Vieslakquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik trapte erin. Maar had het wel verwacht op zich
.
behoorlijk. maar goed.. ik ga gewoon verder.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:08 schreef Alexxxxx het volgende:
afwijzingen zuigen
Morgen ga ik jaquote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Als het zelfs mij lukt om een passende baan te vinden, die EN leuk is EN op niveau, dan moet het jou ook lukken.
Misschien ook eens naar de kapper gaan?
ik heb een poosje geleden een filmpje gezien van iemand die al jaren bezig was om een Ferrari 100% werkend op schaal na te bouwen, ik meende dat het een F40 was. Dat was incl werkende motor.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:51 schreef Opa_vertelt het volgende:
[[url=http://thumbs.vidiac.com/2121aa46-58d2-43cf-8f85-98570153b3d6.jpg]afbeelding][/url]
![]()
Ik wil ook zo'n miniatuur-V8 in huis!
Maar dat zal ook wel een klein vermogen kosten..![]()
mmm deeltijdopleiding is wel een optie..quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Rgele dan een baas die je opleidingskosten betaald?
Bed
Dr schijnt sinds kort een NSB-lijn te zijn voor op de weg.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:49 schreef BaraCuda het volgende:
Fucking hell wat ik nou mee maak op de snelweg![]()
Achterop komt een passat met ik gok 160 a 180km/h oprijden richting 2 vrachtwagens die naast elkaar rijden.
Ik ga naar links om die achter die vrachtwagen te gaan zitten om ze in te halen. Terwijl ik dat doe gooit die passat z'n groot licht aan en zit ie bijna op m'n bumper![]()
Ik tik even remlicht aan om aan te geven dat ie op moet flikkeren de kutaso.
Vervolgens haalt ie me in, snijd me af en gaat VOL in z'n ankers....
Ik dus ook van 120km/h terug naar 20km/h OP de snelweg!!! heel die remweg zat ik tussen de 20 a 50cm van z'n bumper vol in de abs![]()
Was m'n pa's auto met winterbanden en abs echt die corsa had er vol achterin gezetenSta je daar met een auto vol tuig en ik alleen met me pa.
Ik heb z'n nummer bord, kan ik daar iets mee? Ben me echt het tifus geschrokken.
Mja zie dat die er nog niet is... zijn ze mee bezig.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dr schijnt sinds kort een NSB-lijn te zijn voor op de weg.
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dr schijnt sinds kort een NSB-lijn te zijn voor op de weg.
Passat rijdersquote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:49 schreef BaraCuda het volgende:
Fucking hell wat ik nou mee maak op de snelweg![]()
Achterop komt een passat met ik gok 160 a 180km/h oprijden richting 2 vrachtwagens die naast elkaar rijden.
Ik ga naar links om die achter die vrachtwagen te gaan zitten om ze in te halen. Terwijl ik dat doe gooit die passat z'n groot licht aan en zit ie bijna op m'n bumper![]()
Ik tik even remlicht aan om aan te geven dat ie op moet flikkeren de kutaso.
Vervolgens haalt ie me in, snijd me af en gaat VOL in z'n ankers....
Ik dus ook van 120km/h terug naar 20km/h OP de snelweg!!! heel die remweg zat ik tussen de 20 a 50cm van z'n bumper vol in de abs![]()
Was m'n pa's auto met winterbanden en abs echt die corsa had er vol achterin gezetenSta je daar met een auto vol tuig en ik alleen met me pa.
Ik heb z'n nummer bord, kan ik daar iets mee? Ben me echt het tifus geschrokken.
Yeah right. Laat me dat wetsartikel eens lezen. Als ik rem en het beest blijkt achteraf 95 cm te zijn ben ik strafbaar? en als het beestje 101 cm is heb ik geen probleem?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:10 schreef PeuRac het volgende:
Tegenwoordig is het verboden te remmen voor dieren lager als een meter.
Als je zijn kenteken hebt, gewoon morgen even politie bellen (of erheen gaan) en de zaak uitleggen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:54 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja zie dat die er nog niet is... zijn ze mee bezig.
Echt, je moet tegenwoordig eigenlijk gewoon een pistool in je auto hebben liggen ofzo![]()
Wtf moet je als je er achterop klapt en die gasten gaan gek doen?![]()
Kut dat je bent afgewezen man, maar je hebt iig de juiste instelling!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:21 schreef M5 het volgende:
[..]
behoorlijk. maar goed.. ik ga gewoon verder.
Geef hem een adres op texel!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:13 schreef PeuRac het volgende:
Net een mailtje: Of ik maar even mijn adres wil mailen zodat hij morgen mijn auto kan stelen eeuh, kopen
Mispoesquote:
quote:Hello gay, How are you today?
Here's the answer, I've got cancer.
Chemotherapy could save my live...
It will expend the weeks with five...
Wow thats great, I am jealous of you,
Cause all I have is a million or two,
three ferarri's and a house at see.
But goodluck and regards from me.
Vendetta.. mesjes meenemen uiteraardquote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:14 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Lucky Bastard![]()
Zeg volgende week heb ik een feest met thema film![]()
Als wat moet ik gaan?![]()
Een taalfout in de tweede zin van de inleidingquote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:48 schreef Hugster het volgende:
Ik heb vannacht een stageverslag van een bepaald iemand nagekeken.
**screeeeeek**quote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Een taalfout in de tweede zin van de inleiding
top manquote:Op zaterdag 20 januari 2007 08:44 schreef Tjabbo het volgende:
Zometeen naar Oss.
Even een blauw leren interieur ruilen voor een grijs stoffen interieur dat ik ergens ooit voor wenâg op de kop getikt heb. Mijn eigen blauw leer is kapot en eigenlijk fubar. Nu kan ik voor niets (op de diesel na) aan een heel nieuw interieur komen
Niet want 200 lengte is veul te kortquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wanneer wordt'ie ingeneukt?
Voor Huug wel ja. Maar heeft ze geen buurjochies van 12 dan?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Niet want 200 lengte is veul te kort![]()
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Voor Huug wel ja. Maar heeft ze geen buurjochies van 12 dan?
Die zijn vaak ook wat gekrompenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]. In Gennep wonen alleen maar bejaarden. Behalve ik dus.
Voorspel doet wonderen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:06 schreef ijsmeis het volgende:
Maarre, hij staat nog niet hoor.
Was in het eggie nog mooier dan op de foto's.quote:
er zijn verschillende middelen voor verschillende kwalen en zo ook voor verschillende soorten leerquote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:52 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Was in het eggie nog mooier dan op de foto's.
ben er erg blij mee.
even een leerherstel setje halen en dan flink poetsen. dan kunnen ze daarna er zo in.
Weet iemand wat ik het beste kan gebruiken om leer weer mooi en op kleur te krijgen?
1 volle en een beetje.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:53 schreef M5 het volgende:
[..]
hoeveel keer tanken?![]()
600 op een dag is nog te best te doen.
Doe ik op m'n werk altijd met 'n Focus ST. Die geeft soms 2 of 3 klappen achter elkaar.. klinkt heerijk als je in een schip rijdt.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:04 schreef BoJo het volgende:
op de terug weg een flinke plof uit m'n uitlaat, ik trapte gas in om nog even voorbij een auto te gaan maar toen ging die lul ineens toch naar links echt gelijktijdig dat ik gas trapte, dus meteen weer gas los en toen was het echt *plof*![]()
Voor die EPS pijp had ik ook luidere plofjes bij gas los, nu hoor je het een stuk minder maar het is er nog wel.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:07 schreef M5 het volgende:
[..]
Doe ik op m'n werk altijd met 'n Focus ST. Die geeft soms 2 of 3 klappen achter elkaar.. klinkt heerijk als je in een schip rijdt.
Bij m'n passat hoor je helemaal niets. maar ja die is ook nog 100% stock.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
Voor die EPS pijp had ik ook luidere plofjes bij gas los, nu hoor je het een stuk minder maar het is er nog wel.
Ik heb dat ook regelmatig met die EPS pijp, klinkt best lekkerquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
Voor die EPS pijp had ik ook luidere plofjes bij gas los, nu hoor je het een stuk minder maar het is er nog wel.
quote:
quote:Safari can't open the page.
Too many redirects occurred trying to open "http://www.bouwmachineforum.nl/forum/viewtopic.php?p=96312". This might occur if you open a page that is redirected to open another page which then is redirected to open the original page.
quote:
quote:Firefox heeft vastgesteld dat de server het verzoek voor dit adres doorverwijst op een manier die nooit zal eindigen.
"een error waar je iets mee kunt"quote:Op zondag 21 januari 2007 00:36 schreef Hugster het volgende:
Apple's errors waar je wel iets mee kunt
van 't zelfdequote:Op zondag 21 januari 2007 00:37 schreef Alexxxxx het volgende:
raar is dat, bouwmachineforum heeft dat wel vaker....
http://www.bouwmachineforum.nl/forum/viewtopic.php?t=3949 en dan pagina 84, lukt dat wel??
Zelfde..quote:Op zondag 21 januari 2007 00:37 schreef Alexxxxx het volgende:
raar is dat, bouwmachineforum heeft dat wel vaker....
http://www.bouwmachineforum.nl/forum/viewtopic.php?t=3949 en dan pagina 84, lukt dat wel??
http://www.bouwmachineforum.nlquote:
dat dus...quote:Op zondag 21 januari 2007 00:39 schreef Alexxxxx het volgende:
ow fuck, schaftkeet zou zomaar eens member only kunnen zijn ja
quote:Op zondag 21 januari 2007 00:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
http://www.bouwmachineforum.nl
naar forum klikken
schaftkeet (vrij bovenin, in de categorie "algemeen"
hoe het niet moet
pagina 84
quote:Op zondag 21 januari 2007 00:38 schreef Hugster het volgende:
[..]
Moeten we daar niet voor ingelogd zijn?
Wat een kroegtijger lijkt me ditquote:Geslacht: vrouw
Leeftijd: 21 jaar
Huidige woonplaats: Eindhoven
Status: student
Roker: niet-roker
Huisdier: geen huisdier
Muziekinstrument: bespeel thuis instrument
Hallo Hugo,
Ik 21 jaar en woon op dit moment in Eindhoven. Ik ben zeer sportief (zwemmen, ballet) en ben pas afgestudeerd aan HBO Chemie te Eindhoven. Vanaf 1 september start ik aan de universiteit van Amsterdam om de studie bewegingswetenschappen. Ik speel dwarsfluit,. piccolo en slagwerk. Ik ben een zeer vrolijke en nette meid.
Dus als je een kamer hebt voor mij laat het dan gauw weten.
Jaquote:Op zondag 21 januari 2007 00:46 schreef Alexxxxx het volgende:
je ziet gewoon aan de hele reactie dat ze een pottenkapsel heeft he?
yup, ff met die link-belt het wagenpark langs gegaan zo te zien....quote:Op zondag 21 januari 2007 00:46 schreef Hugster het volgende:
WTF Alexxx, wat een slagveld
Gewoon met 1 happer ff alle andere machines slopen en er dan vandoor gaan?
dwarsfluit, piccolo en slagwerk... duidelijkquote:Op zondag 21 januari 2007 00:44 schreef Hugster het volgende:
Reactie op mijn kamer:
[..]
Wat een kroegtijger lijkt me dit![]()
![]()
da's heel wat verzekeringswerkquote:Op zondag 21 januari 2007 00:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
yup, ff met die link-belt het wagenpark langs gegaan zo te zien....
zoiets vermoed ik wel jaquote:Op zondag 21 januari 2007 00:49 schreef M5 het volgende:
[..]
da's heel wat verzekeringswerk
kreeg die gozer geen nieuw contract ofzow?
Hij was vast niet geheel tevreden met zijn salaris. of was er al net weggekicktquote:Op zondag 21 januari 2007 00:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
yup, ff met die link-belt het wagenpark langs gegaan zo te zien....
sproeivliegtuig met verf. simpel.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:51 schreef lipje het volgende:
whehehe dat wordt wat dan met M5 en bootjes met auto's
quote:De politie is m'n beste kameraad
De politie weet op alle dingen raad
Als je naar de overkant moet of je weet de weg niet meer
De politie brengt je over en hij regelt 't verkeer
De politie is m'n beste kameraad
Want hij staat je altijd bij met raad en daad
Daarom groet ik de politie, als ik 'm tegenkom op straat
De politie is m'n beste kameraad
ze is wel lenig ^^quote:Op zondag 21 januari 2007 00:44 schreef Hugster het volgende:
Reactie op mijn kamer:
[..]
Wat een kroegtijger lijkt me dit![]()
![]()
Daar zal ik zo ook maar eens een bakkie van nemenquote:
de zon schijnt hier precies in m'n ogenquote:Op zondag 21 januari 2007 12:20 schreef Alexxxxx het volgende:
kutweer vanochtend, thuis gebleven
Ja, NU is het wel mooi weerquote:Op zondag 21 januari 2007 12:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
de zon schijnt hier precies in m'n ogen![]()
neuh das al weer uitgewerktquote:Op zondag 21 januari 2007 12:24 schreef lipje het volgende:
en je bent nog hyper van alle koffie van gister?
witte chocoladequote:Op zondag 21 januari 2007 12:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
neuh das al weer uitgewerkt![]()
ik zit aan witte chocola met praline binnenvulling premium chocolate van sbux![]()
mede omdat ik niks anders in huis heb wat niet eerst gekookt/gebakken moet worden![]()
Als je op zoek bent naar een LCD, kan ik je de Samsung LE32R71B aanbevelen.quote:Op zondag 21 januari 2007 10:49 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga dinsdag denk ik ook nog een nieuwe tv kopen![]()
. Dure maand zeg!
johquote:Op zondag 21 januari 2007 13:32 schreef Opa_vertelt het volgende:
Hey hey, da's mijn woonkamer niet ofzo
Ging eigenlijk meer om die lcd
quote:Op zondag 21 januari 2007 13:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
het kost me wel m'n hele salaris maar tis het waard![]()
Om je eerlijk te zeggen valt het echt reuze mee, misschien ook omdat het contrast van het beeld zo hoog is,quote:Op zondag 21 januari 2007 13:33 schreef BoJo het volgende:
[..]
joh![]()
ik vind die Samsung ook wel mooi, maar heb je niet veel last van licht weerkaatsingen door die glimmende kast?
Whehe die neger bij die alfaquote:Op zondag 21 januari 2007 14:43 schreef Alexxxxx het volgende:
SCARB Nieuwjaarsmeeting op BB
King Kong Kijken
quote:Op zondag 21 januari 2007 13:35 schreef Hugster het volgende:
[..]![]()
2 weken terug was het nog out of the question dat een bed en lcd tv snel aangeschaft konden worden en had ze nog niet eens het bed bij elkaar
Oh en, ik weet waar je huis woont
Jij weet de omzet toch wel eens van de dag. Daar kán ik geeneens een TV van kopenquote:Op zondag 21 januari 2007 13:40 schreef Hugster het volgende:
Volgens mij heeft ze gewoon wat bejaarden overvallen en de kassa op het werk leeg getrokken.
Jawel, maar daar heb ik dan weer een nieuwe laptop van gekocht.quote:Op zondag 21 januari 2007 15:01 schreef BaraCuda het volgende:
En het verhaal dat je je lichaam verkoopt aan bo is zeker ook niet waar?![]()
Je vader heeft hem zich toch al toegeëigendquote:Op zondag 21 januari 2007 14:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]![]()
. Welllllll joh, alleen wilde ik dat geld voor de auto bewaren. Maar nu heb ik zoiets van. FUCK IT. Ik ga straks toch werken. Spaar ik de boel dan wel weer bij elkaar.
Nou Huug, ik leen elke dag zijn auto enzo. En ik betaal zijn reparatie- en benzine kosten ook niet, dus waarom hij de mijne wel?quote:Op zondag 21 januari 2007 15:05 schreef Hugster het volgende:
[..]
Je vader heeft hem zich toch al toegeëigendJij hebt hem aangeschaft, laat hem nu maar eens wat reparaties betalen
Van wie?quote:Op zondag 21 januari 2007 15:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou Huug, ik leen elke dag zijn auto enzo. En ik betaal zijn reparatie- en benzine kosten ook niet, dus waarom hij de mijne wel?. De auto is nog steeds van mij
. VAN MIJ ZEG IK JE
.
In het Duits nagesynchroniseerd is het stukken beterquote:Op zondag 21 januari 2007 15:15 schreef BaraCuda het volgende:
Mijn godThe A-team binnenkort weer op RTL7
![]()
Voor m'n Xbox jaquote:Op zondag 21 januari 2007 15:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Jij, want je gaat een lcd dinges kopen![]()
Das Gesichtquote:Op zondag 21 januari 2007 15:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
In het Duits nagesynchroniseerd is het stukken beter!
Komt vanzelf een keer die kant op hoop ikquote:Op zondag 21 januari 2007 15:27 schreef ijsmeis het volgende:
Gatver. 't Onweer mag je daar houden graag.
Maar dat stinkt nietquote:Op zondag 21 januari 2007 15:33 schreef Hugster het volgende:
jij knort
Hoor je mij toch ook niet over?
Ieuwquote:Op zondag 21 januari 2007 15:34 schreef Hugster het volgende:
Mijn ruiken altijd naar rozenblaadjes btw![]()
Verhuizenquote:Op zondag 21 januari 2007 15:39 schreef Baan1980 het volgende:
Heeey peeps, Ik moet per morge elke dag van Barendrecht naar Amsterdam en weer terug!! Heeft iemand nog tips voor deze route (naast het vroege weggaan en een geduld hebben)??
quote:Op zondag 21 januari 2007 15:43 schreef Baan1980 het volgende:
Heeey peeps, Ik moet per morge elke dag van Barendrecht naar Amsterdam en weer terug!! Heeft iemand nog tips voor deze route (naast het vroege weggaan en een geduld hebben)?
Ik geef net antwoord godverdommequote:Op zondag 21 januari 2007 15:43 schreef Baan1980 het volgende:
Heeey peeps, Ik moet per morge elke dag van Barendrecht naar Amsterdam en weer terug!! Heeft iemand nog tips voor deze route (naast het vroege weggaan en een geduld hebben)?
Ohw men, buzzersquote:Op zondag 21 januari 2007 15:47 schreef Hugster het volgende:
[..]
[afbeelding] !!!!!!!!!!!
[afbeelding]
voor op de opelquote:Op zondag 21 januari 2007 16:27 schreef hermandeperman het volgende:
[TK] Universele verstelbare spoiler.
heb je eindelijk een VW met 4Motion gekocht???quote:Op zondag 21 januari 2007 16:28 schreef hermandeperman het volgende:
4Motion
De kans dat ik een VW koop is net zo groot als de kans dat Hugo een Visa koopt.quote:Op zondag 21 januari 2007 16:46 schreef M5 het volgende:
[..]
heb je eindelijk een VW met 4Motion gekocht???
Wat lul je dan "4Motion".quote:Op zondag 21 januari 2007 16:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
De kans dat ik een VW koop is net zo groot als de kans dat Hugo een Visa koopt.
Ik zie Hugo best wel een Visa-creditcard kopen!quote:Op zondag 21 januari 2007 16:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
De kans dat ik een VW koop is net zo groot als de kans dat Hugo een Visa koopt.
Nee popsquote:Op zondag 21 januari 2007 16:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zie Hugo best wel een Visa-creditcard kopen!
Wat diss je mijn duimquote:Op zondag 21 januari 2007 16:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Die heeft vetrolletjes op z'n duim![]()
![]()
.
Het is de Nokia E50. Hij is er al sinds september alleen heb ik er nog niemand mee zien lopenquote:Op zondag 21 januari 2007 22:09 schreef Opa_vertelt het volgende:
Hmm.. dat is wel een erg mooie nokia, welk model is dat?
Ik krijg de mijne ook een dezer dagen binnen, maar ik weet zo nog niet of ik wel voor die iPhone ga..
[afbeelding][afbeelding]
Dit ding heeft eigenlijk alles wat ik nodig heb in zich.
quote:Op zondag 21 januari 2007 16:40 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Voor Bojo's Alfa![]()
* Alfisti gaat op een heeeeeeeeeeeeeeeele veilige afstand staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
quote:Op zondag 21 januari 2007 22:31 schreef Hugster het volgende:
[..]
link?
Ik zie overal aluminium staan.
van www.nokia.comquote:Small, slim, and sleek design with stainless steel on the covers
Lasaulec?quote:Op zondag 21 januari 2007 17:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Heb ik eindelijk een auto, begin ik morgen met een baan waar ik op de fiets sneller ben
Heb gisteren Blood Diamond gekeken en Apocalypto.quote:
Vind Blood Diamond superquote:Op maandag 22 januari 2007 08:53 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Heb gisteren Blood Diamond gekeken en Apocalypto.
Apocalypto was imho toch echt de betere, die rode diamant kon mij ook niet echt boeien..
Ik vond het stukje Blood Diamond wat ik heb gezien wel leuk, maar ik was gewoon moequote:Op maandag 22 januari 2007 08:53 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Heb gisteren Blood Diamond gekeken en Apocalypto.
Apocalypto was imho toch echt de betere, die rode diamant kon mij ook niet echt boeien..
ben ook niet echt te spreken over wm5quote:Op zondag 21 januari 2007 22:34 schreef Hugster het volgende:
[..]
Het is de Nokia E50. Hij is er al sinds september alleen heb ik er nog niemand mee zien lopen
En ik ga zeeeker wel voor de iPhone. Ik heb een iPaq en een O2 XDA gehad. Ik ben helemaal klaar met Windows Mobile.
Ik heb nu 2003se, maar eigenlijk kan ik weinig dingen vinden die me irriteren, wat is er eigenlijk mis met wm5 dan (te traag ofzo?)quote:Op maandag 22 januari 2007 10:16 schreef Fugie het volgende:
[..]
ben ook niet echt te spreken over wm5
Luisteren naar jouw getetter lijkt me inderdaad nog een grotere ramp.quote:
Het is maandagochtend en ik zit op de uni.quote:Op maandag 22 januari 2007 10:35 schreef Opa_vertelt het volgende:
eey Rich, wassup?
Tja, 1 deukje. Maar dat overleef ik ook nog welquote:Op maandag 22 januari 2007 10:36 schreef Richboy het volgende:
[..]
Het is maandagochtend en ik zit op de uni.
Om m'n studievertraging niet al te hard op te laten lopen zijn we met een aantal man dit semester maar 'ns goed begonnen
Ik las dat je deuken in je dak hebt van de storm?!
Wat zul jij dan een kutleven hebben.quote:Op maandag 22 januari 2007 11:06 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Wie niet rijk is en wie niet erft,
moet werken tot hij sterft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |