Engeland heeft een andere sfeer.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:29 schreef o9_Franky het volgende:
Die vergelijkingen met Engeland snap ik ook nooit zo. Net alsof er geen andere landen waar er fantastische sfeer wordt gemaakt. Moet je Italie zien, bij veel clubs is het daar echt bizar. Als je soms filpmjes ziet van clubs als Milan, Inter, maar ook in Serie B Genoa en Napoli. En als we hetdan over sfeer en passie en dergelijke hebben: Op dit forum heeft eens een filmpje gestaan van supporters van Eintracht Frankfurt. Die steunden hun club met zoveel passie, toen ze begonnen te springen, versprong het stadion vrolijk 5 cm mee.
quote:Liverpool play Arsenal in the FA Cup and beleive me, the Kop have something in stall that will shock the whole Ultra world...they plan to hold a mosiac up which has been organised by the RTK group from when the referee blows for kick off for a full 6 minutes in the Kop in protest to the Sun with Hillsborough while the game is still playing, it will be held for 6 minutes from when the 1st ball is kicked
There will banners and flags all over the Kop for this...look out for pics & videos after Saturday, Anfield will be like a CL Game on Saturday all down to the Reclaim The Kop lads...mark my words!
Die komt toch live op de BBC?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:27 schreef Panic_A het volgende:
Het schijnt dat Liverpool spectaculaire dingen van plan is aanstaande zaterdag in de FA Cup wedstrijd tegen Arsenal.
[..]
Hoewel er nog regelmatig vuurwerk in stadions te zien is, Is het sinds het "Dida-incident" helaas ook verboden in Italië..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:26 schreef o9_Franky het volgende:
Wat mede komt door het feit dat in Italie gewoon vuurwerk en dergelijke gebruikt wordt
+ 2 jaar stadionverbod.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:00 schreef o9_Franky het volgende:
Misschien is het dan wel verboden, maar als je ziet wat er voor hoeveelheid nog in stadions te zien is... Dit verschilt natuurlijk per club. Er is in meer landen een verbod op vuurwerk natuurlijk, in Nederland ook. Bij Feyenoord zie je het nog best regelmatig, het meest hypocriete daarvan is dat Feyenoord posters verkoopt van dit prachtige tafereel en supporters die gepakt worden een boete opleggen....![]()
Mwah ik zie toch wekelijks een giga partij vuurwerk op de tribunes afgaan hoorquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:36 schreef Afunados het volgende:
[..]
Hoewel er nog regelmatig vuurwerk in stadions te zien is, Is het sinds het "Dida-incident" helaas ook verboden in Italië..
Met op maandag wekelijks een lijst met boetesquote:Op maandag 22 januari 2007 12:31 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Mwah ik zie toch wekelijks een giga partij vuurwerk op de tribunes afgaan hoor
AFUquote:Op maandag 22 januari 2007 12:46 schreef Afunados het volgende:
[..]
Met op maandag wekelijks een lijst met boetes![]()
De jaloeziequote:Op maandag 22 januari 2007 13:40 schreef Keltie het volgende:
Hebben we dat knurftendoek met die knurftenster ook weer.
"Topic #10" stond het ook inquote:Op maandag 22 januari 2007 13:42 schreef Erwtensoep het volgende:
Voor de rest gaat het wel goed met je?
Neuh.quote:
Dat hoor je niemand zeggen.Alleen het kankerjoden en joden aan het gas isquote:Op maandag 22 januari 2007 13:54 schreef Keltie het volgende:
[..]
Neuh.
Het TIFO gebeuren doet mij vrij weinig.
Ook het gehuil "dat we joden genoemd worden" terwijl er vrolijk met sterren gestrooid worden is nogal...
Hmm.. Herinner mij nogal wat "standpunten" vanuit ajax zelfquote:Op maandag 22 januari 2007 14:01 schreef PLAE@ het volgende:
ach alleen het laatste vind ik zielig. maar goed laat die calimero tochhij verzint het ter plekke hehe.
410 maakt kwalitatief erg goede acties. Het thema erin - waarmee je je idenititeit benadrukt - kan ik ook erg waarderen. De tekst op het spandoek begrijp ik niet zo en is daarmee dus minder spetterend, maar dat is niet iets structureels. Wat jullie wel erg in je nadeel hebben, is de positie van 410 & 415 in het stadion. Het is totaal niet symmetrisch en slecht zichtbaar voor de uitsupporters en ook de spelers moeten eerst omhoog kijken. Daarmee doet het in de uitwerking dus toch af aan indrukwekkendheid.quote:
Hallo, wij voetbalsupporters zijn maar simpele zielen hoor.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:29 schreef Cruoninga het volgende:
Is het niet zelfs wetenschappelijk bewezen dat esthetiek nauw samenhangt met symmetrie?
Wel qua gezichten iigquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:29 schreef Cruoninga het volgende:
Is het niet zelfs wetenschappelijk bewezen dat esthetiek nauw samenhangt met symmetrie?
is dat ook wetenschappelijk bewezen?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hallo, wij voetbalsupporters zijn maar simpele zielen hoor.![]()
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hallo, wij voetbalsupporters zijn maar simpele zielen hoor.![]()
quote:es·the·tisch (bn.)
1 betr. hebben op de waardering van het schone
2 smaakvol, in overeenstemming met de schoonheidsleer <=> onesthetisch
quote:sym·me·trie (de ~ (v.))
1 [wisk.] onderlinge verwisselbaarheid zonder dat de waarde van een vergelijking verandert
2 het in spiegelbeeld aan elkaar gelijk zijn van twee helften, juiste onderlinge verhouding van de onderdelen van een geheel <=> asymmetrie
Hoe heet dat beeld ook alweer? "Geschade stad" ofzoiets dergelijks. Erg tof doek. Mooiste die ik ooit van Feyenoord gezien heb.quote:
Met dat doek in het midden van het vak en de stadsvlag doortrekken in een choreografie eromheen, was helemaal mooi geweest.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:59 schreef Erasmusch het volgende:
Stad zonder hart, van die Pool? Zadkine was het
Hij is al vaker gebruikt dacht ik. Misschien dat dat toen wel gebeurde?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:04 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Met dat doek in het midden van het vak en de stadsvlag doortrekken in een choreografie eromheen, was helemaal mooi geweest.
410 moet ook op 2e ring imo, maargoed dat zal Ajax wel niet willen(was wel sprake van trouwens maar zal wel niet gebeuren)quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:29 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
410 maakt kwalitatief erg goede acties. Het thema erin - waarmee je je idenititeit benadrukt - kan ik ook erg waarderen. De tekst op het spandoek begrijp ik niet zo en is daarmee dus minder spetterend, maar dat is niet iets structureels. Wat jullie wel erg in je nadeel hebben, is de positie van 410 & 415 in het stadion. Het is totaal niet symmetrisch en slecht zichtbaar voor de uitsupporters en ook de spelers moeten eerst omhoog kijken. Daarmee doet het in de uitwerking dus toch af aan indrukwekkendheid.
Als je 410 op Zuid 2e ring zou hebben en de F-Side daaronder steevast zou betrekken in je acties, zou het echt stukken vooruitgaan.
Ajax mag wat mij betreft, samen met Twente, aanspraak maken op de beste acties van Nederland, maar qua tribune (en dus qua uitvoering) doen jullie echt onder voor Twente en Groningen (sinds de Borg), die beide een hele zijde direct achter het doel hebben en recht tegenover de uitsupporters zitten.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:04 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Met dat doek in het midden van het vak en de stadsvlag doortrekken in een choreografie eromheen, was helemaal mooi geweest.
Ik zeg toch nergens dat kankerjoden erg is?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:09 schreef Jasza het volgende:
[..]
410 moet ook op 2e ring imo, maargoed dat zal Ajax wel niet willen(was wel sprake van trouwens maar zal wel niet gebeuren)
@Keltie:
Kankerjoden is niet erg hoor, wij roepen ook kankerboeren dus boeiend![]()
De enige die daarover huilen zijn de mensen van het bestuur. De supporters zeggen juist dat het niet uit te bannen is.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:48 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat kankerjoden erg is?
Zeg alleen dat ik veel ajaxmannetjes hoor huilen als het woord "joden" valt, terwijl de sterren rond en in de arena niet op 25 handen te tellen zijn
En er wordt me toch streng op gecontroleerd:quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:36 schreef Afunados het volgende:
[..]
Hoewel er nog regelmatig vuurwerk in stadions te zien is, Is het sinds het "Dida-incident" helaas ook verboden in Italië..
Haha, zo gaan ze in Italië met regels om hequote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:21 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En er wordt me toch streng op gecontroleerd:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nederland is echt een lachertje.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:23 schreef Staanplaats het volgende:
Als je dit soort dingen ziet, dan is Nederland echt een lachterje..
Hij leeftquote:Op woensdag 24 januari 2007 11:27 schreef PyTh het volgende:
Vind dat deze hier ook wel thuishoort eigenlijk.
[afbeelding]
Inderdaad. Ziet er erg goed uitquote:Op woensdag 24 januari 2007 11:41 schreef Yeahinho het volgende:
De eerste écht geslaagde TIFO-actie van PSV die ik ooit heb gezien inderdaad. Heel netjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |