Is dit verontrustend? We hebben Geer en Gor toch?quote:***************************************
Geen homo's in top bedrijfsleven
` In de top van het Nederlandse
bedrijfsleven zit voor zover bekend
geen enkele homoseksueel.Van de 125
bestuursleden van de bedrijven in de
AEX-index komt niemand ervoor uit homo
of lesbienne te zijn,zo blijkt uit
onderzoek van het blad Management Team.
Verschillende ondervraagden spreken van
een roze plafond,vergelijkbaar met het
glazen plafond dat de top voor vrouwen
onbereikbaar maakt.Mogelijk zijn er wel
homo's in de top van het bedrijfsleven,
maar houden die daar hun mond over.
Eén ondervraagde zegt dat hij veel
homo's kent die vanwege hun carrière
niet voor hun geaardheid uitkomen.
Een baantje in de journalistiek is meestal het hoogst haalbare.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Is dit verontrustend? We hebben Geer en Gor toch?
In bepaalde beroepsgroepen zijn het aantal homo's en lesbienes oververtegenwoordigd. Moeten de hetero's zich nu zorgen maken?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is volgens mij pas verontrustend als het echt gaat om een glazen plafond. Het kan natuurlijk ook zijn dat homo's daar gewoon niet willen werken.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom niet?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:25 schreef Gebleekte het volgende:
Staat natuurlijk niet zo goed voor het imago van een bedrijf als de voorzitter RvB gay is..
Vandattem inderdaad. Te herkennen aan te roze stropdas.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:25 schreef Gebleekte het volgende:
Zal me niks verbazen als veel van die lui gewoon een dubbelleven lijdt. Na het werk ff langs zo'n homoparkeerplaats ofzo ...
Dude, dan ben ik ook homoquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:31 schreef SickNick het volgende:
[..]
Te herkennen aan te roze stropdas.
Het maakt mij ook niet uit. Maar ik kan het me voorstellen dat het in het algemeen wat anders voor doet komen zeg maar. Hoe jammer dat ook zijn mag. Vooral zo'n stereotype homo zie ik nog niet de jaarcijfers bespreken op een persconferentiequote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom niet?
De voorzitter van de Raad van State, Tjeenk Willink, is openlijk homo, is toch een erg prestigieus bestuursorgaan.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:12 schreef Gebleekte het volgende:
laat ik het zelf maar weghalen voor ik weer een ban krijg
Vraag ik me ook wel 'ns af. Ben eigenlijk meer geinteresseerd in de uitentjes van de lesbo's in de top!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:34 schreef boyv het volgende:
Wat maakt het nou uit of er homo's in de top van het bedrijfsleven zitten of niet?
Geeft niks hoor jongenquote:
Seksualiteit komt niet voor in de top van het bedrijfsleven!?!?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:12 schreef 7th_wave het volgende:
wel logisch denk ik. je moet je in dat wereldje conformeren naar de ongeschreven regels die door anderen zijn opgelegd. en homosexualiteit, of uberhaupt sexualiteit past daar niet.
openlijk niet nee.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:17 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Seksualiteit komt niet voor in de top van het bedrijfsleven!?!?![]()
![]()
Ik vraag me wel een beetje af hoe men bijhoudt wat de seksuele voorkeur is van een persoon.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:38 schreef SCH het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |