedoel je
Mosa Trajectum toch?![]()
Ze zijn trots dat ze boeren zijn... maar dan stond er zoiets in het engels..quote:Op zondag 28 januari 2007 17:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat is precies het verhaal erbij? Was er nog een begeleidend doek bij ofzo? Zie daar rechts iets van "A country....
Die wedstrijd was geweldig ja. Teringquote:Op zondag 28 januari 2007 19:43 schreef Bananenman het volgende:
Vet doek ja. Vettere match nog.
Nee, heb wat problemen met mijn tanden dus ik kon niet. Die borden vorig jaarquote:Op zondag 28 januari 2007 19:52 schreef Bananenman het volgende:
Was je ook mee? Vond het grappig om te zien dat ze nu wel normale scoreborden hadden, in tegenstelling tot vorig jaar toen we voor het eerst naar de Euroborg gingen
Ik ookquote:Op zondag 28 januari 2007 21:39 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik ben benieuwd naar die van volgende week.
Ik hoorde ze aan het begin van de samenvatting gisteren toch wel hard Gomes toezingen.quote:Op maandag 29 januari 2007 10:59 schreef DarkShine het volgende:
PSV had een schamel half uitvak mee op nog geen uur rijden...
Zou kunnen ja. Ik verbaasde me er wel over dat het zo hard klonk.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Stond de Mic toevallig bij het uitvak.
Daar staat er altijd eenquote:Op maandag 29 januari 2007 11:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Stond de Mic toevallig bij het uitvak.
Ze waren af/toe best goed te horen. Na de 1-0 viel het daar echter behoorlijk stil. Na de 2-0 liep hun vak al grotendeels leeg. Waarom vraag ik me dan af, als je toch weet dat je nog minimaal een half uur moet wachten.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik hoorde ze aan het begin van de samenvatting gisteren toch wel hard Gomes toezingen.
Firefox can't be stopped.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:06 schreef ASroma het volgende:
een van de betere ultragroepen in italie de "firefox" groep![]()
Een wit en een blauw megadoek die van beide kanten van het uitvak naar elkaar toe werden gerold. In het midden daarvan wat banners en vlaggen. Een paar vlaggen van hun schenen niet naar binnen te mogen. Heb geen idee waarom niet.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 09:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Beetje saai / standaard. Weinig spectaculair. Wat had Friesland?
Ik heb het niet zo op bepaalde dingen van 410, maar op tifo gebied zijn ze geweldig.Zie vorig jaar de spandoeken.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 09:39 schreef Happel het volgende:
Nu maar eens zien waar die vak 410-kinder-koorknaap-kneusjes mee komen morgen.
Allebei tijdens Groningen - Heerenveen. Je ziet beide korte zijden.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:38 schreef Yeahinho het volgende:
Prachtig werk van Groningen, respect.
Welke actie was nou van wanneer? Vooral die van "Eeuwige trouw aan onze liefde" is tof.
Ow zag alleen het 2e plaatje, eerste is wel lachen ja.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 09:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Beetje saai / standaard. Weinig spectaculair. Wat had Friesland?
Wat staat er op het spandoek onder dat schip, op Noord? Kon het niet zien door de windquote:Op zondag 4 februari 2007 16:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Prachtige doeken weer!
quote:Op zondag 4 februari 2007 17:02 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Wat staat er op het spandoek onder dat schip, op Noord? Kon het niet zien door de wind
Ah, ik zie.quote:
Is ook iets over het randje natuurlijk..quote:Op zondag 4 februari 2007 17:40 schreef kevin6188 het volgende:
Zolang hing 'ie er niet geloof ik
Een stier die door zo'n gast met een rood doekje wordt afgemaakt ofzo.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:38 schreef Erasmusch het volgende:
Maar niemand dus die dat andere doek heeft kunnen ontcijferen?
Op die van ons staatquote:Op zondag 4 februari 2007 18:10 schreef Erasmusch het volgende:
Wat staat er nou op dat kleinere doek?
Actie duurde niet al te lang , maar zo op de foto ziet er iequote:Op zondag 4 februari 2007 18:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Van Vitesse ziet er ook leuk uit trouwens!
quote:Op zondag 4 februari 2007 18:40 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Was jij diegene die van zijn paard viel?
Ah OK.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:39 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Een stier die door zo'n gast met een rood doekje wordt afgemaakt ofzo.
Joh!quote:Op zondag 4 februari 2007 18:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Die rookbom op 410 deed het wel aardig.
Onderin 125 doen ze nooit mee met choreo's. Ze vinden het prachtig wat 410 allemaal doet, maar zelf doen ze er liever niet aan meequote:Op zondag 4 februari 2007 19:09 schreef Yeahinho het volgende:
Ook frapant om te zien dat de groep Picornie niet meedeed.
Kan begrijpen dat ze zo denken, maar ze het verneukt wel meteen de hele choreografie.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Onderin 125 doen ze nooit mee met choreo's. Ze vinden het prachtig wat 410 allemaal doet, maar zelf doen ze er liever niet aan mee
Het is op zich wel jammer, maar niets aan te doen. Verder vind ik het er niet lelijk uit zien wat er op zuid1 omhoog gehouden wordt.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:18 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Kan begrijpen dat ze zo denken, maar ze het verneukt wel meteen de hele choreografie.
Als je als organisator weet dat die groep niet meedoet, en ook de rest van de F-Side minder fanatiek is met het vel-omhoog-houden, dan moet je daar eigenlijk gewoon niets plannen. Zonde van de tijd, en ziet er alleen maar lelijk uit, al die lege plekken.
En Vitesse heeft het weer uit China, geloof ik...quote:Op zondag 4 februari 2007 18:47 schreef vitessezuid113 het volgende:
Ajax heeft dus mooi van Vitesse afgekeken met dat vuurwerk![]()
Ook al ben ik geen Vitesse-supporter, ik was toch in het stadionquote:
wat is de straf dan ?quote:Op maandag 5 februari 2007 18:39 schreef koningdavid het volgende:
Dat spandoek en die rookdam waren wel wat triest ja, maar dit is wel een hele forse straf.![]()
De maatregelen in het artikel dat hierboven door onze mede-Ajacied Robbie is gepost.quote:
Spandoek kon ook niet door de beugel; maar zo'n straf gaat wel heel ver.quote:Op maandag 5 februari 2007 18:41 schreef koningdavid het volgende:
[..]
De maatregelen in het artikel dat hierboven door onze mede-Ajacied Robbie is gepost.
Jij dacht dat wij ons hierbij neerlegden? Kan je een ding vertellen, wij gaan gewoon door.quote:Op maandag 5 februari 2007 18:55 schreef Panic_A het volgende:
Het resultaat zal een stille betonnen bak dat Arena heet worden.
Ik zat eerst te denken aan een protest, vak leeghouden enz.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:47 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Jij dacht dat wij ons hierbij neerlegden? Kan je een ding vertellen, wij gaan gewoon door.![]()
410 neemt eigen maatregelen tegen bestuur, zie binnenkort.
dat zal ze lerenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:47 schreef Panic_A het volgende:
[..]
Ik zat eerst te denken aan een protest, vak leeghouden enz.
ultieme kaos natuurlijkquote:Maar ik ben benieuwd wat er dan wel gaat gebeuren.
Jammer joh.quote:Tribunevak Ajax 'in de ban'
AMSTERDAM - Ajax heeft tribunevak 410 uitgesloten van sfeeracties. Aanleiding is een kwetsend spandoek...
Het gewraakte spandoek in de Arena met de tekst 'Bloody Sunday' onder de skyline van Rotterdam met een bommenwerper. FOTO www.AJAX-4-EVER.NL... dat zondag tijdens de wedstrijd Ajax-Feyenoord in het vak werd getoond. Daarop stond de skyline van Rotterdam met daarboven een bommenwerper en de tekst Bloody Sunday, verwijzend naar het bombardement van de havenstad in de Tweede Wereldoorlog.
De maatregel houdt in dat de supporters van vak 410 geen beroep meer kunnen doen op het budget en de hulp van het sfeerteam van Ajax. Dit team steunt de fans bijvoorbeeld met de aanschaf en het ophangen van spandoeken en vlaggetjes.
Het spandoek was overigens niet de enige reden voor de strafmaatregel. De supporters hadden ook al illegaal vuurwerk in het vak afgestoken, waren eerder in de week het trainingsveld opgestapt en na de wedstrijd hadden ze geprobeerd op te trekken richting het uitvak.
Waar zijn zequote:Op zondag 4 februari 2007 13:26 schreef RayMania het volgende:
* Ik post zo de gifjes weer terug, ff andere uploader vinden*.
Beetje lastig vanuit z'n graf.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:09 schreef Yeahinho het volgende:
Ook frapant om te zien dat Picornie niet meedeed
Tukkers hequote:Op maandag 12 februari 2007 17:00 schreef De_Ananas het volgende:
Waar slaat dat aanpassen of oprotten op?![]()
Zie ik daar een vooronderzoek aankomen?quote:
Ik dacht daar aan maar lijkt me niet dat dat er iets mee te maken zou hebbenquote:Op maandag 12 februari 2007 17:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Zie puberruil van deze week, schijnt zo te zijn in die contreien...
Duitsers hequote:Op maandag 12 februari 2007 17:00 schreef De_Ananas het volgende:
Waar slaat dat aanpassen of oprotten op?![]()
dus toch buitenlandersquote:Op maandag 12 februari 2007 18:35 schreef Zwoerd het volgende:
Heeft niets te maken met buitenlanders, maar met de afkeer richting mensen uit de randstad.
quote:Op maandag 12 februari 2007 18:35 schreef Zwoerd het volgende:
Heeft niets te maken met buitenlanders, maar met de afkeer richting mensen uit de randstad.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:23 schreef Erasmusch het volgende:
Ze hebben het dit x iig naar het Nederlands vertaald
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
http://www.azfanpage.nl/f(...)yenoord/IMG_5262.jpg
Ik begrijp het niet. Alsof mensen uit Amsterdam massaal in Twente willen wonen? Nooit gehoord van een dergelijke migratie.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:35 schreef Zwoerd het volgende:
Natuurlijk niet. Het gaat meer om de randstedelijke arrogantie om alles wat buiten de grachtengordel woont als boeren te bestempelen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:02 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet. Alsof mensen uit Amsterdam massaal in Twente willen wonen? Nooit gehoord van een dergelijke migratie.![]()
Heeft niks met arrogantie te maken, is gewoon een feit. Zelf doen die boeren er ook weinig aan om het te ontkrachten...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:04 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Het gaat meer om de randstedelijke arrogantie om alles wat buiten de grachtengordel woont als boeren te bestempelen.
Ik moest even kijken, maar tis in spiegelbeeld gedruk zeker.quote:
Nee, verkeerd om omhoog gegaan..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:08 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ik moest even kijken, maar tis in spiegelbeeld gedruk zeker.
Of is plaatje aan beide kanten van het doek goed te zien?
Fquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:10 schreef tha_dark het volgende:
Maar dan moet de 7 toch ook omgekeerd zitten of zie ik het nu verkeerd?
*applaus*quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:19 schreef One_conundrum het volgende:
wel spiegelbeeld dus
haha, ik zag het al, maar Max zei dat het niet zo was.quote:
En wie moet zich dan aanpassen? Het uitvak van Ajax? Of de Amsterdammers in hun eigen stad aan de provinciaaltjes in Twente? Het is een groot spandoekje, dus zal er vast wel over nagedacht zijn..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:04 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Het gaat meer om de randstedelijke arrogantie om alles wat buiten de grachtengordel woont als boeren te bestempelen.
Fantastisch man, een doek dat al eens eerder is gebruikt en dan ook nog verkeerd omquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:22 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
haha, ik zag het al, maar Max zei dat het niet zo was.
Iig goede zaak dat je je club in een uitwedstrijd zo steunt.
wat zit jij nou te janken johquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Fantastisch man, een doek dat al eens eerder is gebruikt en dan ook nog verkeerd om
Hooligans gebruiken ook hun kleding/riemen maar 1 x. Heb ik gehoord.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:58 schreef Happel het volgende:
Oh god, het doek is al eens eerder gebruikt, wat een schande.
Je kan je echt niet in dezelfde SI-trui op twee verschillende confro's vertonen hoor!quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:05 schreef Superheld het volgende:
[..]
Hooligans gebruiken ook hun kleding/riemen maar 1 x. Heb ik gehoord.
En wie zegt dat de harde kern supporters achter de TIFO acties zitten?quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:59 schreef sanni het volgende:
Je kan seggen wat je wilt maar ik ben blij dat het merendeel van de harde kern supporters
hun kracht gebruiken om met TIFO's de tegenstander voor schut te zetten of uit te dagen.
Geheel in de Italiaanse traditie. Ik verheug me er altijd op en blijf het jammer vinden dat de
camera's van zowel de NOS of Talpa daar altijd heel snel overheen filmen. Mee eens?
Klopt, in Italië zijn ultra's ook vaak hooligans. Op 410 ben je een ultra als je mee zingt en springtquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:22 schreef Grunner het volgende:
In veel landen is dit wel degelijk het geval, zo ook in Italië. In Nederland is dit veel minder/helemaal niet het geval.
mooiquote:Op maandag 30 april 2007 12:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
Prachtig ook het stadion![]()
Nood-kloon meld zich als de maker van die foto. Echt waar.quote:Op maandag 30 april 2007 12:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
Prachtig ook het stadion![]()
wel mode tegenwoordig, alle vakken er bij te betrekken..quote:Op maandag 30 april 2007 22:58 schreef denthemen het volgende:
mooie foto's en aktie!!
nu nog zingen in het stadion...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:47 schreef MaxPower het volgende:
Nee, het stadion is gewoon zo groot.
Doeken zijn op de foto helemaal uitgerold.
In de finale bedoel je?quote:
quote:
smoking area is gewoon vet.....quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:14 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Die ultieme kaos van de vak410 boys was natuurlijk wel fantastisch![]()
Kikkerquote:
Iets van vuur en trouw om de rood-witte kleuren hoog te houdenquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Mijn Frans is niet meer wat het geweest is.
Ja hoor, vind het vaak ook wel mooi om te zien. Maar dat hele gezeur om tifo dit, tifo dat ultras daar gaat soms wat vervelen. Die rook was wel grappig hoorquote:Op donderdag 10 mei 2007 08:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wedden dat jij die smoke wel vet vond![]()
Jammer dat jullie niet allemaal stikten in die rookquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:42 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ja hoor, vind het vaak ook wel mooi om te zien. Maar dat hele gezeur om tifo dit, tifo dat ultras daar gaat soms wat vervelen. Die rook was wel grappig hoor.
Jullie zaten in de rook van verbrand vlees, dus zeg maar nietsquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:50 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Jammer dat jullie niet allemaal stikten in die rook![]()
Was het maar zo'n feest, we hadden niet eens een barbequequote:Op donderdag 10 mei 2007 18:29 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Jullie zaten in de rook van verbrand vlees, dus zeg maar niets.
Balen, anders had je ook tifo gehad met die gekke gruppa ultras jwtquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:01 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest, we hadden niet eens een barbeque![]()
Roffa Ultraz Kaosssssquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:11 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Balen, anders had je ook tifo gehad met die gekke gruppa ultras jwt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |