Nee, heb wat problemen met mijn tanden dus ik kon niet. Die borden vorig jaarquote:Op zondag 28 januari 2007 19:52 schreef Bananenman het volgende:
Was je ook mee? Vond het grappig om te zien dat ze nu wel normale scoreborden hadden, in tegenstelling tot vorig jaar toen we voor het eerst naar de Euroborg gingen
Ik ookquote:Op zondag 28 januari 2007 21:39 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik ben benieuwd naar die van volgende week.
Ik hoorde ze aan het begin van de samenvatting gisteren toch wel hard Gomes toezingen.quote:Op maandag 29 januari 2007 10:59 schreef DarkShine het volgende:
PSV had een schamel half uitvak mee op nog geen uur rijden...
Zou kunnen ja. Ik verbaasde me er wel over dat het zo hard klonk.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Stond de Mic toevallig bij het uitvak.
Daar staat er altijd eenquote:Op maandag 29 januari 2007 11:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Stond de Mic toevallig bij het uitvak.
Ze waren af/toe best goed te horen. Na de 1-0 viel het daar echter behoorlijk stil. Na de 2-0 liep hun vak al grotendeels leeg. Waarom vraag ik me dan af, als je toch weet dat je nog minimaal een half uur moet wachten.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik hoorde ze aan het begin van de samenvatting gisteren toch wel hard Gomes toezingen.
Firefox can't be stopped.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:06 schreef ASroma het volgende:
een van de betere ultragroepen in italie de "firefox" groep![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |