moet je eens buiten de deur komen. Álles is op hetero's gericht.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:26 schreef Aoristus het volgende:
Dat de stad Amsterdam liever een select clubje financiert, dan dat het iets voor alle Amsterdammers organiseert. Er zou daarnaast ook eens oog moeten komen voor de hetero, als er dan zonodig scheiding gemaakt moet worden op basis van geaardheid.
Maar ze worden nog niet hetzelfde behandeld. En dan heb ikhet niet over achtergesteld worden bij sollicitaties bij bedrijven ofzo, maar de hele houding van een groot deel van de mensen in de samenleving. Zie alleen dit topic al waar mensen het over "bruinwerkers" hebben. Waar slaat dat nou op? Moeten die mensen soms hun eigen seksualiteit naar zichzelf toe bevestigen door denigrerend over homo's te praten (iets wat sowieso heel erg onder mannen speelt)? Zolang zulke dingen nog heel erg gemeengoed zijn is er nog voldoende noodzaak voor "homo emancipatie."quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Daar hoeven ze weinig voor te doen want ze hebben al dezelfde rechten.
Dat is precies wat ik wilde zeggen. De neerbuigendheid tegen homo's is iets wat nog steeds speelt en wat er blijkbaar nog steeds voor moet zorgen dat homoseksuelen aparte dingen moeten ondernemen om in ieder geval met een gerust hart iets te ondernemen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:54 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
moet je eens buiten de deur komen. Álles is op hetero's gericht.![]()
[..]
Maar ze worden nog niet hetzelfde behandeld. En dan heb ikhet niet over achtergesteld worden bij sollicitaties bij bedrijven ofzo, maar de hele houding van een groot deel van de mensen in de samenleving. Zie alleen dit topic al waar mensen het over "bruinwerkers" hebben. Waar slaat dat nou op? Moeten die mensen soms hun eigen seksualiteit naar zichzelf toe bevestigen door denigrerend over homo's te praten (iets wat sowieso heel erg onder mannen speelt)? Zolang zulke dingen nog heel erg gemeengoed zijn is er nog voldoende noodzaak voor "homo emancipatie."
Goed topic.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:01 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Dat staat er niet, SCH. Je zoekt spijkers op laag water.
Wat vind je eigenlijk in retrospectief van je eigen topic? Geen homo's in top bedrijfsleven
Moet dat dan?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:54 schreef ethiraseth het volgende:
Maar ze worden nog niet hetzelfde behandeld.
Het gaat er om...zucht... dat homo's dezelfde basale dingen in het leven normaal kunnen doen, zonder in elkaar geslagen te worden door mensen die het blijkbaar onacceptabel vinden of vies vinden. een homostelletje kan niet zomaar op de dam hand in hand lopen. twee jaar geleden zijn nog twee jongens in elkaar gerost omdat ze toevallig uit een homoclub kwamen. Blijkbaar is alleen het argwaan dat iemand homo kan zijn al voldoende om iemand anders te behandelen. en dan niet anders als in "ik behandel hetero's onderling ook als anders", maar als "homoseksualiteit kan niet, want ik vind het vies, niet om aan te zien en minderwaardig".quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Moet dat dan?
Ik bedoel, het is triest als mensen mensen beledigen, maar ik behandel iedereen anders. Dat doet iedereen. Het kan mij niets schelen al staan homo's, hetero's bi's, transseksuelen of weet ik veel wat de hele dag in hun naakie op de dam te dansen, maar ik behandel mensen zoals ze overkomen, allemaal anders dus.
Nee, SCH en hou je goedkope praatjes maar voor je. Je loopt van meet af aan mijn topic al te verknallen alsof het over jouw persoontje gaatquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:59 schreef SCH het volgende:
Ben je zelf homo Aoristus?
Misschien zouden er wat meer heteroclubs moeten komen, denk dat het helptquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:38 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Het gaat er om...zucht... dat homo's dezelfde basale dingen in het leven normaal kunnen doen, zonder in elkaar geslagen te worden door mensen die het blijkbaar onacceptabel vinden of vies vinden. een homostelletje kan niet zomaar op de dam hand in hand lopen. twee jaar geleden zijn nog twee jongens in elkaar gerost omdat ze toevallig uit een homoclub kwamen. Blijkbaar is alleen het argwaan dat iemand homo kan zijn al voldoende om iemand anders te behandelen. en dan niet anders als in "ik behandel hetero's onderling ook als anders", maar als "homoseksualiteit kan niet, want ik vind het vies, niet om aan te zien en minderwaardig".
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:39 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Nee, SCH en hou je goedkope praatjes maar voor je. Je loopt van meet af aan mijn topic al te verknallen alsof het over jouw persoontje gaat
Wat denk je dat 99% van alle clubs zijn...?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:40 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Misschien zouden er wat meer heteroclubs moeten komen, denk dat het helpt![]()
Ben je nou echt zo dom of doe je maar zo?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Moet dat dan?
Ik bedoel, het is triest als mensen mensen beledigen, maar ik behandel iedereen anders. Dat doet iedereen. Het kan mij niets schelen al staan homo's, hetero's bi's, transseksuelen of weet ik veel wat de hele dag in hun naakie op de dam te dansen, maar ik behandel mensen zoals ze overkomen, allemaal anders dus.
Richt er 1 opquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:40 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Misschien zouden er wat meer heteroclubs moeten komen, denk dat het helpt![]()
Op wie doel je dan?quote:Het lijkt er altijd op alsof één homo voor de hele groep kan spreken. Da's toch niet de bedoeling lijkt me?
COC EN CHRISTENUNIE PRATEN OVER HOMOBELEIDquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:51 schreef Genverbrander het volgende:
http://www.novatv.nl/index.cfm?ln=nl&fuseaction=videoaudio.details&reportage_id=4882&CFID=16434725&CFTOKEN=51714787
Respect voor de alertheid van het COC en de openheid van de CU.![]()
Geweldig, dit is nou een volwassen manier van politiek bedrijven.![]()
je weet toch waar je op reageert, of niet somsquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:43 schreef SCH het volgende:
[..]Wat nou goedkoop.
Het is nog steeds de vraag wat je nou aan de orde wilt stellen. Soort cryptopic, ik dacht: misschien ben je ook een cryptonicht.
Ik zwem in de homo's en ga normaal met ze om, maar wat is er mis met dat iemand het vies mag vinden? Als ze geen actie ondernemen om te gaan potenrammen mogen ze toch lekker vinden wat ze willen?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:38 schreef Jerruh het volgende:
Het gaat er om...zucht... dat homo's dezelfde basale dingen in het leven normaal kunnen doen, zonder in elkaar geslagen te worden door mensen die het blijkbaar onacceptabel vinden of vies vinden. een homostelletje kan niet zomaar op de dam hand in hand lopen. twee jaar geleden zijn nog twee jongens in elkaar gerost omdat ze toevallig uit een homoclub kwamen. Blijkbaar is alleen het argwaan dat iemand homo kan zijn al voldoende om iemand anders te behandelen. en dan niet anders als in "ik behandel hetero's onderling ook als anders", maar als "homoseksualiteit kan niet, want ik vind het vies, niet om aan te zien en minderwaardig".
Wat is er precies dom? Volgens mij valt er weinig af te dingen op mijn berichtje.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:43 schreef ethiraseth het volgende:
Ben je nou echt zo dom of doe je maar zo?
Waarom is dat laatste belangrijker?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:52 schreef Aoristus het volgende:
[..]
COC EN CHRISTENUNIE PRATEN OVER HOMOBELEID
De voorzitter van de homobelangenvereniging COC, Frank Van Dalen, was bang voor een Siberische winter voor homo's als de ChristenUnie gaat regeren.![]()
Typisch van nova dat het niet over de abortuskliniek gaat. Dat lijkt me een stuk belangrijker
Is ook prima hoor, zolang het voor een homo maar mogelijk is om normaal bij een sportvereniging te zitten en daar open te kunnen zijn, in een bejaardetehuis te wonen en daar open te kunnen zijn en op een school leraar of leerling te zijn en daar open te kunnen zijn.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik zwem in de homo's en ga normaal met ze om, maar wat is er mis met dat iemand het vies mag vinden? Als ze geen actie ondernemen om te gaan potenrammen mogen ze toch lekker vinden wat ze willen?
Van mij mag iedereen open zijn, maar ik zie de noodzaak niet zo om dat persee te melden. De vrijheid om het te mogen doen krijgen ze zo op een zilveren dienblad, maar ik zie niet in waarom dat gemeldt moet worden.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:57 schreef SCH het volgende:
Is ook prima hoor, zolang het voor een homo maar mogelijk is om normaal bij een sportvereniging te zitten en daar open te kunnen zijn, in een bejaardetehuis te wonen en daar open te kunnen zijn en op een school leraar of leerling te zijn en daar open te kunnen zijn.
Als het aan mijn ligt lopen er de hele dag naakte vrouwen door de straatquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:59 schreef Jarno het volgende:
Ja, stel je voor dat al die blowende, tasjesrovende en bR33z@h-drinkende jeugd eens een tiet of piemel ziet zeg.
Het is maar de vraag of die vrijheid er is. Kan je er op een gemiddelde voetbalvereniging zo gemakkelijk voor uit komen, denk je? Of in het bejaardentehuis. Ik weet wel zeker van niet en daarom is het goed dat er nog steeds van alles gebeurt op dat vlak.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Van mij mag iedereen open zijn, maar ik zie de noodzaak niet zo om dat persee te melden. De vrijheid om het te mogen doen krijgen ze zo op een zilveren dienblad, maar ik zie niet in waarom dat gemeldt moet worden.
Verenigingen mogen overigens zelf beslissen wie lid wordt, die hoeven geen homo's te accepteren als ze dat niet willen. Dat is een beetje een eigenschap van een vereniging.
Van Dalen doet zijn best maar, het abortusverhaal was ook een stuk in het 5 minuten durende item. Overigens zijn er geen afspraken gemaakt, men vindt elkaar alleen aardig.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom is dat laatste belangrijker?
Van Dalen is voorzitter van een belangenvereniging en praat namens die vereniging, dat is toch vrij gebruikelijk?
Je hebt mijn punt dus gesnapt en je lult maar wat.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:04 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Van Dalen doet zijn best maar, het abortusverhaal was ook een stuk in het 5 minuten durende item. Overigens zijn er geen afspraken gemaakt, men vindt elkaar alleen aardig.
Waarom probeer je mij een probleem aan te praten, ik heb toch al tot in den treure verteld dat ik geen homofoob ben, maar dat ik de werkwijze van een aantal genaste ondernemers uiterst verwerpelijk vind. Ik ben tegen de polariserende werking die de homo-beweging op gang brengt en dat doet zij door vage problematiek op de agenda te zetten. Noch jij, noch een ander heeft me precies uitgelegd waar het probleem nou precies ligt en toch moet er onderscheid gemaakt worden. Dat is een beetje een rare gedachtengang, vind je niet?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Je hebt mijn punt dus gesnapt en je lult maar wat.
Wat is je probleem met homo's nou precies?![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |