Tukkers hequote:Op maandag 12 februari 2007 17:00 schreef De_Ananas het volgende:
Waar slaat dat aanpassen of oprotten op?![]()
Zie ik daar een vooronderzoek aankomen?quote:
Ik dacht daar aan maar lijkt me niet dat dat er iets mee te maken zou hebbenquote:Op maandag 12 februari 2007 17:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Zie puberruil van deze week, schijnt zo te zijn in die contreien...
Duitsers hequote:Op maandag 12 februari 2007 17:00 schreef De_Ananas het volgende:
Waar slaat dat aanpassen of oprotten op?![]()
dus toch buitenlandersquote:Op maandag 12 februari 2007 18:35 schreef Zwoerd het volgende:
Heeft niets te maken met buitenlanders, maar met de afkeer richting mensen uit de randstad.
quote:Op maandag 12 februari 2007 18:35 schreef Zwoerd het volgende:
Heeft niets te maken met buitenlanders, maar met de afkeer richting mensen uit de randstad.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:23 schreef Erasmusch het volgende:
Ze hebben het dit x iig naar het Nederlands vertaald
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
http://www.azfanpage.nl/f(...)yenoord/IMG_5262.jpg
Ik begrijp het niet. Alsof mensen uit Amsterdam massaal in Twente willen wonen? Nooit gehoord van een dergelijke migratie.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:35 schreef Zwoerd het volgende:
Natuurlijk niet. Het gaat meer om de randstedelijke arrogantie om alles wat buiten de grachtengordel woont als boeren te bestempelen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:02 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet. Alsof mensen uit Amsterdam massaal in Twente willen wonen? Nooit gehoord van een dergelijke migratie.![]()
Heeft niks met arrogantie te maken, is gewoon een feit. Zelf doen die boeren er ook weinig aan om het te ontkrachten...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:04 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Het gaat meer om de randstedelijke arrogantie om alles wat buiten de grachtengordel woont als boeren te bestempelen.
Ik moest even kijken, maar tis in spiegelbeeld gedruk zeker.quote:
Nee, verkeerd om omhoog gegaan..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:08 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ik moest even kijken, maar tis in spiegelbeeld gedruk zeker.
Of is plaatje aan beide kanten van het doek goed te zien?
Fquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:10 schreef tha_dark het volgende:
Maar dan moet de 7 toch ook omgekeerd zitten of zie ik het nu verkeerd?
*applaus*quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:19 schreef One_conundrum het volgende:
wel spiegelbeeld dus
haha, ik zag het al, maar Max zei dat het niet zo was.quote:
En wie moet zich dan aanpassen? Het uitvak van Ajax? Of de Amsterdammers in hun eigen stad aan de provinciaaltjes in Twente? Het is een groot spandoekje, dus zal er vast wel over nagedacht zijn..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:04 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Het gaat meer om de randstedelijke arrogantie om alles wat buiten de grachtengordel woont als boeren te bestempelen.
Fantastisch man, een doek dat al eens eerder is gebruikt en dan ook nog verkeerd omquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:22 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
haha, ik zag het al, maar Max zei dat het niet zo was.
Iig goede zaak dat je je club in een uitwedstrijd zo steunt.
wat zit jij nou te janken johquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Fantastisch man, een doek dat al eens eerder is gebruikt en dan ook nog verkeerd om
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |