quote:Op maandag 27 november 2006 21:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Zo ik stuurde 1 zo'n jongen van de Schaak Vereniging Lochem een berichtje werd meteen helemaal para
Jou neem ik ook nooit meer serieus wat ben jij voor iemandquote:Op maandag 27 november 2006 21:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Gewoon een beetje plagen/stoken. En als er zo gereageerd wordt dan blijf het ook leuk natuurlijk![]()
De 2de keer dat 410 een doekje uit Enschede wilt ophalen dus...quote:Op maandag 27 november 2006 21:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Samengevat, gastje van 19 jat vlaggen bij FC Twente. Wordt betrapt krijgt een paar klapjes en moet hardlopen.
Eerst ging met ervan uit dat het een Vitesse fan was (omdat Vitesse die dag tegen Twente speelde) Later bleek het een 410er te zijn. Lochem is een 410 clan zo blijkt.
Reactie van 410 waarin ze afstand doen van de actie.
Wat heb ik gemist?quote:Op dinsdag 28 november 2006 00:51 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Hun verbouwen snachts hun hele tribune met de stoeltjes,
Echt een joodse streek hèquote:Op maandag 27 november 2006 21:16 schreef Bananenman het volgende:
Het is gewoon een domme actie geweest van diegene, klaar.
Vind Twente trouwens ook sneu. Heel erg doen alsof ze ultras zijn en ACAB en anti politie enzo. Wat doen ze? 'Hij heeft ons doek gestolen!' roepen, en die jongen van ons meegeven aan de politie
Geef dan een paar tikken als je zo stoer bent, en laat de smeris er lekker buiten zeg![]()
Dat is andersom al maanden zo, dus dat scheelt.quote:Op dinsdag 28 november 2006 00:40 schreef stefmans het volgende:
Jou neem ik ook nooit meer serieus
terecht, geen gezichtquote:Op dinsdag 28 november 2006 09:04 schreef MaxPower het volgende:
Paar jaar terug al, toen had het Arkestadion allemaal van die lelijke gekleurde stoeltjes. Vak P is toen 's nachts naar binnen gegaan en hebben allemaal rode stoeltjes op hun tribune gemonteerd.
Fijn dat ik dat weet kneusquote:Op dinsdag 28 november 2006 11:22 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat is andersom al maanden zo, dus dat scheelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |