Je kunt het eruit opmaken, maar daar is alles mee gezegdquote:
De foto is op het verkeerde moment genomen , en had iets meer ingezoomt kunnnen zijn , in het stadion zag het er beter uit.quote:
Ik moet sowieso mijn bek houden hoor, heb de hele actie niet gezien. Door al die successupporters was ik 5min te laat in het stadion. Maar die acties bij Vitesse met die jochies van 15 die dan met die vlaggen proberen te zwaaien maar hem amper omhoog krijgen moet ik altijd wel van glimlachenquote:Op donderdag 28 december 2006 09:04 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
We hadden teminste een keer iets bijzonders , al was het gemaakt, boeiend , vuurwerk zelf afsteken wordt toch nooit toegestaan.
Anders hebben we van die linten ziet er ook wel leuk , maar dat komt wel vaker voorbij .
Nac had gister ook een mooie tifo , de letters N.A.C met hun aanstekers of sterretjes![]()
En dat mag nietquote:Op vrijdag 29 december 2006 01:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Wel gedrukt toch?
Ach whatever die hele Tifo intresseerd me niet zo veel, tis leuk voor even, maar geef mij maar de Engelse sfeer.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Van mij wel. Maar wel opvallend dat je er dan niks over hoort. Terwijl het a een gedrukt doek is en b al meerdere keren gebruikt is.
Tis toch zo, je kan nog zo'n mooie Tifo actie hebben, maar als het daarna stil is in het stadion is het effect ook weg, geef mij maar een berg fakkels en zingen, veel zingen, die "choreografie" kan me gestolen worden.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:51 schreef PLAE@ het volgende:
das zo'n dooddoener reactie met je 'engelse sfeer' . Maar goed het interesseert mij ook niet echt.
Idd, het voetbal is daar wel van een heel andere orde, maar sfeer is echt niet magisch hoor.quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:47 schreef PLAE@ het volgende:
engelse sfeer wordt altijd zo overdreven.
Dat heb ik nu ook wel gezienquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:07 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Ik moet sowieso mijn bek houden hoor, heb de hele actie niet gezien. Door al die successupporters was ik 5min te laat in het stadion. Maar die acties bij Vitesse met die jochies van 15 die dan met die vlaggen proberen te zwaaien maar hem amper omhoog krijgen moet ik altijd wel van glimlachenEn die buizen die vol geblazen worden
![]()
En dat is voor mij de "Engelse sfeer"quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:48 schreef DeVinger het volgende:
Wel meer en met meer 'passie' dan in Nederland,
Mee eens, maar meer is het ook niet. Het wordt ook vaak opgehemeld tot iets magisch.quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:32 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En dat is voor mij de "Engelse sfeer"
Absoluut mee eens maar dan liever die opgehemelde Engelse sfeer dan wat tifo acties, dat kan mij werkelijk niets boeien maar ieder zijn ding natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:48 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Mee eens, maar meer is het ook niet. Het wordt ook vaak opgehemeld tot iets magisch.
Omdat ik er zeer regelmatig kom ofzo?quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:03 schreef DarkShine het volgende:
Engels dit, Engels dat, Engels zus & Engels zo. Waarom moet er hier altijd naar England gekeken worden?
Je zou zomaar eens gelijk kunnen hebben.quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:07 schreef DeVinger het volgende:
Ze hopen dat er kunstscouts op de tribune zitten hè
quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:07 schreef DeVinger het volgende:
Ze hopen dat er kunstscouts op de tribune zitten hè
Hij bedoelt denk ik meer in het algemeen. Of het nou om rellen, sfeer, stadions etc gaat.. er wordt altijd vergeleke met Engeland.quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:06 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Omdat ik er zeer regelmatig kom ofzo?
Dat is idd verschrikkelijk, zeker mbt kledingstijl, ril.quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:23 schreef zevenkamp het volgende:
"Als ze het in Engeland zo doen dan moeten wij dat hier ook maar doen"
Je denkt toch niet dat ook maar iemand hier dat kan ontgaan hequote:Op zaterdag 30 december 2006 17:06 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Omdat ik er zeer regelmatig kom ofzo?
Kippenvel inderdaad.quote:Op zondag 31 december 2006 14:46 schreef Cruoninga het volgende:
Een sfeerfilmpje om kippenvel van te krijgen....
http://www.video4all.nl/s(...)OEjRtBef1FD5jLxBlcSq
quote:Op zondag 31 december 2006 14:46 schreef Cruoninga het volgende:
Een sfeerfilmpje om kippenvel van te krijgen....
http://www.video4all.nl/s(...)OEjRtBef1FD5jLxBlcSq
quote:Op zondag 31 december 2006 17:16 schreef Joeriii het volgende:
[..]
Zijn dat de doorsnee Heracles supporters?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |