Hooligans gebruiken ook hun kleding/riemen maar 1 x. Heb ik gehoord.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:58 schreef Happel het volgende:
Oh god, het doek is al eens eerder gebruikt, wat een schande.
Je kan je echt niet in dezelfde SI-trui op twee verschillende confro's vertonen hoor!quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:05 schreef Superheld het volgende:
[..]
Hooligans gebruiken ook hun kleding/riemen maar 1 x. Heb ik gehoord.
En wie zegt dat de harde kern supporters achter de TIFO acties zitten?quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:59 schreef sanni het volgende:
Je kan seggen wat je wilt maar ik ben blij dat het merendeel van de harde kern supporters
hun kracht gebruiken om met TIFO's de tegenstander voor schut te zetten of uit te dagen.
Geheel in de Italiaanse traditie. Ik verheug me er altijd op en blijf het jammer vinden dat de
camera's van zowel de NOS of Talpa daar altijd heel snel overheen filmen. Mee eens?
Klopt, in Italië zijn ultra's ook vaak hooligans. Op 410 ben je een ultra als je mee zingt en springtquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:22 schreef Grunner het volgende:
In veel landen is dit wel degelijk het geval, zo ook in Italië. In Nederland is dit veel minder/helemaal niet het geval.
mooiquote:Op maandag 30 april 2007 12:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
Prachtig ook het stadion![]()
Nood-kloon meld zich als de maker van die foto. Echt waar.quote:Op maandag 30 april 2007 12:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
Prachtig ook het stadion![]()
wel mode tegenwoordig, alle vakken er bij te betrekken..quote:Op maandag 30 april 2007 22:58 schreef denthemen het volgende:
mooie foto's en aktie!!
nu nog zingen in het stadion...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:47 schreef MaxPower het volgende:
Nee, het stadion is gewoon zo groot.
Doeken zijn op de foto helemaal uitgerold.
In de finale bedoel je?quote:
quote:
smoking area is gewoon vet.....quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:14 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Die ultieme kaos van de vak410 boys was natuurlijk wel fantastisch![]()
Kikkerquote:
Iets van vuur en trouw om de rood-witte kleuren hoog te houdenquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Mijn Frans is niet meer wat het geweest is.
Ja hoor, vind het vaak ook wel mooi om te zien. Maar dat hele gezeur om tifo dit, tifo dat ultras daar gaat soms wat vervelen. Die rook was wel grappig hoorquote:Op donderdag 10 mei 2007 08:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wedden dat jij die smoke wel vet vond![]()
Jammer dat jullie niet allemaal stikten in die rookquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:42 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ja hoor, vind het vaak ook wel mooi om te zien. Maar dat hele gezeur om tifo dit, tifo dat ultras daar gaat soms wat vervelen. Die rook was wel grappig hoor.
Jullie zaten in de rook van verbrand vlees, dus zeg maar nietsquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:50 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Jammer dat jullie niet allemaal stikten in die rook![]()
Was het maar zo'n feest, we hadden niet eens een barbequequote:Op donderdag 10 mei 2007 18:29 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Jullie zaten in de rook van verbrand vlees, dus zeg maar niets.
Balen, anders had je ook tifo gehad met die gekke gruppa ultras jwtquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:01 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest, we hadden niet eens een barbeque![]()
Roffa Ultraz Kaosssssquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:11 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Balen, anders had je ook tifo gehad met die gekke gruppa ultras jwt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |