SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
omdat ik niet dezelfde praatjes heb als jij is mijn post bullshit?quote:Op maandag 22 januari 2007 05:16 schreef RottePeer het volgende:
wil je nou kappen met de BS posts ?
Dit is niet de eerste die ik verwijder
Ligt eraan of het uitsteekt. Zo niet, dan is het gewoon legaal en krijg je heul geen boete.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:30 schreef RottePeer het volgende:
[..]
omdat ik niet dezelfde praatjes heb als jij is mijn post bullshit?
check jezelf mannetje.
wat ik dus zei is dat je een tantoe dikke boete krijgt met zoiets op je auto, en dat je het ook meteen mag verwijderen/inleveren. Ook zei ik dat als je een wandelaar/fietser raakt met dat ding, hij best wel eens dood kan zijn.
En nou kappen met die BS-mods.
heb je de foto's gezien?quote:Op maandag 22 januari 2007 14:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ligt eraan of het uitsteekt. Zo niet, dan is het gewoon legaal en krijg je heul geen boete.
nee, maar zolang je hem niet IN de auto hebt liggen is dit toch een behoorlijk uitsteeksel. Het gaat er trouwens niet alleen om of het uitsteekt, maar ook van wat voor materiaal het gemaakt is en of het scherpe randen etc heeft. Als dat niet goed zit krijgt het ding geen goedkeuringscertificaat van de RDW en is het per definitie illegaal.quote:
dit is begrijpelijke taal, en begrijpelijke taal is een must in V&Aquote:Op maandag 22 januari 2007 14:30 schreef RottePeer het volgende:
[..]
omdat ik niet dezelfde praatjes heb als jij is mijn post bullshit?
check jezelf mannetje.
wat ik dus zei is dat je een tantoe dikke boete krijgt met zoiets op je auto, en dat je het ook meteen mag verwijderen/inleveren. Ook zei ik dat als je een wandelaar/fietser raakt met dat ding, hij best wel eens dood kan zijn.
En nou kappen met die BS-mods.
waar blijf je nou ijsmeis?quote:Op maandag 22 januari 2007 14:47 schreef RottePeer het volgende:
artikel 5.*.48
Voertuigen mogen geen scherpe delen hebben die gevaar opleveren voor andere weggebruikers.
Scherpe delen die zich binnen de contouren van de auto bevinden zoals alu spoilers zijn ook afkeur.
dit gaat trouwens over de APK-keuring
yeah boi!quote:
Dit lijkt me reden voor een slotje! Ik heb een minder gevaarlijk GEZ topic gehad wat ooit werd gesloten omdat het illegaal is. Als fietser zou ik niet graag geraakt worden door een josti met deze blikopener achterop z'n 20 jaar oude Golfje.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:47 schreef RottePeer het volgende:
artikel 5.*.48
Voertuigen mogen geen scherpe delen hebben die gevaar opleveren voor andere weggebruikers.
Scherpe delen die zich binnen de contouren van de auto bevinden zoals alu spoilers zijn ook afkeur.
dit gaat trouwens over de APK-keuring
quote:Op maandag 22 januari 2007 14:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ligt eraan of het uitsteekt. Zo niet, dan is het gewoon legaal en krijg je heul geen boete.
aluminium of stalen spoilers mogen nooit!!! wat nu als je een voetganger/fietser aanrijd en die rolt over de auto?quote:Op maandag 22 januari 2007 14:36 schreef ijsmeis het volgende:
Die scherpe randen doen er niet toe als het ding niet uitsteekt.
zeik nie zo man.. dat is toch niet hetzelfde. Iets zonder bon is niet kosjer en dit is gewoon legaal mits je het tijdens shows en op een circuit gebruikt...quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:16 schreef RvdLinden het volgende:
Het lijkt met niet meer dan normaal, dat als er twijfel over bestaat dat de verkoop gestaakt word.
Zo gebeurt het volgens mij ook met iemand die een product wil verkopen zonder bon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |