een of ander evenementenbedrijf die dat heeft verzorgd, net zo leuk als die nep knallen in de kuipquote:Op maandag 25 december 2006 14:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tja, dat dat mocht begrijpt ook niemand...
Dat was inderdaad het meest droevige wat de TIFO(?) bij Feijenoord ooit heb gedaan.. die nep knallenquote:Op maandag 25 december 2006 15:05 schreef ASroma het volgende:
[..]
een of ander evenementenbedrijf die dat heeft verzorgd, net zo leuk als die nep knallen in de kuip![]()
Dat fakkelen met veiligheidsbril en handschoenen komt er wel in de buurtquote:Op maandag 25 december 2006 15:20 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Dat was inderdaad het meest droevige wat de TIFO(?) bij Feijenoord ooit heb gedaan.. die nep knallen![]()
En dan bloedserieus op het scherm vertonen dat je niet mag roken omdat de spelers er last van zouden hebben. En dan wel deze rookzooi die lang blijft hangen met dicht dak? Rare vogels daarquote:Op zondag 24 december 2006 23:44 schreef vitessezuid113 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vandaag tegen Ajax![]()
Knalde goed![]()
Ze moeten gewoon het dak is open doenquote:Op maandag 25 december 2006 19:30 schreef Bananenman het volgende:
[..]
En dan bloedserieus op het scherm vertonen dat je niet mag roken omdat de spelers er last van zouden hebben. En dan wel deze rookzooi die lang blijft hangen met dicht dak? Rare vogels daar
Jawel hoor.quote:Op maandag 25 december 2006 14:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tja, dat dat mocht begrijpt ook niemand...
Ze kunnen idd beter kappen met het gezeik over dat roken want het gebeurd toch wel , dan mogen ze wel vaker dat dak open zettenquote:Op maandag 25 december 2006 19:30 schreef Bananenman het volgende:
[..]
En dan bloedserieus op het scherm vertonen dat je niet mag roken omdat de spelers er last van zouden hebben. En dan wel deze rookzooi die lang blijft hangen met dicht dak? Rare vogels daar
idd, al was die van vandaag wat minderquote:Op dinsdag 26 december 2006 11:36 schreef Robjuhhh het volgende:
Vind wel dat spandoek elke wedstrijd Ludiek wat een Feyenoordfan maakt, die met die hond en altijd met een betekenis van die wedstrijd, geniaal. Afgelopen week zowat hand in hand met Jules Deelder.
quote:Op dinsdag 26 december 2006 11:36 schreef Robjuhhh het volgende:
Vind wel dat spandoek elke wedstrijd Ludiek wat een Feyenoordfan maakt, die met die hond en altijd met een betekenis van die wedstrijd, geniaal. Afgelopen week zowat hand in hand met Jules Deelder.
Kijk die dingen met die hond zijn wel leuk én handmade naar het eruitziet.... maar komop...die doeken van jullie, zo gedrukt, zo nep..daar kunje toch niet trots op zijn.... en dan een website van dat tifoteam dat zichzelf de hemel inprijst...ik vind het nogal misplaatst.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:00 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
Tifo actie vandaag was leuk bedacht, doeken waren alleen wat klein
En wat was psv er trots opquote:Op dinsdag 26 december 2006 10:36 schreef Panic_A het volgende:
De Tifo-actie van 010 van vanmiddag is ook alweer uitgelekt.
Gedrukte doekjes de gekste.
Een kikker?quote:Op woensdag 27 december 2006 01:03 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
En wat was psv er trots op![]()
Lekker boeiend zeg
Antwoord van psv![]()
[afbeelding]
ajax acties zie je altijd bij talpa hoorquote:Op woensdag 27 december 2006 13:13 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Leuk allemaal die tifo van Feyenoord, vaak ook wel met humor. Doen ze goed, maar jammer dat het altijd zo kleinschalig... is. Talpa moet helemaal inzoomen om het te zien, laat staan dat de spelers of de tegenstander in het uitvak het ziet.
Best triest trouwens dat ze die doeken allemaal lieten zien op Talpa, terwijl bij Ajax meerdere keren in de maand dit soort acties (onderstaand) te zien zijn en ik daar niets van op tv zie. En maar klagen dat Talpa voor Ajax is
[afbeelding]
Foto van Vitesse-uit nog:
[afbeelding]
De NOS = Ajax.quote:Op woensdag 27 december 2006 13:13 schreef Door_passie_gedrev... het volgende:
En maar klagen dat Talpa voor Ajax is
Deze afbeelding dus:quote:Op woensdag 27 december 2006 01:03 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
En wat was psv er trots op![]()
Lekker boeiend zeg
Antwoord van psv![]()
[afbeelding]
Welke mongool heeft dat zitten schilderenquote:Op woensdag 27 december 2006 13:52 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Deze afbeelding dus:
[afbeelding]
FanaticTimquote:Op woensdag 27 december 2006 14:21 schreef stefmans het volgende:
[..]
Welke mongool heeft dat zitten schilderen![]()
![]()
![]()
Wat een boefjes!quote:Op woensdag 27 december 2006 18:58 schreef jorienvdherik het volgende:
.... maar goed genoeg om hun actie te hebben verneukt.
Het was bij mijn weten georganiseerd door de supporters van Vitesse. Supportersvereniging in samenspraak met Vak113 ofzo.quote:Op dinsdag 26 december 2006 19:32 schreef Cruoninga het volgende:
Was dat bij Vitesse door de supporters zelf uitgevoerd? Het oogt nogal gemaakt. Zulke dingen gebeuren ook bij concerten enzo. Dan nog die gele opblaasbuis ertussen....
Ze hebben PP 5000 betaald, vind best dat de suppo's die naar Vitesse zijn geweest betaald kunnen worden hoorquote:Op donderdag 28 december 2006 02:11 schreef DarkShine het volgende:
Vak410 heeft geldtekort?
[afbeelding]
'het goede doel: 850 uitsuppporters', oftewel, de boete na de wanvertoning van zondag kan best naar de supporters overgemaakt worden...
Je geld terugvragen
Je zult de komma na 50 wel vergeten zijnquote:Op donderdag 28 december 2006 02:15 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ze hebben PP 5000 betaald, vind best dat de suppo's die naar Vitesse zijn geweest betaald kunnen worden hoor![]()
Inderdaag tijd is geld, en je had best wel wat kunnen verdienen in die tijd.quote:Op donderdag 28 december 2006 02:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik heb geluisterd naar de wedstrijd via Radio Langs de lijn, ik wil ook mijn geld terug!
We hadden teminste een keer iets bijzonders , al was het gemaakt, boeiend , vuurwerk zelf afsteken wordt toch nooit toegestaan.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:32 schreef DeVinger het volgende:
Ik vind het bij Vitese geen reet voorstellen in vergelijking met de dingen die hier soms langskomen.
kakkerlakkenquote:Op woensdag 27 december 2006 18:58 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
FanaticTim
Geselecteerd voor Oranje
Uit: Ga eens Bier Haelen!
Vak: Noord - T
Reg.: 20 augustus 2005
Gepost op 26 december 2006 om 21:30:42. Lid van Supportersvereniging PSV Deze posting bestond al tijdens je vorige bezoek aan de forums
Domme Kakkerlakken, Maken ze eens 1 doekie zelf plus 3 nepdoeken(gedrukt) Lekt de 'actie' uit! Daarom dus onze tegenactie. Gisteravond gemaakt,Hop de kelder in en Vingerverven maar. Ik heb er maar een uurtje in totaal op kunnen werken dus het resultaat is niet optimaal maar goed genoeg om hun actie te hebben verneukt.
Kappotte lamp die door middel van de vlam de stier in de hens zet.
Sterretjes waren het, zo werd mij verteld.quote:Op donderdag 28 december 2006 09:04 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
We hadden teminste een keer iets bijzonders , al was het gemaakt, boeiend , vuurwerk zelf afsteken wordt toch nooit toegestaan.
Anders hebben we van die linten ziet er ook wel leuk , maar dat komt wel vaker voorbij .
Nac had gister ook een mooie tifo , de letters N.A.C met hun aanstekers of sterretjes![]()
Las het later ook ergensquote:Op donderdag 28 december 2006 11:42 schreef Superheld het volgende:
[..]
Sterretjes waren het, zo werd mij verteld.
erg duidelijkquote:Op donderdag 28 december 2006 12:39 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Las het later ook ergens![]()
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |